November 2007

18-03-2009 20:34 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn verjaagd uit ons oude vertrouwde topic, dus dan maar een vers topic.

Veel schrijf- en leesplezier!

Een korte samenvatting van ons topic: Twee apen uit mei 2000 en november 2002, twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december 2007 baby. Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee juli 2009 baby's, één augustus 2009 baby, één in maart 2010 en één in april 2010 uitgerekend en dat was het voorlopig wel.

Hoera! Welkom zusje van Alissa!!!
Heb er ook zin in vanmiddag. Moet mijn fototoestel niet vergeten.

Ik weet nu niet Lizzie of je wat aan een kraampakket hebt maar ik neem het gewoon wel mee. Zo niet, dan kan Tess er wat leuks mee doen hahahahhaha (nee hoor Tess, dan neem ik het weer mee)

Moet ook nog even boodschapjes doen en alle zooi inpakken want we slapen bij schoonouders vanavond. Pfff is altijd zon volksverhuizing waar ik niet altijd zin in heb. Gaan ook nog met twee auto's, want vriend heeft reunie van middelbare school en Anniek gaat naar schoonzus, waar ik haar na onze meet ga ophalen. Ja, je moet er wat voor over hebben allemaal.

Q: Huppekee in de benen en komen hoor. Vriend rijdt je en komt je ook weer ophalen toch? Nou dan, gewoon doen, lekker even met ons kletsen en dan weer naar huis. Leuk uitstapje toch? Ennuh...Tess heeft toch ook een WC?

Ik heb er trouwens ook last van, van zon buikgriepje, maar dan zonder de griep (snappie?) en het duurt ook al een paar dagen. Nou ja, als het niet erger wordt is het nog wel te doen.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Leuk, ik kom wel!!! Helaas geen quiche maar "pikkers" met lekkers.

Amerika amerika is hier ook populair! Maar het leukst is klap eens in je handjes of in de maneschijn met nelis.

Verder: wat een gezellige verhalen, ik kan niet wachten tot vanmiddag.

Q, neem maar mee die draagdoek, laat ik lala kiezen.

Lala, je bent welkom woensdagochtend. Koffie staat klaar! Ze doen beiden nog maar 1 slaapje, dus dat is me nog even heilig. Neeltje kan ik rekken, maar nelis nog niet.
Pikkers????? Wasdadan? Rare teksten heb jij de laatste tijd O
Of jij een rare fantasie Chica, want ik snap wel wat O bedoelt!

Zo, ik ga Tessje op bed gooien en me dan langzaam voorbereiden op jullie komst. Als het hier heel netjes is als jullie komen heb ik heeeeeeeel hard mijn best gedaan .
Hahahah, Misty en Chica, jullie weten het wel te brengen!

Ik dub nog even door intussen. Ik heb geloof ik nog een uurtje.
Onzin Q gewoon kooooooooooooooooomen. Kind, jij en vriend in de auto (hij mag trouwens ook wel blijven hoor, hebben we lekker een extra oppas) en karren met die zooi.

Voor je ons weer kunt zien, is het 2010 en dan zijn we echt heeeeel veel veranderd. Blijf je gewoon een uurtje en dan rijd vriend je weer terug.

Dus huppekee aan de bak.

Tess: Ik snap het nog steeds niet hoor. Geen idee wat pikkers zijn. Zeker brabo taal of niet
Chica, inderdaad, rare fantasieën!! Ik heb meisje laten helpen, dus dan krijg je rare woorden.....

Tess, niet teveel poetsen, het wordt toch weer vies!
Zo dacht ik er tijdens de vorige post ook nog over, Chica, maar toen was ik de trap nog niet opgelopen. Intussen wel...

Meiden, ik kom niet. Ik wil jullie dolgraag zien, maar ik ben gewoon ziek.

Heel veel plezier dus en denk tijdens alle gezelligheid maar even aan mij. Ik ga in bed liggen slapen mokken.
(En degenen die mij voor 2010 willen zijn, zijn van harte welkom om een keer in Amsterdam langs te komen hoor. )
Oooohhhh nu vat ik um. Ja hallo, het is kindertaal. Ik snapte hem echt niet hoor

En nee, ik had niet meteen assciaties met iets anders
Jammer Q dat je niet komt. Maar ga maar lekker uitzieken. Oh zou ook wel graag naar mijn bedje willen eigenlijk. Gewoon om eens lekker te slapen.

In 2010 bij Q??? Hmm als ze dan parkeerplekken en gratis parkeren hebben bij jouw huis, dan kom ik wel hoor
Hé, als we op zondagochtend afspreken bijvoorbeeld, dan kun je hier príma gratis parkeren. Wat dacht je van zondagochtend 25 oktober?
mx,mckcxklcikociiiiiiiiiiiidddddddddddd xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxiddikfcvjcvjn vmvmgv mfjkfjfffffffffffffffffffffffffffffffffflvfm xxe4444446t6t['l;p[pokjm

yyytttjm

(Groetjes van Qtie. )
Haha..een meet op zondagochtend....echt geen optie hier in huis. Wij zijn dan echt niet voor 9:30 beneden.

Veel plezier vanmiddag!

Ik ben trouwens ook ziek , ook buikgriep. Zal wel heersen ofzo.
Hè balen, Lala.

Hopelijk duurt het niet al te lang bij jou...

Zeg, die draagdoek, zal ik die gewoon opsturen? In het ergste geval kun je er niets mee en krijg ik 'm tzt ongebruikt weer terug.
Ow das lief van je Q; wij zieken houden elkaar hier wel lekker bezig Al voel ik me inmiddels stukken beter. Hopelijk jij ook. Opsturen mag, dan ik die van jou en van O proberen en zelf kijken wat ik evt fijn vind en ga aanschaffen. Zal ik dan de verzendkosten aan je overmaken?

Dames..hoe was de meet..vertel vertel vertel...wie heeft er de waarheid gesproken over de kunsten van zoon of dochter...en wie niet....
Hahahah, ja, dáár ben ik ook nieuwsgierig naar.

(Ik heb alleen maar gelogen en opgeschept, maar dat hadden jullie volgens mij gister al door. )

Fijn dat je al wat bent opgeknapt, Lala! Mij heeft het dagje bed wel goed gedaan. Eigenlijk net als donderdag (en eigenlijk had ik er gister ook helemaal niet uitgemoeten, maar ja, poets enzo...) Hopelijk houdt het stand, want morgen heb ik iets heel groot familie-achtigs wat eenmalig is. Dat wil ik niet ook af moeten zeggen...

Draagdoek komt naar je toe! Ik hoef daar niets voor hoor. 't Is een kleine moeite en hier wordt 'ie toch niet gebruikt.
quote:qwertu schreef op 26 september 2009 @ 20:22:

Hahahah, ja, dáár ben ik ook nieuwsgierig naar.

(Ik heb alleen maar gelogen en opgeschept, maar dat hadden jullie volgens mij gister al door. )

Dat is natuurlijk ook de reden waarom je nu 'zogenaamd' ziek bent haha .

Meet was weer erg gezellig en druk! Ik vond alle kindjes groot geworden, maar verder eigenlijk nog hetzelfde. En ik heb voor het eerst Binkie en Suzy gezien! En Sara en Mila natuurlijk, erg leuk!Chica geloof ik nooit meer als ze zegt dat Sara huilt, wat een zoet meisje zeg! En wat het voordeel is van wat grotere kindjes, ze kunnen zich lekker zelf vermaken! Tessje was niet helemaal in haar hum, nog acclimatiseren na de logeerpartij, vannacht en vanmiddag slecht geslapen en een beetje ziekig. En dan nog ineens allemaal kindjes die je speelgoed af komen pakken haha. Maar ze heeft zich er goed doorheen geslagen al hing ze heel wat vaker aan mij dan ik gewend ben. Ik heb ook het idee dat ik niet eens met iedereen goed gesproken heb, daarvoor is zo'n meet eigenlijk te kort.

Handig om gastvrouw te zijn! De buit van vanmiddag:

- Genoeg lekkere dingen om de komende drie dagen mee door te komen.

- Een 'papa' boek.

- Meisjes schoentjes maat 20.

- Superleuke kikker slofjes.

- Een schaal.

- Nog een schaal met fruitsalade (Suzaa???).

Zo hou je er nog wat aan over . Ik hoop dat iedereen veilig is thuisgekomen, hier is het huis weer in normale staat haha.

Vanavond had ik eigenlijk nog iets sociaals, maar dat sla ik maar even over want ik ben kapot!
Verkeerd, geciteerd in plaat van gewijzigd...
Zo, ik zit op de bank. Wat een gezellige meet! Inderdaad leuk dat de kindjes inmiddels wat zelfstandiger zijn, want zo heb je wel wat meer tijd om bij te kletsen met elkaar. Het was druk, wel 9 mama's en 9 kindjes als ik het goed heb!!

Sara is een schattig poppetje, en net als haar zus al zoveel haar!! En ze huilt inderdaad helemaal niet.

Seppe was wat moe, die vond al die meiden af en toe een beetje overweldigend geloof ik. Mila is een schatje!

Suzy ging lekker haar gangetje, die lijkt mij altijd zo lekker onverstoorbaar, Amber was ineens een heel stuk groter! Dat komt denk ik omdat haar haar ook een stukje langer is nu. Neeltje is echt heel knap, die kan echt heel goed praten!! Hele zinnen, en ook geen kindertaal, maar echt vloeiende zinnen. Vaantje zag ik voor het eerst, wat een prachtig meisje is dat, met van die mooie stralende ogen. En Tessje, dat blijft toch wel een klickje met Bintje. Mooi momentje: toen Tessje hand in hand met haar vader door de tuin liep, en Bintje aan kwam rennen omdat ze ook een handje wilde. Dus daar kwamen ze aan, hand in hand. Tessje weigerde daarna ook los te laten, dus Bintje moest haar hand echt loswringen, want ze hoefde nou ook weer niet de rest van de dag aan haar vast te zitten

Geloof het of niet, maar Bintje heeft daarstraks ook nog eens 1,5 pannenkoek opgegeten!

Ik zal mijn foto's later op de AK zetten!!
Wow Binti, nog 1,5 pannekoek!!! Wij hebben Tessje nog een boterham gegeven en op bed gemikt, die was helemaal op.

Ondertussen zit ik live op internet naar de bruiloft te kijken van een vriendin in Costa Rica. Bizar.
Hi, was erg gezellig.

Op de terugweg heeft amber als een blok geslapen, echt heerlijk. Maar nu ligt ze nog te babbelen in bed en morgen moeten we om 645 alweer de deur uit voor een rit van 2,5 uur. Dus ben benieuwd!

Papaboek, slofjes en schoentjes waren voor het goede doel. Je kan ze of bewaren of misschien bij de kringloop afgeven.

Wel leuk om te zien, dat je echt de meeste moeders ook in de kindjes herkend (zo goed heb ik nou ook weer niet gekeken)

Weer wat anders, waar kan je leuk maat 92 shoppen. Normaal kocht ik veel bij wibra + zeeman, maar de maat 92 hangt bij de rest van de kinderkleding en daar hebben ze eigenlijk heel weinig van.
Tess, dank je voor je gastvrijheid vandaag en meiden wat vond ik het weer gezellig om jullie te zien. Iedereen van wie ik spulletjes heb meegekregen ook heel erg bedankt. Ik zorg voor een goed plekje ervoor.

Binti, leuke foto's van de kinders zeg op het AK!

Vriendin nog wel te pakken gekregen, maar die had al visite (tot zover mijn spontane plannetje...).

Ik kruip maar niet te laat in bed, ben ook een beetje moe van alle drukte ;)
Misty, heb je al bij de H&M gekeken?

Ik had voor Leon ook t.m. 86-92 veel leuks bij Zeeman, maar bij mij hing 92 ook nog bij de babymaten.
Tess; super bedankt voor de gastvrijheid. En wat leuk zo, nu we bijna geen omkijken hadden naar de kinderen. Ze waren superlief met elkaar aan het spelen allemaal.

Ik vond bij thuiskomst een Tomme Tippee speen in verpakking in mijn tas... Van wie is die????

Oh, meisje wil aandacht....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven