A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
hihi dreamer lol!

Rp is relatieplanet en ik heb sinds twee weken iemand leren kennen en daar chat ik veel mee en hij heeft zo ongelooflijk veel humor dat ik echt schaterlachend achter mijn laptop zit 's avonds.... (bloos hoe ouder hoe gekker!)

We hebben ook al gebeld enzo en dinsdag gaan we koffie drinken....woeha... spannend!

Ik bedoel wat freakman kan kan ik natuurlijk ook nietwaar.

en nee ik ben niet op zoek naar vervanging op de korte termijn maar ik vind het wel erg leuk om nieuwe contacten op te doen en op mijn dagen dat ik remi ben bijvoorbeeld een keer uit eten te gaan of een keer naar een kroegje of bios.

Kijk dat ga ik niet in mijn eentje doen en praktisch al mijn vrienden zijn getrouwd kids enzovoort.

Hier nu een rustig weekend met mini geen afspraken dus we gaan ouderwets elkaar vermaken met spelletjes en knutselen en zo en we moeten naar ballet en boodschappen doen en morgen weer zwemles enzo

oh en vanvond helemaal remi want ze mag bij vriendinnetje logeren.

Nou iedereen fijn weekend...
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Leuk Freak!!! Haha, dat zal erin klappen bij Freakman. Kan me voorstellen dat jij nog even niet zit te wachten op een relatie of wat dan ook, maar het feit dat je met een andere man uitgaat.. hmm... dat zal toch een deukje in z'n ego zijn. Voor jouw ego, daarentegen, is het natuurlijk geweldig!!
Later is nu
Haha, Dreamer, ik sluit me helemaal bij je aan! You go, Freak!!

K.u.t. auto is nog steeds niet goed....Wegdoen is natuurlijk het eerste wat ook bij ons opkwam, máár we hebben er goed geld voor betaald, voor die reparatie, en die auto kunnen we in deze staat natuurlijk niet verkopen (wij gaan geen kutauto aan een ander verkopen). Dus rechtsbijstand, en maar hopen dat we op een of andere manier iets terugkrijgen voor deze ellende....
hmm... dat zal toch een deukje in z'n ego zijn. Voor jouw ego, daarentegen, is het natuurlijk geweldig!! :cheer:[/quote]

yep ik voel me er erg door gesterkt

en inderdaad als freakman het hoort gaat hij freaken...( en stiekum doet mij dat dan natuurlijk wel weer even goed hihi)

ik heb mezelf lekker getrakteerd..flesje witte wijn ligt op temp te komen in de vriezer en daarbij ga ik heerlijk sushi eten en sashimi en dan lekker lezen en vanavond gooische vrouwen en op tijd naar bed ...ben ik morgen tenminste fit want chatten en bellen twee keer per week tot een uurtje of middennacht hakt er in ( word veertig he in november dan krijg je dat )
Oh, lag dat daaraan,... 40

(en al die jaren daarvoor dan? )

Pff.. LD heeft 2 meiden over de vloer.. waarom geeft dat zoveel herrie? Nahja.. ze vonden wel dat ik lekker gekookt had.. stelletje slijmjurken

Da's goed balen van die auto, Carlien. Ik zou bijna zeggen dat jullie een nieuwe auto van de garage verdienen!
Later is nu

Zo

lekker gluhwein erbij.. heerlijk
Later is nu
oh lekker dreamer!

en inderdaad Carlien jullie verdienen gewoon een nieuwe auto! ik zou dat als inzet gaan gebruiken via de verzekering!

Hier heerlijk geslapen en vanochtend om 9 uur zat ik fris en fruitig in alle rust aan de dikke zaterdagkrant met een kopje koffie erbij.. heerlijk begin van het weekend

Zometeen naar zwemles (brr meezwemles)

en dan wil ik nog even naar de stad en de boekwinkel met mini ivm boekenweek.

Vanavond wederom een rustig avondje heerlijk genieten dus.

Jullie ook fijn weekend maak er wat moois van
Hallo meiden ik wil graag jullie mening over deze aktie van mij

ik heb net een aktie ondernomen waarvan ik hoop dat ik heel snel een reactie krijg.

Wie luistert er 's ochtends wel eens naar Sander de Heer op radio2?

Hij heeft een item in zijn programma dat heet de jobhopper.

En nu heb ik via die weg me opgeven om bij het NHG een dagje mee te lopen en via die aktie meteen een open sollicitatie neer te leggen.. leek mij een ludieke manier om binnen te komen

Op de site van het NHG in Zoetermeer staat dat ze altijd open staan voor open sollicitaties en altijd op zoek zijn naar gekwalificeerde mensen .. en he ik ben topgekwalificeerd

Wat vinden jullie van deze aktie slim of niet slim!
Ik ken het programma niet, maar lijkt mij een een goeie actie Freak. Ik denk dat een bedrijf alleen maar blij is met zoveel initiatief!

Dat van je getrouwde/kinderenhebbende vrienden, hebben die iid weinig tijd of geen zin, of dénk je dat maar. Want bijna al mijn vriendinnen zijn ook getrouwd en hebben ook (kleine) kinderen, maar daar ga ik regelmatig mee uit eten of naar de bios of theater oid. En met mannen van die vriendinnen ga ik dan weer naar concerten, waar hun ega dan weer niks aan vind.

Haha, dat RP, goed voor je ego idd!

Het is hier nog steeds droog (zelfs lekker zonnig net) maar tjezus, gisteravond laat zeg, enorme buien. Wel heerlijk als je dan lekker warm binnen zit.

Ik ga lekker naar het bos met de hond, goed weekend allemaal.

Oh, GV, leuk weer, die paddentrek, haha. En die Martin en Evert, ik vind ze briljant echt. Vorige week ook met die sterilisatiescene, dat Martin Evert dat idee als grap aan de hand doet, die blik van Evert (goed ideehee!), en even die wenkbrauw optrekken, gewéldig.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Hoi Demoisselle... lekker in het bos nu!

Hier regent het en ik moet echt nog even naar de stad BLEH.

Fijn dat jij het ook een goeie aktie vind... ben echt heel benieuwd hoe dat af gaat lopen!

nu schop onder mijn kont en hup naar de stad!
Zo, idd rustig hier

Weer terug van aantal dagen LL. Was gezellig en ok, in principe. Vanochtend was niet leuk omdat hij aangaf niet zeker te weten of verder te willen/kunnen om sommige dingen (die ik snap en waar ik hem gelijk in geef). Goed gesprek gehad, willen elkaar niet kwijt. Aan bepaalde dingen moet dus gewerkt worden. Maar ja, dat hoort er (denk ik) beetje bij als het meer is dan ONS/SV of zo. En dat zijn we beide niet (meer) gewend. Afsluiting van paar fijne dagen was dus anders/minder fijn dan het had kunnen zijn.

Spierpijn van zijn gordijnen wassen. Nou ja, niet van het wassen maar het afhalen en ophangen. Beetje erg hoog en ongelukkig gemanouvreer.

Verder KOUD. Ik dan. 2 paar sokken, t-shirt en 2 (twee!!) fleecetruien en rillend. Oh ja, en verwarming wel aan.

Even geen energie terug te lezen/op jullie te reageren. Sorry.

N-joy the sunday (al schijnt ie regenachtig te worden) !
*zwaait naar iedereen*

Freak, goed voor je zelfvertrouwen!! (pas je wel op met vreemde mannen op RP, zitten rare vogels tussen heb ik gelezen)

Thee, jammer van de afsluiting van de dagen met LL. Moeilijk zo'n gesprek maar wel fijn dat jullie elkaar alletwee niet kwijt willen.

Dee, bofkont dat het zonnig was bij je! Hier was het de hele dag bewolkt. Doe je de groetjes aan Twin wanneer je haar ziet?

Dreamer, heerlijk zo'n openhaard!

*zwaait naar Carlien*

Hier geen nieuws. Weinig meegemaakt.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
terug naar Jasmine
Goedemorgen meiden

Ik had hier net weer een verrassingselement in huis om 8.30 uur Freakman binnen terwijl ik hem gemaild had dat ik mini naar opa en oma zou brengen vanochtend ( ja als hij nergens op reageert dan regel ik mijn eigen zaakjes wel )

Wil die gelijk praten en overleggen en een knuffel en een kus.. hij is echt gestoord hoor.. ik boos en ik wil geen knuffel en een kus meer ARCHHHHHH ik kan hem beter maar niet zien das echt het beste!

Zo frustratie even van me af geschreven nu ga ik lekker een uurtje sporten en dan bij opa en oma lunchen ( zonder freakman want die moet naar een verjaardagsfeestje van zijn nieuwe liefje)

Tot later meiden.... en fijne dag allemaal
Huh?? Kus en knuffel? Om 8.30 uur 's ochtends in het weekd? Komt ie dan bij z'n vriendin weg? Wat raaaarr.. kan me voorstellen dat jij hier echt genoeg van krijgt.

Hier uitgeslapen.. Gisteren een soort van tupperwareparty gehad, maar dan van sexspeeltjes Erg gezellig en 'op tijd' naar huis gegaan, omdat Milo eruit moest. Was Elvis er rond 11 uur maar met M. uitgegaan, normaal gaat M. veel vroeger, omdat ik door de weeks vroeg opsta, dus nu kon ik er ook later uit. Dat was wel lekker Wel raar: ik heb het gevoel gisteren zwaaar aan de wijn te hebben gezeten, maar ik heb alleen sinas gehad. Misschien had ik toch beter wijn kunnen nemen

Freak, ik vind die actie via de radio hartstikke goed van je!! Ik hoop dat het wat uithaalt.

Thee.. ga jij nou bij LL de gordijnen wassen?? Mens, dat doe ik bij mezelf nog niet eens! Wel jammer dat hij aangeeft dat er iets niet lekker loopt, terwijl het ogenschijnlijk net zo lekker loopt. Hopelijk komen jullie er naar tevredenheid aan beide kanten uit
Later is nu
Freak, hoop dat je de frustratie er een beetje uit hebt kunnen sporten!! En als ie dingen wil afspreken, dan begint maar eens met communiceren als in 'mail lezen en beantwoorden'. Kan me voorstellen dat je niet op dergelijke 'verrassingen' zit te wachten.

Ben net wakker en geloof dat ik er straks maar weer induik. En wat ik nu wil, pakjes appelsap, staat in de auto.

Dreamer, zo'n party heb ik hier een keer thuis georganiseerd, aantal jaren terug. Was leuk

En wat dat wassen betreft, soort kruising tussen gordijn en vitrage maar zo bevestigd dat hij er zelf nauwelijks bij kan. Ik smaller en kleinere handen wel. Dus was op verzoek.

En ja, dat wat uitgesproken moest worden is gedaan. Gelukkig.

Sluit me aan bij de groetjes aan Twin en de jaloezie op de zon. Gister was hier ook knuddeweer en zo te zien nu ook.

Oké vooruit dan maar. Jas over joggingbroek en -trui en naar beneden om spullen uit de auto te halen. Dit typt ook zo raar met een bril met 1 pootje
hihihi jaaa dat was een leuke party thee..... heb er nu nog profijt van HIHIHIHI

en ja kater van sinas is niks dreamer dan maar beter van een wijntje!

Hier al twee dagen bijna droog en heel vroeg naar bed en dat bevalt prima.

Mini mag voor de laatste keer in grote bed slapen ( en dan alleen nog maar op zaterdag in kader van "feestje") ik vind het ook wel erg gezellig hoor zo'n klein handje wat mij beet pakt om een uur of 6 en dan zegt.. ik vind je zoooooo lief (smelt)

zojuist ( inmiddels een uur geleden) een pittige mail naar "ex"freakman gestuurd die volgens mij over en duidelijk is samen met de songtekst van Marco Borsato "laat me gaan" en een eigen gedicht ( indien nieuwschierig ik mail wel door)

lucht erg op kan ik wel zeggen.

Daarnet zat ik nog even op de chat met "dat lekkere ding"en die komt na telefoongesprek hopelijk nog even online... dan nog even lezen en weer op tijd het mandje in.

thee... misschien nog even bellen?????

groeten en fijne avond!
sorry meiden.. krijg zojuist email van "ex"freakman .. overlijdensadvertentie van een broer van 1 van onze vrienden door een ongeluk uit het leven gegrepen.. hij moest nog papa worden.. ik schiet helemaal vol.. heb gelijk mijn ouders gebeld voor oppas en ik morgen naar avondwake... die familie weet nog niet dat we gaan scheiden.. dus is toch niet zo gek toch????

ik wil er voor die goeie vriend( ook al komt hij van ex zijn kant) zijn.. das toch niet raar he????
Nee lieverd, dat is niet raar. Dat is alleen maar fijn/goed.

Net al op andere topic gezet dat ik je sms stuurde voor ik hier gelezen had.

Sterkte met naar avondwake gaan.

Ik ga ook slapen. Truste allen.
Oh, Freak, wat een akelig nieuws! Is niet raar, trouwens, maar juist lief en betrokken. En zelfs als ze wel wisten dat jullie gingen scheiden, waarom zou je er dan niet voor ze kunnen zijn?

Ehm, nou ben ik alweer kwijt wat ik wilde zeggen....(ouderdom, he?). O ja, vorige week heb ik me suf gelachen: zoonlief had feestje bij vriend, die 16 werd. Nou wil het geval dat ik op die jongen heb gepast vroeger (tot de kinderen allebei ruim 1 waren, een dag in de week). Dus ze kennen elkaar uit de luiertijd . Vroegah als peuter/kleuter nog bij elkaar over de vloer gekomen, maar later verhuisden ze naar wat verder, en woonden ze niet meer om de hoek. De jongens zijn elkaar ruim een jaar geleden weer tegengekomen, en maken nu samen muziek (ehm, death metal enzo ). De medeleden van de death metal band waren ook op dat feestje, toen vriend's moeder met de babyfoto's kwam van Zoon en Vriend (die ook nog eens de jongsten zijn van de band). GENIAAL!! Mijn zoon kwam zwaar gepikeerd thuis: 'Heel mijn image naar de kloten!'.
*en zwaait even terug naar Jas!*
Wat een vreselijk bericht Freak. En nee, natuurlijk niet gek dat je gaat, al zou die familie het wel weten, dat jullie aan het scheiden zijn, dat staat hier toch compleet los van.

Erg jammer dat jullie weekend zo eindigde Thee, maar je hebt het maar uitgesproken, en wellicht is dat al voldoende (mss sla ik de plank volledig mis, maar ik ben van de optimistische).

Mijn moeder had vroeger ook weleens een Tupperwareparty... kijk ik nu ineens heeeel anders tegenaan ;-p

Ik ga de groeten doen aan Twin Jas, en Thee.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Hahaaha Carlien! Wat erg voor die jongens

.
Hahahhaa Carlien wat een hilarisch verhaal!

Freak, wat een verschrikkelijk bericht. Heel veel sterkte.

Thee, gelukkig dat jullie 't weer uitgesproken hebben.

Dreamer gaaf zo'n tupperwareparty!

Na een hele drukke vrijdag hebben we de afgelopen 2 dagen rustig aan gedaan en dat was heerlijk. Ik hoop dat het morgen mooi weer wordt zodat we naar het bos kunnen.

En dinsdag ga ik naar de kapper, jippie! (tenminste, ik hoop maar dat het jippie wordt. )
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Hee Jas!

Lekker, naar de kapper. Ik vond het altijd vreselijk, totdat ik eindelijk een goede kapster had gevonden. Heb het ca. 2 jaar kort gehad, nu weer langer aan het groeien, en na ff een lullige tussenfase, die zij prima heeft bijgeknipt, zit het nu al tijden goed.

En lekker goeiekoop zeg, geen kort haar meer! Heerlijk, voor dat geld heb ik vorige week een paar prachtige laarzen gekocht

.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven