Entertainment alle pijlers

K2 zoekt K3

21-08-2009 22:41 1703 berichten
Nou, aan mij dan de eer om een topic te openen over dit prachtige program

Na Popstars op vrijdag gewoon verder met K3 op zaterdag
Alle reacties Link kopieren
Ja, we kunnen stemmen, dat vind ik eigenlijk jammer, want K2 moet uiteindelijk met de gekozene verder en dan moet het 'Neerlands en Vlaams publiek' zich daar verder niet mee bemoeien.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Ik vrees dat Noa gaat hyperventileren als er straks vieze kindervingertjes aan haar mooie jurkje gaan zitten...
Of Noa vind dat de Nederlandse kindjes haar buitensluiten, omdat ze karen en kristel leuker vinden.
Vind Josje er het beste tussen passen.

Trouwens wel apart in de eerse afleveringen werd Noa getoont als iemand die zichzelf heel goed vind en in deze aflevering werd ze opeens als de zielige Noa geportretteert.
Ik ben ook niet voor het stemmen. Vind dat Karen, Kristel en Gert moeten beslissen.

Anders krijg je toch weer dat degene wint die de meeste fans heeft die voor haar bellen of smsen
Ja Heidi, dat kan ook nog, maar dan wordt ze toch gewoon K1 in Monte Carlo met de anderen twee als achtergrondzangeressen (past ook veel beter bij haar)
Als het aan de Nederlanders ligt wordt het zeker geen Noa, want die houden niet van kapsones.
En Belgen houden ook niet kapsones of grote bekken.
Dat is wel een raak punt iris. Niet dat ik nu zo van de doorsnee mens houdt, maar in het geval van Noa denk ik doe nu eens normaal dan doen we al gek genoeg.
Godsamme, Noa er weer niet uit....

Ik was het trouwens wel met Patty eens dit keer... Ik vond Noa er dit keer wel oke tussen passen enzo, zang ook niks op aan te merken (in combi met Karen en Kristel).

Maar de persoon Noa an sich vind ik gewoon echt 100x niks!

Na deze aflevering ga ik voor Josje! Ze deed het echt heel leuk vond ik.
quote:Kate1980 schreef op 26 september 2009 @ 21:37:

Ik ben ook niet voor het stemmen. Vind dat Karen, Kristel en Gert moeten beslissen.

Anders krijg je toch weer dat degene wint die de meeste fans heeft die voor haar bellen of smsenHelemaal eens!
Hé bah, ik heb nog steeds dat liedje in mijn hoofd: Mamazee, Mammaza ladilada....
Leuk programma om te kijken.

Voor mij was er vanavond 1 winnaar en dat is JOSJE het hele plaatje was compleet!

Terecht dat anne eruit is gegaan.

Er wordt zo afgegeven op noa,maar ik vindt eerlijk gezegd dat ze heel erg is bijgetrokken,en helemaal niks op aan te merken valt,als je zuiver op de zang af gaat is zei de nummer 1.

Madelon heeft een leuke kop en past goed in het plaatje ,haar dans is duidelijk minder dan josje,ik vindt madelon te popperig.

1 josje,2 noa,3 madelon

P.s zeker geen publiek laten stemmen,is gewoon niet eerlijk!!
Hoe oud zijn K1 en K2 ondertussen? Ik vind ze nogal verouderd de laatste tijd. het past niet meer zo in het kinderplaatje...
Volgens mij zijn ze zo rond 32-33 jaar.
Volgens mij zijn ze al 34 en 35
de overgebleven dames zijn 23, 24 en 25 dat scheelt best wat in leeftijd.
Karen wordt volgende maand 35 vlgs Wikipedia en Kathleen in december 34, die heeft trouwens al veel ellende meegemaakt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kristel_Verbeke
Kristel werd geboren op 10 december 1975 als enig kind in het gezin Verbeke.

Karen werd geboren op 28 oktober 1974 te Wilrijk.

Bron: K3city.be
Toch vind ik het knap hoor dat ze er met 34/35 jaar nog zo leuk uitzien in die kleuterjurkjes, ik zou volkomen voor gek staan.
Ik vind Josje ook het leukste in het plaatje passen, vooral in de clip viel dat op. Noa was zich aan het indekken met dat gemiep over buitengesloten worden. Flauw zeg. In het clipje vond ik haar geen geheel vormen met de andere K's. Het was net of ze solo aan het dansen was. Ze zong dan wel weer het beste. Van Madelon kreeg ik de kriebels, inderdaad een schooljuf.

Maar eh..die acteerles. Natuurlijk acteren? Emoties laten zien? Hoeveel emotie zit er in de diepzinnige tekst 'mamase mamasa mama saca mumba'?
Ik vind hier dingen van.
quote:Helse_Heidi schreef op 26 september 2009 @ 22:25:

de overgebleven dames zijn 23, 24 en 25 dat scheelt best wat in leeftijd.Gaan we straks toch weer een programma kijken: K1 zoekt K3
Hmm 2 van de 3 mogen van mij winnen..... Madelon en Josje. Maar ik weet hoe kinderachtig Belgen zijn in die stemprogramma`s die stemmen op hun belg... ook als het niet de leukste is. Als er een Belg de leukste zou zijn zou ik daar wel op stemmen.

Maar goed, Ik heb een lichte voorkeur nvoor Madelon maar vind Josje ook erg leuk en Noa tja, volgens mij gaat die gillen als ze straks tijdens het winkelen aangeklampt gaat worden door al die kinderen..... Qua persoonlijkheid is het gewoon geen K3.
Volgens mij is stemmen alleen dat het publiek zijn mening kan laten horen en kan k2 dat als advies gebruiken voor hun keuze.
Ik had begrepen dat de K2 meisjes bepalen wie de nieuwe K3 word.

Zou het soms niet kunnen dat de kijker 1 van de 3 meisjes weg stemmen en dat K2 de winnaar kiest uit de 2 overgebleven meisjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven