Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Star, ken je www.kids-n-fun.nl ook al? een hele berg kleurplaten van Barbapappa (en Dora).

Nog steeds aan het hardlopen Amalia? Die regen werkt daar ook niet echt motiverend voor hè?
Ja, loop nog steeds hard!
Goed hoor! Ik ga nu 1 keer in de week naar Zumba, dat vind ik al een hele opgave.
leuk zumba!

ik probeer 3x te lopen, maar2x haal ik sowieso.

Pffff, berend opeens ziek. huilt alleen maar, zegt oor oor en wijst er naar. en ik moet blijven rondlopen met hem. ha zegt dat het niet op oorontsteking duidt, want dat kunnen ze niet zelf aanwijzen. Aankijken is het advies en neusspray. Schiet lekker op, vermoeiend
wat een raar advies van de huisarts. Natuurlijk kan een kind aangeven dat ze oorpijn hebben. Dat doet zelfs Jonathan op zijn manier.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hij zit er steeds aan, in zijn oor met de vinger en begint hard te huilen als hij bv hoest. Kan van de verkoudheid komen, maar begint ooronsteking daar niet vaak mee? Hij voelt niet warm. \kon ha door het huilen van B niet heel goed verstaan. ik weet niet of hij zei dat paracetamol nou wel of niet helpt bij oorontsteking.

Handig met 1 vinger typen
Oh Kokos, sorry!! Van harte gefeliciteerd met Tims verjaardag!! Grote man alweer. Gelijk een groeisprong gehad op zijn feestdaggie. :-)

En is het leuk, Zumba? Blijf je het doen Mamax?

Bridges, leuk he morgen! Ik ben in de ochtend naar de hap-to-noom (weer eens wat anders dan cranio-sacraal haha), maar CG en ik gaan zeker dieren kijken! Dat is onze favo van de dag, vlakbij natuurlijk.

Succes met scoren!

Hel, zit je nu in het buitenland? Heb het niet helemaal begrepen.

Koelkast was een voorspelling, maar krijg wel vaker dat soort commentaar. Soms heeft hij wel gelijk hoor, maar soms kaats ik 'm terug.

Gaat Jee nu gewoon naar kdv, Suze? Zoja, blijf je dat strakjes ook doen?

Mal, hoe is het met J.? Heeft hij nog aanvallen? En hoe verloopt zijn medicatie nu?

Die mannencursus was gisteren introductie. Als er genoeg aanmeldingen zijn, dan gaat het door. Er zaten bijzondere types tussen, en ook jong en vlot. Als het doorgaat, moeten ze voor volgende keer een doel omschrijven, wat ze er van willen opsteken. Ik hou jullie op de hoogte haha.
Je kan wel een zetpil geven tegen de pijn hoor Amalia! helpt hier wel goed.

Als hij hoest en het zit allemaal een beetje dicht dan kan het echt wel pijn doen in zijn oor.
Zielig, Amalia! Tuurlijk kan hij het aangeven.

Maar (keel of hoofd)pijn kan ook uitstralen naar zijn oren b.v.

Ik zou gewoon paracetamol geven hoor, geeft hem wat rust. Sterkte!
Compu, nou over de medicijnen. Elke keer als we verhogen dan krijgt Jonathan zwaardere aanvallen. Dus we zijn nu weer wat gaan afbouwen zelf. Nu valt het wel weer mee, wel 1 of 2 per dag maar heeft hij er niet zoveel last van. Lastig, ik weet niet zo goed wat ik er mee moet.
hoi compu!

Mal, hij heeft dit nooit als hij verkouden is. Straks maar een zetpil proberen
Hoi! Ja, dat miste nog bovenaan mijn bericht.

Idd lastig Mal. Het is een balans zoeken toch? Kun je daarvoor het beste advies van een arts hebben of je gevoel volgen? Daar zul je ook wel mee tobben denk ik..

Zit ie wel lekker in zijn vel? Vrolijk en knuffelig?

Praat je nog met ouders op het epi forum die het middel ook gebruiken voor hun kids?
Nee, ik ben van het epi-forum af gegaan. Omdat ik er een beetje naar van werd dat we zaten te wachten op uitslag van een onderzoek en dat iemand even een hele enge ziekte had gegoogled en erbij had gezet. Toen was ik er wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd.
Juul hangt net een knijper in Bandy haar staart: mooi he mama......

Wat een rare dokter, lijkt me toch dat je eerst langs hoort te komen, voordat hij iets zegt. Beterschap voor de kleine man.

Mamax, wat een goed nieuws heel erg fijn.

Star: En heb je ook foto's van het kraampakket? of heb jij die Cin? ben namelijk wel benieuwd.
Jonathan is de laatste tijd een beetje van het duwen enzo. Is dat een bij jullie bekende ontwikkeling? Als hij aan het spelen is en hij wil ergens langs dan duwt hij andere kindjes aan de kant. Ook duwt hij ze weg als ze aan zijn knuffel willen zitten. Is dat een fase? Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet
Sirene gaat hier af en aan, hoor je 't Vish?

Hooligans..
Zijn CG en Nemo aan het rellen samen? Wat een nozems.
Amalia, toch knap dat zo'n huisarts dat door de telefoon kan zien! In mijn boek (de meest gestelde vragen aan de kinderarts) staat bij middenoorontsteking dat kinderen vaak naar zo'n pijnlijk oor grijpen. Hier staat dat ze er in principe niks aan doen, dat na 1 tot 2 weken bij 80% het vanzelf is verdwenen. Anders bel je zo naar de huisartsenpost?
Hier trouwens ook 2 kwakkelende mannetjes. Niet echt ziek, maar ook niet helemaal lekker. Sam viel gistermiddag spontaan in slaap terwijl schoonouders er waren en met Max heeft man vannacht om 5 uur buiten gelopen. Zo benauwd. Er heerst dus toch wel het een en ander. Bij de PSZ was het ook erg rustig.

Dat boek waar ik het hierboven over had is trouwens erg fijn, ik gebruik hem heel vaak. Op bol.com voor 9.95
quote:amalia schreef op 29 september 2009 @ 16:16:

leuk zumba!

ik probeer 3x te lopen, maar2x haal ik sowieso.

Pffff, berend opeens ziek. huilt alleen maar, zegt oor oor en wijst er naar. en ik moet blijven rondlopen met hem. ha zegt dat het niet op oorontsteking duidt, want dat kunnen ze niet zelf aanwijzen. Aankijken is het advies en neusspray. Schiet lekker op, vermoeiendPfff sukkel, wat heb je gezegd, dat jij een buitengewoon pienter knid hebt? Vreemd advies.
Mal, het is een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase
Ja, dus het hoort erbij? In het schriftje stond dat hij niet goed reageerde op de correctie van de juf. Vanmiddag zat hij Julius te duwen en slaan, terwijl die zat te eten, en toen heb ik hem even bij de arm gepakt en gezegd dat hij lief moet doen en dat slaan niet mag. Toen begin hij heel hard te huilen.
Dat doet Sam ook Mal. Die gaat ook heel hard huilen als je hem corrigeert en voor de rest doet hij gewoon of hij gek is. Je kan alles 10 keer zeggen en nog doet hij het de elfde keer weer. Wat Star zegt, het is een fase .
Doet Sam ook duwen enzo dan?
Jonathan is gewoon wat bijdehanter de laatste tijd. Het is even wennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven