Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
thee ook gevonden, goed zo
Hey,

Net de mevrouw van de kraamhulp op bezoek gehad.Was een erg gezellig gesprek...heeft verder niets getjekt hier in huis.

Moet alleen een po gaan huren/lenen??????

En verder geen klossen want ons bed is hoog genoeg!!

We krijgen 5 1/2 uur per dag hulp,da's best lekker toch?

Heb ook nog op mijn kop gekregen,ik heb nl nog niet geregeld in welk ziekenhuis ik wil bevallen.....En wil niet in mijn woonplaats bevallen,en dan kan het zijn dat de vk dan niet mee gaat.....

MorgenStraks maar effe bellen dan......

Gelukkig heb ik nog Otrivin nasaalspray staan,thanx voor de tip Riz.
Gister positieve ovutest, dus ik wij gaan weer aan de slag...
Tsssk Moom, jouw man heeft écht geen gevoel voor romantiek humor!

Party, 51/2 p/dag, hoe krijg je dat voor elkaar? Das toch haastikke veel?
Have fun Annika

hoezo wil je niet in je woonplaats bevallen party?

dat zeiden ze tegen mij ook van die po....

zei je collega nog wat moom van die site? toen ik ze daar besteld had waren ze trouwens de volgende dag al bij de post.
Marriss,ja goed verzekerd blijkbaar.5 1/2 uur en dat 8 dagen lang.Uiteindelijk komt er wel een kleine eigen bijdrage bij...Zal in totaal op zo'n 100 euries komen,valt best mee vindt ik

Mariss, ik kom niet meer bij.....

Dus Annika, veel plezier en probeer als je bezig bent maar eens niet aan dit plaatje te denken. Nou, dat gaat dus vast niet lukken!
Oh Momo, da's wel een hele mooie. Dat ben jij toch wel waard??
dat is toch normaal die uren? ze zeiden bij mij dat je standaard recht hebt op 49 uur, 8 dagen x 6 uur, (dus ik nog heel bijdehand maar dat is dus 48 ipv 49) en eventueel kan het meer worden als daar een medische reden voor is of zo.

en kan het minder worden als je eerst in het ziekenhuis ligt.
Nou Husk,Vriend lief wil liever niet dat die woonplaats haar d'r leven blijft achtervolgen*hij gaat ver hoor*Aangezien het nogal een slechte naam heeft hier.Valt echt reuze mee hoor.

Toen ik de laatste x ben geopereerd in óns' ziekenhuis heb ik ook niet al te goede ervaringen er aan over gehouden hoor.

En hij is zelf een echte psv-er en als je eenmaal uit die stad komt ben je er zo trots op dat je kinderen daar ook maar geboren moeten worden.En wij moeders hebben weinig te vertellen,haha.

Alleen is de keuze niet aan ons maar eerst eens overleggen met de vk.
quote:Rainbow30 schreef op 22 september 2009 @ 13:11:

Mariss, ik kom niet meer bij.....

Dus Annika, veel plezier en probeer als je bezig bent maar eens niet aan dit plaatje te denken. Nou, dat gaat dus vast niet lukken!en ik denk dat daarna de sex niet meer gaat lukken!
als je zelf slechte ervaringen hebt met dat ziekenhuis kan ik het me goed voorstellen!

die voetbalreden heb ik nog nooooit gehoord, wist niet dat sommige supporters zo trouw aan hun club zijn!
quote:Rainbow30 schreef op 22 september 2009 @ 13:12:

Oh Momo, da's wel een hele mooie. Dat ben jij toch wel waard??

vind ik wel! en was niet eens de duurste...

van het weekend nog een gesprek over gehad. wat lief nu nog tegenhoudt om te gaan trouwen is.... dat ie bang is dat ie mijn jurk niet mooi vindt!!! hahahahaha. ik vraag nu dus iedereen of die nog van die magazines heeft liggen (bruid/trouwen, hoe heet het allemaal), en om die dan aan vriend mij te geven...
Husk,hebben ze bij jouw ook verteld dat dat je evt meerdere/verschillende kraamhulpen kunt krijgen???

En als tip per volgende week al matrasbeschermers gaan gebruiken en evt bekleding auto gaan beschermen....Huh dat duurt nog 9 weken!!!!!!!!

Ze vroeg of ik de kleertjes al had uitgewassen????Eh...nee
Party, dat gaat wel heel ver, die PSV liefde... (*heeft NIETS met voetbal)
Heb het krom opgeschrevengetikt,bedoelde psv-er als in Eindhovenaar.....Solly
jemig dat is wel vroeg! matrasbeschermers vanaf een week of 4 van tevoren zei ze, en over de auto heeft ze helemaal niks gezegd. ook niet of ik alles al had gewassen, ze heeft alleen even naar het bedje gekeken, op mijn verzoek, omdat ik geen idee had hoe je tegenwoordig zo'n ding kan, mag of moet opmaken. en toen heb dus ter plekke een lakentje uit de verpakking gehaald en zei dat ik het wel ging wassen in mijn verlof. was prima.

ze heeft idd gezegd dat je eventueel verschillende kraamhulpen kunt krijgen, mocht dat roostertechnisch niet anders kunnen, maar ze proberen zo veel mogelijk 1 kraamhulp per gezin te sturen.

ze zei trouwens ook dat als de mexicaanse griep zou uitbreken en ze daardoor personeelsgebrek krijgen, ik minder uren zou krijgen. tssssss..... als er bij ons op kantoor zoveel mensen ziek zijn dat het werk niet af komt, moeten we gewoon overwerken!
quote:husky schreef op 22 september 2009 @ 13:22:

ze zei trouwens ook dat als de mexicaanse griep zou uitbreken en ze daardoor personeelsgebrek krijgen, ik minder uren zou krijgen. tssssss..... als er bij ons op kantoor zoveel mensen ziek zijn dat het werk niet af komt, moeten we gewoon overwerken!Nou ja....Daar betaal je dan iedere maand je premie voor....:no:
Ik ga trouwens nu ook echt nog niet op die krakende beschermers liggen hoor...
nee zou ik ook niet doen, durf je je bijna niet meer om te draaien !

zo ik ga er vandoor, ga naar het zwembad mijn baantjes zwemmen, vervelend he verplicht al die vakantie uren op moeten maken
Party wat erg !!! Tegen mij zeiden ze dat ik met week 36 de matrasbeschermer erop mocht gaan leggen. Over een po heeft ze ook helemaal niets gezegd.. en over dingen uitwassen heeft ze me ook niets gevraagd

Ongelovelijk hoe verschillend al die kraamhulpen zijn
quote:husky schreef op 22 september 2009 @ 13:39:

nee zou ik ook niet doen, durf je je bijna niet meer om te draaien !

zo ik ga er vandoor, ga naar het zwembad mijn baantjes zwemmen, vervelend he verplicht al die vakantie uren op moeten maken hee husky, heel vervelend, heb net een voorstel voor mijn 220 uur geschreven naar mijn baas, wil 120 uur meenemen naar volgend jaar, ivm verhuizing (en mini natuurlijk!). Ik hoop dat ze erin meegaan, das lekker 3 weken extra na mijn verlof.
iemand nog een leuke suggestie voor 498 vakantieuren? vrij te besteden dit jaar, of volgend jaar, maar dan wel met aangroei van nog eens 342 uur.
Tjee,meiden zoveel uren...Ik zou er op dit moment geen raad mee weten...Volgend jaar zou ik lekker veel op vakantie gaan en miss wel ( nog) minder werken!!!!!

Ik heb net heerlijke taartjes gebakken

Al moet ik wel zeggen dat de mijne niet zó lekker eruit zien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven