Help, eerste afspraakje!

27-09-2009 17:23 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een tijdje contact met iemand via een datingsite. na een poosje zijn we gaan msn- en omdat dat makkelijker praat. De gesprekken zijn nog heel oppervlakkig over werk, interesses en zo, maar zo op internet is er wel een klik. Nu wil hij afspreken en het lijkt mij ook wel wat. Vind het echt zo eng, maar iedereen in mijn omgeving zeg, moet je doen!

Ik heb een lange relatie achter de rug, wat al een tijd uit is. Maar ik dacht dat ik nog niet toe was aan iets nieuws, of om te daten met anderen en was ook helemaal niet op zoek, vond het wel prima zo en wil mezelf de tijd geven. Maar ja nu komt deze jongen dus in beeld en ineens vind ik het niet meer zo moeilijk naar liefdesliedjes te luisteren en merk ik dat ik me best wel goed voel hierbij. Dat zegt dan toch ook wat lijkt mij!

Maar ik vind het dus doodeng, maar wil het ook een kans geven. maar wat als hij mij nou niks vind of dat die date een verschrikking wordt. met andere woorden help!

Dit is voor het eerst dat ik met iemand afspreek die ik alleen via internet ken. Ondanks dat ik bang ben afgewezen te worden of dat de date niks wordt, wil ik het wel een kans geven, je weet maar nooit wat je laat lopen, en wie niet waagt wie niet wint toch?

moest even van mij afschrijven hoor, vind het gewoon echt spannend (maar ook wel op een leuke manier haha )
gewoon er voor gaan! niet geschoten is altijd mis toch.
quote:lurgee schreef op 27 september 2009 @ 17:23:

en wie niet waagt wie niet wint toch?precies, dus veel plezier met je date!
Spring in het diepe! Gewoon doen!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Tip: zorg dat je verwachtingen niet al te hooggespannen zijn en geniet gewoon van je date. Is het niks, ook geen man overboord toch?

Vindt hij jou niks? Dat is his loss.
Ik zou zeggen gewoon lekker genieten en alles over je heen laten komen. Een woord van advies, loopt niet te hard van stapel. Hoogstens een zoen op de wang ter afscheid, maar meer ook niet. Geleidelijk opbouwen. Werp je niet wanhopig voor zijn voeten. En wees niet bang om afgewezen te worden. Je bent de moeite waard en niet zomaar iemand waar gebruik van kan worden gemaakt.

Ik ben een keer op een eerste date na pakweg 5 minuten in het bed beland (laat je dus ook niet thuis ophalen ). Het was lust, leuk en lekker maar geen basis om iets verder uit te kunnen bouwen. Voor mij is dat prima, maar als je "op zoek bent", dan moet je je heel voorzichtig zijn dat je gevoelens niet gekwetst kunnen worden.
Ga ervoor!

Just be yourself en de rest komt vanzelf... :-)

En als het niks is, weet je dat ook. Anders kom je daar ook nooit achter!
Ploma, ik ben ook een keer op de eerste date binnen no time in bed beland. Da's nu 17 jaar terug en we wonen vanaf dat moment samen
ja dat is ook waar, ik ga er ook wel voor. En ik heb mezelf al voorgenomen niet te hard van stapel te lopen, ik ga er ook nog niet van uit dat het wel wat kan worden, het is gewoon een afspraakje om te kijken of het klikt en van daaruit zie ik wel verder.
En bedenk wat jij van hem vindt, niet andersom.
quote:Zamirah schreef op 27 september 2009 @ 17:46:

En bedenk wat jij van hem vindt, niet andersom.Die is goed!
quote:Zamirah schreef op 27 september 2009 @ 17:46:

En bedenk wat jij van hem vindt, niet andersom.dank je wel, helemaal waar. Goed om in mijn achterhoofd te houden!
Succes! Dit staat mij binnenkort ook te wachten....ik hoop dus te horen hoe je date is geweest!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 27 september 2009 @ 17:43:

Ploma, ik ben ook een keer op de eerste date binnen no time in bed beland. Da's nu 17 jaar terug en we wonen vanaf dat moment samen Dat is een mooie start en bewijs dat het ook kan werken . Bij mij was het pure lust en de volgende ochtend hadden we allebei zoiets van hmmm kusje en toedeloe .
quote:paloma schreef op 27 september 2009 @ 18:00:

[...]

Dat is een mooie start en bewijs dat het ook kan werken . Bij mij was het pure lust en de volgende ochtend hadden we allebei zoiets van hmmm kusje en toedeloe .Ha, daar heb ik er ook een stuk of wat van gehad. Niks mis mee
quote:HoiPippiLangkous schreef op 27 september 2009 @ 18:03:

[...]

Ha, daar heb ik er ook een stuk of wat van gehad. Niks mis mee Zeker niet . Maar er zijn hier al voldoende topics van (jonge) vrouwen die na een paar dates het bed ingaan en vervolgens zich wanhopig afvragen hoe het toch komt dat hun relatie teneinde is gekomen. Ik probeerde TO hiervoor te behoeden.
Ja maar je wacht toch ook niet te lang met sex? Je wilt niet als broer en zus door het leven.
Meestal kun je al snel inschatten wat voor verwachtingen iemand van een date heeft. Is zo iemand alleen maar nieuwsgierig, oprecht geïnteresseerd, uit op seks, op zoek naar een relatie.

Als jullie verwachtingen aan elkaar aansluiten en er is echt een klik, dan hoeft het niet verkeerd te zijn om snel met elkaar naar bed te gaan. Kwestie van je gevoel en intuitie volgen.

Maar vaak gaat het mis omdat de ene op zoek is naar een vaste relatie en de ander alleen uit op seks. Dan zit er echt geen relatie in. Veel meisjes willen de jongen niet teleurstellen en duiken daarom met hem het bed in (in de hoop dat hij ook verliefd wordt en het meer wordt), maar helaas loopt dit vaak slecht af.

Hoe het bij Hoipippilangkous is gelopen komt denk ik zelden voor. Maar wel een grappig verhaal!
quote:Zamirah schreef op 27 september 2009 @ 18:12:

Ja maar je wacht toch ook niet te lang met sex? Je wilt niet als broer en zus door het leven.TO en haar date hebben elkaar nog nooit gezien. Eerst maar even bekijken of er sowieso een klik is om sex te hebben.
quote:Euhmmm schreef op 27 september 2009 @ 18:20:

Meestal kun je al snel inschatten wat voor verwachtingen iemand van een date heeft. Is zo iemand alleen maar nieuwsgierig, oprecht geïnteresseerd, uit op seks, op zoek naar een relatie.

Als jullie verwachtingen aan elkaar aansluiten en er is echt een klik, dan hoeft het niet verkeerd te zijn om snel met elkaar naar bed te gaan. Kwestie van je gevoel en intuitie volgen. Dan heeft of mijn intuïtie mij in de steek gelaten of mijn date in kwestie kon goed toneelspelen, want hij deed alles volgens het boekje en vertelde mij alles wat hij dacht dat ik wilde horen.
quote:Nammma schreef op 27 september 2009 @ 17:58:

Succes! Dit staat mij binnenkort ook te wachten....ik hoop dus te horen hoe je date is geweest!zal ik doen, de date is dit weekend.
Vrouwen zonder boer in datingland

Lees eerst dit topic even!
quote:haaasje schreef op 28 september 2009 @ 11:18:

Vrouwen zonder boer in datingland

Lees eerst dit topic even!haha ja ik had het vanmorgen even doorgelezen, ik wil toch hopen dat de date een succes wordt!
quote:paloma schreef op 27 september 2009 @ 18:00:

[...]

Dat is een mooie start en bewijs dat het ook kan werken . Bij mij was het pure lust en de volgende ochtend hadden we allebei zoiets van hmmm kusje en toedeloe .

Ik ben tijdens de eerste date met mijn huidige vriend wel 10 keer samen het bed in gedoken (de date liep een beetje uit). Na een maand leek het alsof we praktisch gezien samenwoonden. We wonen nu net een maand samen en zijn een jaar bij elkaar.

Maar je hebt gelijk, als zij voorzichtig is met zichzelf moet ze dat ook tijdens een date doen. Voorzichtig zijn bedoel ik. En Lurgee, bedenk inderdaad vooral wat jij van hem vindt. Want jij mag ook kiezen wat je hiermee wilt hoor ;)
hmm weet niet of het een goed teken is of dat ik er niks achter moet zoeken, maar we hadden afgesproken dit weekend te daten. maar er is eigenlijk nog niks vast geen tijd, plaats zelfs niet welke dag in het weekend. mss moet ik er niks achter zoeken of wacht hij totdat ik met tijd en datum komt. I don't know

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven