pff......mot ik hier nou weer mee dan??!!!

29-09-2009 12:09 331 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal...

nou weer eens een verhaaltje van mij...

Heb een tijdje geleden een man leren kennen via de voetbal, we staan vaak gezellig te kletsen, maar nu was het afgelopen zondag zo ver dat we na de wedstrijd nog een borrel gingen drinken, bij mij thuis belandde en de rest kun je wel raden denk ik zomaar...

Feit is dat ie enorm leuk is, maar ook zo ontzettend getrouwd!!!

Hij zit er over na te denken om te gaan scheiden, maar er spelen een aantal dingen mee waardoor de keuze niet zo makkelijk is.

Hij heeft mij zondag gezegd dat ie verliefd op mij is en gisteren smste hij me dat ie hoopt dat ie de ballen heeft om het door te kunnen zetten en dat ik zijn lichtpuntje op dit moment ben waardoor ie hoopt dat het allemaal wat makkelijker wordt voor hem.

Ik heb daarna eigenlijk niets meer van hem gehoord, ik heb hem vanmorgen gebeld om te horen hoe het met hem is, hij voelde zich rot, ook lichamelijk, hij had vanmorgen overgegeven en hij gaf aan dat zijn kop helemaal vol zit met dingen waar hij over nadenkt, had zeker geen spijt van zondagavond in tegendeel zei hij.....

Gisteravond had ie rustig avondje gehad vertelde hij....dan denk ik waarom niet even een sms als je zegt dat je verliefd op me bent...of zit zijn hoofd te vol dat ie het allemaal ff niet meer weet...

heb het hem wel gezegd net dat het in ene zo stil was op de lijn en hij gaf toen wel aan dat het hem allemaal ff te veel wordt enzo en dat ie dan geen zin heeft om 'onzin' dingen te sturen...of tenminste onzin...(letterlijk zijn woorden)

Ik zit te twijfelen of ik hem een sms moet sturen met de inhoud:

Ben er helemaal niet blij mee, maar je zit sinds je zondag bij me weg bent gegaan zit je steeds in mijn gedachte. Mag ik deze blijven koesteren of wil je dat ik afstand neem?

Wat vinden jullie? aan de ene kant denk ik laat nog maar ff rusten, aan de andere kant weet ik liever nu gelijk waar ik aan toe ben in plaats van dat ik straks in een situatie waar ik niet moeilijker uit ga komen......
Heb een tijdje achter de bar gewerkt en aan de andere kant van de bar zaten heel vaak mannen die een slechte relatie hadden, sleur, zeikwijf, geen passie meer, blahblahblah, hadden zij natuurlijk zelf geen enkele rol in.

Er waren altijd wel een paar huppelkutjes die erin trapten en het aanlegden met zo'n vent. Als de man in kwestie al scheidde, dan ging hij eigenlijk ook niet verder met een van de huppelkutjes, maar dan had ie na een tijdje een gewone leuke vrouw van buiten de kroeg opgeduikeld, waarna uiteraard alles weer van voren af aan begon.

Wij hebben wat een soaps voor onze ogen zien voltrekken, de gelukzalige glimlachen maar ook, en vooral, de tranen en het oeverloze gezeik erover....

Je kunt sowieso beter niet met een vent in zee gaan die al bewezen heeft dat ie sleurbevorderend is in een relatie lijkt me.
waarom leen je je voor een zaadlozing van een gefrustreerde kerel?
quote:Tia Dalma schreef op 29 september 2009 @ 12:26:

[...]

Al wist ze het niet: als alleenstaande moeder wordt al snel van je gedacht door a) mannen: dat je wel even makkelijker te nemen bent; b) vrouwen: dat je een potentieel gevaar bent voor hun huwelijken, goed of niet goed.

Vaak gezien, helaas, bij mijn gescheiden moeder.

Als je die schijn al tegen je hebt, dan kijk je toch wel even drie keer uit, zéker in zo'n ons-kent-ons wereldje waar de ene roddel de andere overtreft?

Mee eens, en ik ken het ook van mijn moeder, gelukkig deed zij dit soort dingen niet. Vrouwen die dit wél deden werden erg respectloos behandeld als het uitkwam. En de man kon gewoon gezellig blijven rondhangen, dat laatste is zeer onterecht maar wel de realiteit.

Ik denk dat TO gewoon blijft geloven wat die vent haar verteld. Jammer want dat zal een lange weg worden, verwacht ik.
quote:natascha78 schreef op 29 september 2009 @ 12:09:

Hij zit er over na te denken om te gaan scheiden, maar er spelen een aantal dingen mee waardoor de keuze niet zo makkelijk is.

Nooit gedacht dat hier nog steeds vrouwen intrappen...

inderdaad een heel dom vooroordeel over alleenstaande moeders.

Het merendeel van de vrouwen zegt niet alleen dat ze nooit met een getrouwde man aanpappen maar doen dat ook daadwerkelijk niet als ze in zo n situatie komen..daar is natuurlijk wel een beetje gezond verstand voor nodig..
quote:PLUKDEDAG1967 schreef op 29 september 2009 @ 12:27:

Ik zou zowieso geen vent willen die er niet alles aan heeft gedaan om zijn huwelijk te redden (en dan vooral naar zijn eigen aandeel te kijken), en vervolgens is gaan scheiden en dit behoorlijk heeft verwerkt. Met - inderdaad! - weer een periode om uit te zoeken wat er mis is gegaan. Wat heb je aan zo'n slappe zak die blijkbaar een andere vrouw nodig heeft om de oude te dumpen? Als hij dat al doet natuurlijk......

.Ook eens!
een echte vent zorgt er voor dat zn relatie spannend en passievol blijft..die heeft daar niet een ander voor nodig.
Heeft iemand het smoezen lijstje voorhanden?
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
quote:dertigmin schreef op 29 september 2009 @ 12:37:

Heeft iemand het smoezen lijstje voorhanden?

Is al terecht weer gepost hierboven ergens.

Mensch, word wijzer! Trap toch niet in die onzin!
Ik zag het Tia. Was weer eens mosterd

Waar ik dus met mijn hoofd niet (meer) bij kan is dat de TO zich zo verlaagd. Dat ze denkt dat ze niet goed genoeg is voor een leuke, lieve, SINGLE vent.
Ook al zou hij inderdaad scheiden, of dat nou voor jou is, of om een andere reden: pas op dat je niet z'n rebound wordt.. Na een scheiding/verbroken relatie volgt vaak eerst een scharrel, voordat hij weer echt aan een serieuze relatie begint....
afijn en een paar dagen later zien we een topic verschijnen : volgens mij is mijn vreemd gegaan .....

waarom nou toch weer een bezette man nemen??? volgens mij zijn er zat single mannen aanwezig...

en nog een puntje ... verliefdheid en lust worden vaak in 1 zin genoemd.. wat denk je dat het voor hem was??
Tja, slokkie op, gezellig in de kantine en dan belandt ie zomaar bij haar thuis en dan kun je de rest raden....

Snap dat je ook als vrouw alleen graag weer eens een verzetje wilt, maar o mens: dat vooroordeel over alleenstaande moeders postte ik niet voor niets. Deze ene nacht hou je misschien niet eens in de doofpot (als meneer eens gezellig met andere kerels in die kantine een potje doet, bijvoorbeeld...), laat staan als je er serieus mee door denkt te gaan.

Recipe for disaster, ook voor je kind straks op dat voetbalveld, serieus!
back off sister!!!!

Je bent niet meer dan een scharrel... voor jou 10 anderen....

en eerlijk of niet.. als mijn vent dit zou doen., en zijn minnares zou weten dat hij getrouwd was zou ik eerst mijn vent een paar rake klappen geven, en daarna jou!

Goed of niet goed... je blijft uit een huwelijk! Punt!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik geloof niet dat je het altijd voor het uitkiezen hebt, ik geloof ook dat het in eerste instantie de verantwoordelijkheid is van degene die bezet is.

Je kan bv ook van iemand horen dat hij of zij single is en later blijkt dat er een vaste partner is.
Je weet al waar je aan toe bent: hij is getrouwd!
Eensch Tia. Ik ben ook een poosje alleenstaande moeder geweest en er zijn mannen bij die hier bewust op jagen. Heel vervelend, maar doe je daarvoor wapenen.

De reden daarvoor? Waarschijnlijk omdat alleenstaande moeders druk zat zijn met hun kinderen en aandacht tekort komen.
Wat wil je nou met je "Laat me weten of ik dit mag blijven koesteren"? Wat wil je horen? Laat gaan mens, hij heeft (als ie dat al heeft) iets uit te zoeken en daar heb jij niet zoveel mee te maken wel?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik ben absoluut geen heilige op dit gebied, maar ben het wel met de andere dames eens. Die man gaat echt niet bij zijn vrouw weg, hij vindt het wel makkelijk om iemand ter beschikking te hebben om af en toe zijn lusten op te botvieren als zijn vrouw hoofdpijn heeft/moe is.......
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Ik ook niet hoor MissT. (geen heilige bedoel ik), maar ik heb er wel heel erg veel van geleerd, bijvoorbeeld dat meneer waarschijnlijk gewoon hier mee weg komt en dat er komende zondag veel blikken zullen gaan naar TO.
nou allemaal heel erg bedankt voor de reacties..

het is me helemaal duidelijk geworden!!

ben gewoon beetje naief geweest, maar sta nu weer met beide benen volledig op de grond!!!

Alleen helaas blijf ik hem tegenkomen bij de vereniging...zou hem eigenlijk nu wel ff een hak willen zetten. Gewoon wat ie bij mij flikt effe terug doen....dat ie niet meer zomaar op het voetbalveld zijn gezicht niet meer kan laten zien...

iemand ideeen???
Wat heeft hij jou geflikt dan?? Hij heeft je genaaid..meer niet.
quote:Tia Dalma schreef op 29 september 2009 @ 12:44:

Recipe for disaster, ook voor je kind straks op dat voetbalveld, serieus!Oh ja, dat laatste is heel erg belangrijk en goed om te noemen!
Dertigmin, ja, zo zal dat waarschijnlijk gaan. Hij is de grote man, hij kan naast zijn eigen vrouwtje toch ook maar mooi dat lekkere single wijffie in zijn bed krijgen......

Natascha, hou lekker de eer aan jezelf, joh!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Sorry, maar naar mijn menig loopt de kerel hier meestal lachend doorheen. Ze zoeken ze daarop uit.

Het beste is om je hoofd hoog te houden en hem echt te zien als een vergissing. Gewoon hoi en doei zeggen en voor de rest niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven