Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dat geloof ik dus niet/weet dat het niet zo is. Het magazijn is per 31 december opgeheven, wordt een centraal magazijn in DLD, dus er vallen ook werkzaamheden weg, dus kom maar op met alle rotsmoezen, ik lust ze rauw
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Star schreef op 27 september 2009 @ 18:33:

Da Vinci Code wel gelezen, maar kende Dan Brown al van andere boeken die ik altijd wel leuk vond en hou wel van heilige graal/Arthur/ridders van de ronde tafel/Camelot-meuk Ja, ik ook! Ik heb ook een heel groot en dik boek met daarin alle tekeningen en schilderijen van Da Vinci. Was heel faag om erbij te houden tijdens het lezen. Boek en schiderijen kregen zo beiden meer betekenis en symboliek. Soort interactief lezen.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Vishnu schreef op 27 september 2009 @ 18:33:

Nemo zit in bad en meestal roep ik dan om de zoveel tijd; ben je er nog?

Nu riep hij uit zichzelf; Mahaaaam ik ben er nog hoor!!

Als de kinderen in bad zitten en ik moet even naar beneden om pyjama's/ondergoed/andere meuk te pakken, laat ik ze altijd liedjes zingen. Dan hoor ik dat ze niet verdronken zijn. Neuroot!
Loretta is De Mol. Punt.
Oh, grote kans dat het dan gewoon gaat lukken, Star! Gelukkig ben je niet onmisbaar (anders kon je ook niet met verlof, toch?) dus kunnen ze ook niet aantonen dat zonder jou het bedrijf ten dode opgeschreven is. Grrrrrrrrauw!

Kus op het bolletje van Chica!
Loretta is De Mol. Punt.
En heb weer even in NS gereageerd.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 27 september 2009 @ 19:06:

[...]

Ja, ik ook! Ik heb ook een heel groot en dik boek met daarin alle tekeningen en schilderijen van Da Vinci. Was heel faag om erbij te houden tijdens het lezen. Boek en schiderijen kregen zo beiden meer betekenis en symboliek. Soort interactief lezen.

Wasda?

Maar inderdaad heel gaaf, Da Vinci ook echt meesterlijk en cewl enzo.

Ik heb achteraf nog een boekje gekocht met feiten en uitleg over bepaalde dingen uit het boek, onwijs interessant.
quote:Kess schreef op 27 september 2009 @ 19:07:

[...]

Als de kinderen in bad zitten en ik moet even naar beneden om pyjama's/ondergoed/andere meuk te pakken, laat ik ze altijd liedjes zingen. Dan hoor ik dat ze niet verdronken zijn. Neuroot! Euh, check
Nou ja die kleinste niet hè, dat lukt nog niet zo met het zingen

Pfffff, ik vind mezelf ook erg flauw enzo.
Gaaf ja....
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 27 september 2009 @ 19:17:

[...]

Euh, check
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 27 september 2009 @ 19:18:

Nou ja die kleinste niet hè, dat lukt nog niet zo met het zingen

Pfffff, ik vind mezelf ook erg flauw enzo.En ook nog niet met alleen in bad laten, toch? Daar begin je volgende week toch pas mee?
Loretta is De Mol. Punt.

Ik heb deze, maar dan op A2-formaat.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 27 september 2009 @ 19:19:

Gaaf ja....Ik dacht eerst dat je vaag bedoelde
Hé, typfouten maak ik aan de lopende band, zeker met nieuwe laptop waarbij de toetsen verder uit elkaar zitten, maar spellen kan ik wél!
Loretta is De Mol. Punt.
Pfffff, Tony zit naast me en mag even op de DS, maar hij zit me hier toch gore scheten te laten! Pffffieuw!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 27 september 2009 @ 19:21:

[...]

En ook nog niet met alleen in bad laten, toch? Daar begin je volgende week toch pas mee? Dan pas? Maar ze is al heel sterk, wil al zelf zitten enzo. Volgende week is het zindelijkheidstraining
Ja scheten laten kan Ceetje ook heel goed ja. Stinken die kleine kontjes

Mooi boek!
O ja, kind iedere 5 minuten boven de plee hangen en dan een stickertje plakken als het lukt he?
Loretta is De Mol. Punt.
Jullie zijn grappig

Ook grappig: olielampje omgooien en dan alle zooi moeten opruimen
Peas on earth!
Ai, wat een troep! Kon je Grijs Monster niet de schuld geven? Das Xans kat, dus,....
Loretta is De Mol. Punt.
Dus je moest weer dweilen op je vrije zondag?
quote:Kess schreef op 27 september 2009 @ 19:26:

O ja, kind iedere 5 minuten boven de plee hangen en dan een stickertje plakken als het lukt he?Ja maar dat vind ik dus nou het lastige; wat voor stickers vindt een 2-wekige nou leuk?
Dit keer was het niet Xan's kat.. het was nog erger (lees: het was Xan zélf ). Dweilen heb ik dan ook aan Xan overgelaten, maar heb heul vriendelijk even geassisteerd. Het sneue is dan wel weer dat nu juist de multifunctionele superafstandsbediening volgelopen is met olie . Die is nu dus in reparatie
Peas on earth!
Tis een meisje, dus zolang het roze en blingbling is, kun je volgens mij niet echt fout zitten. Of heeft ze al een heel uitgesproken smaak ontwikkeld?
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven