December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Anjaaaa, van harte!!!

*Nursie, die kerel (najaa kérel...) kijkt wel zwoel*
Alle reacties Link kopieren

Heeee Ainne jarig!?!! Gefeliciteerd!!

Goed nieuws dat Stef geen helm hoeft Mette! Maar wat is er met zijn oortjes dan? Staan ze niet mooi? Trekt dat nog bij als hij groter wordt?

Nurse: Whaha die R!

Manu is op het moment helemaal fan van de Intertoys speelgoedfolder. Hij heeft er al aardig wat uurtjes in zitten lezen en zegt bij alles: 'ik vind die wel leuk'.
M eet nu voorzichtig wat crackers.. van werken komt niet veel, zucht, moest een kotswas doen en zijn knuffels zitten er nu in. Hij heeft vannacht en vanmorgen wel alle plasjes en poep op de wc gedaan!! Hij kan echt wachten dus tot hij er op wordt gezet (nu nog zelf erheen gaan..)

Ainne van harte gefeliciteerd!

De taartkerel lijkt me een stagiair

Mette, o fijn, geen helmpje. Al gaat dat ook weer voorbij, kijk naar de dochter van Indian.

Tinus, oei in december bevallen kan ook al? Wat snel he. We moeten maar zorgen dat die uitnodiging bij de cover ruim voor die tijd in concept klaar is, dan hoeft op het laatst alleen de tekst nog worden ingetypt of aangepast!

Ik weet nu dat de promotie al niet meer in januari kan plaatsvinden, ik sprak een collega die al klaar is en die heeft pas een datum in januari. Er zit wel vier maanden tussen boek klaar en promotie.

Werk ze, saai alleen.

Nurse, o interessant de sportzaakfolder!
Cheers me dears! Enne, Nurse, geef die vent er maar bij, zit net op het topic-waar-jij-niet-welkom-bent een klaagzang af te steken over Vent.
hee Ainne jarig? Gefeliciteerd!

Falcon balen zeg dat M nu net ziek wordt. Hopelijk kunnen jullie toch gaan!

Haha Tinus ja dat intertoys boek vind Brian ook super. We knippen er veel uit en dan weer plakken vind ie prachtig.

Mette fijn dat Stef geen helm hoeft. Wij kregen de keuze fysio of helm. Ik zou dan altijd fysio kiezen. Ons werd verteld dat een helm voornamelijk cosmetisch is? Of was dat bij Stef anders.

Hoe is de nacht gegaan bij jullie? Heb je wat bij kunnen slapen?

Hier ook weer normaal geslapen vannacht gelukkig. Brian is wel behoorlijk verkouden en hoest veel dus dat was de reden van de vorige onrustige nacht. Hij was gister niet helemaal lekker. Ik heb m zelfs 3 kwartier op bed gelegd gistermiddag. Nu lijkt hij al weer bijgetrokken.

Zometeen ga ik maar weer eens inslaan bij de Etos. Alle olvarit weer in de aanbieding. En de zwitsal ook. Raar genoeg staan die aanbiedingen niet bij de albert maar alleen in de winkel. Dus maar zelf even de fietstassen volladen.
Oh Falcon, beterschap voor M!
Hahaha, zie Manu al helemaal zitten met het boek. :-)

Stef z'n oren staan niet gelijk aan elkaar.. dus z'n ene oor staat iets lager dan de ander. Maar als ik hem aankijk valt het niet op hoor.

Ze liggen nu samen op het kleed hier, ze liggen te gieren van het lachen. :-)

Lief hoor, ze zijn zo gek op elkaar.
Heerlijk is dat he, Mette, als ze samen de slappe lach hebben!
klinkt heel lief Mette. HIer bestaat die broer-tweeling liefde nog niet... Jaaa wel tussen de tweeling maar Brian wil ze altijd in de box of op bed leggen. Gevalletje te weinig aandacht. Wordt aan gewerkt.
hahaha Oef

Wij zeiden laatst tegen elkaar: nu was het ontzettend leuk geweest als M een broertje of zusje had. Zegt H: dat is nu te laat.

:( Jaja, carriere staat het broedergeluk van M in de weg.
Aaah wat zielug voor M
Falcon: Zo zitten wij ook vaak als we de 2 buurjochies weer eens heel leuk horen spelen in de tuin en Manuel vol interesse (en met een brede lach op zijn gezicht) staat te gluren... Aan de andere kant slaan die 2 ook regelmatig elkaars hersens in. Geniet nog maar even van de rust dus!

Ja, kans is aanwezig dat ik in dec beval: ben 6-1 uitgerekend en bij Manu was ook 5 dagen eerder (niet dat dat veel zegt). Ik heb zo'n beetje tot de feestdagen tijd genoeg voor je!

Mette: Maar als je het zelf al niet eens ziet van die oortjes is het waarschijnlijk ook niet zo' groot verschil?? Wat heerlijk dat de twee zo'n lol hebben!

Oef: Haha, ik moest zo lachen om je bericht met foto op Hyves dat die Olvarit die je had ingeslagen maar voor 1,5 week was!! Dit keer maar meer meenemen??

Vervelend dat gehoest van Brian!
Soms hé, dan kan ik d'r wel achter het behang *stucwerk* plakken, en dan maakt ze een opmerking waar ik dan weer zo om moet lachen, dat ik weer helemaal blij word van haar.

Vanmorgen; een draak in de suup, pff niet willen luisteren, en m'n wagen stuurde ook nog eens niet zoals het moest (banden slap). Onder het eten was ze ook heel bijdehand en brutaal.. En toen stootte ik ook nog eens m'n teen. Stef brullen want die wilde naar bed, dus toen hij lag en de boel hier was opgeruimd en Nova met haar playmobile aan het spelen was, ging ik achter de laptop zitten met een bakkie erbij.

Loopt ze langs me heen, komt terug en zegt op hoge toon:"Góh mama, wat zit jíj lief te spelen zeg, zo met je computer" en loopt zo weer door.

*ik zeg vaak tegen haar; Goh Nova, wat zit jíj (ook met klemtoon) lief te spelen zeg, met je .. (vul in..)*
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 25-09-2009 13:48
Reden: stukje vergeten
% gewijzigd
wat een portret die Noof!!

Jaaaa die buien soms he... Oudste wilde een sweetie vanmorgen, die ze uiteraard niet kreeg. Haar nieuwste driftbui bestaat uit heel hoog gillen en stampen op de plaats. Vanmorgen was het zó hard dat Jongste ervan schrok en moest huilen. Op dat soort momenten flikker ik Oudste dus ook zonder pardon de gang op. En ik moet zeggen, dat werkt zó goed. Letterlijk binnen 20 seconden is het over, komt ze weer binnen, zegt sorry tegen Jongste en we gaan over tot de orde van de dag.

Vanmorgen was ze heel lief, sprong me om de nek, happy birthday mammy. Waarna ze zich omdraaide naar Vent en vroeg, where's the cake, daddy, mammy needs to blow the candles. Heh heh, die lamlul had natuurlijk geen taart gekocht voor me, dus dat moet ie nu vanmiddag na zijn werk doen.
Oooh da's ook niet lief van vent!!

Haha Manu stond ook op de gang vanmorgen. Waarom ook alweer?....

Oh ja weet het weer: hij kon niet met zijn tengeltjes van de lichtknopjes afblijven. Leek wel een discotheek binnen! En hij luistert echt SLECHT dus toen ik het zat was kon die ff 'nadenken'.
Ik had het er toevallig over met een collega tussendemiddag, zijn zoontje is dezelfde leeftijd. Ze kunnen soms zó het bloed onder je nagels vandaan halen hè?

Dan moet ik me inhouden om niet te gaan meppen. De Gang is echt de perfecte oplossing moet ik zeggen. Rust voor beide partijen.

Jongste heeft nog niet in de gang gestaan, daar hoef ik alleen maar met The Bold Corner (stouthoekje) the dreigen, dan gaat ze er zelf al in zitten die snapt 't nog niet helemaal!
Dus ze luisteren allemaal niet?? Even fijn de bevestiging te krijgen dat ze allemaal zo kunnen etteren...

Alleen probleem bij mij: Manu doet 100x de deur open van de gang. Dus ik moet er altijd voor gaan staan... grr!
Oeh da's wel irritant, dat ie de deur opendoet. Oudste doet dat niet, maar moet haar wel wegzetten van de deur, anders schopt ze er tegenaan.

Enne, ik ga er maar gewoon vanuit dat ALLE twee- en driejarigen op zijn tijd ettertjes zijn. Zolang het het grootste deel van de tijd allemaal nog leuk is zou ik me zeker geen zorgen maken
Nee maak me geen zorgen hoor... maar toch fijn dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Die van mijn schoonzusje is echt zo'n engeltje... haha!
Even snel bijgelezen, heb eigenlijk geen tijd maar wil alleen even kwijt als reactie op Mette, Tinus en Anjaaaa:

Dat doen de mijne nu nooit. Rare kinderen hebben jullie zeg. Op-voe-den!

Dikke kus en 's!
quote:Tinus1977 schreef op 25 september 2009 @ 16:22:

Nee maak me geen zorgen hoor... maar toch fijn dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Die van mijn schoonzusje is echt zo'n engeltje... haha!

Joh die is achter gesloten deuren vast ook wel etterig hoor!

Mensen zeggen altijd tegen me hoe lief onze kinderen zijn en hoe beleefd, maar die zien die driftbuien niet. Dat doen de madammetjes alleen thuis.

Nurse, opvoere optoer opsnoe sorry, wat?
quote:Ainne schreef op 25 september 2009 @ 16:44:

[...]

Joh die is achter gesloten deuren vast ook wel etterig hoor!

Mensen zeggen altijd tegen me hoe lief onze kinderen zijn en hoe beleefd, maar die zien die driftbuien niet. Dat doen de madammetjes alleen thuis.

Nou die van mij doet het gewoon alstie daar behoefte aan heeft haha! Die trekt zich geen reet aan van anderen.

Nurse, ja ja ja ja ja....

Ik heb het overleefd hier in mijn up! Bah, wat een saaaie kutdag!

Ik ga afsluiten hier. Tot vanavond/morgen!
quote:Ainne schreef op 25 september 2009 @ 16:44:

[...]

quote:Ainne schreef op 25 september 2009 @ 16:44: [...] Joh die is achter gesloten deuren vast ook wel etterig hoor! Mensen zeggen altijd tegen me hoe lief onze kinderen zijn en hoe beleefd, maar die zien die driftbuien niet. Dat doen de madammetjes alleen thuis.Juist! Ik geloof die mensen ook niet echt...

Tuurlijk zit er verschil tussen het 1 of het andere kind maar elk kind wel eens een draakje.

Moet ik wel zeggen dat onze meiden niet echt van die echte driftbuien hebben maar soms wel gruwelijk kunnen zeuren, klagen en het bijbehorende jengelen

Smakelijk eten meiden!

Wij eten broodje hamburger!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven