Dát moet ik hebben!
zondag 27 september 2009 om 19:15
Dát ontbrak nog aan mijn leven ; de BH-droger!
http://www.theregister.co.uk/2009/02/20 ... al_zenith/
Kan niet wachten tot ik hem zie liggen in de koopjesgraaibak bij de Blokker.
Wat ontbreekt nog aan jullie leven?
http://www.theregister.co.uk/2009/02/20 ... al_zenith/
Kan niet wachten tot ik hem zie liggen in de koopjesgraaibak bij de Blokker.
Wat ontbreekt nog aan jullie leven?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 28 september 2009 om 00:02
maandag 28 september 2009 om 00:05
quote:Lys schreef op 27 september 2009 @ 19:41:
[...]
Is ook zo zonde als je je banaan op je werk op je bureau legt en en er langzaam bruine vlekken op ziet verschijnen.
Waar kun je die kopen? Tijdens het vervoer naar het werk is ie altijd zo kwetsbaar.
Ipv een broodtrommel een soort bananentrommel. Echt een ontzettend handig idee. Ook die ribbels zijn handig, dan heb je een goede grip op je banaantrommeltje als je geen tasje bij je hebt.Nou, ik vind dat ding meer weg hebben van een dildo. Zou ik echt niet mee op mijn werk willen verschijnen.
[...]
Is ook zo zonde als je je banaan op je werk op je bureau legt en en er langzaam bruine vlekken op ziet verschijnen.
Waar kun je die kopen? Tijdens het vervoer naar het werk is ie altijd zo kwetsbaar.
Ipv een broodtrommel een soort bananentrommel. Echt een ontzettend handig idee. Ook die ribbels zijn handig, dan heb je een goede grip op je banaantrommeltje als je geen tasje bij je hebt.Nou, ik vind dat ding meer weg hebben van een dildo. Zou ik echt niet mee op mijn werk willen verschijnen.
maandag 28 september 2009 om 09:09
maandag 28 september 2009 om 10:10
Wat ik wil hebben bestaat volgens mij niet. Ik ben altijd mijn afstandsbediening kwijt. Nee kerel al de deur uitgezet dus dat is het probleem niet. Maar je moet iets hebben net als wat je hebt voor je sleutels, dat je even kan fluiten waar die ligt, dat lijkt mij wel heel handig.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 28 september 2009 om 10:13
quote:Maleficent schreef op 27 september 2009 @ 19:33:
En dit moet ik ook nog echt hebben, een bananen beschermer:
[afbeelding]
Deze hebben wij, maar dan in een ander model. Alleen waren we deze in mijn kraamtijd kwijt. Ik heb hem later teruggevonden in mijn SLAAPKAMERKAST. Door de kraamhulp (jong en zwaar christelijk dus waarschijnlijk seksueel nog niet erg ervaren) daar opgeborgen.
En dit moet ik ook nog echt hebben, een bananen beschermer:
[afbeelding]
Deze hebben wij, maar dan in een ander model. Alleen waren we deze in mijn kraamtijd kwijt. Ik heb hem later teruggevonden in mijn SLAAPKAMERKAST. Door de kraamhulp (jong en zwaar christelijk dus waarschijnlijk seksueel nog niet erg ervaren) daar opgeborgen.
maandag 28 september 2009 om 10:15
quote:Maleficent schreef op 28 september 2009 @ 09:09:
Haha, wat een zinloze spullen allemaal
doet me denken aan een kado wat ik kreeg van een vriendin van me voordat man en ik gingen trouwen. Ik kreeg zo'n ijsblokjesvormer met penisstructuur. En penismacaroni. Wat moet je ermee? Gewoon serveren. Bij mij krijgt bezoek gerust piemelijs'blokjes'. Ik doe dit niet bij mij preutse schoonmoeder, maar wel bij vriendinnen.
Haha, wat een zinloze spullen allemaal
doet me denken aan een kado wat ik kreeg van een vriendin van me voordat man en ik gingen trouwen. Ik kreeg zo'n ijsblokjesvormer met penisstructuur. En penismacaroni. Wat moet je ermee? Gewoon serveren. Bij mij krijgt bezoek gerust piemelijs'blokjes'. Ik doe dit niet bij mij preutse schoonmoeder, maar wel bij vriendinnen.

maandag 28 september 2009 om 10:58