Weg met die fopspeen!
dinsdag 22 september 2009 om 14:58
Komende vrijdag laten wij de fopspeen van onze zoon van net 3 wegvliegen met een heliumballon. Hoewel ik er helemaal achter sta, vind ik het ook reuze spannend en zie ik wel op tegen evt. drama's 's nachts. Hij heeft hem alleen in bed, maar is er wel verknocht aan. Natuurlijk bereiden we hem voor en weet hij wat er gaat gebeuren, maar hoe zal het gaan?
Ik ben heel benieuwd naar jullie methodes voor het weghalen van de speen en naar jullie ervaringen met hoe het ging in de nachten en evt. middagslaapjes erna...
Ik ben heel benieuwd naar jullie methodes voor het weghalen van de speen en naar jullie ervaringen met hoe het ging in de nachten en evt. middagslaapjes erna...
dinsdag 22 september 2009 om 16:11

dinsdag 22 september 2009 om 16:26
Mijn dochter was 3 jaar (dacht ik) toen ze haar speen weg heeft gegooid. We hebben hem samen in de kliko gegooid de dag voor de vuilnisman kwam. Gedag gezegd, dat het fijn was dat hij er was, maar dat ze nu groot was. 's Avonds geen drama's, ze ging zo slapen. Maar toen ze een aantal weken later ziek was en koorts had, vroeg ze wel naar haar speen.
dinsdag 22 september 2009 om 16:28
quote:Sarah Scott schreef op 22 september 2009 @ 16:20:
[...]
Ghehe je was gewoon doodordinair nieuwsgierig!
Haha, zo kwam het wel over hè..
Ik heb niet eens specifiek gezocht hoor, liep gewoon zomaar ineens tegen je op
Maar túúrlijk. Ik ben nieuwsgierig, altijd al geweest
[...]
Ghehe je was gewoon doodordinair nieuwsgierig!
Haha, zo kwam het wel over hè..
Ik heb niet eens specifiek gezocht hoor, liep gewoon zomaar ineens tegen je op
Maar túúrlijk. Ik ben nieuwsgierig, altijd al geweest
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.