A perfect day again...
maandag 28 september 2009 om 13:40
En afgelopen nacht, het werd weer laat.
Na mijn posting hier heb ik (geprobeerd) deels bij te lezen bij aantal heftige topics.
Tot 2.15u zo'n 60 pagina's (!) op o.a. afscheidstopic en toen..., toen waren mijn ogen heel vierkant.
Het is jammer dat het zo is gegaan zoals het gegaan is. Toch heb ik, nog steeds, begrip voor Sanne's blog, haar beleving van die 10 jaar en geen redactiebeleving o.i.d.
Het is en blijft echter moeilijk, verdrietig, pijnlijk voor aantal betrokkenen. Dat doet me dan wel weer pijn.
Dreamer, mogelijk had jij net zo mooie rode/roze lucht als ik hier donderdag begin avond had. Zo fel, zo intens. Vond het heel bijzonder (al denk ik er dan weer niet aan om fototoestel te pakken).
En ja, goed dat je het nog bij de voordeur merkte dat je zonder Milo stond. Haha, je zal al een eindje op weg zijn met alleen je riempje. Dat had vast hilarische en meewarrrige blikken opgeleverd.
Qua eten makkelijk. Restje chinees van zaterdag en LL heeft voor vanavond rest van braadzakkip van gister meegenomen meegekregen.
Ik ga maar weer eens wat nuttigs doen én later vandaag ook nog de zaterdagkrant uitspitten. De tijd begint nu toch wel te dringen. Later deze week weer naar coach.
Na mijn posting hier heb ik (geprobeerd) deels bij te lezen bij aantal heftige topics.
Tot 2.15u zo'n 60 pagina's (!) op o.a. afscheidstopic en toen..., toen waren mijn ogen heel vierkant.
Het is jammer dat het zo is gegaan zoals het gegaan is. Toch heb ik, nog steeds, begrip voor Sanne's blog, haar beleving van die 10 jaar en geen redactiebeleving o.i.d.
Het is en blijft echter moeilijk, verdrietig, pijnlijk voor aantal betrokkenen. Dat doet me dan wel weer pijn.
Dreamer, mogelijk had jij net zo mooie rode/roze lucht als ik hier donderdag begin avond had. Zo fel, zo intens. Vond het heel bijzonder (al denk ik er dan weer niet aan om fototoestel te pakken).
En ja, goed dat je het nog bij de voordeur merkte dat je zonder Milo stond. Haha, je zal al een eindje op weg zijn met alleen je riempje. Dat had vast hilarische en meewarrrige blikken opgeleverd.
Qua eten makkelijk. Restje chinees van zaterdag en LL heeft voor vanavond rest van braadzakkip van gister meegenomen meegekregen.
Ik ga maar weer eens wat nuttigs doen én later vandaag ook nog de zaterdagkrant uitspitten. De tijd begint nu toch wel te dringen. Later deze week weer naar coach.
maandag 28 september 2009 om 13:47
Oh ik kan geen plaatjes plakken sorry!
MAAR WEL HIEPERDERPIEP HOERA!
Ik hoop inderdaad zonder kater!
Hier een andere kater... men wat kan een "bijna"ex een agressie oproepen zeg niet normaal ik ging vanochtend echt mega opgefokt sporten ( ik vloog wel over de step heen dat dan weer wel
Hij was vanochtend al voor achten in huis ( mini en ik lagen nog op bed) komt hij naar boven naast me op bed zitten slaat zijn arm om me heen en zegt doodleuk... het gaat niet zo goed he met je????????
Dus ik zeg Hu.. hoe kom je daar nou biij het gaat prima met me??? En hij maar volhouden en lief doen... archhhhhhhhh
Thee je weekend klinkt goed... en kom hier even opruimen ik ben namelijk een ring kwijt
Verder is hier de schilder aan de slag en verveel ik me een beetje maar dat komt denk ik om dat ik even nergens zin in heb..
MAAR WEL HIEPERDERPIEP HOERA!
Ik hoop inderdaad zonder kater!
Hier een andere kater... men wat kan een "bijna"ex een agressie oproepen zeg niet normaal ik ging vanochtend echt mega opgefokt sporten ( ik vloog wel over de step heen dat dan weer wel
Hij was vanochtend al voor achten in huis ( mini en ik lagen nog op bed) komt hij naar boven naast me op bed zitten slaat zijn arm om me heen en zegt doodleuk... het gaat niet zo goed he met je????????
Dus ik zeg Hu.. hoe kom je daar nou biij het gaat prima met me??? En hij maar volhouden en lief doen... archhhhhhhhh
Thee je weekend klinkt goed... en kom hier even opruimen ik ben namelijk een ring kwijt
Verder is hier de schilder aan de slag en verveel ik me een beetje maar dat komt denk ik om dat ik even nergens zin in heb..
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 28 september 2009 om 15:48
quote:Demoiselle schreef op 28 september 2009 @ 09:53:
Hahaha Dream, alleen met een riem buiten
.
Foto wel gelukt?
Neejoh.. tegen de tijd dat ik zover was (buiten dus, met hond en fototoestel en (warmpjes) aangekleed) was de lucht veranderd in loodgrijs.
Rare acties Freak, van exFrman
fijn dat het wél goed met je gaat!
Hahaha Dream, alleen met een riem buiten
Foto wel gelukt?
Neejoh.. tegen de tijd dat ik zover was (buiten dus, met hond en fototoestel en (warmpjes) aangekleed) was de lucht veranderd in loodgrijs.
Rare acties Freak, van exFrman
fijn dat het wél goed met je gaat!
Later is nu
maandag 28 september 2009 om 20:17
maandag 28 september 2009 om 21:20
dinsdag 29 september 2009 om 17:44
Caylinn en ja herken aandacht blijven vragende laptop als zou ik 'm nu meer voor andere dingen dan forum/surfen moeten gebruiken zoals CV verder updaten/verfijnen etc.
Wat was je vroeg Jas....
Is het bij jullie ook zo'n miezerweer? Bah.
Begin trek te krijgen, dus ga boontjes punten en aardappels schillen (en kijken of zelfgemaakte gehaktbal met pittige jus al ontdooid is).
En dan nog kiezen vanavond, flink wat (papier)werk wegwerken, evt. tijdens de reclames of een warm bad. Beide maken m'n hoofd leger, maar ja, 't een is wel aantrekkelijker dan 't ander
Wat was je vroeg Jas....
Is het bij jullie ook zo'n miezerweer? Bah.
Begin trek te krijgen, dus ga boontjes punten en aardappels schillen (en kijken of zelfgemaakte gehaktbal met pittige jus al ontdooid is).
En dan nog kiezen vanavond, flink wat (papier)werk wegwerken, evt. tijdens de reclames of een warm bad. Beide maken m'n hoofd leger, maar ja, 't een is wel aantrekkelijker dan 't ander
woensdag 30 september 2009 om 08:21
Ik heb gisterenmiddag voor een warm bad gekozen, Thee Had veel pijn, was moe en moest werken. Heb werk mee naar huis genomen (maar niets aan gedaan ) en ben ik bad gedoken..heerlijk!
had me voorgenomen vandaag niet direct achter pc te duiken, zit er toch alweer ... wat dat toch is?
Freak voor je vriendin en jou!
had me voorgenomen vandaag niet direct achter pc te duiken, zit er toch alweer ... wat dat toch is?
Freak voor je vriendin en jou!
Later is nu
woensdag 30 september 2009 om 14:20
Dank je wel dreamer...
en een warm bad lijkt me heerlijk..maar de schilder is nog bezig dus helaas!
EN tja die laptop daar lijk ik soms wel mee vergroeid.
Gisteren ook bijna de hele dag op zoek naar werk enzo wat nog niet lukt helaas!
nu ga ik zo nokken hoor met pc...misschien vanavond nog even ik ga nu verder met zomerkleren in koffer klus!
en een warm bad lijkt me heerlijk..maar de schilder is nog bezig dus helaas!
EN tja die laptop daar lijk ik soms wel mee vergroeid.
Gisteren ook bijna de hele dag op zoek naar werk enzo wat nog niet lukt helaas!
nu ga ik zo nokken hoor met pc...misschien vanavond nog even ik ga nu verder met zomerkleren in koffer klus!
woensdag 30 september 2009 om 21:06
Ik wil even vertellen van mijn kleine bikkel, ik ben zó trots op hem. Gisteren heeft hij met gym een ongelukje gehad waardoor hij een los tandje had. Vandaag naar de tandarts geweest met hem en hij had de keuze tussen tandje laten zitten en dan viel hij er vanzelf een keer uit (dat betekende ook niet afhappen enzo) of tandje trekken. Kay koos zelf voor trekken . Heeft niet geschreeuwd bij de verdovingsprikken en zich heel goed gehouden. Blijkbaar deed het tandje erg veel pijn. Nadat tandje eruit was klaagde hij ook niet meer over pijn en at lekker alles weer
Wat een miezerweer vandaag zeg, moet even omschakelen naar grijs weer hoor...
Wat een miezerweer vandaag zeg, moet even omschakelen naar grijs weer hoor...
woensdag 30 september 2009 om 21:16
Oh Caylin... jij hebt echt een bikkel!
Wat kun je dan trots zijn he.. had ik een paar weken geleden ook met mini bij de tandarts... zo gaaf!
hier lekker wat klussen gedaan vandaag en ik heb YEAHHHHHHH woensdag een sollie gesprek bij een detacheringsbureau in Amsterdam voor banken en verzekeringsbedrijven.. ben zo blij ben zo blij!!
Oh en freakman was hier vanavond voor mini en toen ze op bed lag zaten we nog wat te kletsen en afspraken te maken.. en bij een losse opmerking van mij reageerde hij ineens jaloers... ik heb gegierd van het lachen... en hij is met haar een dagje antwerpen wezen doen en toen vertelde hij dat hij de hele tijd aan mij moest denken en ging janken.... jongens het moet niet gekker worden hier!!!! en ik voel me sterk!!!!!!!!!!!!
Nou dat was het wel weer even voor vandaag .
Wat kun je dan trots zijn he.. had ik een paar weken geleden ook met mini bij de tandarts... zo gaaf!
hier lekker wat klussen gedaan vandaag en ik heb YEAHHHHHHH woensdag een sollie gesprek bij een detacheringsbureau in Amsterdam voor banken en verzekeringsbedrijven.. ben zo blij ben zo blij!!
Oh en freakman was hier vanavond voor mini en toen ze op bed lag zaten we nog wat te kletsen en afspraken te maken.. en bij een losse opmerking van mij reageerde hij ineens jaloers... ik heb gegierd van het lachen... en hij is met haar een dagje antwerpen wezen doen en toen vertelde hij dat hij de hele tijd aan mij moest denken en ging janken.... jongens het moet niet gekker worden hier!!!! en ik voel me sterk!!!!!!!!!!!!
Nou dat was het wel weer even voor vandaag .
woensdag 30 september 2009 om 21:19
Ik ben echt zo trots op hem! Het is voor kind van bijna 5 natuurlijk een best heftige ingreep, ook al zat het tandje zo los dat het er waarschijnlijk met een paar dagen zo uit gevallen zou zijn.
Wat goed van je gesprek!!
En kan me voorstellen dat je je sterk voelt met dit soort reacties! You go girl!
Wat goed van je gesprek!!
En kan me voorstellen dat je je sterk voelt met dit soort reacties! You go girl!
donderdag 1 oktober 2009 om 00:13
Cay heb het verhaal gelezen van jullie stoere knul! Hartstikke goed dat hij zo rustig bleef.
Freak, echt maf van freakman. Oh en heeeeel veel succes met je sollicitatiegesprek!
Dreamer, veel sterkte met de pijn. Hoop dat het vandaag wat beter ging.
En ja dat miezerweer, bah. Hoort bij herfst maar ik zie liever prachtige herfstkleuren in een zonnig bos.
Weltrusten allemaal, slaap lekker!
Freak, echt maf van freakman. Oh en heeeeel veel succes met je sollicitatiegesprek!
Dreamer, veel sterkte met de pijn. Hoop dat het vandaag wat beter ging.
En ja dat miezerweer, bah. Hoort bij herfst maar ik zie liever prachtige herfstkleuren in een zonnig bos.
Weltrusten allemaal, slaap lekker!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.