December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Mijn God, wat een monster dat kind!!

Klets: Die pc van Jp is ook een laptop hoor, geen gewone.

Waarom wil je nog niet schilderen? Kost toch niet zoveel tijd/geld? Of vind je het gewoon niet nodig?

Knor: Roze met rood is ook heel leuk ja!! Maar ja ik wil kan toch niet alles nieuw kopen (al moest ik mezelf wel inhouden gisteren...)

Zo Manu heeft weer een zooi nieuwe onderbroeken en hemden van de Hema. Vorige keer had ik die goedkope hemdjes van de Hema gekocht, maar die zijn na een paar x wassen helemaal verfrommeld. Nu dus wat duurdere, ben benieuwd.

Ik word hier inmiddels helemaal knettergestoord!! Net als een paar weken geleden hoor ik nu al urenlang een hele hoge piep van buiten komen. Waarschijnlijk is het net als de vorige keer een rookmelder waarvan de batterij op is van een van de huizen hierachter. Als die mensen de hele dag aan het werk zijn zit ik dus de hele dag in die takkeherrie!! Shit joh, kan ik niet iemand bellen, de gemeente ofzo??? Krijg er echt koppijn van, het gaat door merg en been.
Het geluid komt van mijn eigen buren! Gelukkig, want ik weet dat ze niet werkt op donderdag dus die kan nooit laat thuis zijn vanwege schoolgaand kind. Pfff...
Aaaaah wat een rust!
De kinderen op bed, R. ook maar weer es dr in gelegd aangezien ze 's avonds een kort lontje heeft als ze opblijft.

Ik hoor nog gespeel en gezing dus ben benieuwd.

Waaagh! Marloes,

Dat is geen baby maar een peuter!!

*ohjee, ik hoor mama!!!! ik hoef niet te slapen!*

Ff naar boven en misschien tot straks!

xx
Marloes:

Veel plezier bij het kijken bij je nichtje! Heerlijk; verse baby snuiven

Klets:

Succes met je presentatie! Je zult het ongetwijfeld wel al een keer gezegd hebben maar wanneer kun je gaan werken? (Over hoeveel jaar?)

Knor:

Wie zegt dat ik niet gek ben Haha! Nee, ach... het is nu eenmaal zo Wat ik wel merk nu ik niet meer vaak eruit hoef 's nachts is dat het langer duurt voordat ik goed wakker ben en in de gaten heb wat er aan de hand is

Heb je nu veel inkijk zo zonder die jaloezien?

Veel plezier met je bedrijfsuitje!

Tinus:

Lekker van je rust aan het genieten Is irritant zo'n piep ja. 'S nachts zo'n waarschuwingspiep van de batterijen is ook rot.... kun je gaan zoeken waar t vandaan komt...

R. zit inmiddels op de bank een boekje voor te lezen aan me en te vertellen dat als ze nu een snoepje krijgt ze hem wel met mij wilt delen.

Dacht t niet.

En we hebben gisteren een vlieger gekocht, dat wilt ze nu ook de hele dag gaan doen maar krijg dr niet aan dr verstand gepeuterd dat het harder moet waaien dan dat het nu doet.

''Ja maar mama, het waaaaait wel! kijk naar de bomen!''

*zucht*

Ga even naar mn was.

xx
Tinus: wat was het dan precies dat geluid?

Ik zat te denken aan een kattenverjager in de tuin?

Het is trouwens zo'n mini-laptopje. Ik denk dat de laptop van JP gewoon normaal formaat is.

Nurse: ik heb als het goed is aan het eind van dit studiejaar mijn bachelor. Dan zou ik nog mijn master moeten gaan doen.

Leuk Nurse die actie van dat snoepje

Y. heeft een Dora muursticker gehad van mijn moeder voor op haar nieuwe kamer. Ik zeg gisteren tegen haar dat ze hem nog niet uit de verpakking mag halen... zegt ze Maar hij is van mij! Ik heb hem van oma gekregen.
Hiiii

Ben d'r wel, maar heb heulemaal niets te vertellen eigenlijk, saai he!

Mijn god Marloes, wat een mormel dat kind! Nou ja, die foto dan he, je nichtje is ongetwijfeld praaachtig! Gefeliciteerd! Heb op HM gelezen dat het even spannend was, gets!

Vents schoonzus is ook weer zwanger trouwens, van de vierde. Ze hebben drie jongens en de jongste is drie. Wij dachten eigenlijk dat ze klaar waren, maar blijkbaar nog een keertje dan.

Leuk laptopje, KM! Persoonlijk zou ik alleen niet voor zo'n kleintje gaan, dan liever 100 euro meer betalen en een normaal formaat.

Heb je inmiddels gas water licht? Fijn dat je oma daar is gaan zitten, wel stom dat ze zeiden dat er gister niemand was.

Oe irritant zo'n piep, Tinus. Bij onze buren ging hun huisalarm af, een paar dagen geleden. Ik had ze ge'sms't en gisterenochtend vroeg Oudste aan de buurman, Gary was your house broke?

Heerlijk genieten zonder kinderen, Knorretje! Wel balen van de jaloezien.
Okay, nog 1 (of 2 jaar) dus... eind is dus in zicht

(of voel je dat niet zo?)

Ik heb hier ook zo'n minilaptop liggen, vind em toch niet heel erg fijn hoor... tis toch wel erg klein...

Haha! Wat had je gezegd op die opmerking van Y.?

Ohja, en dat geluid waar Tinus het over had was; ''Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiep!''

Mijn schoonouders hebben een buurvrouw en die laat de pomp oid van het buitenbadje dag en nacht draaien... ook leuk gereutel heel de dag... Ze zijn dus ook blij dat het nu geen zwemweer meer is
Ah, onze Anja tussendoor.

Hello darling.

Hi Nursie!

Mag R haar snoepie dan met mij delen, ik heb zoooo'n snoepzin!
Ja ik ook An.... maar ik doe het niet, doe het niet, doe het niet.

en jij dus ook niet.

(dit ligt trouwens voor ze klaar:

Ah, Y. wakker.

xx

Hiiiii

Het voordeel van zo'n klein laptopje is wel dat het makkelijk mee te nemen is. Ik heb al een tas met boeken te slepen en een megalaptop wordt dan gewoon te groot.

Ik heb m al in het echt gezien want studiegenootje heeft hem en het werkt prima. In combi met een goed werkende snelle pc lijkt het me juist een ideaal ding.

Ik wil niet gaan schilderen en behangen etc. omdat ik daar gewoon geen tijd voor heb! Ik heb nu 5 vakken en straks 2 werkstukken en drie tentamens voor te maken. Schilderen kan later ook maar studiedingen niet afkrijgen betekent straks een heel jaar vertraging...

Ik word eigenlijk steeds blijer met mijn nieuwe huisje... die tuin!

Marloes en Falcon! Leuk hoor die kraamvisite vandaag. Ik heb maandag de baby nog even vastgehouden en ze viel meteen in slaap!

Ik ben nu al thuis met Y. dus ga zo even flink opruimen hier en naar mn nieuwe huisje om te stofzuigen en te dweilen etc.. en wcpapier neerleggen... Y. moest net poepen toen ik daar was maar ik had nog geen wcpapier... ze moest dus nog even wachten tot thuis... (en nu hoeft ze niet meer)

Nurse eigenlijk moet ik nog 2 jaar (dit jaar bachelor en volgend jaar master) maar ik denk dat ik na dit jaar moet gaan werken en dan moet hopen op een zo goed betalende baan dat ik daarnaast mijn master nog kan gaan doen in deeltijd

Gebruikt hier iemand open office? Mijn word doet het niet meer en nu gebruik ik dus dat open office en het is ideaal
quote:Kletsmajoor schreef op 24 september 2009 @ 15:52:

Hiiiii [afbeelding]

Ik word eigenlijk steeds blijer met mijn nieuwe huisje... die tuin!

Ja die tuin!

Zeg het nog 1 x, ik wil je tuin komen doen!

Echt!

(en let wel, vanaf half nov. gaat t moeilijk worden...)

xx
Nurse! Ik lig in een deuk!

KM, ben zo blij dat je toch het huis genomen hebt, echt superleuk man!
En neem Nurses aanbod nou gewoon aan joh!!
KM; of je leest er over heen of je praat er over heen maar ik heb nog een 2 persoons bankje staan. In motief bloemetjesbehang. Maar met grand fauillard (ofzo ?????) in prima staat.......
Flodder: Ik had het gelezen... en was vergeten te reageren. Ik dacht trouwens dat het nog niet zeker was of je die bank overhad... maar sowieso is het aanbod lief!

Ik heb wel interesse... ik heb nu ook een tweepersoonsbank met scheuren in de kussens maar met die grand dingesen eroverheen zie je er niks van... *iets met prioriteiten* :p

Nurse: Ik heb wel zin in een lesje tuinieren van die mevrouw die vibrators in haar tuingrond heeft zitten en die al gevechten met duiven en bladluis is aangegaan.
KM:

Je zal versteld staan Maar ik denk niet dat je zo'n rillende rakker in je grasmat nodig hebt he?

Mette, Knor (en nog anderen?) wilde geloof ik ook langskomen dus laten we een datum plannen!

(trouwens, een zondag is voor mij ook geen probleem, weet niet of iemand anders erg heilig is )

Ohja, ik weet niet of je het fijn vind als ik de aanhanger meeneem? kunnen we nog helpen met overhuizen ofzo? en kan ik groenafval/takken/bebossing/grasmatten/dode mollen en duiven () op kwijt?!

Heb dr zin an!!

Ainne:

Lachen is gezond

Ga verder met m'n berg was, heb A. zn kast uitgemest, kleertjes maat 68 is te klein en geef ik weer terug aan mn vriendin.

Kuss!
Dag allemaal,

ik kan het niet meer bijbenen, sorry.. op HM valt het nog mee, maar hier laat ik het deze week even afweten. We gaan dit weekend nog op after-vakantie, weekendje naar Centerparcs in België met vrienden.

Ik heb wel alles gelezen, en een paar dingen uit mijn hoofd:

Tinus ik las ooit dat een poliklinische bevalling ongeveer 200 euro kost. Maar de kans is zo groot dat het alsnog medisch wordt, ik zou van dat bedrag niet wakker gaan liggen. Heerlijk joh shoppen. Was er niet 20% korting bij Pren.? Ik moest een combisleeper kopen namens alle broers/zussen als kraamcadeau, vandaar dat ik dat weet. Dus je hebt ook onderbroeken gekocht? Ik koop ze bij Zeeman (boxertjes, ik vind de kwaliteit nog wel meevallen) en Hema. Ook hemdjes, ik heb daar ook katoenen vandaan die wat scheef worden, maar ach.. die hemdjes met rek erin blijven mooi, maar zijn ook benauwder.

Ik heb trouwens laatste een enorm hippe lichtgrijze spijkerbroek gekocht voor M, beetje skinny/80's maar dan voor jongens, iets dat ik voor mezelf nooit zou kopen maar voor M lekker wel. We moeten nog op zoek naar een winterjas want zijn vorige in maat 86 is te klein (te korte mouwen iig).

KM, zo'n klein note-bookje ernaast is ideaal, niet als hoofd-pc maar dat ga je dan ook niet doen. Ik vind de mijne best zwaar met nog een boek erbij, mijn macbook is 3 kilo ofzo. Maar het is ook mijn thuis-computer. Wat een druk semester heb je! heel veel succes maar weer. Heerlijk hoor, je huis. Dat van mijn broertje s ook leu (die gaat over een week over, hopelijk ligt het laminaat er dan).

Wij kunnen volgend weekend eindelijk het huis bekijken dat we al een maand in ons hoofd hebben spoken!!!!!

Oef, ik moest vanmorgen om 8 uur de deur uit en zag je post nog even.. ik was vroeg om een andere reden, M lag nog op 1 oor. Die slaapt sinds de vakantie aldoor uit en hem wakker maken voor de creche is een crime. Ik ben aldoor pas om 9 uur / 9:15 op mijn werk.

Lekker dat alles oke was op het CB. je tandenverhaal doet me eraan denken dat ik toch echt eens met M naar de tandarts moet.. het lastige is dat ik nog altijd mijn oude tandarts in de stad van mijn ouders heb, daar ga ik altijd even met de trein heen, maar om M daar nou in te gaan schrijven.. beetje ver. H heeft wel een tandarts hier maar vindt hem niet zo aardig geloof ik, ik weet niet. Dus misschien toch na 15 jaar maar eens een tandarts hier gaan zoeken.

We zijn nu laat thuis gekomen, eerst op kraambezoek en daarna gegeten bij mijn ouders en mijn zusje dat nog bij hun woont, die was vandaag 19 geworden. M lag er pas om half 9 in, en was doodop (ik ook, gaaaap, maar moet nog tas inpakken voor morgen, zodat we om 13:00 weg kunnen na een ochtendje werken).

Hij had weer een cadeautje verdiend omdat hij weer een rij stickers had volgeplast en gepoept. Het gaat al beter dan vorige week, hij gaat op de creche nu af en toe al zelf naar de wc maar thuis nog niet, we moeten hem er wel opzetten. Maar het lijkt wel of hij het ophoudt tot hij er op wordt gezet, dus als je maar vaak genoeg gaat blijft hij zo een dag droog. We zijn er nog lang niet (eergisteren stond hij doodleuk in zijn broek te poepen terwijl ik tien keer vroeg of hij moest..).

Flodder, als ik jouw stukjes teruglees lees ik eigenlijk alleen maar van hierheen naar daarheen en dan weer daarheen :-) Pepijn ging dus goed op het kdv, das fijn! En jij gefeliciteerd met je kampioenschap! Was je vorig jaar ook niet kampioen? Floortje weer helemaal beter? Wat rottig toch die oorpijn.

Verder dacht ik dat ik op de dekbeddendiscussie had gereageerd maar haha, dat was in mijn hoofd. Ik wou alleen zeggen dat ik mezelf te pletter zweet onder synthetisch, en dat katoen me wel lekker lijkt! M slaapt nog altijd in een slaapzakje met een deken+laken als het kouder wordt..

En een bureau voor een peuter, haha, die koop ik nog laaaaaang niet hoor. Maar ik hoef dan ook geen complete kamer, had ik voor de babykamer ook niet (maar dat komt ook doordat we een metalen bedje hebben, daar zijn niet eens commodes bij).

Goh, ik blader terug en ik heb al sinds donderdag niet gereageerd?? wat lang zeg.. wel op HM, daardoor lijkt het minder lang.

Nou, tot volgende week dan maar. Welterusten straks.
En Goeiemorgen!

hier niet zo lekker: M heeft vannacht om half 3 drie overgegeven en ik sliep pas om 4 uur weer.. toen ging om 7 uur de wekker en M gaf weer over en toen besloot ik maar om de creche af te bellen. Hij zou al een halve dag gaan ivm weekendje weg, dus nu zit hij achter Cars en ik ga even wat dingen voor mijn werk doen.

Hopelijk kunnen we wel weg straks..

Dag!
Oh wat jammer Falcon!! Beterschap dan maar voor M!

Ben je zelf nu ook lekker brak?

Ik wilde jou al vragen hoe het met de zindelijkheidstraining ging, maar lees het nu van je. Gaat toch best de goede kant op als hij het zelf kan ophouden. Beetje jammer van die poepbroek maar dat zal vast niet de laatste zijn!

Wat heerlijk dat jullie een weekendje weg gaan. Het is alleen wel te hopen dat M snel opknapt...

Precies ja, die hele goedkope hempjes van de Hema worden scheef!! En ze krimpen enorm waardoor Manuel steeds met blote buik loopt.

Ben er inmiddels achter: als ik zonder medische indicatie in het zh wil bevallen kost het met mijn huidige verzekering ongeveer 300 euro. Ik kan mijn pakket wel aanpassen, maar dan ben ik ongeveer net zoveel kwijt dus ik laat het maar zo. Bovendien is er een kans dat ik nog net in december beval en dan heeft het ook geen zin om dat pakket per 1 jan te wijzigen. En wie weet besluit ik op het moment zelf gewoon om toch lekker thuis te blijven...

Klets: En had je ook gezien dat ik 2 eenpersoonsmatrassen in de aanbieding heb? Die mag je zo hebben, hoef ik niks voor. Alleen vergoeding van de brandstof voor het vervoer, want we zouden via Jp's werk een busje moeten huren om ze bij je te krijgen als je ze wilt. Laat maar weten! Ik twijfel alleen nog of ik een van die matrassen wil bewaren voor als ik bijna moet bevallen (nee dan hoef je die waarschijnlijk niet te hebben, haha) want ik wil geen gebroken vliezen in mijn nieuwe bed en ik haat het om op een plastic zweet-zeiltje te slapen...

Ik vind dat Nurse die Pieeeeeeeeeeep van ons goed heeft weergegeven. Duidelijk, Klets??

Meteen aan Jp gevraagd of hij alvast onze batterijen wil verwisselen voordat die van ons midden in de nacht afgaat.

Straks is er echt brand en dan reageert niemand meer op dat alarm!

Ik zit de hele dag weer helemaal in mijn up op kantoor. Echt megasaai dus als iemand me gezelschap wil komen houden hier, dan graag!! Gelukkig wel genoeg te doen, maar niks met haast.

Volgende week vrijdag ook weer een dag alleen, ongezellig hoor.
Gets, Falcon, ik hoop dat hij weer opknapt voor het weekend!

dikke kus!
He wat saai Tinus, de hele dag alleen..

Stef z'n hoofd is vanmorgen opgemeten, hij hoeft geen helm. Valt nog binnen de waarde die er voor staan. Alleen de stand van z'n oren komen wel over de waarde heen, maar die verander je niet door een helm.

Verder een beetje aanrommelen in huis. Weer een brak nachtje gehad, dus ik hou het lekker rustig vandaag.

Tot straks, :-)
Hoi!!

Ik ben dr ook hoor maar ben mn kindjes aan het entertainen!

Vanmorgen naar de HA geweest, ze hebben alvast 3 moedervekken verwijderd, nog 2 te gaan (onder mn oksel.)

Die ze nu weggehaald hebben zaten in mn nek en lies.

Ga hier nog even verder dansen (denk dat ik maar eens ga Zumba-en, vinden de meiden vast ge-wel-dig! )

Ohja, M. is onderweg naar huis, hij heeft zo'n last van zn kies. Heb een afspraak gemaakt bij de tandarts, ik zag gisteren al wel dat zn gehemelte rode vlekken kreeg

*hihi, de meiden lezen nu een sportfolder met sportschoenen, zegt Y. ''Ohh papa!'' Zegt R. ''Nee, papa heeft klompen''

Hahaha!

Oh, ja, moet nu echt gaan!

tot straks!

xx

AINNE,

Van harte gefeliciteerd!!!

Kies maar uit welk stukkie van de taart je het liefste hebt en die kerel mag je ook houden; cadeautje!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 25-09-2009 10:53
Reden: En jaaaa, hoe weet ik dat nou he?
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven