2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Hihi Teddy!

Hmmm, kan nu nog switchen naar de roze kap van de bugaboo....
Zo meiden, zoals beloofd even geen ego-bericht, maar ik kom even sociaal kletsen en reageren...

Rossia, zijn jij en Rossia-man al bijgekomen van de 20-weken echo hahaha? Toch vreemd he, dat je dan te horen krijgt dat het een meisje is terwijl je zo zeker dacht te zijn van een jongen.

Teddy, 3 paar laarzen, wauw! Lekker joh, er is ook zoveel keus dit jaar! Heb gisteren in het dorp ook al wat leuke gezien.. Fraaie foto's weer op de mail trouwens van jullie stoere meid! Enne.. je moet je geen zorgen maken, of twijfelen aan jezelf hoor! Volgens mij doe je het hartstikke goed. Niet te vaak gaan wegen, anders wordt het zo'n obsessie en ze groeit zo te horen toch wel.

Ellein, jullie knulletje gaat zelfs al dieren imiteren? Leuk zeg, als ze echt dingen gaan zeggen! Vriendlief zet onze meid als ze heel wakker is op z'n knieen en gaat dan ook zingen voor haar en dan kijkt ze hem zo heel wijs aan.. hoe klein ze ook is, wij zien haar gewoon denken dan hahahaha....

OGG, zijn de tandjes al doorgekomen of is de kleine nog aan het worstelen ermee? Fijn weekend, ga je nog leuke dingen doen?

Jobje, heb je de arts al kunnen spreken over mini op het kdv? Vervelend dat het kdv zich zo opstelt en dat het weer zorgen bij jullie oplevert.. Hopelijk komt het goed en kan jullie meisje daar blijven.

Mimpje, wat fijn dat het nu echt beter gaat met jullie knulletje. En dat hij zelfs smult van je verse sperzieboontjes, heel goed . Dan komt ineens alle spanning en vermoeidheid van de afgelopen tijd eruit he? Geniet maar lekker van elkaar!

Michigan, moest erg lachen om je 'klein menselijk leed'; het proefmonstertje parfum heeft de test dus niet doorstaan bij je begrijp ik hahaha.. Ik ken dat hoor; een klein onnozel ding kan je dan sjachie maken, stom he?

Binnenkort ga in toch maar even lekker shoppen; gister waren we weer even in het dorp en zag zulke leuke kleding!

Vera, goede tip inderdaad over de fruithapjes; die ga ik onthouden! Zag je bericht op de mail; hopelijk gaat het allemaal voorspoedig!

Hier gaat het de afgelopen dagen helemaal lekker. Het inbakeren brengt een hoop rust; bij de kleine dame en daardoor ook bij ons. Ze huilt nog wel wat bij het naar bed gaan, maar 9 van de 10 keer valt ze redelijk snel in slaap en ze slaapt nu ook echt zo 2 tot 2,5 uur door.

's Nachts slaapt ze nu ook wat langer door; van de week (na die huildag) zelfs wel 6,5 uur achter elkaar! En daarna nog een keer 3,5 uur dus ik was helemaal uitgerust bij het opstaan.

Ik merk sinds een paar dagen dat ik echt weer een beetje mezelf ben, energie heb en erg geniet van haar. Zo fijn! De meest zware, intensieve weken liggen nu achter me en dat is een heerlijk idee.

Wel drinkt mini erg onrustig de laatste 2 dagen en spuugt ze ook wat meer dan anders. Vreemd, want mijn productie is niet afgenomen en heb ook geen signalen van spruw kunnen ontdekken.. Ach, zal wel weer overgaan.. Het is een heerlijk vrolijk meissie.. we genieten echt met volle teugen van haar, zal dit weekend even wat leuke foto's mailen!
Missc, wat fijn dat je zulke goede nachten hebt gehad. Dan voel je je direct een stuk beter. Lekker ook dat het inbakeren zijn vruchten af lijkt te werpen en dat jullie wat meer structuur in de dagen komen. Dat heeft nou eenmaal wat tijd nodig. Jij hebt je shopverlanglijstje al klaar dus! Nu nog even een keer gaan shoppen dan.....

Rossia, wat lief van Rossiaman . Ik moet toch even wennen aan het idee hoor

Ik heb net voor uk 2 shirtjes lange mouwen gescoord. Nog geen jas voor hem kunnen vinden. Daar ging ik eigenlijk voor op pad. Helaas.....

En het is natuurlijk niet zo vreemd dat uk koeiengeluiden maakt. We wonen hier tenslotte op het platteland
Ellein, dan zijn z'n volgende geluidjes waarschijnlijk 'knor knor', 'toktok' en vroemmmm (van brommers)
Van brommers Missc??? Volgens mij eerder vroemmmmmmmm van tractoren..... !

Oe oe oerend hard....
Ellein, ik moet er ook even aan wennen. Had immers ook rekening gehouden met een piemeltje.... Jammer dat je geen jas hebt kunnen vinden. Misschien even internetshoppen?

Missc, wat positief allemaal. Inbakeren was dus toch een kwestie van wennen? Lekker blijven genieten en ben benieuwd naar de foto's!
Hahahaha, en dat hij dan over 2 maanden met jullie mini's aan het sjansen is en zegt: brommers kieken ?

Rossia, ben inderdaad al even aan het online shoppen. Kan daar ook nog niet wat vinden eigenlijk. Volgend jaar wordt het een stuk makkelijker qua maat, daar ben ik al wel achter...... zucht.
Zucht.. ik zal vast gaan uitkijken naar een boekje voor onze mini 'Nijntje en brommers kieken'... je kan er tegenwoordig niet vroeg genoeg mee beginnen!!
nijntje kiekt brommers!

mijn neefje zegt altijd meui, ipv hoi (hij is bijna 2)

missc, fijn dat het de laaste dagen zo lekker gaat. ben wel weer benieuwd naar nieuwe foto;s van je meisje.

ik voel me toch nog niet helemaal lekker. heb denk ik wat verkeerds gegeten. mijn darmen zijn behoorlijk van slag. vanavond een verjaardag. ben benieuwd...
Missc, bestel dat boekje van Nijntje dan ook maar vast voor mij, want als uk van Ellein, met z'n hele harem brommers gaat kieken....

Teddy, vervelend. Als je darmen van slag zijn, zit je niet echt heel prettig op een verjaardag. Nu nog maar even relaxen dan.
Teddy, misschien heeft neefje het "nijntje kiekt brommers" boekje al wel gelezen . Of krijgt hij het "hoi" er nog niet helemaal goed uit en klinkt het zo. Je weet het niet........

Balen dat je nog niet fit bent.
Pffff, ik lees het al wel: het wordt straks een heul heftig middagje
Mmmmm, zie dat de Koelstra Simba bij P******* met 20% korting nog duurder is dan bij B*b*d*mp. Stelletje boeven
Rossia, een meisje! Wat leuk! Wel jammer dat de jongens nu helemaal zwaar in de minderheid zullen zijn, maar ach, nu is er voor elke jongen hier ene harem, hihi! en het belangrijkste natuurlijk: jullie mini is helemaal gezond!!

Missc, fijn dat mini het zo goed doet! En dat jij je weer een beetje jezelf voelt. Idd, de zwaarste weken heb je nu wel zo'n beetje gehad, het wordt nu alleen nog maar beter. (en het was al zo leuk!)

Teddy, wat een leuke foto's weer op de mail! Leuk he, dat geklauter?! Hier wordt ook flink geklauterd. Ik moet vooral erg uitkijken dat ik de deur naar de gang goed dichthoud, want mini heeft ontdekt hoe hij de trap moet op klauteren....vind dat toch een beetje eng hoor. Wij gaan denk ik morgen maar eens op pad voor een traphekje.

Ellein, boe! Wat schattig dat mini dat zei! Mooi he, hoe ze nu echt al woordjes proberen te maken en dit soort verbanden (koe = boe) kunnen onthouden?! Hier is het nu wel duidelijk dat mini ook echt mama bedoelt als hij mama zegt. Vanmiddag (gruwelijk) wezen shoppen en steeds als ik in een kleedhokje stond, begon uk met mama-zeggen. Zo leuk! Oh ja, en als de poes voorbij loopt (reuze-intrigerend voor mini, onze poes) zegt mini steeds 'Ph'. Alsof hij 'poes' of Poema (naam van onze kat) wil zeggen. Hier wordt de volgorde van woordjes die uk kent dus: mama - poes/poema - papa(hopelijk komt die toch op z'n minst op de derde plaats, haha)

De P* is trouwens erg duur vergeleken met de andere winkels merk ik steeds vaker. Ben je er al uit waar je een autostoeltje gaat kopen, Ellein? Babypark is geloof ik wel goedkoop en kinderstoeltje.nl ook. Qua buggy hebben wij de MacLaren. Op de kop getikt toen hier om de hoek een babyzaak failliet was. (vervelend voor hun, fijn voor ons, lekker goedkoop babyspulen kopen)
Jippie, kan nu eindelijk met m'n mobiel reageren!

Iemand trouwens een idee wanneer Floortje terug komt van vakantie?!

Goed... weltrusten!
Zooooooo, terug van weg geweest! Zit weer op mn eigen vertrouwde bank, uk speelt heerlijk in de box, zonnetje schijnt, tijd om ff te forummen (en vooral geen zin in al die vakantiewas, hihi)

Jullie hebben gezellig 15 pagina's vol gekletst, ik heb denk ik nog wel een paar dagen nodig om daar doorheen te spitten. Stiekem wel even gekeken naar de berichtjes van Rossia; een meisje, super! Kan het aanbevelen hoor!

We waren gisteren al terug en vrijwel direct doorgereden naar de P*******, kinderstoel gekocht en zo toch maar mooi 60 euries bespaart (ja, tuurlijk nog wat meer geshopt, kon het niet laten Wintergaderobe mini is daarmee bijna compleet.

Ik ga nu even lezen en daarna reageren, vakantieverslag op de mail.

Liefs Bep
Bep, welkom terug! Meteen lekker ingeslagen gisteren zeg . Je klinkt uitgerust en blij. Ik ga straks je verslag lezen op de mail.

OGG, hier zegt uk ook mama, papa, boe, bal en bij wijzen zegt hij gu (en dan de g als in go). Prachtig om te zien hoe snel de ontwikkelingen gaan. Wij gaan binnenkort een dagje op pad door de weeks, zullen wel zien waar we dan alles gaan inslaan. Jouw uk is lekker geduldig als hij met jou mee kan shoppen. Ik denk dat uk dat hier ook wel prima vindt, maar ik gun mezelf dan geen tijd van passen. Ga veel liever even snel in mijn eentje, hup hup en weer terug. Trapklimmen is hier ook een hit. Moet ook de gangdeur goed dicht houden anders zit meneer zo op de tweede tree. En dan weet hij niet meer wat hij moet doen en gaat huilen. Echt zo van: kom me nu halen want ik kan niet meer voor of achteruit!
Bep, welkom thuis. Ben benieuwd naar je vakantieverslag. Die ga ik morgen even lezen. Lekker geshopt bij de P. Wat een chaos daar he.

Ellein, eigenlijk zegt hij dus ku, als in kukeleku van de kippen !

Hoe is het met de rest? Lekker druk weekend voor iedereen?

Wij hebben vandaag ook spijkers met koppen geslagen bij de P. Kamertje definitief besteld. Bugaboo gekocht en natuurlijk wat roze kleertjes.... Vanavond naar de bios met een vriendin.
hallo

rustig geweest hier vandaag.

Rossia lekker ingeslagen? ben ook nog ff geweest vanmiddag. nieuwe broek, shirt en zwembroek voor mini gekocht.

Mini is helemaal wild van haar klimkunsten en doet niets anders. Ook in bed en we worden er gek van. Ze blijft maar draaien en klimmen. Ze put zichzelf helemaal uit, maar slapen ho maar. Nee mevrouw wil staan. Ze heeft in totaal misschien 1,5 uur geslapen waarvan een uur in de wandelwagen in de stad. in bed heeft ze geen zin meer in slapen. sjonge, wat een vermoeiende bezigheid, zeker als de nacht nogal kort was. Mijn schoonmoeder bracht mini al vroeg terug dus uitslapen was er niet bij. ga dan ook zo naar bed. ben kapot, waren om 3 uur thuis en om 8 uur alweer op.

Gelukkig was mini net ook bekaf en slaapt ze eindelijk. hopelijk kunnen we vancht lekker slapen en morgen. Wel leuk hoor zo'n ondernemende mini, maar 20 keer per uur de trap op is niet zo leuk.
Missc, wat fijn om weer positieve geluiden te horen. Fijn he, als je het gevoel hebt weer een beetje "terug" te zijn? En nu lekker genieten! Dat spugen kan ook zijn omdat ze te gulzig drinkt. Juist als je productie best hoog is. Had ons meisje ook in het begin.

Ellein, haha, ik had juist een jas gekocht voor mini vandaag. Net even gepast, ze verzoop erin. Die gaat dus weer terug!

Enne... is die buggy met 25% korting ook nog duurder? Dat hebben wij betaald namelijk...

Rossia, het is dus maar goed dat jullie het wel wilden weten. Wat als je nog 20 weken dacht dat er een piemeltje in je buik zat? Dan had je echt de eerste weken moeten bekomen van de schrik!

Teddy, vandaag waren mijn darmen ook van slag. Van gisterenavond. Geen culinaire hoogstandjes zal ik maar zeggen, maar wel gezellig en dat is het belangrijkste. Mini zit duidelijk in een sprongetje of niet?

Zo, iedereen flink ingeslagen bij P? Wij zijn er ook nog even langsgeweest maar ik ben alleen snel naar binnen gerend voor wat slabbetjes (SillyBilly's, ben benieuwd of ze echt zo goed zijn), een bijtring en navuldingen voor de luieremmer. Verder hebben we planten voor de achtertuin gekocht. Die gaan we er morgen maar eens inzetten. Al zijn we er nog niet helemaal over uit waar welke plant komt te staan....

Ik ben home alone (nou ja, bijna dan...) dus ik ga lekker voor de tv hangen.
Teddy, je bent dus niet ziek geworden? Nou ja, na zo'n nacht voel je je natuurlijk ook niet al te best. Vervelend dat mini overal haar sta-kunsten toont, vooral als ze gewoon lekker moet gaan slapen. Hopen dat ze sneldoorheeft dat ze gewoon lekker moet gaan liggen en slapen. Gaat ze 's nachts ook staan?

Rossia, joehoe, de eerste roze spulletjes zijn binnen! Wat lief dat rossiaman zelfs roze bloemen voor je heeft gekocht. Gelukkig is het dan een meisje. De roze bloemen zijn makkelijker te koop dan de blauwe

Vera, ook niet helemaal fit dus. Leuk dat jullie nieuwe planten hebben gekocht. Wij hebben vandaag de zomer(nietmeer)bloeiers weggedaan. De lege potten moeten we de komende tijd maar weer gaan vullen. Ik heb vandaag een jas voor uk op de kop getikt. Gewoon in ons drup bij de HT. Hij is best leuk ook. Ook nog een blousje,k een broek, een shirtje, 2 basic shirtjes en 5 paar sokken en vriendlief heeft niet eens commentaar gegeven..........

Ik zet nog even wat op de mail.
goedemorgen

jeetje wat is iedereen in de shoppingmood zeg. wat nou recessie?

mini heeft redelijk geslapen vanacht, wel paar keer wakker. Ze is wel erg moe van gisteren want na de voeding heeft ze ruim 2 uur geslapen en nu ligt ze alweer voor pampus.

ik ga zo mijn kledingkast maar eens uitruimen en ordenen. ook voor mini heb ik dozen gekocht dus alle kleren die niet meer passen doe ik in een doos. Ze kruipt nu langzaam maat 68 in, mt 62 wordt wat kort. Werd ook wel tijd. sommige kleding is al zo vaak gewassen dat de rek er wat uit is hier en daar.

ben trouwens niet ziek, maar mij maag en darmen zijn nog steeds niet echt een goed team. .

floortje ben je alweer thuis?
Volgens mij heeft de P* goed verdiend aan ons groepje dit weekend

Rossia, leuk roze spulletjes gekocht?! Ben je al gewend aan het idee van een mini zonder piemeltje in je buik

Vera, die slabjes zijn ideaal. Wij hebben trouwens alleen de schortjes. Scheelt zoveel in zooitje. Vooral nu mini volgens de Rapley methode eet. Zit 'ie tenminste niet meer helemaal onder.

Manlief en ik hebben allebei een buikvirusje te pakken. Ik lig op bed, want ben er echt naar van. Jammer met dit prachtige weer. Manlief heeft het beter getroffen en durft zelfs even een klein ommetje te maken met mini.

Goed, gaat toch niet heel makkelijk zo op m'n mobiel, dus kom straks wel even terug. X
Hoi allemaal,

Alles goed? Hier gaat het zijn gangetje. Gister even naar P geweest en een wagentje gekocht: Bungaboo Bee Rood. Tevens hebben we nog wat spulletjes voor de kleine gekocht. Ik lees dat nog meer dames daar zijn geweest: goed weekend hebben ze bij P. Rossia, ik lees dat jij ook een Bungaboo hebt gekocht..welke?

We hebben van de week heel hard gewerkt aan het kamertje. De vloer ligt er en alles is geverfd. Nu nog een klein muurtje erin en wachten op de meubeltjes, voordat ik alles ga inrichten.

De 3-4 d echo was ook echt leuk. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik echt een kleine in me heb die lekker aan het groeien is. Alles is in orde qua gewicht, lengte, etc. Dus dat was wel een fijn gevoel, omdat ik steeds hoor dat mijn buik niet zo dik is...Maar de kleine groeit goed door.

Alles goed verder met iedereen en kindjes?

Gr,

Gorgi
Teddy, ben je een beetje bijgeslapen vanmorgen? Ik kan me voorstellen dat het best vermoeiend is om 20x de trap op en af te moeten doen. Wel ontzettend leuk dat mini zo aan het klauteren is. Dat worden later heel veel blauwe plekken. Vervelend dat je darmen wat protesteren. Rustig aan vandaag hoor en goed drinken.

Vera, je bent maar druk met de tuin. Weer nieuwe plantjes. Wat moet het gezellig zijn bij jou. En even de P inrennen dat ging bij ons niet. Wat een drukte! Tja, dan zeg je wat. Inderdaad maar goed dat we het wilde weten en dat ze het konden zien ook....

Ellein, hoera het is gelukt een jas voor mini. Hoef je je daar ook geen zorgen meer om te maken. Zo te lezen heeft iedereen inderdaad veel geld uitgegeven dit weekend. Salaris was weer binnen zeker ! Het was niet Rossiaman van wie ik roze bloemen had gekregen... Mijn papa was zo lief om het bosje te kopen

OGG, beterschap. Vervelend die buikgriep.

Gorgi, wat goed om te horen dat alles nog steeds goed is. Leuk ook de 4d echo. Genieten he om je kindje lekker te zien spartelen. Voel je het ook goed?? Wij hebben de bugaboo cameleon. Donkergrijze onderkant en oranje bovenkant. Goed voor het WK volgende zomer !!

Nou ik ga een beetje rommelen. Wat vakantiespullen bij elkaar pakken, want nog maar een weekje werken en dan heerlijk 2 weken vakantie. En daar hebben we toch zin in!

XX

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven