Hersenspinsels over Siamese tweelingen
zaterdag 26 september 2009 om 23:59
Stel, een Siamese tweeling met 1 lichaam en 2 hoofden moet poepen, voelen ze dat dan allebei? En wie stuurt dan het lijf naar het toilet? Kan de een naar het toilet willen lopen en de ander dat dan tegenhouden?
Kan de een naar links willen en de ander naar rechts en wie bepaalt dat uiteindelijk?
Zo, dat wilde ik graag weten.
Kan de een naar links willen en de ander naar rechts en wie bepaalt dat uiteindelijk?
Zo, dat wilde ik graag weten.
zondag 27 september 2009 om 01:17
Moet meteen aan dit stukje denken. Hard, maar erg grappig (vind ik). http://www.youtube.com/watch?v=aY4LISmwxZQ
zondag 27 september 2009 om 01:24
quote:Nijntje schreef op 27 september 2009 @ 00:57:
Wij ik zijn ben dus een Siamese we zouden daar nooit iets over zeg tweeling. Het is altijd heel Hou je mond! gezellig samen. Soms plagen we Hou op trut!! elkaar. Dan moet mijn zus Ik dus duhuh plassen en dan weigert die trut zij dus om mee te gaan naar de wc, haha ja leuk hoor, not.
Wij ik zijn ben dus een Siamese we zouden daar nooit iets over zeg tweeling. Het is altijd heel Hou je mond! gezellig samen. Soms plagen we Hou op trut!! elkaar. Dan moet mijn zus Ik dus duhuh plassen en dan weigert die trut zij dus om mee te gaan naar de wc, haha ja leuk hoor, not.

zondag 27 september 2009 om 09:06
Ik heb ook eens een reportage gezien van een wat oudere tweeling. De een hield van country en trad ook op als zangeres (was niet echt om aan te horen, maar dat terzijde) en de ander vond daar he-le-maal niets aan en was meer het hardrock type. Maarja, ze moest wel mee naar de optredens... ze hadden ook regelmatig een woordenwisseling.
Ze waren ook vanaf het bekken vergroeid, de ene zus had 'normale' benen, de andere 2 kleuterbeentjes, dus zat op 'de heup' van zus als ze gingen lopen. En de hoofden zaten wel naast elkaar, maar keken een andere kant op. Dus met de wangen tegen elkaar, de een keek naar links, de ander naar rechts.
De documentaire was erg interessant maar djeez, wat een ingewikkeld leven..
Ze waren ook vanaf het bekken vergroeid, de ene zus had 'normale' benen, de andere 2 kleuterbeentjes, dus zat op 'de heup' van zus als ze gingen lopen. En de hoofden zaten wel naast elkaar, maar keken een andere kant op. Dus met de wangen tegen elkaar, de een keek naar links, de ander naar rechts.
De documentaire was erg interessant maar djeez, wat een ingewikkeld leven..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje