De buitenvrouw

20-09-2009 19:53 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aiai ook mij is het overkomen de buitenvrouw worden... Het heeft 4 mnd geduurd en nu doet het toch pijn... Heeft iemand ook ervaring hiermee?
Ik vind bezette mannen niet aantrekkelijk.

Heb het ook 1 keertje gedaan met een getrouwde vent, die toegaf na de 2de date getrouwd te zijn.

Ik ga daar geen energie insteken, heb wel wat beters te doen. Gelijk gedumpt dus.
Zo sneu altijd, dat goedpraten, zo simpel. En op een fatsoenlijke vraag/opmerking kan niet gereageerd worden door dit soort personen.

Nee, niet jij Zoey.
quote:nell schreef op 23 september 2009 @ 10:39:

Dus Liv en Ronniemitchel, jullie zien je man/vriend als een soort bezit?

Een bezit waar een hek omheen staat met een verbodsbordje?

Overdrijf niet zo. Dat zeg ik toch helemaal niet? Is het zo lastig voor je te begrijpen dit of zo?

Zo werkt het niet meiden, was het maar zo simpel.

Oh, het is heel simpel hoor: van een man met relatie blijf je gewoon af. Punt. Dat sommige mensen daar blijkbaar anders over denken doet daar verder niets aan af.

Hormonen zijn helemaal niet verkeerd, iedereen wordt door hormonen gestuurd (bijvoorbeeld de vruchtbaarheidscyclus), zonder die hormonen lagen we allang met z'n allen onder de groene zoden want dan werd er helemaal nooit een kind geboren.

Ronniemitch, jouw bijdrage druipt van de hormonen en de adrenaline en is naar mijn mening weinig doordacht, meer emotioneel. Precies hetgeen waar jij tegen ageert.

Ik begrijp dat wel hoor, het is alleen maar menselijk, exact het punt waar ik het steeds over heb.Jij illustreert mijn stelling: je hebt mensen die planmatig te werk gaan, en je hebt mensen die zich snel laten meeslepen door gevoelens en emoties (en zich dan bijvoorbeeld grof en onbeheerst uiten) Daar is helemaal niks mis mee, verschil moet er wezen.Daar is enorm veel mis mee. Zou lekker worden als iedereen zich maar liet meeslepen door een geile bui verliefd moment.
quote:nell schreef op 23 september 2009 @ 10:39:

Hormonen zijn helemaal niet verkeerd, iedereen wordt door hormonen gestuurd (bijvoorbeeld de vruchtbaarheidscyclus), zonder die hormonen lagen we allang met z'n allen onder de groene zoden want dan werd er helemaal nooit een kind geboren.

Ronniemitch, jouw bijdrage druipt van de hormonen en de adrenaline en is naar mijn mening weinig doordacht, meer emotioneel. Precies hetgeen waar jij tegen ageert.

Ik begrijp dat wel hoor, het is alleen maar menselijk, exact het punt waar ik het steeds over heb.Jij illustreert mijn stelling: je hebt mensen die planmatig te werk gaan, en je hebt mensen die zich snel laten meeslepen door gevoelens en emoties (en zich dan bijvoorbeeld grof en onbeheerst uiten) Daar is helemaal niks mis mee, verschil moet er wezen.quote:nell schreef op 23 september 2009 @ 10:39:

Ik begrijp dat wel hoor, het is alleen maar menselijk, exact het punt waar ik het steeds over heb.Jij illustreert mijn stelling: je hebt mensen die planmatig te werk gaan, en je hebt mensen die zich snel laten meeslepen door gevoelens en emoties (en zich dan bijvoorbeeld grof en onbeheerst uiten) Daar is helemaal niks mis mee, verschil moet er wezen.

Gaan we de zaken omdraaien dame?, mijn man heeft geen hekje om zich heen, die is zo vrij als een vogeltje echter hebben wij net als bij Kreng afspraken,en daar is niks mis mee.

Verder gebruik ik niet alleen mijn emotie's in een relatie welke relatie dan ook, maar ook mijn verstand en daar is idd niks mis mee, met wat jij propageert echter wel, zal wel komen doordat je verstand verweekt is geraakt door je hormonen!
Als een man met relatie zichzelf op een datingsite zet als single, als hij zelf contact zoekt met andere dames en die dames hebben geen zin of zijn te naief om te onderzoeken of manlief misschien toch niet zo heel erg single is, zijn die dames fout? Vind ik redelijk de omgekeerde wereld.
quote:return_of_kreng schreef op 23 september 2009 @ 14:15:

Als een man met relatie zichzelf op een datingsite zet als single, als hij zelf contact zoekt met andere dames en die dames hebben geen zin of zijn te naief om te onderzoeken of manlief misschien toch niet zo heel erg single is, zijn die dames fout? Vind ik redelijk de omgekeerde wereld.Nee die dames zijn niet fout, maar als je er achter komt dat ie wel bezet is,vind ik wel dat je er mee moet kappen, is het niet voor zijn vrouw dan is het wel voor je eigenwaarde je wenst toch niet gebruikt te worden door zo'n jan met de korte achter naam.
quote:ronniemitchel schreef op 23 september 2009 @ 14:14:

[...]

[...]

Gaan we de zaken omdraaien dame?, mijn man heeft geen hekje om zich heen, die is zo vrij als een vogeltje echter hebben wij net als bij Kreng afspraken,en daar is niks mis mee.

Jij en je man hebben afspraken, niet jij en alle andere vrouwen. dus als jouw man het met en andere vrouw doet, wie schendt er dan een afspraak? Dus wie kun je dat kwalijk nemen? ik vind het gewoon raar dat een andere vrouw schuldig is aan het feit dat jouw vent zich niet aan zijn afspraken houdt. andere vrouwen hoeven niet van mijn man af te blijven, de verantwoordelijkheid om mij trouw te zijn ligt geheel en al bij hem.

Verder gebruik ik niet alleen mijn emotie's in een relatie welke relatie dan ook, maar ook mijn verstand en daar is idd niks mis mee, met wat jij propageert echter wel, zal wel komen doordat je verstand verweekt is geraakt door je hormonen!
quote:ronniemitchel schreef op 23 september 2009 @ 14:18:

[...]

Nee die dames zijn niet fout, maar als je er achter komt dat ie wel bezet is,vind ik wel dat je er mee moet kappen, is het niet voor zijn vrouw dan is het wel voor je eigenwaarde je wenst toch niet gebruikt te worden door zo'n jan met de korte achter naam.Ik wens idd niet gebruikt te worden, dus ik zou er inderdaad mee kappen. Echter niet vanwege zijn vrouw, want daar heb ik niks mee te schaften en zij niet met mij.
Ik geloof dat ik deze discussie al eens eerder heb gevoerd met jou, return

Ik denk er anders over. Ik vind dat je wel degelijk wat te maken hebt met die vrouw. Het is namelijk haar man waar je het mee doet.

Maar goed, zoals gezegd hebben we die discussie al eens gehad.
Mensen zijn geen eigendom van andere mensen, dus hoezo,

'haar" man. Die man is van zichzelf en beslist zelf met wie hij sex heeft. Net zoals ik alleen van mezelf ben en zelf bepaal met wie ik sex heb. (Alleen kan dat als consequentie hebben dat mijn partner niet meer met mij verder wil als ik zonder zijn medeweten sex met anderen, en dat is het mij niet waard).

Maar inderdaad ik denk dat we hier beter zeggen: agree to disagree.
Je snapt toch wel wat ik met "haar man"bedoel? Ik bedoel toch niet eigendom of bezit? Ik bedoel dat die man een relatie heeft met een ander.

Maar inderdaad: agree to disagree!
Ronnie, dat jij er bent, wil zeggen dat jouw ouders een keer vergeven van de hormonen hebben liggen rollebollen!
Waarschijnlijk vaker.

Je hebt jouw vermogen tot het produceren van hormonen van je ouders meegekregen bij de geboorte.
quote:nell schreef op 23 september 2009 @ 16:37:

Ronnie, dat jij er bent, wil zeggen dat jouw ouders een keer vergeven van de hormonen hebben liggen rollebollen!

En dus is vreemdgaan best oké bedoel je? Want tja, hormonen enzo..

Tjonge jonge, echt nog nooit zulke lulkoek gehoord.....
quote:nell schreef op 23 september 2009 @ 16:37:

Ronnie, dat jij er bent, wil zeggen dat jouw ouders een keer vergeven van de hormonen hebben liggen rollebollen!Dat klopt echter hadden mijn ouders een relatie en ben ik niet ontstaan tijdens het vreemdgaan en dus was het wel legaal,net als dat ik heerlijk lig te rollebollen met mijn eigen vent!
quote:Liv schreef op 24 september 2009 @ 13:03:

[...]

En dus is vreemdgaan best oké bedoel je? Want tja, hormonen enzo..

Tjonge jonge, echt nog nooit zulke lulkoek gehoord.....Idd lulkoek, nog meer excuses om maar vooral de onschuldige uit te hangen,want tja ik kan er toch niks aan doen :puke:
quote:return_of_kreng schreef op 23 september 2009 @ 14:19:

Jij en je man hebben afspraken, niet jij en alle andere vrouwen. dus als jouw man het met en andere vrouw doet, wie schendt er dan een afspraak? Dus wie kun je dat kwalijk nemen? ik vind het gewoon raar dat een andere vrouw schuldig is aan het feit dat jouw vent zich niet aan zijn afspraken houdt. andere vrouwen hoeven niet van mijn man af te blijven, de verantwoordelijkheid om mij trouw te zijn ligt geheel en al bij hem

Misschien wel de meest houtsnijdende opmerking die ik tot nu toe heb gelezen over dit onderwerp en ik volg dit soort topics al een tijdje!

Begrijp me niet verkeerd, vreemdgaan is fout. Walgelijk. Nooit goed te praten. Punt. Ben zelf dus al eens aan de kant gezet voor een ander. En dat is op zich al best wel zuur voor je ego, maar waarom het nou zo nodig walgelijk achter m'n rug om moest, snap ik nog steeds niet. Ik ben niet de meest onredelijke persoon en zit dus ook echt niet te wachten op iemand die tegen z'n zin met mij in een relatie zit, maar is het nou zo moeilijk om dat eerlijk te zeggen? Of als je daar dan de ballen niet voor hebt, de relatie eerst te verbreken voordat je de rest van je zaakje ergens anders instopt?

Maar goed, dat is mijn verhaal. Wat ik wilde zeggen is dat ik het dat meisje nooit heb kwalijk genomen. Kijk, m'n beste vriendin zal ze nooit worden, maar ik had inderdaad geen relatie met haar. HIJ was degene in een relatie met mij en van HEM had ik verwacht dat hij trouw zou (willen) zijn. Onafhankelijk van hoeveel 'vrouwen die hun poten niet van bezette mannen af kunnen houden' zich er voor zijn voeten werpen. Dat zijn ook maar mensen met gevoelens en (inderdaad) hormonen. Als hij voor mij had willen gaan, had hij ze niet zien staan. Simpel. Als je niet wilt dat het gaat tochten, moet je de deur niet op een kier zetten.

...

Wow, nooit gedacht dat ik 'the other women' en 'buitenvrouwtjes' ooit nog zou gaan verdedigen!
De ergernis is niet dat ze met een bezette man gaan, moeten ze zelf weten als ze zo weinig zelfrespect hebben, maar om jezelf en je verstandelijke vermogen zo de grond in te boren door te zeggen dat het je overkwam of dat het door de hormonen komt,wat ze waarschijnlijk maar zeggen om er in vredes naam wat beter af te komen, dat ergerd me,wees gewoon eerlijk zeg dat je gewoon schijt hebt aan jezelf en dat je je k+t achterna loopt.
Volgens mij is iedereen het er wel over eens dat een relatie aangaan met iemand of sex hebben met iemand niet iets is dat je overkomt (want dan heet dat verkrachting) en dat, wanneer je een relatie begint met iemand die bezet is, je willens en wetens jezelf in een positie brengt van vrouw die genoegen moet nemen met een tweede plaats. das idd een keuze, niet iets wat je spontaan overkomt.

Maarja, iedereen maakt wel eens een verkeerde keuze, kunst is om ervan te leren en in het vervolg betere keuzes te maken.
Tsja de algemene teneur hier is dus dat het leven maakbaar is, dat je steeds vrije keuzes kunt maken, dat je je leven continue in de hand kunt hebben.

No way, ik kan jullie erg aanraden om eens wat tv programma's van Derren Brown te bekijken waarin hij aantoont hoe weinig je soms zelf in te brengen hebt. Bijvoorbeeld:

http://www.youtube.com/watch?v=befugtgikMg

Vrije keuze? is maar heeel beperkt, ook op relatiegebied. Zie de vele relatieproblemen op deze site. Want de ellende hier komt je tegemoet en toch blijven mensen vaak bij een partner waar ze eigenlijk niks meer mee hebben en waar ze niet gelukkig mee zijn. Eigen vrije keuze zou je kunnen zeggen, zelf weten of je ongelukkig wilt zijn. Dat zeggen vind ik zelf erg ongevoelig omdat we in een wereld leven waarin vrije keuze maar beperkt is en je met veel meer factoren te maken hebt dan alleen jezelf of die ander.
Nell,

Ik ben 46 denk je nu echt dat ik zo achterlijk ben?

Ja je kan weldegelijk je verstand boven je egoisme laten gelden, je hebt wel degelijk keuses en doe nu niet alsof zodra vrouwen geil zijn ze niet kunnen na denken, dat JIJ dat niet kan wil niet zeggen dat de rest van de vrouwen dat niet kan, en vertel me niet dat ik nooit hevig verliefd ben geweest, want dat ben ik wel, maar helaas pindakaas voor jou hou ik net iets meer van mezelf!

Het leven is niet geheel maakbaar, maar grotendeels wel door de keuses die je maakt, ja helaas voor jou niet alleen puur op je gevoel maar ook met je verstand!

Dat mensen bij hun partners blijven waar ze ongelukkig mee zijn is ook eigen schuld dikke bult. echter zit daar weer wat achter nl een les die ze nodig hebben voor ze hun partner verlaten, ben ik hard hahaha je moest eens weten hoe hard ik voor mezelf geweest ben!,ook ik heb te lang in een verkeerde relatie gezeten, had ik een keus? echt wel,alleen was dat moment niet het juiste moment,heb ik er spijt van? NO WAY ik heb er van geleerd en ben verder gegaan.

Hou op met idiote excuses te zoeken en wees gewoon eerlijk, je hoeft niet eerlijk te zijn naar ons, maar wel naar jezelf!
??

Is dit echt jou keuze om op deze toon te discussieren? of is dit je onderbuik ronnie?
jeez wil je de psygoloog gaan uithangen nell?

het is niet anders dan dat ik het schrijf het is aan jou hoe je het wil oppakken,en nee ik geloof niet in het zielige gedoe dat je als vrouw door je hormonen je hersenen ineens een weke massa is, als jij dat vind dan ben je precies het geen waar ik tegen vecht en mannen als Rouwvoet maar al te goed uitkomt, ik ben en individu waarvan ondanks de hormonen het verstand nog steeds de boven toon voert of je het nu leuk vind of niet, vrouwen die niet eerlijk tegen zich zelf durfen zeggen dat ze hun k*t achterna lopen zijn pas trieste gevallen

By the way als jij de psyg wilt uit hangen, mag ik je er dan wel op wijzen dat psygologen en andere geestelijke verzorgende de meest gestoorde mensen zijn.
Nell

Even een toevoeging,wil je alle vrouwen een plezier doen en zeggen dat het JOUW hormonen zijn die de boventoon zijn,en niet dat elke vrouw week word omdat hun hormonen opspelen, heeft niks met onderbuik, maar met werkelijkheid te maken!
Even dit ronnie: mannen hebben ook hormonen en die beïnvloeden hen net zo goed (wat dacht je van macho's?)

Of mijn hormonen de boventoon voeren? niet altijd, maar het is wel voorgekomen. Vooral bij mijn zwangerschappen had ik er last van omdat ze me misselijk maakten.

Ik heb het idee dat jij denkt dat ik vreemdgaan verdedig. No way, ik zou nooit vreemdgaan, ik zou mijn partner nooit bedriegen, ik ben er zelfs op tegen als mensen hun partner bedriegen ik vind dat regelrecht afkeurenswaardig, al begrijp ik sommigen wel. Maar als je mensen begrijpt, wil dat niet automatisch zeggen dat je het goedkeurt. Hier zit een zeer monogame muts te typen, die al meer dan 10 jaar een monogame relatie heeft met haar huidige geliefde, en daarvoor een langdurig monogaam huwelijk heeft gehad.

En ja, ik ben even buitenvrouw geweest, maar dat is allang verleden tijd, en dat was met de man waar ik nu gelukkig mee ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven