Kom maar op met die ban!

23-09-2009 21:36 1011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een kutblog zeg van SanneW!

Ik vind het uiterst onprettig dat er, in het kader van een 'heugelijk' jubileum, situaties aangehaald worden die oude, zeer pijnlijke wonden openrijten en mensen een rotgevoel geven.

Het gaat hier over onderwerpen waarbij betrokken personen een ban riskeren als ze er zelf over beginnen!

En wat nou ze verraden zichzelf? Ik zou het ook niet over mijn kant laten gaan als het mezelf zou aangaan.

Zijn ze hier nou helemaal gek geworden?

De titel spreekt voor zich! Kom maar op met die ban. Als Viva vindt dat ik de boel op stelten zet, dan is dat maar zo.

'Wie zeurt, wordt eruit gepleurt!'

Vond het zowiezo al niet zo gezellig de afgelopen dagen.
Haalt tocj niks uit Iris. 't Zijn gewoon kutwijven. Heb er geen ander woord voor. En ja, ik zal mezelf vol moeten stoppen met tranquilizers om nog te kunnen slapen. En dat is geen aankondiging maar helaas een feit.
Digitalis, ik snap inmiddels wel wat meer van de situatie en snap best dat je er problemen mee hebt als je jouw specifiek geval in die blog herkend, maar nog immer vind ik het niet zo verstandig dat je onder je huidige nick, waarmee je voor veel mensen idd een nieuw leven begonnen, bent vrij van enige gedachte aan de donkere periode in het leven, je protest kenbaar gemaakt hebt. En inmiddels weet ik nog veel meer van jouw specifieke situatie dan je had gewild dat ik zou weten. Enkel en alleen door JOU gepost en niet door iemand anders.

Als je op dit moment weer zo hels kwaad bent dan kun je nu maar beter ophouden met posten.
quote:Digitalis schreef op 24 september 2009 @ 01:43:

Dank Iris, maar ik wil geen hulp. Ik wil het snijden en de zm-poging achter me laten. Gewoon wegstoppen. En dan wordt het weer opgerakeld. Smakeloos, geen greintje ethiek en gewoon een tyfusstreek. Alsof ik het léuk vond toen. En nu. Alsof ik dacht 'he nu doe ik een aankondiging, lekker de aandacht op mezelf vestigen.' Ik deed geeneens een aankondiging. Sanne moet maar zelf allerlei AD's, AP's, neuroleptica, tranquilizers en AE's wegspoelen met een fles vodka, kijken of ze nog helder kan posten.

Zo, ban me maar. Maar ik kan geen greintje sympathie meer opbrengen voor dat walgelijk schepsel, spijt me zeer.Wat bevestig je weer heerlijk wat men al over je denkt, Digi. Je mag het moeilijk hebben maar je bent een loeder. Ik sta nog steeds achter alles wat ik vanaaf heb gepost, maar ik ben nu helemaal klaar met het voor je opnemen.

anoniem_40527 wijzigde dit bericht op 24-09-2009 14:24
Reden: Gedeelte quote verwijderd
% gewijzigd
oh that purrrrrrrrrfect feeling
tis wel weer erg in de tijd terug dit allemaal he... die blog... reacties van sanne... van angels...

doet me denken aan...

''ich habe es nicht gewusst''
Sja, emoties heb ík zelfs Poez. En zulke verwensingen kan ik ook weer terugnemen, maar dan mag Sanne ook wel inbinden. Ik weet me gewoon geen raad nu met m'n emoties, alles komt terug, iets wat ik echt heb geblokkeerd. Al vanaf mijn fucking 8ste had ik al doodsgedachten, ik ben zo hard opgevoed dat negatieve emoties uit den boze waren, ik heb de moed of de zwakte gevonden om hulp te zoeken, artsen propten me vol met pillen waar je suicidaal van wordt met de mededeling 'kom over 4 weken maar terug' en dan wordt er hier ook keihard geoordeeld. Ik WIL die gevoelens niet meer! Je hebt echt geen idee hoeveel pijn ik hier van heb.
Ik vind je geen loeder, maar gevoel voor drama heb je wel. Delete alsjeblieft al je emotionele opmerkingen en ga slapen. Morgen is er weer een dag (een cliché, maar wel waar).
quote:duploo schreef op 24 september 2009 @ 01:47:

Digitalis, ik snap inmiddels wel wat meer van de situatie en snap best dat je er problemen mee hebt als je jouw specifiek geval in die blog herkend, maar nog immer vind ik het niet zo verstandig dat je onder je huidige nick, waarmee je voor veel mensen idd een nieuw leven begonnen, bent vrij van enige gedachte aan de donkere periode in het leven, je protest kenbaar gemaakt hebt. En inmiddels weet ik nog veel meer van jouw specifieke situatie dan je had gewild dat ik zou weten. Enkel en alleen door JOU gepost en niet door iemand anders.

Als je op dit moment weer zo hels kwaad bent dan kun je nu maar beter ophouden met posten.duploo heeft een punt hier, je bent zo kwaad maar maakt het vele malen erger door je posts en info die je er nu bijzet. Het staat hier allemaal weer zo open en bloot, iedereen kan het lezen, bescherm jezelf in ieder geval! Haal je posts hier even weg Digi, maak ze leeg. Doe het voor jezelf, bescherm jezelf. En ik doel dan op de gedeelten met info over jezelf, het schelden mag je laten staan hoor, je bent boos en terecht!
quote:Poezewoes schreef op 24 september 2009 @ 01:47:

[...]

Wat bevestig je weer heerlijk wat men al over je denkt, Digi. Je mag het moeilijk hebben maar je bent een loeder. Ik sta nog steeds achter alles wat ik vanaaf heb gepost, maar ik ben nu helemaal klaar met het voor je opnemen.

Ik neem aan dat je met "men" voor jezelf spreekt? Voor mij in elk geval niet.

En je hoeft niet te gaan schelden.
Er worden hier nu door verschillende mensen dingen geschreven waar ik heel erg van schrik.

Ik ga iets leuks doen. Dat verdient iedereen elke dag, ik ook.
Iets anders
quote:duploo schreef op 24 september 2009 @ 01:47:

Als je op dit moment weer zo hels kwaad bent dan kun je nu maar beter ophouden met posten.En dat nieuwe leven is verrekte moeilijk als het verleden steeds maar weer opgedregt wordt.

Puntjevanjeneus.
om 2 uur snachts iets leuks doen? nu maak je me nieuwsgierig babs... of is het meer iets voor de sekspijler? (dat is om dit tijdstip het enige leuke dat ik kan bedenken )
Even ter afleiding, mijn bewerkte reactie.... In de hele lading van reacties is er 1 bewerkt, die van mij... Raar.

'Ik dacht dat Forummer-afkorting bewerkt- een 'anonieme' Angel is, die niet meer actief mee-forumt. Niet dus. Weer wat geleerd'.
En ik haal niets weg, juist om aan te tonen hoe emotioneel iemand kan worden van zoiets. Natuurlijk wens ik Sanne niet echt een miskraam toe maar ik zou haar wel in haar kop willen rossen. En ik sta niet echt bekend als een watje (zeker niet bij mensen die me kennen).
quote:minny schreef op 24 september 2009 @ 01:51:

[...]

Ik neem aan dat je met "men" voor jezelf spreekt? Voor mij in elk geval niet.

En je hoeft niet te gaan schelden.Nee hoor, 'men' is een breder begrip, lees de reacties op de blog maar. De 'men' waar ik tegen aggeerde. Maar iemand een miskraam toewensen vind ik way, way out of line.

En je noemt 'loeder' schelden, na de reactie van Digi?

Laat me niet lachen.
quote:minny schreef op 24 september 2009 @ 01:54:

[...]

En dat nieuwe leven is verrekte moeilijk als het verleden steeds maar weer opgedregt wordt.

Puntjevanjeneus.Waar minny, maar digi maakt het nog erger in haar boosheid, er staat weer zoveel en dit onthult ze allemaal zelf, dan blijft het maar terugkomen en komt ze er nooit meer vanaf.
Ja, je kan nooit met een schone lei beginnnen, alles wordt opgerakeld, nog steeds. En ik doe mijn godverdomde best maar men mag best weten dat ik me enorm kút voel nu.
quote:Poezewoes schreef op 24 september 2009 @ 01:56:

Nee hoor, 'men' is een breder begrip, lees de reacties op de blog maar. De 'men' waar ik tegen aggeerde. Maar iemand een miskraam toewensen vind ik way, way out of line.

En je noemt 'loeder' schelden, na de reactie van Digi?

Laat me niet lachen. Ja dat noem ik schelden. Dat een ander het meer doet heft dat feit niet op. Net zoals een gebroken been niet meteen een gebroken vinger geneest.

Fijn dat je voor jezelf spreekt, want ik denk niet zo over Digi en ik vind dr zeker niet wat jij schreef.
Poez al ik heel erg boos ben dan wens ik ook wel eens mensen de meest verschrikkelijke dingen toe en daar meen ik in mijn hart niets van, ik denk dat dit ook voor Digi geldt.
Ik ga te mand. Trust.
quote:Digitalis schreef op 24 september 2009 @ 01:55:

En ik haal niets weg, juist om aan te tonen hoe emotioneel iemand kan worden van zoiets. Natuurlijk wens ik Sanne niet echt een miskraam toe maar ik zou haar wel in haar kop willen rossen. En ik sta niet echt bekend als een watje (zeker niet bij mensen die me kennen).Oke, jouw keuze, maar het maakte je zo kwetsbaar als die enorme persoonlijke prive informatie met behoorlijk wat details. Je zegt dat het je pijn doet ermee geconfronteerd te worden, maar zo weten er nog meer mensen van, die je er weer mee kunnen confronteren. Daarom zeg ik bescherm jezelf nu, Sanne deed dit niet, jij kunt het wel doen. Je oprakelde pijn en emoties kun je ook anders tonen.
quote:Digitalis schreef op 24 september 2009 @ 01:57:

Ja, je kan nooit met een schone lei beginnnen, alles wordt opgerakeld, nog steeds. En ik doe mijn godverdomde best maar men mag best weten dat ik me enorm kút voel nu.Voor mij was je wel met een schone lei begonnen. Enkel en alleen door JOUW postings hangt er nu het labeltje zelfmoord en zelfmutilatie aan de nick Digitalis.

Ja, je kan nooit met een schone lei beginnnen, alles wordt opgerakeld, nog steeds. En ik doe mijn godverdomde best maar men mag best weten dat ik me enorm kút voel nu.Snap ik...

En het is ook frusterend. Zeker. En onrechtvaardig. Vooral dat.

Ja, je kan nooit met een schone lei beginnnen, alles wordt opgerakeld, nog steeds. En ik doe mijn godverdomde best maar men mag best weten dat ik me enorm kút voel nu.

dat sanne geen rekening met je heeft gehouden is een k*tstreek, dat moge duidelijk zijn, alleen raak je jezelf hiermee en niet haar.

Ik zou haar dan willen raken, via haar werk (niet prive!), dus een klacht indienen.
Ik ben het met Rollergirl eens, Sanne heeft je genaaid, naai nu ook jezelf niet! Deleten die hap!
quote:iris1969 schreef op 24 september 2009 @ 01:58:

Poez al ik heel erg boos ben dan wens ik ook wel eens mensen de meest verschrikkelijke dingen toe en daar meen ik in mijn hart niets van, ik denk dat dit ook voor Digi geldt.En dat spreek je dan ook uit?

Ieder ander zou ik hier op aanspreken, dus ook Digi. Ze wil toch niet anders behandeld worden? Degene die haar anders behandelen, zijn jullie. Jullie praten goed van haar, wat je van een ander never nooit niet zou accepteren.

En nu ben ik weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven