December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Brrr ik vind haar eng!!
Alle reacties Link kopieren
Beetje een sm-meesteres he?
whahahahaha,

Op m'n werk vinden ze (en m'n zwager ook..) dat ik op haar lijk..

SM meesteres dus.. Hmm dat is nog eens een carriereswitch.

gatver een mega-verkouden baby + peuter hier. iedere keer huilend wakker.pfff dit wordt een lange nacht denk ik
De gang redt het hier niet meer hoor. Floortje zet ik tegenwoordig boven met het traphekje dicht. En binnen no time zegt ze met een poeslief stemmetje; mama, ik ga nu echt goed luisteren hoor !!

Oef; vervelend hoor !! Hoop voor je dat het mee valt !!

Ainne; gefelicitaart !!

Heb een heeeeerlijke Duinrell dag achter de rug. Floortje, Timo en vriendje waren mee. Heerlijk weer en mega rustig daar. Super. Floortje is ook wel mee geweest in de 8baan maar vond het niet heel leuk. Verder mocht ze weinig in dingen daar. Maar trampoline, grote glijbaan met jute zak, botsbootjes enz deden het prima. Vriendje sliep hier gister en nu weer. Ze lagen 19 uur helemaal kapot op bed. Heerlijk hoor als je die kindjes ziet genieten !!
Km, zal ik de afmeting nog even doorgeven ? Of een foto maken ? Al staat ie wel in de schuur boven op het zoldertje dus moet ff met P overleggen.......
Goedemorgen!!

SM-ette

Hahaha! Kinky!

Oef:

Aahhgg, hoe is de nacht gegaan?!

Flodder:

Las het op je 'www' ja, leuk!! Heerlijk genieten

Hier:

Wakker.

R. iig, de rest volgens mij nu ook....

Fijne dag allemaal!

Kus!
zo je was er weer vroeg bij vanmorgen nursie. Heb jij je laptop 24/7 aanstaan soms?

HIer ging de nacht zoals verwacht haha. nou eigenlijk viel het niet tegen hoor. Heel onrustig natuurlijk. David heb ik uiteindelijk nog maar een fles gegeven (ze krijgen er normaal gesproken nog maar 3). Neus gespayed en zonder speen op zn buik gelegd. Daarna heeft hij lekker geslapen.

We zijn natuurlijk nu wel ge-upgraded van 2 naar 3 verkouden kinderen. Hopelijk blijft het hierbij en krijgen ze niet de griep oid.

Ik zat gister nog iets te kijken over taalontwikkeling bij tweelingen. Was wel leuk om te zien en nu vroeg ik me af of bij jullie Nurse en Ainne de twee oudsten ook met elkaar praten in een taal die voor jullie niet helemaal te begrijpen is. Niet dat ze een geheimtaal hebben oid maar eigenlijk gewoon of ze elkaar begrijpen als ze iets tegen elkaar zeggen. Ondanks dat ze nog niet helemaal goed kunnen praten.

Omdat jullie kinderen ook dicht op elkaar zitten zou dat hetzelfde effect kunnen hebben. Ben ik gewoon benieuwd naar.

Ik heb niet veel plannen voor vandaag. Snotneuzen vegen denk ik. en nog even poppetjes maken van kastanjes die Brian en ik gister gezocht hebben.

Peet gaat vandaag stoppen met roken en voor de 2e keer in zn leven naar een sportschool. Goed hoor! Ik ben alleen benieuwd hoe gezellig het hier nog is aan het einde van de middag hahaha.

Nou maar supporterend bezig zijn vandaag denk ik.
oef wijzigde dit bericht op 26-09-2009 10:08
Reden: stukje vergeten te kopieren in mn beirchtje
% gewijzigd
lekker druk..

KM: ja, dat is een superPC.. ik heb dezelfde of eigenlijk bijna, hij is gewoon wit, maar wel zo'n EEE. ik heb een 10 inch, licht, handig, ik heb hem altijd bij me. Maar wel nog een redelijk scherm. ik heb ook wel kleinere gezien bij anderen, maar die zijn inderdaad onhandig, scherm waar je niets mee kan. Deze kan alles, heeft alleen geen CD-speler (maar ik heb een losse, die ik zn via USB aansluit). Het is zo handig, ook aantekeningen maken ofzo, en je zit niet met een enorme bak voor je, op een vergadering is het niet storend (tenzij de helft een PC voorr zich heeft en er allemaal internetjochies bij zitten, die meer zitten te internetten dan te vergaderen...

verder alles prima, hier., lekker weekend, en pas zondagmiddag de eerste afspraak
Nou Sannie wat een prachtverkoopppraatje! Het enige nadeel vond ik nog dat er geen cd-speler opzit... maar dat is dus ook oplosbaar

Die extra 100 euro voor die grotere laptop die gaat naar mn normale pc Ainne. Dat moederbord kost 120 euro ofzo.

Ik kwam even snel reageren. Ben druk met verhuizen. Gisteren heb ik alle spullen van Y overgebracht en een deel van mijn spullen. Ik heb echt zo achterlijk veel boeken. Het is NIET normaal.

Y. is ziek! Of nou ja... ziek... ze kotst alles eruit wat ze binnen krijgt en gaat daarna weer vrolijk verder met waar ze mee bezig was... het is wel heel benauwd en huilen tijdens/na maar daarna is het gewoon weer goed. Ik kan er niet echt ziek van maken... en thermometer en paracetamol van Y zitten ingepakt

Begint wel licht paniekerig te voelen hier want de wasmachine doet het nog steeds niet. Schone broer heeft goede hoop dat het gemaakt kan worden maar durft het niet met zekerheid te zeggen. De droger staat er nu nog op die moet er eerst af voordat hij er goed bij kan...

Mijn oma wilde graag mijn wassen gaan draaien... het zijn er nu minstens 9 waarvan 2 kotswassen...

Tinus: Lief aanbod van dat matras. Volgens mijn oma is mijn oude 1persoonsmatras ook bewaard. Ik ga even checken of dat nog bruikbaar is.

Mijn oude 1persoonsbed staat hier nog in de berging. Dat bed is in de Hensvik stijl en wit.. er was iets met de schroeven... want het is een heel oud tweedehands bed maar ik hoop dat er nog iets mogelijk mee is

Over behangplakwaardig... Y. is juist ontzettend lief de laatste weken. Luistert goed los in de supermarkt... komt redelijk als ik haar roep op straat... dus ik ben blij!

Tinus volgens mij zei jij het dat Manu meteen weer binnen wilde komen zodra je hem op de gang zet... heel herkenbaar! In het nieuwe huis heb ik twee deuren vanaf de gang naar de huiskamer... en dat heeft Y. ook ontdekt!!!

Eergisteren toen lag Y. al te slapen in mijn bed... kom ik er later bijliggen... zegt ze terwijl ze nog wel een beetje verder slaapt... mama! en ik krijg een hele dikke knuffel en kusjes

en net toen ze over de tas met was gespuugd had en ik nog wat probeerde met een doekje: 'sorry mama, was een ongelukje'

Staan nu weer een heleboel dozen beneden. Ik blijf heen en weer lopen! Maar ik ben zo bang dat ik tijd tekort kom!

Flodder: wat GOEEEEED trouwens van je clubkampioen! Kun je al weer beginnen met paardrijden? Ik ben benieuwd naar die foto. Het maakt me eigenlijk niet uit hoe hij eruit ziet als hij maar lekker zit... gaat toch zo;n ding overheen. Ik heb trouwens wel al een 2persoonsbank en het is even kijken of ik deze nog ga houden of dat er ruimte is voor 2 banken...

Ik ga zo even kijken naar het laminaat!!! Gisteravond is het gelegd... die man heeft er heel veel werk aan gehad omdat het van dat goedkope rotlaminaat was... maar ja als ik geld had om mooi duur laminaat te kopen had ik dat wel gedaan...
Aaaah wat een lieffie, die Y!

Succes met het verhuizen dit weekend!

Oef, nee geen onderonsjes tussen Oudste en Jongste hier nee. Ze praten gewoon samen, heb niet het idee dat ze elkaar zonder woorden begrijpen zeg maar. Jammer!

Ben pas net wakker, kwam vannacht om half vier pas thuis, heeeerlijk gedanst met drie meiden!
Ik ben dan geen Nurse of Ainne maar Timo vertaalt Floortje wel eens voor mij. Ze kan de `r' niet zeggen en ik versta haar gewoon soms echt niet. Of ik versta haar wel maar begrijp haar niet. En Timo verstaat en begrijpt haar altijd :-)

Moet ff terug naar de winkel. Had een broek voor Timo gekocht bij de HEMA maar die zit niet mooi. Hij heeft zo'n smalle taille. Dan poft ie zo bij zijn billen. Dus moet maar weer een goed merk kopen ben ik bang.....
Hey!

Even snel tijdens het koken!

Sjoerd is LEUK! (varkentje) vandaag gehaald, scheetig beessie!

Praten met elkaar;

Ja, aan een half woord hebben de meiden genoeg en ook hier speelt R. soms wel eens als tolk.

Oef:

Nee, geen 24/7

meer iets van 12/7

Heb trouwens geen laptop meer, gebruik nu de vaste pc, beneden in de woonkamer.

Oh, mn pannen pruttelen ga maar eens kijken!

Straks na het eten lopen we even naar de friettent hier op de hoek om een ijsje te kopen, hebben we beloofd aan de meiden als toetje

Doeiii!!

Ohja, en KM:

Succes met overhuizen!

xx
quote:Ainne schreef op 26 september 2009 @14:11:

Ben pas net wakker, Schandaaaaaaaaaaaaaaaaaal!
quote:TheNurse schreef op 26 september 2009 @ 17:12:

[...]

Schandaaaaaaaaaaaaaaaaaal!Hahahaha, ik zie gróen van jaloezie
Noof is weer eens ziek..

Al slecht gegeten vandaag, en ze werd gedurende de dag steeds stiller, en de befaamde 'koortsogen'. Ze heeft het ook de hele tijd koud, en haar hoofd is gloeiend. Arm schaapie.

Verder is ze weer veel aan het plassen vandaag, dus ik hou het maar weer even in de gaten.

Morgen gaan we naar de kerk, het zoontje van vrienden wordt gedoopt. Meteen even een kadootje gekocht vanmiddag, en daar liep ik eigenlijk tegen het verjaardagscadeau van Nova aan. Hahaha, ja lekker op tijd ja, maar het was nu schandalig in de aanbieding.

Ik heb een playmobilehuis gekocht. Supergaaf, met allemaal poppetjes en meubeltjes enz. Nova is gek op d'r playmobile, en ik denk dat dat ook nog wel een tijd leuk blijft, dus zodoende.

Ik ga even eten maken, we eten soep, brood met allemaal lekkere visjes.

Liefs!
Morning

Balen Mette, dat Noofje weer ziekig is. Hopelijk vandaag inmiddels beter. Veel plezier vandaag. Wij gaan over twee weken (geloof ik) ook naar een doop. Da's een hele happening hier. Nou ja, de doop zelf niet zo, maar de party daarna wel!

Leuk zeg, dat playmobielhuis. Zal er zelf ook eens naar kijken. Oudste speelt nog steeds met het (supergoedkope plasticerige) poppenhuis dat ze voor haar tweede verjaardag kreeg.

Jongste is trouwens he-le-maal gek van Duplo. Is er ook veel beter in dan Oudste. Ook op de creche viel het ze op. Meeste kindjes van die leeftijd gooien het gewoon rond en Jongste kan echt lekker op de grond zitten en heeeele hoge torens bouwen. Grappig om te zien, dat ze hun eigen talentjes ontwikkelen, die twee.
Goedemorgen

Godver Mette... sterkte met jullie meisje... hoe gaat het nu? Goede nacht gehad?

Klinkt erg leuk dr cadeau!

Oef:

Hoe is het bij jullie?

Hier zijn de meiden al druk aan het spelen, A. slaapt nog.

Ik ga nu even lekker douchen

Had ik al verteld dat ik bij de HA was geweest afgelopen vrijdag? Ze heeft 3 moedervlekken verwijderd, over 2 wkn de andere twee

2 van de 3 wondjes genezen goed. Eentje is nog niet droog en jeukt, maar achja, komt best goed, ze zitten alleen op een klote plaats; in mn lies maar dan meer naar binnen zeg maar. De ene die achter in mn nek zat heb ik helemaal geen last meer van.

Nou, genoeg in het niets gelult.

Fijne dag allemaal!

Morning Anja.
Hallowwww... Ik zit ook al eventjes beneden. Ik viel pas om 3u vannacht in slaap en Manuel meldde zich alweer om 7u. Gaaap! Ik heb JP maar even laten liggen. Vond ik wel heel aardig van mezelluf.

Volgens mij wonen wij in een achterbuurt ofzo, want er was vannacht weer een feestje in de straat. Ik had oordoppen in, het raam dicht en nog kon ik niet slapen van de herrie. Net toen ik mijn kleren had aangetrokken om erheen te gaan omdat ze met een hele groep 'ik heb een toeter op mijn waterscooter' liepen mee te blèren, hoorde ik dat een andere buurvrouw stond te klagen. Het draaide bijna uit op ruzie dus ben blij dat ik er niet heen hoefde. De muziek was meteen uit, maar het bleef nog heel lang rumoerig buiten. Zucht... Niet leuk!

Mette: Wat vervelend dat Noofje weer ziek aan het worden is. Hoe is de nacht gegaan? Gaan jullie nog wel naar de doop? Beterschap voor 't meiske!

Klinkt onwijs leuk dat playmobilhuis! Daar had ik als kind een moord voor gedaan!!

Nurse: Haha kan maar niet wennen dat jij dat varken Sjoerd hebt genoemd...

Klets: Laat maar weten hoor van dat matras. Het staat nu nog niet echt in de weg, dus ik hoor het wel.

Is je vloertje mooi geworden?

Ik ga vanmiddag lekker high tea'en met vriendinnen. Gesellug!!!

Zwaai naar de rest! Ik ga ff met Manuel spelen.
Nou ja, mag niet met hem spelen. Hij zegt 'wegwezen' tegen me. BOEHOEHOE!! (boefje zit lekker met zij autootjes te spelen)
Wegwezen!!

Sjesis wat irritant zeg en als het dan nog een beetje normale muziek was, maar dat zou mij ook echt door merg en been gaan zeg!

De buren hier houden van karaoke, maar dat gebeurt eigenlijk alleen als we een bank holiday hebben (de maandag vrij) en dan doen ze het op de zaterdag. Dan vliegen de valse "private dancers" en amarillos" je oog om de oren tot 5 uur 's morgens, maar ja, op hun manier houden ze wel rekening met de rest.

Vreemd genoeg ben ik de enige die het hoort, Vent en kinderen horen niets.
Hmf, ik krijg hier net dezelfde reactie als jij, Tinus. Zit gezellig mee te fluiten met een liedje van haar tv-programma, krijg ik stop mammy, te horen.
Hahaha zo weinig subtiel die kinderen...

Gisteren gingen we naar de bouwmarkt en mocht ik van Manuel niet mee de auto in. Mama moest gaan lopen. Nou jaaaa!

Je hebt hier in de buurt veel gezinnen met jonge kinderen en aan de andere kant veel jonge stellen zonder kinderen. Zootje yuppen die met groepen vrienden lekker los gaat in eigen huis. Beetje jammer dat ze gewoon geen rekening houden met de leefstijl van hun buren. Ik zorg ook dat Manuel niet op zaterdagmorgen om 8u 's morgens door de tuin loopt te gillen toch?!

Ik blijf het moeilijk vinden om te gaan klagen hoor... Deze mensen vind ik trouwens wel aardig (vannacht alleen even niet) maar als ik hoor hoe buurman met zijn dronken kop tekeer gaat tegen die andere vrouw... (kanker dit en dat) ben blij dat ik het niet was. Aan de andere kant vind ik wel echt dat ze te ver gaan. Zit nu te overwegen of ik er achteraf nog wat van moet zeggen of niet... Zal ik aanbellen nu? Hihihihi... zijn ze ook wakker.
Achterlijk zeg, dat schelden. Vooral dat is natuurlijk supervervelend. Als ze nog gewoon sorry gezegd hadden, maar nu blijft het lekker hangen zo tussen ons en de buurvrouw.

Als je het durft, zou ik er alsnog wat van zeggen, maar denk dat ik zelf een schijterd zou zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven