VRLK

15-09-2009 09:45 450 berichten
Alle reacties Link kopieren
en maar weer verder... Zie hier ons oude topic.
Kan me trouwens voorstellen dat je het jammer vindt dat je geen tante meer zou worden Morrie. Al begrijp ik dat de twijfel-leeftijd nu wel net zo'n beetje voor je broer en schoonzus is aangebroken en er dus nog wel eea zou kunnen veranderen?

(had ik al verteld dat ik ook weer tante word, in april volgend jaar?)
Wat leuk Athena, je zusje is weer zwanger? Ik heb het idee dat ze er vaart achter zet, of lijkt dat maar zo? Gefeliciteerd hoor.

Ik denk niet dat mijn schoonzus en broertje nog van gedachte veranderen. Ik denk wel dat dit een definitieve beslissing is. Ze hebben juist 3 jaar lang gedacht dat er wel een 2e zou komen, maar nu besloten na een aantal gesprekken dat dat niet gaat gebeuren. Ze zijn ook al spulletjes aan het weg doen enzo, en ik mag de maxi cosi ook wegdoen van ze :(.

Het irritante is dat je hun beslissing moet respecteren, maar dat ik het liefst een paar uur op ze in ga praten om ze om te lullen .
Haha, kan me er iets bij voorstellen. Maar zou ook zo wat zijn he, als zij nog een kind zouden krijgen om jou een lol te doen.

Wel jammer inderdaad.

Zusje en vaart valt mee hoor, neefje is inmiddels ook alweer een maand of 16. Uiteindelijk zal er 23 maanden tussen hun kinderen zitten; een maandje meer dan bij ons.

Ze waren op tijd begonnen met opnieuw proberen, met lange traject bij eerste in gedachten en tot hun grote schrik (en natuurlijk blijdschap) was het in 1x raak. Net zo vruchtbaar dus uiteindelijk als zo'n beetje onze hele familie. Ik vind het zo fijn voor ze dat het nu zo gemakkelijk ging.
Wat leuk Athena, gefeliciteerd!!

Dank voor bezorgde woorden, tranen zijn gelukkig weer weg, maar mén wat heb ik een zere bek zeg.

Gisteren gelijk de kaakchirurg gebeld en 'gelukkkig' kon ik gelijk die middag terecht. Twee verstandskiezen getrokken. Ingreep zelf viel me echt reuze mee, maar wat een pijn zeg, daarna. Ook best jammer dat ik nu alleen paracetamol mag slikken ivm borstvoeding.

Op zulke momenten realiseer ik me trouwens wel dat ik een wereldvent getrouwd heb. Die nam echt heel veel van me over, zodat ik zielig kon zijn op de bank met mijn zere bekkie

Nu ga ik een begin maken met het organiseren van de foto's van de kinderen. pffffff, van 5 jaar dus.....
Vijf jaar foto's rangschikken van 4 kinderen . Holy moly, daar moet je iemand voor inhuren!

Ik moet nodig weer eens verder met die 2 van mij, loop nu volgens mij 2 jaar achter.

Sterkte met je zere bakkes, (ik weet hoe het voelt)! En fijn dat Zorro je zo ontlast!
Ach, je moet het positief bekijken.

Die 5 jaar is alleen van toepassing op Zen en Zootje.

Van Zeefje hoef ik 'slechts' 2,5 jaar en van Zemmie nog maar 6 weken
Haha, ja het stonk wel echt verschrikkelijk. Zo'n vieze zweetlucht om zo'n schattig klein babietje, echt heul raar. Maar zo goed als zij (en ik!) vannacht geslapen hebben was het me dat wel waard.

En vijf jaar foto's inplakken, wat stoer dat je er aan begint. Ik heb alleen ooit van Dim's eerste twee maanden een boekje gemaakt en de rest 'moet nog een keer'. Maar krijg er nu wel haast mee want we hebben het laatst weer een keer bekeken en toen het uit was zei Sum: en nu die van mij!

Verder druk aan het werk en eigenlijk geen tijd om hier te lezen. Maar gefeliciteerd met je as. neefje/nichtje athena, leuk hoor!
hieperdepiep, midweek weg geboekt voor 238 euro.

Dat zijn nog eens leuke prijzen!
Nou, vertel, waar ga je heen .
hier heen

lekker dichtbij, voor nog geen 25 euro per dag.

En de hele week is al volgepland. Dagje Sprookjeswonderland, dagje Zuiderzeemuseum, dagje Medemblik en natuurlijk heel veel zwemmen
Ik heb Wind al een paar dagen niet gezien. Ik hoop geen bericht, goed bericht?
Zie LP Ely

En dat geldt ook voor Vrolijk, Dropje en Athena; of jullie even naar LP willen ajb.
Lekker Ely, wanneer gaan jullie? Sprookjesland heb ik veel goede verhalen over gehoord. Maar voor ons is de Efteling dan toch dichterbij.

Het was mij ook al opgevallen dat Wind al een tijdje niet geweest is, hoop dat alles goed is.

Ik ga maar weer eens strijken .
LLL, je hebt een (heel lang ) bericht via Hyves van me gekregen net!
En verder ga ik nu naar bed, kijk morgen nog wel even hier/op LP. Zwaaaai!
Ik vind dat trouwens best erg hoor. Zo'n bom droppen en dan pas morgen reageren

Alsof zoiets niks met mensen doet...
Moeten de buren zich zorgen gaan maken over Windekind?
Nee hoor Pammie, gewoon Vrolijke issues. Heeft niks met Wind prive te maken
Ely, bommetje was niet alleen van mij en ik ga niet de hele nacht zitten wachten tot er gereageerd is door iedereen, sorry. Daar gaat de wekker me iets te vroeg voor
Oh gelukkig. Nou ja, niet dat er bommetjes zijn maar wel dat het met Wind oké is
Nou, hierbij dan een cryptisch 'dag dames'. Houdoe en de mazzel.
Wat wilde ik nou toch typen?
Treur niet buuvjes, alles sal reg kom

En verder: dag dames!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven