Afvallen met...
zaterdag 26 september 2009 om 11:16
Goedemorgen allemaal!
Net wakker,zwart monster vond dattie naar buiten moest enn dat ik dat moest doen...
Heb nog niet bijgelezen (komt zo met koffie durbij) maar vast lijstje van gisteren
O: 2 crackers
L: maaltijdsalade met feta en homp boerenbrood
TD: 100kcal portie verpakking milka
A: groentelasagne
Daarna ging er iets mis.....
flesje rosébier...op de fiets naar de kroeg met vriendin (was live band,heul HARDrock).....10 bier (gok ik)
Pita broodje kaas en wat frietjes..
Vriendinnetje logeert hier en is nog in coma..
Net wakker,zwart monster vond dattie naar buiten moest enn dat ik dat moest doen...
Heb nog niet bijgelezen (komt zo met koffie durbij) maar vast lijstje van gisteren
O: 2 crackers
L: maaltijdsalade met feta en homp boerenbrood
TD: 100kcal portie verpakking milka
A: groentelasagne
Daarna ging er iets mis.....
flesje rosébier...op de fiets naar de kroeg met vriendin (was live band,heul HARDrock).....10 bier (gok ik)
Pita broodje kaas en wat frietjes..
Vriendinnetje logeert hier en is nog in coma..
zaterdag 26 september 2009 om 11:25
Nou Bieb, da's in ieder geval niet te weinig
Age, eens met Drift: denk dat het allemaal nogal beurs voelt en pijnlijke gevoel kan ook nog steeds napijn van behandeling zijn.
Ik ben ook naar Het Diner. Twee collega's vonden het niet zo'n leuk boek (slechte clou, zeiden zij), m'n vader vond het juist erg knap geschreven. Ben benieuwd
Ik denk inderdaad dat ik de kapper maar gewoon aanwijzingen ga geven en enig advies over wat leuk zou staan
Age, eens met Drift: denk dat het allemaal nogal beurs voelt en pijnlijke gevoel kan ook nog steeds napijn van behandeling zijn.
Ik ben ook naar Het Diner. Twee collega's vonden het niet zo'n leuk boek (slechte clou, zeiden zij), m'n vader vond het juist erg knap geschreven. Ben benieuwd
Ik denk inderdaad dat ik de kapper maar gewoon aanwijzingen ga geven en enig advies over wat leuk zou staan
Peas on earth!
zaterdag 26 september 2009 om 11:42
Bieb heeft gister ontbeten
Ik heb mijn haren geverft, maar voel me nu niet lekker.
Weet niet waarom, heb wel lekker gegeten. Net maar een liga genomen. Meestal heb ik dit gevoel als ik te lang niks gegeten heb of een uur hiervoor een suikerbom naar binnen heb gewerkt...
Leuke kapsels meiden. Vriend vindt het al niet zo geweldig dat ik het donker verf, maar als ik mijn lange lokken eraf zou knippen, dat zou hij echt vreselijk vinden. Dus ik laat het lang en zo nu en dan laat ik het in laagjes knippen, vooral langs mijn gezicht, zodat het niet lijzig valt.
Ik heb mijn haren geverft, maar voel me nu niet lekker.
Weet niet waarom, heb wel lekker gegeten. Net maar een liga genomen. Meestal heb ik dit gevoel als ik te lang niks gegeten heb of een uur hiervoor een suikerbom naar binnen heb gewerkt...
Leuke kapsels meiden. Vriend vindt het al niet zo geweldig dat ik het donker verf, maar als ik mijn lange lokken eraf zou knippen, dat zou hij echt vreselijk vinden. Dus ik laat het lang en zo nu en dan laat ik het in laagjes knippen, vooral langs mijn gezicht, zodat het niet lijzig valt.
zaterdag 26 september 2009 om 11:42
Koffie op en begin me weer beetje mens te voelen...om helemaal mens te voelen moet ik nog zeker 2 bakken
Dinnetje nog steeds in coma...en ik heb trek..
Maar lekkere broodjes en eitje en vers sapje gehaald om samen te ontbijten/lunchen,dus ik wacht nog eventjes.
Leuk van zoenen Moos ,altijd goed voor je ego!
Van al dat kapselgepraat krijg ik ook haarafknipneigingen....hmm
Age hoest met kies vandaag?
En beeetje accent is toch niet erg.
Zolang je niet als Ilse klinkt....
MdK,de dozen al leeg? *kijkt even streng*
Pilous,al bruin geworden in bikini in je tuin?
Drift,fijn je huis al 'voor het oog' schoon
Enne wat een gedoe met al die vertrekkende forummers...zou dit echt zijn of zien we straks een heleboel weer terug....?
Dinnetje nog steeds in coma...en ik heb trek..
Maar lekkere broodjes en eitje en vers sapje gehaald om samen te ontbijten/lunchen,dus ik wacht nog eventjes.
Leuk van zoenen Moos ,altijd goed voor je ego!
Van al dat kapselgepraat krijg ik ook haarafknipneigingen....hmm
Age hoest met kies vandaag?
En beeetje accent is toch niet erg.
Zolang je niet als Ilse klinkt....
MdK,de dozen al leeg? *kijkt even streng*
Pilous,al bruin geworden in bikini in je tuin?
Drift,fijn je huis al 'voor het oog' schoon
Enne wat een gedoe met al die vertrekkende forummers...zou dit echt zijn of zien we straks een heleboel weer terug....?
zaterdag 26 september 2009 om 11:47
Poos terug dat ik hier in durp was heb ik een poos staan praten met 'de jongen met de mooie ogen'
Hij is behoorlijk dom maar als ik wat gedronken heb vind ik zijn ogen zoooo mooi..
Gisteren was ie ook in de kroeg,stond aan de andere kant van de bar.
En had nix tegen vriendin verteld over hem...toen zei ze dat er al de hele avond iemands blik naar ons afdwaalde en dat ze zeker wist dattie niet naar haar keek
Gna,das dan weer goed von mijn ego..
(later nog wel heel even gekletst met hem,maar hij is gewoon niet heel boeiend )
Hij is behoorlijk dom maar als ik wat gedronken heb vind ik zijn ogen zoooo mooi..
Gisteren was ie ook in de kroeg,stond aan de andere kant van de bar.
En had nix tegen vriendin verteld over hem...toen zei ze dat er al de hele avond iemands blik naar ons afdwaalde en dat ze zeker wist dattie niet naar haar keek
Gna,das dan weer goed von mijn ego..
(later nog wel heel even gekletst met hem,maar hij is gewoon niet heel boeiend )
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 26-09-2009 11:49
Reden: moeilijk hé,typen...
Reden: moeilijk hé,typen...
% gewijzigd
zaterdag 26 september 2009 om 11:48
quote:Pilous schreef op 26 september 2009 @ 11:47:
DEnk dat het grootste gedeelte wel weer terug komt hoor Bieb.
Ze willen gewoon even horen dat ze gemist gaan worden en volgende week zitten ze er weer. En degene die dat niet willen toegeven, komen onder een andere nick.
Dat gevoel heb ik dus ook een beetje..
maar heb niet alles gevolgd en ook helemaal geen zin om helemaal bij te lezen...het zal allemaal wel..
DEnk dat het grootste gedeelte wel weer terug komt hoor Bieb.
Ze willen gewoon even horen dat ze gemist gaan worden en volgende week zitten ze er weer. En degene die dat niet willen toegeven, komen onder een andere nick.
Dat gevoel heb ik dus ook een beetje..
maar heb niet alles gevolgd en ook helemaal geen zin om helemaal bij te lezen...het zal allemaal wel..
zaterdag 26 september 2009 om 12:04
Met mijn accent valt het volgens mij inderdaad wel mee, maar er wordt vaak aan mij gevraagd waar ik vandaan kom
Kiespijn is weer weggetrokken.
Oh ja, tandarts zei gisteren ook nog dat hij misschien toch wel een WKB aan die kies wil doen volgende week.
ZUCHT!! Waarom heb ik dan donderdag 3 kwartier in die stoel gelegen?
Maar als dit gevoel blijft aanhouden de komende week dan moet het wel gok ik...
Kiespijn is weer weggetrokken.
Oh ja, tandarts zei gisteren ook nog dat hij misschien toch wel een WKB aan die kies wil doen volgende week.
ZUCHT!! Waarom heb ik dan donderdag 3 kwartier in die stoel gelegen?
Maar als dit gevoel blijft aanhouden de komende week dan moet het wel gok ik...
zaterdag 26 september 2009 om 12:04
Dozen al leeg? Mens ik ben net gedouched en aangekleed. Manmens zit nog bebadjast naast me een boodschappenlijstje te maken. Als dat af is richting Appie en Gamma en dan verder met klussen en puinen.
Zwager en schoonzus+ kids komen morgen omdat ze vorige week wegens kotserij niet konden. Dus dan moet het toch weer aantoonbaar zijn.
Zwager en schoonzus+ kids komen morgen omdat ze vorige week wegens kotserij niet konden. Dus dan moet het toch weer aantoonbaar zijn.
zaterdag 26 september 2009 om 12:05
Ja, belastingaangifte e.d. is geregeld voor dat jaar.
Heb een poos geleden alles bijgewerkt.
5 jaar bewaren Ploes?!
hmmm... alle loonstrookjes van ouder dan 4 jaar zijn allang weg.
Zoveel ruimte heb ik hier niet in huis hè?
Voor mijn bedrijf moet ik wel alles 7 jaar bewaren. Ook zakelijke emails...
Oh, ik moet haar uitspoelen!
Daarna door met papierzooi!
Heb een poos geleden alles bijgewerkt.
5 jaar bewaren Ploes?!
hmmm... alle loonstrookjes van ouder dan 4 jaar zijn allang weg.
Zoveel ruimte heb ik hier niet in huis hè?
Voor mijn bedrijf moet ik wel alles 7 jaar bewaren. Ook zakelijke emails...
Oh, ik moet haar uitspoelen!
Daarna door met papierzooi!
zaterdag 26 september 2009 om 12:07
Hoelang moet ik mijn financiële administratie voor de Belastingdienst bewaren?
Voor Particulieren geldt geen bewaarplicht. Het is echter verstandig om uw financiële administratie gedurende 5 jaar te bewaren. Deze periode is gelijkgesteld aan de maximale navorderingstermijn van de Belastingdienst.
Maar, je hebt inderdaad ook jaarafschriften, die moet je bewaren. Maandstrookjes kunnen weg.
Voor Particulieren geldt geen bewaarplicht. Het is echter verstandig om uw financiële administratie gedurende 5 jaar te bewaren. Deze periode is gelijkgesteld aan de maximale navorderingstermijn van de Belastingdienst.
Maar, je hebt inderdaad ook jaarafschriften, die moet je bewaren. Maandstrookjes kunnen weg.