Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als iemand in de weg staat wel. Max had dat ook niet zo erg, verschilt ook per kind denk ik. Sam huilt ook minder snel. Als Max hem en tik geeft, geeft Sam hem een lel terug, dan begint Max te huilen en dan pas Sam.
En kindjes die niet kunnen praten lossen het vaak lichamelijk op he. Ze kunnen niet 'aan de kant' zeggen. Hoe vaak dat wel niet wordt gezegd in speeltuintjes.

Ik vind het wel assertief Mal.
Whoehahahaha arme Bandy. Heb je een fotootje kunnen maken?
quote:Maleficent schreef op 29 september 2009 @ 17:09:

Ja, dus het hoort erbij? In het schriftje stond dat hij niet goed reageerde op de correctie van de juf. Vanmiddag zat hij Julius te duwen en slaan, terwijl die zat te eten, en toen heb ik hem even bij de arm gepakt en gezegd dat hij lief moet doen en dat slaan niet mag. Toen begin hij heel hard te huilen.Heel goed juist, hij begint duidelijk zijn eigen wil door te drijven nu
Ja maar hij mag echt niet Julius slaan van mij, dat vind ik echt niet goed (niet dat het knoepershard gaat).

Nog steeds rellen in Compustad?
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat wat hebben we rellen???
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Oh hohoiiii, kom zo weer even lezen mijn kind zit zo enorm te treuzelen achter zijn bord grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ja, dat zei Compu net, dat ze sirenes hoorde. Dus ik al tegen man gezegd en hij overal zoeken op fora die daarmee te maken hebben, maar die kon niks vinden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh nu valt het kwartje!

Heb de muziek heel hard, ik hoor niks
quote:Vishnu schreef op 29 september 2009 @ 18:17:

Oh hohoiiii, kom zo weer even lezen mijn kind zit zo enorm te treuzelen achter zijn bord grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.Heerst het weer?
quote:mamax schreef op 29 september 2009 @ 13:50:

Vish, Max wordt 9 november 4, hij is met 32 weken geboren. Van wanneer is Nemo? Al wat gehoord van je huis? Ik zit heel heftig na te denken waar het staat, is L. een wijk of een plaats?

Jeeeej 9 november dat is inderdaad al snel dan! Had inderdaad weleens gelezen dat allebei je kindjes te vroeg geboren waren geloof ik? Nemo is van 6 feb dus heb nog wel even hoor.

L. is een plaats vlakboven Compustad, beetje rechts aanhouden

Oh en een serviesje vind ik een superleuk cadeautje!!
quote:Star schreef op 29 september 2009 @ 18:35:

[...]

Heerst het weer?Wedstrijdje doen? Mijne zit nog.
Hij wreef net in zijn handen, ik dacht klaar. Maar nee.

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffff, dat heeft hij dus echt NIET van mij.
Ja, Sam is met 27 weken geboren. Nemo is dan hekkesluiter, Mare was de laatste, die is van 1 februari. Ik pak zo de kaart er even bij. Ik woon een eind rechts van Compustad, in H.

Die van mij hebben goed gegeten, maar ze hadden ook pannenkoekjes. Man is met werk uit eten en ik eet zo.
27 weken zó, dat moeten spannende weken zijn geweest voor jullie! Hebben ze daar nu nog 'last' van eigenlijk? Of is dat een stomme vraag

Pannenkoeken gaan er hier altijd wel goed in ja.

Stomme is dat hij zijn bord dus helemaal niet leeg hoeft te eten, hij zit tussendoor zo te trutten dat het eindeloos lang duurt.

Jij hebt dus ook altijd een dag zoals wij die morgen hebben, ook altijd leuk toch!
Aha, vriendin van mij woont in S, net daaronder en een andere boven L., ertegenaan zelfs. Woon je daar nu ook?
quote:Vishnu schreef op 29 september 2009 @ 18:49:

27 weken zó, dat moeten spannende weken zijn geweest voor jullie! Hebben ze daar nu nog 'last' van eigenlijk? Of is dat een stomme vraag

Waren inderdaad spannende weken, maanden zelfs. Ze hebben de schade inmiddels hlemaal ingehaald, 2 weken geleden hebben we ook de controles in het VU afgesloten.

Pannenkoeken gaan er hier altijd wel goed in ja.

Stomme is dat hij zijn bord dus helemaal niet leeg hoeft te eten, hij zit tussendoor zo te trutten dat het eindeloos lang duurt.

Jij hebt dus ook altijd een dag zoals wij die morgen hebben, ook altijd leuk toch!Hier is hij al geweest. Ben dit jaar eerlijk gezegd niet heen geweest. Geld was op en dan meng ik me echt niet tussen alle dronkelappen en gestresste huisvrouwen
quote:mamax schreef op 29 september 2009 @ 18:50:

Aha, vriendin van mij woont in S, net daaronder en een andere boven L., ertegenaan zelfs. Woon je daar nu ook?Ik woon nu hemelsbreed ongeveer 500 meter bij Compu vandaan denk ik.
Wat goed dat jullie alles afgesloten hebben, zal een fijn gevoel geven en eventuele restje zorgen wegnemen.

Volgens mij iets gelezen ja over dat gezuip, dat is hier helemaal niet volgens mij???
Hebben we al gewonnen van Ceetje??
En hij zit nu een uurtje denk ik???
Wat ben jij streng Vish

Zooo, Berend had een uurtje geslapen en is als een miracle genezen. Tssss. Wel nog enorme snotneus en niezen, maar weer helemaal vrolijk. Gelukkig maar, maar ik voel me nu wel zo'n overbezorgde moeder die bij een scheet de ha al belt. Hij voelt wel warm hoor, dus er is niet niets. Ben blij dat dat oor over is.

Mam, wij wonen toch niet aan de zee?

Nee lieverd.

(Verschrikt) Hoe moet Sinterklaas dan bij ons komen?

Begint het al??
Kokos, hoera, nog van harte gefeliciteerd met Tim!!!!! Wat heeft de kleine baas allemaal voor cadeaus gekregen? Wat leuk dat jullie het zo gezellig hebben gevierd!

Hel, keep on smiling!!!! Maar, ik zwaar impressed dat jij zo goed Spaans spreekt. Waar heb je dat geleerd? Nog even volhouden zonder Mare en dan kun je haar heel hard knuffelen! Heb je haar wel aan de telefoon?

Joehoe, voor de liefhebbers, de UGGS zijn binnen!!!! Helemaal origineel, ongeschonden en zonder extra tax. Dus, heb ik een mooi nieuw paar op de kop getikt he? Ik ben er erg blij mee. Zet ze denk ik naast mijn bed straks .
Amalia, oooh wat lief! Weet je wat ook lief is? Oudste heeft vorig jaar op mijn werk sinterklaas gevierd, en nu denkt hij dat ik bij sinterklaas werk

Star, he getsie van dat spugen. Is het echt iets van reflux of projectiel braken?

Enka, wat leuk dat cadeau dat jullie hebben gegeven!! Gaat je moeder ook mee?

Suus, jeetje, jij komt nog in het guiness book of records. Op naar de tien maanden, pfffffff wat zul jij het zat zijn! Dat wordt weer een januaribeeb .
quote:Vishnu schreef op 29 september 2009 @ 18:56:

Hebben we al gewonnen van Ceetje??

Ceetje ligt in nest.

Ze had van Good Luck meisjes een Barbie gekregen, maar mijn kind is geen Barbie kind, check mijn Hyves foto's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven