Kom maar op met die ban!

23-09-2009 21:36 1011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een kutblog zeg van SanneW!

Ik vind het uiterst onprettig dat er, in het kader van een 'heugelijk' jubileum, situaties aangehaald worden die oude, zeer pijnlijke wonden openrijten en mensen een rotgevoel geven.

Het gaat hier over onderwerpen waarbij betrokken personen een ban riskeren als ze er zelf over beginnen!

En wat nou ze verraden zichzelf? Ik zou het ook niet over mijn kant laten gaan als het mezelf zou aangaan.

Zijn ze hier nou helemaal gek geworden?

De titel spreekt voor zich! Kom maar op met die ban. Als Viva vindt dat ik de boel op stelten zet, dan is dat maar zo.

'Wie zeurt, wordt eruit gepleurt!'

Vond het zowiezo al niet zo gezellig de afgelopen dagen.
Een klacht indienen is geen gek idee
@ Rollergirl, je hebt ook een lange post van Digitalis gequote. Misschien wel zo netjes om die alvast te deleten, dan heeft Digitalis in ieder geval weer geheel en al zelf in de hand wat er op het forum blijft staan.

@ Poez, geldt ook voor jouw post met nare verwensing.
Buiten alle andere scheldkanonnades, met deze opmerking ga je echt ècht te ver Digitalis. Ook verwensingen hebben grenzen.
anoniem_40527 wijzigde dit bericht op 24-09-2009 14:26
Reden: Quote verwijderd
% gewijzigd
quote:Poezewoes schreef op 24 september 2009 @ 02:02:

[...]

En dat spreek je dan ook uit?

Ieder ander zou ik hier op aanspreken, dus ook Digi. Ze wil toch niet anders behandeld worden? Degene die haar anders behandelen, zijn jullie. Jullie praten goed van haar, wat je van een ander never nooit niet zou accepteren.

En nu ben ik weg.Hoe weet jij dat? Misschien ben ik het wel met Digi eens, minus het schelden dan, en zou ik er bij andere mensen hetzelfde over denken.

En een speciale status heeft Viva haar verleend, met al die regeltjes die alleen voor haar gelden. Zoals de zwijgplicht over deze nare situatie die nota bene door Sanne zelf (!!) aangehaald wordt in die blog.

Maf.
quote:duploo schreef op 24 september 2009 @ 02:02:

@ Rollergirl, je hebt ook een lange post van Digitalis gequote. Misschien wel zo netjes om die alvast te deleten, dan heeft Digitalis in ieder geval weer geheel en al zelf in de hand wat er op het forum blijft staan.

@ Poez, geldt ook voor jouw post met nare verwensing.goed punt duploo, ik haal het weg. Digi, denk je aan jezelf? En hou je taai!
ik vind min en digitalis allebei sarcastische kutwijven...

(daarom hou ik ook zo van ze (teiltje alarm)...)
Poez: Ik ken haar niet goed genoeg om haar een voorkeurspositie te geven, maar zie niet graag verdrietige mensen dus ook Digi niet.
quote:duploo schreef op 24 september 2009 @ 02:02:

@ Poez, geldt ook voor jouw post met nare verwensing.Ik pieker er niet over. Hij blijft gewoon staan tot de angels hem deleten.

oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:courageux schreef op 24 september 2009 @ 02:05:

ik vind min en digitalis allebei sarcastische kutwijven...

(daarom hou ik ook zo van ze (teiltje alarm)...)Cynisch Cour cynisch, niet sarcastisch
quote:MozesKriebel schreef op 24 september 2009 @ 02:03:

[...]

Buiten alle andere scheldkanonnades, met deze opmerking ga je echt ècht te ver Digitalis. Ook verwensingen hebben grenzen. Digi heeft deze woorden al terug genomen!
quote:Poezewoes schreef op 24 september 2009 @ 02:05:

[...]

Ik pieker er niet over. Hij blijft gewoon staan tot de angels hem deleten.

Dat kan ook en in het kader van "Digitalis niet anders behandelen dan anderen" is daar ook zeker wat voor te zeggen.
@ Poez: los van je mening over Digi persoonlijk wat vind je van het principe om haar die vrije keus te geven? Gewoon op morele grond.
quote:minny schreef op 24 september 2009 @ 02:07:

[...]

Cynisch Cour cynisch, niet sarcastisch In ieder geval een stel kutwijven!
quote:Poezewoes schreef op 24 september 2009 @ 02:05:

[...]

Ik pieker er niet over. Hij blijft gewoon staan tot de angels hem deleten.

Dan is het een tikkie hypocriet om iets over Digi te zeggen, je doet hetzelfde nu.
sarcastisch en cynisch! verdomme... eigenwijs klein opdondertje ben je!
quote:Rollergirl schreef op 24 september 2009 @ 02:08:

[...]

In ieder geval een stel kutwijven! Het schijnt zo te zijn blijkbaar
goedenacht allen, sterkte digi, hopelijk kun je even je terugtrekken van deze heftige confrontatie door sanne. Take care!
quote:courageux schreef op 24 september 2009 @ 02:09:

sarcastisch en cynisch! verdomme... eigenwijs klein opdondertje ben je!
quote:minny schreef op 24 september 2009 @ 02:10:

[...]

Het schijnt zo te zijn blijkbaar ach ja,....
Ach Minny je keny jezelf goed genoeg om te weten hoe je over kunt komen soms en dat is een tíkje hard.

(kutwijf gaat me overigens veel te ver)
nu durf ik iris... vanmiddag zat ze bij me op de bank als ik het dan zeg slaat ze
Kutwijf gaat wel een tikkie te ver idd, maar ik weet ook dat Cour het niet zo bedoelt. Juist niet zelfs

Misschien ben ik hard...kan...maar ik laat me dus niet terugfluiten door Viva, en nou al helemaal niet meer. Want zelf wel alles eruitgooien wat je denkt maar dan anderen de mond snoeren als die nog maar de helft schrijven? Nee, dat gaat er bij mij niet in.

Averechts.
quote:iris1969 schreef op 24 september 2009 @ 02:08:

@ Poez: los van je mening over Digi persoonlijk wat vind je van het principe om haar die vrije keus te geven? Gewoon op morele grond.Ze heeft de vrije keus om dingen niet te plaatsen. Niet op verzend te drukken. Maar alles heeft zijn grenzen. Die morele grond, daar moet ze zelf eens over na denken voor ze zulke dingen plaatst. Ze loopt hier lang genoeg rond en heeft dit vaak genoeg aan de hand gehad. Tijd dat ze zichzelf eens in bescherming neemt ipv dat anderen dat doen.

En nu ga ik echt slapen. Welterusten.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik ga ook mijn bedje in. Vóór mijn forumbestaan (pas 20 dagen geleden ) kreeg ik heel wat meer nachtrust.

Ik wens iedereen een goede nachtrust en speciaal Digi. Laat zien dat al die vooroordelen ongegrond zijn, je bent meer dan dat!
Goh, 20 dagen pas?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven