Afvallen met...
zondag 27 september 2009 om 17:01
zo, even berichtje vanaf telefoon. Date was stom... Ik vond het op zich een aardige vent, al zag hij er een beetje apart uit. Alsof hij aan een kant verlamd was in zijn gezicht ofzo? Daarnaast hoorde hij volgend mij slecht want draaide steeds zijn oor naar mij als ik sprak waardoor hij me dus niet aankeek. Gesprek liep hierdoor ook niet vloeiend. Fotografie uiteindelijk maar als smoes gebruikt om weg te komen. En mezelf daarna getrakteerd op starbucks. Anyway..ik wil gewoon niet meer daten geloof ik. Ik heb altijd zulke teleurstellende dates *grijns*
nu lekker in de trein naar huis! Ps. age: supergoed van je!
nu lekker in de trein naar huis! Ps. age: supergoed van je!
zondag 27 september 2009 om 17:26
Zow... Ik heb er even razendsnel doorheen gescreend
Vinyl, wat balen dat de date tegen viel. Wel meteen duidelijk dus, da's ook een voordeel moet je maar denken
Maar goed, ik kan me wel voorstellen dat je nu denkt dat alle mannen gestoord zijn en de boom in kunnen.
Tien, de bruiloft van je zusje klinkt helemaal goed! Fijn ook dat de speech goed ging en dat je lief is goed gekeurd
Verder dank voor alle plaatjes van de lekkere mannen
Ik ben een beetje suf dus zal verder wel een groot deel van de avond op de bank door gaan brengen.
Vinyl, wat balen dat de date tegen viel. Wel meteen duidelijk dus, da's ook een voordeel moet je maar denken
Maar goed, ik kan me wel voorstellen dat je nu denkt dat alle mannen gestoord zijn en de boom in kunnen.
Tien, de bruiloft van je zusje klinkt helemaal goed! Fijn ook dat de speech goed ging en dat je lief is goed gekeurd
Verder dank voor alle plaatjes van de lekkere mannen
Ik ben een beetje suf dus zal verder wel een groot deel van de avond op de bank door gaan brengen.
zondag 27 september 2009 om 17:36
zondag 27 september 2009 om 17:42