website doorgeven: is dat bemoeien of meedenken

23-09-2009 12:17 30 berichten
Een kennis van mij woont in Scandinavie en is daar pas bevallen. Ze geeft borstvoeding dus ik zou haar graag attent willen maken op een aantal websites die misschien handig zijn. Zouden jullie dat zien als je ergens tegenaan bemoeien of zou je denken dat iemand goed met je meedenkt?
Alle reacties Link kopieren
Zou je haar ook websites tippen over Maxicosi's e.d.? Dan gewoon doen. Zo niet, dan dit ook niet.
quote:Katherina schreef op 23 september 2009 @ 14:16:

Ja, iedereen die dit vergelijkt met een 'ik laat een scheet topic'': gelijk heb je. Maar het zou maar dwars zitten.

Met borstvoeding gaan ze daar inderdaad heel anders om. Er wordt niet eens gepraat over de fles. Toen ze vroeg hoe dat dan moet als je niet wil, werd ze echt heel raar aangekeken, zo van, wat nou, niet willen, je bent toch zwanger?

98% van alle vrouwen geeft daar borstvoeding, het is echt de doodnormaalste zaak van de wereld. Kind was geboren en hop, gelijk aan de borst. Niet gevraagd of dat wel of niet de bedoeling was, gewoon gedaan. het is daar totaal geen issue. Je bent zwanger, bevalt en kind wordt aangelegd.

Ik wil die websites vooral aan haar doorgeven om de reden die Helenita ook aangeeft.

Hoe wordt er daar dan tegen je aangekeken als bv om wat voor reden niet lukt?

Ben je dan een ontaarde moeder ofzo?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Lijkt me toch niet Calvijn, wat niet lukt dat lukt niet, ook in Scandinavië
quote:wen schreef op 23 september 2009 @ 20:48:

Lijkt me toch niet Calvijn, wat niet lukt dat lukt niet, ook in Scandinavië

Gelukkig maar

Wist ik niet dat het in Scandinavië zo was.

Wel goed
Frankly my dear, I don"t give a damn
Whaha, ik ook niet, maar dat lijkt me logisch toch?

Ik kan me wél voorstellen dat je misschien anders wordt bekeken als je van te voren al kiest voor flesvoeding, als bv de norm is. Maar dat weet ik ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven