zwanger en koude buik

27-09-2009 20:48 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ladies... ik vind het maar raar..

Ik ben bijna 22 weken zwanger en heb altijd een ijskoude buik, meestal ook borsten maar die warmen weer op na mate dag vorderd.

verder een goede zwangerschap.

3 febr ben ik uitgerekend.

Maar mijn vraag is dus, zijn er meer die dat hebben? en wat is dat dan?

gr VB
Dan moet je positieshirts gaan dragen zodat je buik niet zo bloot is!

Sorry....kon het niet laten. Geen idee wat het is.
Loretta is De Mol. Punt.
Tijdens mijn zwangerschap heb ik het van top tot teen (dus incl. buik en borsten) koud gehad. Waarschijnlijk door een wat minder goede doorbloeding. Niks zorgelijks dus. Idd wel lekker warm aankleden en goed blijven bewegen.
Hier ook een koude zwangere buik! (terwijl ik het verder heel warm heb!)

Geen idee hoe het komt, slechte doorbloeding klinkt aannemelijk.

Heb je er last van? Misschien een band dragen oid?

De mijne voelt alleen koud aan als ik mijn hand erop leg, heb er verder geen last van.
Misschien helpt het om de huid van de buik lekker te scrubben, en in te smeren, zodat de doorbloeding misschien wat beter wordt?
quote:akka schreef op 27 september 2009 @ 21:50:

Hier ook een koude zwangere buik! (terwijl ik het verder heel warm heb!)

Geen idee hoe het komt, slechte doorbloeding klinkt aannemelijk.

Heb je er last van? Misschien een band dragen oid?

De mijne voelt alleen koud aan als ik mijn hand erop leg, heb er verder geen last van.

Doorbloeding dus.. nou heb eigenlijk geen idee hoe het zit met mijn doorbloeding.

Ik ben sowieso een koukleum.. heb altijd al koude billen neus en borsten en nu sinds de zwangerschap dus de buik erbij.

Niets aan te doen dus..

Nou daar zal'k toch nog een week of 18 mee moeten doen.
Ik was ook altijd een super koukleum, tot ik zwanger werd, toen had ik het alleen maar snoeiheet. Ik hoorde laatste van iemand die dat pas vanaf het tweede trimester had, dus misschien komt het nog.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik kreeg ook een koude buk, maar pas toen de buik al erg groot was en het was hartje winter.

Maar ik deed lekker een warme positie trui aan, helemaal over mijn buik, en van die super oncharmante dikke warme zachte zwngerschapsonderbroeken van Hema, die helemaal over je buik kunnen (ook handig na die tijd als 1 persoons tent)
quote:isabon schreef op 27 september 2009 @ 23:33:

Ik kreeg ook een koude buik, maar pas toen de buik al erg groot was en het was hartje winter.

Maar ik deed lekker een warme positie trui aan, helemaal over mijn buik, en van die super oncharmante dikke warme zachte zwngerschapsonderbroeken van Hema, die helemaal over je buik kunnen (ook handig na die tijd als 1 persoons tent)
Ik heb ook zo'n koude buik en probeer er op te letten dat ik die warm hou, want ik wil niet dat de inhoud van de buik het koud krijgt. (ik weet niet of dat zo werkt hoor, maar dat zou ik zielig vinden).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven