Intens verdrietig

27-06-2009 12:18 1274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ongeveer een uur geleden de relatie met mijn lief verbroken.

Het is beter zo, maar ik ben intens verdrietig.
@ Bloemetje: ja, hier is ook koopzondag! Gelukkig, want durf nog steeds zaterdag niet de stad in...

Ik ben nog op zoek naar een nieuwe kast. Het helpt wel, want alles doet mij denken aan ex, maar dat krijg je als je zo lang bij elkaar bent geweest he? Nu probeer ik lekker mijn kamer te veranderen, zodat ik daar geen herinneringen met hem heb. Klinkt dat raar?

Wat leuk van je date! Vertel eens??
Hey Roosje,

Heel herkenbaar hoor... ik ben natuurlijk met nieuwe start begonnen, mijn appartement, hij heeft wel verhuisd maar is niet lang hier binnen geweest. En ook... woon ik inmiddels bijna half nederland verder. Dus kom hem niet tegen.

Waar woon je ergens in de buurt Roosje? mag ik dat weten? misschien kunnen we eens wat samen doen

Ik baal van zondagen, dat waren de dagen dat we iets samen deden. Verder lag hij op zaterdag altijd te slapen op de bank of was te moe om iets te doen. Dus dat mis ik niet

Weet je wat ook zo raar is Roosje... dat ik overal auto's tegen kom die hij geweldig vindt. Kevers. En toen ik afscheid nam van hem en het huis toen draaide ze in de auto op de terugweg 'afscheid nemen bestaat niet' van Marco.

O my god wat een timing. Ik geloof wel in toeval ;)

Heb een date met een jongen waar ik al de hele week mee mail en sms en weet je... ik ben er klaar voor. Geen rebound ofzoiets, maar gewoon puur afleiding. Wil door met mijn leven... heb teveel shit over me heen gehad dus ik verdien het!!!
Het is weer zondag en ik werd vanmorgen wakker met een raar gevoel in mijn lijf, zou ze naast mijn (ex) lief wakker geworden zijn, het liefst rij ik langs zijn huis om te kijken maar ik weet dat ik niks kan zien en het een slecht idee is!! Vandaag wordt een lange zondag....
Raiden, fienewiep en minoutje ik mis jullie een beetje waar zijn jullie?
Bloementje&Roosje hoe gaat het met jullie op deze zonnige zondag?
@Charming: shit van je ex, dat die nu alweer een relatie heeft! Wat doen jongens dat toch snel, klinkt als rebound. Maar je klinkt wel sterk!!! En ik snap dat je langs wil gaan om echt te kijken of ze naast hem ligt enzo, mjah je kwelt jezelf er eigenlijk alleen maar mee. Maar piep zeg!!! Dat die je het niet verteld kan ook zijn omdat die het moeilijk pijnlijk voor jou vind. Maar klein beetje laf is het wel ja! Mannen............

@Roosje: Het klinkt asof het met tijden goed met je gaat, mooi om te horen!!! Houden zo!!! En leuk op zoek naar je eigen huisje!! En even tussendoor, dom ben je zeker niet!!! Dat je het even weet.

@Bloemetje: wat hoor ik nou een date, spannend!!!! Gewoon doen hoor!!!! Ik hoop dat het een leuk jong is en dat die je lekker afleidt!! Geniet iig van de aandacht zou ik zeggen!!!! En houd ons een beetje op de hoogte, leidt ons ook weer af;)!!!

@Chris: ik hoop dat de vakantie je goed gaat doen en je hoeft echt niet uit te leggen waarom je hier even liever niet post! We missen je alleen een beetje en denken ook aan jou!!! Maar volg je hart! Kan me voorstellen dat het wat confronterend is! En fijn dat je ex op de achtergrond aanwezig is en je een beetje er doorheen helpt! Hele fijne vakantie!!!!!

Hoe is het met de rest, laura, fienewiep?

Met mij gaat het wel weer!!! Even een nachtje stiekem gehuild en nu mag ik weer even niet meer huilen.Verder geniet ik gewoon van de tijd die ik met hem doorbeng nu. Ik merk wel dat we allebei beter dingen kunnen loslaten. We konden nog wel eens behoorlijk clashen, zijn ook tegenpolen. Maar we lijken nu allebei rustiger! Dat vind ik wel mooi om te zien! Zo zie ik toch ook dat er met hem ook wel degelijk wat gebeurt! Positief!!! Wat er ook van komt!
Wil dit liedje even met jullie delen: Vind het een leuk liedje...

Laura Jansen- Single Girls.

http://www.youtube.com/watch?v=-479ojoLgxg

I think you'd like my new hair

I cut it when you weren't there

And pieces of us everywhere

Were falling down

My bed is now a girl's bed

Pink flowers under my head

And pillows on your side

Instead of you

'Cause that's what single girls do

Don't think about you

I'm reading books on meditation

Praying for my heart's salvation

Oh, I've got the motivation

To be a free girl now

And I've gone drinking with the guy down the hall

Put up a new color on my bare walls

I'm so damn busy

After all

'Cause that's what single girls do

Don't think about you

And I keep trying

I keep trying

To make my way back to the light

Where I belong

But God keeps lying

God keeps lying

Saying this is for the best

And nothing here is wrong

But I’m still thinking ‘bout

I’m still thinking ‘bout

I’m still thinking about you

Still think about you

I think you'd like my new hair

I cut it like I didn't care

The pieces of me everywhere

Were falling down

One more glass of wine

Before I turn off the lights this time

This time I'll be fine

I'll be fine
quote:bloemetje11282 schreef op 24 september 2009 @ 22:47:

Juist Roosje dat is het ook zeker en het breekt je ook op. Alle mannen zijn dus hetzelfde.

En bedankt!

Sorry hoor. Maar ik vind dat wel zo een domme opmerking.

Ik heb het half maart uit gemaakt met mijn ex. Geen beslissing vanuit mijn hart maar een beslissing van uit mijn verstand.

Ik heb het uitgemaakt met pijn in mijn hart.

Mijn ex-vriendin heeft inmiddels al een nieuwe vriend.

Maar ik heb haar ondanks dat ze een nieuwe vriend heeft wel geholpen met verhuizen en met lampen enz ophangen in haar nieuwe huisje enz enz.

Waarom ik dat gedaan heb?

Omdat ze een lieve meid is, die wel wat hulp kan gebruiken van een goede vriend. Dus om te zeggen dat alle mannen hetzelfde zijn vind ik een domme opmerking al bedoel je het misschien niet verkeerd
wieweet72, dan ben je een uitzondering. Mijn ex vriend zou precies hetzelfde doen voor mij, maar in de plaats daarvan zit hij heel kort nadat ik weg ben al op datingsite te zoeken en heeft hij mij afgedropt en het me zelf maar uit laten zoeken. Dus ja er zijn kerels die allemaal hetzelfde zijn....

En als je verhalen goed leest zie je veel overeenkomsten van ons 'vrouwen' en zie je ook dat de meeste mannen dus inderdaad zo zijn.

En je moet niet meteen je grote bek opentrekken dat ik 'dom' ben, dit is gewoon mijn mening en al is die van jou anders dan vind ik jou ook niet gelijk een 'dom'mannetje.
Ik voel mij een beetje schuldig dat ik hier zo aanwezig ben, alvast excuses voor weer een lang berichtje. Eerst even reageren op jullie.

@ Bloemetje: ik woon aan de andere kant van het land vergeleken bij jou Heb je nog een beetje kunnen ‘shoppen’? Ik heb wel wat dingetjes gekocht, vooral lekker voor mezelf. Was wel confronterend om alleen te shoppen, maar wellicht helpt het.

Wanneer heb je die date trouwens? Dan denken we even aan je. Ja, je verdien je het! Ik zag vandaag allemaal stelletjes in de stad en opzich denk je dan als 'net' vrijgezel: dat wil ik ook! Maar verrassend genoeg dacht ik alleen maar: zie je wel dat er voor iedereen iemand (en voor sommigen wel meer:-p) is. Dus ook voor mij. Ik heb wel hoop. Ik hoop alleen niet dat dat mijn ex het beste was

Dat liedje ken ik inderdaad alweer een hele tijd. Heeft mij de eerste dagen doorgeholpen. Ik kan sowieso nog wel 40 nummers noemen over single girls, die opzich wel lekker in hun vel zitten. Dus als je interesse hebt.

@ charming: die neiging lijkt mij heel logisch hoor! En als je het uiteindelijk niet doet, besef je weer dat je sterk bent. Hoop dat de rest van de dag nog een beetje goed ging? Heb je je weten af te leiden?

@ Raiden: Soms is het wel fijn om te huilen he? Wel prettig dat jullie nu gewoon rustig met elkaar om gaan, klinkt goed!

@ Wieweet: volgens mij moet je dat niet perse persoonlijk opnemen. Kijk, als je net uit een rotrelatie komt, dan voelt dat zo. Ik heb dat gevoel dus ook niet. Er zijn wel overeenkomsten, maar je kunt moeilijk iedereen met elkaar vergelijken. En soms is het maar beter ook dat het uit gaat. Alleen de manier waarop, daar mogen we wel wat subtieler en netter mee omgaan (zowel mannen als vrouwen) Ik vind het trouwens bijzonder netjes van je dat je hielp enzo. Zo’n iemand wil ik ook wel in mijn leven
Roosje, ik ben ook zoveel aanwezig dat maakt toch niet uit joh.. zag inderdaad ook de stelletjes, gisteren was ik naar de bios. The Rebound. Ook een enorme aanrader. Jammer dat we niet bij elkaar in de buurt wonen Roosje, anders hadden we samen leuke dingen kunnen doen.

Heb leuke dingen voor in huis gekocht. Morgen ga ik foto's af laten drukken en in lijstjes doen, ben daar ook klaar voor

Raiden... lekker hoor af en toe janken, dat lucht ook op. En dat hoort er zeker bij.

Charming, je moet niet zo proberen te denken, want ja dat doe ik ook eigenlijk heel vaak, maar heb er alleen mezelf maar mee. Gatsie wat is dat toch vervelend dat gevoel.
Ik voel me best ok. Even een korte update. Mijn ex heeft op mijn mail gereageerd. Het was een oneindig lange mail en hij heeft een oneindig lange reactie teruggestuurd. Voor het eerst sinds het uit is, heeft hij de tijd genomen. En hij is op alles ingegaan. Hij vindt dat hij nu niks meer te verbergen en te liegen heeft.

Ook hebben we een paar keer gebeld en heeft hij gezegd dat het eindelijk tot hem doordringt hoe erg hij me pijn heeft gedaan. Hij twijfelt soms ook wel eens aan het feit of hij wel gemaakt is voor een relatie. Goh.... Hij vindt me nog steeds speciaal zegt hij en denkt vaker aan me dan ik denk (inderdaad, voor mij was hij me al lang vergeten). Hij twijfelde alleen al heel lang over of hij wel gemaakt was voor een relatie en hij wilde sowieso een LAT-relatie. En ik niet. En hij liep al een paar maanden in zijn hoofd met zowel mij als haar. Hij wilde me dat niet vertellen omdat hij dacht dat het wel over zou gaan (jaja, als hij zo'n close contact hield). Hij zei ook dat hij zelf nooit onze relatie beëindigd zou hebben, maar nog steeds gemotiveerd was om voor ons te vechten. Ik vond alleen dat hij nou niet bepaald vocht maar goed, dat zijn dat dus meningsverschillen. Nu is hij min of meer met haar, maar ook daar heeft hij twijfels bij zegt hij. Goed, ik weet niet in hoeverre ik zijn verhaal moet geloven of niet, maar ik vind het op zich wel fijn dat ik zo goed met hem heb kunnen mailen en bellen. Ik heb hem nog steeds niet gezien. De telefoongesprekken waren eigenlijk erg leuk. Desondanks zet ik nog steeds vraagtekens bij het feit of we wel vrienden zouden kunnen blijven en dat heb ik ook uitgesproken. Zeker als het tussen hem en haar serieuzer zou worden. Hij snapt dat wel.

Waarom ik hem nu opeens niet meer haat? Ik denk dat er in mij een verandering is opgetreden. Ik voel me echt meer zen bij het hele verhaal. Ik merk dat mediteren echt helpt. Verder heeft die mail van hem zo enorm geholpen. En ook de telefoongesprekken, waarin we enorm melig hebben gedaan. En lost but not least, ik heb een leuke jongen leren kennen.

Of ik hem weer zou kunnen zien, dat denk ik niet. Maar ik voel me nu wel prima bij de situatie zoals hij nu is. Iemand haten kost zoveel energie. Dit een stuk minder. Waar ik nog wel heel erg veel last van hem, zijn nare dromen. Vannacht heb ik gedroomd dat ik 'meeliep' met het leven van hem en haar en ik zag dan ook alles... zij zagen mij niet maar ik was steeds getuige van alles wat zij samen deden. Ik werd huilend wakker.

Goed, dat was even een update. Ik ga later op iedereen weer reageren, voel me ziekjes en ga nu slapen. Bloemetje, wat een hele mooie songtekst zeg. Herken me er heel erg in...

Dikke kus aan iedereen...
Goed, ik ga ook even mijn dag vertellen, morgen weer lekker op iedereen reageren

Ik heb een dipje vandaag. In mijn omgeving denkt iedereen dat ik er al overheen ben. Ja, meestal gaat het wel goed, want ik ben opzich best sterk. Maar ik ben er niet nu al overheen, het is pas net gebeurd en nog onverwacht ook. I know i gotta move on, maar toch.

Ik begin steeds meer dingen te bedenken. Kijk, ik zou het bijvoorbeeld NIET willen horen van mijn ex als hij weer een nieuwe vriendin heeft! Maar damn, ik mis hem! Niet als vriendje, maar als beste vriend. Nu met al die drama qua baantje zoeken, dan heb ik hem gewoon nodig. Hij is de enige die ik ken die weet hoe het voelt.

Ik heb nog wel een honderd vragen, waar ik nooit een antwoord op zal krijgen.

Vannacht weer een nare droom. Ik droomde dat mijn ex een hele topic had gemaakt op dit forum met waarom hij zijn ex zo haat, wat ze hem allemaal aandeed enzo. Allemaal verwijten, waarvan ik meer dan de helft kan weerleggen met mijn kant van het verhaal. Maar mijn kant werd niet gehoord. Ik denk dat ik dit droom omdat ik het gewoon zo naar vind dat ik nooit mijn kant van het verhaal heb kunnen vertellen aan zijn familie, zijn vrienden.
Roosje ik reageer even snel op jou want ik moet eigenlijk op dit tijdstip al slapen, morgen vroeg roept de wekker weer, te vroeg ik vind het juist gezellig dat je hier zoveel bent (hetzelfde geldt voor bloementje) schrijf lekker van je af! Wat is eigenlijk de reden dat jij en je ex niet meer samen zijn (of heb je dat al verteld en heb ik het gemist..) het lijkt namelijk alsof je iets recht wilt zetten je voelt je schuldig over bepaalde dingen, klopt dat? Wat betreft zijn familie en zijn vrienden zou het verschil maken als jij jou kant van het verhaal vertelt? Het maakt niet uit wat je zegt ze zullen achter hem blijven staan en het voor hem opnemen, hoe oneerlijk dat ook is, daar is wel familie voor. Sterkte met je soll brieven en weltrusten!
Minoutje ook nog even gauw een woord tot jou :-) ik voel een en al opluchting bij jou, wat fijn dat jullie openhartig zijn geweest en misschien nog fijner dat er ruimte is voor lol samen. Je bent op de goede weg, nu kun je het echt gaan afsluiten. En het aller belangrijkste, een leuke jongen ontmoet VERTEL....
@ Charming:

Ja, ik heb allang besloten om het af te sluiten. Ik vind het ook logisch dat ze voor de volle honderd procent achter hem staan.

Mijn verhaal:

We waren heel close geworden dit jaar. We waren druk bezig met een huisje kopen en we hadden alles al verzameld, meubels, geld etc. Alles ‘leek’ in orde. Maar hij begon te mopperen, hij was chagrijnig en geïrriteerd. Ik heb hem gevraagd wat er was en hij zei dat hij teveel twijfels had over onze relatie. Maar ik mocht niet denken dat het niet meer goed kwam... Toch maakte hij het een paar dagen later uit...

Hierna begon ik erg aan mezelf te twijfelen en eerlijk gezegd is die twijfel weer terug.

Maar ja, ik heb alles gedaan wat ik kon om hem gelukkig te maken, maar ik kon dat niet voor hem doen. Hij moet zichzelf gelukkig maken. Dat vergde veel energie...

De break is daarom ook wel goed voor mij, ik leer mezelf weer kennen en leer ook onze relatie van een afstand zien. Ik begrijp dat hij het uitmaakte, nu het heet werd onder zijn voeten. Maar het voelt nog steeds alsof er veel meer aan de hand is…
anoniem_91255 wijzigde dit bericht op 02-10-2009 23:49
Reden: (heel veel tekst verwijderd)
% gewijzigd
Hey Roosje: klinkt heftig, ik snap dat je het niet lang online wil hebben staan. Maar hopelijk doet deze break jou goed en twijfel je niet teveel meer aan jezelf. Een relatie komt van twee kanten. En het klinkt mij in de oren alsof het meeste van jou kant kwam. En dat je een keer een foutje maakt of agressief reageert kan gebeuren toch!!! Iedereen maakt fouten, het gaat erom wat je er uiteindelijk mee doet.
Ik heb het gelezen, reageer later vanavond
quote:wieweet72 schreef op 27 september 2009 @ 17:41:

[...]

En bedankt!

Sorry hoor. Maar ik vind dat wel zo een domme opmerking.

Ik heb het half maart uit gemaakt met mijn ex. Geen beslissing vanuit mijn hart maar een beslissing van uit mijn verstand.

Ik heb het uitgemaakt met pijn in mijn hart.

Mijn ex-vriendin heeft inmiddels al een nieuwe vriend.

Maar ik heb haar ondanks dat ze een nieuwe vriend heeft wel geholpen met verhuizen en met lampen enz ophangen in haar nieuwe huisje enz enz.

Waarom ik dat gedaan heb?

Omdat ze een lieve meid is, die wel wat hulp kan gebruiken van een goede vriend. Dus om te zeggen dat alle mannen hetzelfde zijn vind ik een domme opmerking al bedoel je het misschien niet verkeerd

Hoi wieweet72, wat naar, een beslissing met verstand, dan sukkelt het hart er zo achteraan he. Wees welkom hier, maar ja, je komt toch niet helemaal om sommige 'mannen'-opmerkingen heen. Iedereen zit hier ook middenin de 'shit' he.... Misschien kun jij wat tegenwicht bieden, haha. Maar denk je niet dat mannen bepaalde dingen wel vaker doen (zoals vrouwen ook weer dingen vaker doen trouwens), zoals na een relatie zich snel in een rebound storten? Of ineens helemaal op de ratio overgaan terwijl eigenlijk het gevoel weggedrukt wordt? Ben benieuwd naar je mening.

Ik schrijf snel meer, maar hou het allemaal wat moeilijk bij als ik moet werken en drukke weekend sheb.
Hoi,

Vind het moeilijk en lastig om de snelheid in de verhalen hier te volgen. Dat heeft alles met mij te maken, wat er met mij gebeurt, ben in mijn hoofd met veel dingen bezig wat een hoop tijd en energie kost. En stiekum ook de confrontatie, de confrontatie of bij jullie het proces sneller lijkt te gaan. Bij mij is het inmiddels 4 maanden uit en heb het er nog moeilijk mee.

Sterker nog gister z'on ontzettende offday, drang om te bellen/smsen naar ex en nog een hoop boosheid en frustratie over de hele situatie. Ik heb het idee dat het wel beter gaat maar het gaat echt heel erg langzaam. Ben veel bezig met de vraag waarom, wat ik mis en waarom het me zo uit mijn balans haalt aangezien wij 'maar' 14 maanden een relatie hebben gehad. Zoals gezegd slokt dat momenteel bijna al mijn tijd op.

Soms overweeg ik nog om in gesprek te gaan met ex. Ik heb 1x met hem gesproken nu ruim een maand geleden maar klapte toen volledig dicht. Achteraf denk ik dat die afspraak te vroeg voor mij was. Ik zat nog meer dan nu in de emotie. Wellicht helpt het mij en dan zou ik het puur voor mezelf doen maar wil me eigenlijk niet kwetsbaar opstellen jegens hem, dat is mijn dilemma.

Ik lees wel mee met jullie! Vind dat jullie het allemaal hartstikke goed doen!! Minou Roos & Bloem jullie hebben echt alles over je heen gekregen inclusief natrappen, zo noem ik het maar even, heel moeilijk. Goed om te lezen dat jullie beiden beginnen aan nieuwe dingen en jullie exen daarop hebben aangesproken.

En Charming & Raiden, allebei gesprekken met ex gehad. Raiden vind het echt bewonderenswaardig dat je op deze manier met je ex kan omgaan. Ik zou het niet kunnen, te confronterend. En Charming, in conflict met jezelf...hoop echt dat je eruit komt.

En Chris, alles komt tegelijk, zwaar k.u.t. Op de een of andere manier heb ik vertrouwen in jou, wat ik al eerder schreef. Dat komt waarschijnlijk door de manier waarop je hier schrijft, sterk en wetend wat je wilt. Ben benieuwd hoe je nu jegens ex staat, je gevoelens nu jullie min of meer contact hebben. Ben je nog boos op hem? Heb je het idee dat je verder komt in je verwerkingsproces? Of is het momenteel een rollercoaster aan emoties?

Ben vast iemand vergeten Alvast excuses!

Vraag me opeens af hoe het met Allesrose zou zijn...zou zij en haar partner nog samen zijn??

@ Wieweet72, helemaal eens! Net als elke vrouw uniek is, is ook elke man dit.
Hey fienewiep: balen dat je je zo slecht voelt. Maar het is helemaal niet gek dat je er nog zoveel mee bezig bent. En zoiets als "maar 14 maanden" bestaat niet. Voor jou is het niet maar, voor jou is het meer dan dat. En iedereen verwerkt zoiets op zijn eigen manier,. Ik verwerk het heel anders, maar ik heb het nog lang niet verwerkt. Ik ging net op msn zie ik opeens in mijn exs naam staan: zijn naam hartje en dan mijn naam. Lichaam reageerde weer op volle toeren en mijn ex zat naast me dus ik heb ff snel gekeken hoe zijn naam was bij hem in zijn msn en dat was gewoon alleen zijn naam. Dus wat dat nou voor raars was:S Dat heeft die al meer dan een jaar niet in zijn naam gehad. Dus waarom ziet mijn msn dat opeens? Ik heb het nu opnieuw opgestart en hij staat er weer gewoon opnieuw in. Lijkt wel alsof ze me daarboven aan het pesten zijn;)!!!!

En bewonderswaardig fienewiep dat weet ik niet. Het is makkelijk en moeilijk tegelijk. Ik raak wel enorm gefrustreerd want het is zo mooi wat we hebben en wat we nog steeds hebben eigenlijk. Maarja ik doe mijn best daar niet teveel bij stil te staan. En niet jaloers te zijn als ik zie dat mijn ex msnt met anderen etc etc etc.:p
oooh merde wat ben ik jaloers zeg!!! en tis nergens voor nodig, zucht
Heel herkenbaar wat Fienewiep schrijft. Dat het moeilijk en lastig is om alle verhalen te volgen. Ik probeer het wel, maar ook mijn hoofd is nog een chaos.

En nee Fienewiep, als ik voor mezelf spreek dan gaat het proces bij mij niet sneller. Integendeel. Het hysterische verdriet van de eerste week is weg, maar het gemis nu is juist veel groter. Misschien dat we daarom ook wel contact hebben. Ook hij trekt veel meer naar mij toe nu. Wat dat betreft is er wel iets veranderd (en toch ook weer niet).

Ik denk overigens dat als Allesrose weer alleen is ze dat niet hier komt melden. Doet ze dat wel, dan denk ik dat ze een bord voor haar hoofd heeft.
dubbel
Roosje: ik denk dat jij je ex onbewust te veel hebt verwent waardoor er een bepaald verwachtingspatroon is ontstaan en hij dit steeds verder probeerde uit te breiden, maar jij was op en besloot ook beetje bij beetje te nemen want alleen maar geven kost veel energie zeker als je er weinig voor terug krijgt, dat gaat ten koste van jezelf. Ik denk dat ik in mijn relatie ook teveel heb gegeven (ik wilde het beste voor hem met alles) en ik steeds minder nam. Geven is heel mooi maar krijgen nog mooier. Als die balans mist, is de relatie dan wel stabiel? Hadden jullie wel hetzelfde toekomst beeld? Probeer jezelf niks kwalijk te nemen, doe ik ook teveel maar een vriendin gaf me goede raad en zei: misschien had je anders kunnen handelen in een bepaalde situatie maar als het hierom niet was uitgegaan dan was er wel een andere reden geweest die jullie uit elkaar dreef. Ik denk dat ze gelijk heeft. Had je wel het gevoel dat jullie samen sterk stonden of droeg je de kar grotendeels alleen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven