Jompels en Foppies - op naar een vol schema!
maandag 21 september 2009 om 22:11
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4

dinsdag 29 september 2009 om 16:31
Thnx Annika, maar stressen voor mij is niet nodig hoor. Ook al ben ik dan nog niet ongesteld (dag 32) ik ben ervan overtuigd dat ik niet zwanger ben...
Met mijn rare cycli en menstruaties van 19 dagen lang zegt 'dag 32' me ook niet zoveel eigenlijk... Zodra ik me weer beter voel gaan de ZH-formulieren ook op de post trouwens.
Hus, grappige klok! Zou er zelf niet voor kiezen, maar smaken verschillen he
Poll, weet je al meer???
Met mijn rare cycli en menstruaties van 19 dagen lang zegt 'dag 32' me ook niet zoveel eigenlijk... Zodra ik me weer beter voel gaan de ZH-formulieren ook op de post trouwens.
Hus, grappige klok! Zou er zelf niet voor kiezen, maar smaken verschillen he
Poll, weet je al meer???
dinsdag 29 september 2009 om 19:06
Ik wil de moed er hier nog wel wat inhouden hoor voor 1 oktober! Puistjes kunnen ook duiden op zwangerschap, zeker aan het begin van mn zwangerschap zat ik onder de puistjes en mee-eters.
En ‘ongesteldheidskrampen’ zeggen al helemaal niets, die voel je aan het begin van de zwangerschap ook. Beetje positief blijven hoor!
Nog geen nieuws van pol?
Hier wat bekomen van de ergste schrik. Hij krijgt geen bonus oid mee. Het wachten is nu op zn ontslag brief zodat we ww voor hem aan kunnen vragen. We hebben op internet zelf al even berekend hoeveel en hoe lang hij ww krijgt. Dat is iig 11 maanden en we gaan er netto niet zo heel veel op achter uit gelukkig.
Vannacht wel een erg onrustige nacht gehad. Doordat ik gister behoorlijk van slag was, wilde de kleine jongen ook niet goed drinken, waardoor hij vervolgens de halve nacht wakker is geweest. Vanmorgen maar even bij geslapen, terwijl mn moeder oppaste (das nu nog wel heerlijk)
En ‘ongesteldheidskrampen’ zeggen al helemaal niets, die voel je aan het begin van de zwangerschap ook. Beetje positief blijven hoor!
Nog geen nieuws van pol?
Hier wat bekomen van de ergste schrik. Hij krijgt geen bonus oid mee. Het wachten is nu op zn ontslag brief zodat we ww voor hem aan kunnen vragen. We hebben op internet zelf al even berekend hoeveel en hoe lang hij ww krijgt. Dat is iig 11 maanden en we gaan er netto niet zo heel veel op achter uit gelukkig.
Vannacht wel een erg onrustige nacht gehad. Doordat ik gister behoorlijk van slag was, wilde de kleine jongen ook niet goed drinken, waardoor hij vervolgens de halve nacht wakker is geweest. Vanmorgen maar even bij geslapen, terwijl mn moeder oppaste (das nu nog wel heerlijk)
dinsdag 29 september 2009 om 19:24
meisjes, ik ben zoooooo gaar en moet nog zoveel vandaag, blegh, moet de kannen van MvM nog wegbrengen en daarna sportles, helegaar geen zin in. Gister fotocursus gehad en laat thuis, vanavond dus ook weer, weinig puf om te reageren. Sorry.......
Ben gewoon echt moe. Morgenavond lekker vroeg naar bed en ik ben vrijdag vrij!!!!
Ik ga echt echt echt binnenkort echt reageren op iedereen.
Rizzie ik denk aan jullie in deze moeilijke tijd.
En ook een voor iedereen!

Ben gewoon echt moe. Morgenavond lekker vroeg naar bed en ik ben vrijdag vrij!!!!
Ik ga echt echt echt binnenkort echt reageren op iedereen.
Rizzie ik denk aan jullie in deze moeilijke tijd.
En ook een voor iedereen!
dinsdag 29 september 2009 om 19:36
Pol, wel fijn dat het tenminste niet aan jullie chromosoompjes ligt. Maar ik snap wel dat dit nieuws toch wel een dubbel gevoel zal geven...
Zo, ben blij dat ik morgen maar een half dagje hoef te werken zeg.
Oh trouwens die meeting die ik vanmiddag had met die klant was nog best aangenaam. Collega en ik hadden een oudere man verwacht van een jaar of 56. Was het een leuke begin 30-er met heel mooi donkerbruin haar en hele blauwe ogen hahahahaha !! Meeting werd spontaan leuk
Koelkast monteur is vandaag ook langsgeweest (monteur nr 2) ding deugt inderdaad niet (duh) dus we krijgen een nieuwe !!!
Zo, ben blij dat ik morgen maar een half dagje hoef te werken zeg.
Oh trouwens die meeting die ik vanmiddag had met die klant was nog best aangenaam. Collega en ik hadden een oudere man verwacht van een jaar of 56. Was het een leuke begin 30-er met heel mooi donkerbruin haar en hele blauwe ogen hahahahaha !! Meeting werd spontaan leuk
Koelkast monteur is vandaag ook langsgeweest (monteur nr 2) ding deugt inderdaad niet (duh) dus we krijgen een nieuwe !!!
dinsdag 29 september 2009 om 20:16
Poll het is weer gewoon klote. Daar kun je met je hoofd toch niet bij?
Moom en Rain voor jullie. Weer een dompertje. En moom ik had voor jou nog wel goede hoop met al die “kwaaltjes” zeg maar.
Mariss op welke dag zat je met testen? Weet je zeker dat hij positief “kon”zijn? (met je cyclus bedoel ik)
Jeetje Maya voor jou / jullie ook al slecht nieuws. Komt al niet uit, maar nu met een kleine voelen jullie je helemaal niet prettig kan ik me voorstellen. En in de bouw is er nu inderdaad weinig werk. Hopelijk vind je mannetje snel ander werk meid.
GW wat is flatulentie? Misschien heel dom, maar is het een medische term voor winderigheid of zoiets?
Moom waarom vind ik dat toch echt iets voor jou! Uitschieten met de krultang.
Mulan beterschap! Hopelijk voel je je snel weer beter!
Husky fijn dat alles nog goed is met de kleine!
Rizz een hele hele hele dikke :hug voor jou en je mannetje! Ook hier word aan jullie gedacht nu.
Poll fijn dat er geen afwijkingen zijn gevonden. Ik snap dat je er geen kind voor koopt maar het is toch goed nieuws.
Erine!! Hoe is het met jou meisie?
Nou hier helemaal gesloopt!! Gisteren met mijn moeder de kinderkamer behangen. Heb ik behang gekocht. Zegt ie man zonder patroon.
Blijkt er GVD wel een patroon in te zitten. Kan je zeggen dat is niet goed voor je bloeddruk. Vandaag terug want ik kwam nu 1 rol tekort. Zegt ie nee hoor dat heb ik nooit gezegd! GRRR op dat soort momenten komt het stoom uit mijn oren. Al met al is het dus niet af. En Maandag komen de meubels.
Verder vandaag eerder naar huis gekomen van het werk. Ik heb last aan de rechteronderkant van mijn buik. Nu zouden het de banden kunnen zijn maar het houd een beetje aan.
Daarnaast ben ik al 6 keer naar de wc geweest (grote boodschap) en ik heb het idee dat ik wat winderiger ben als normaal.(lekker praatje trouwens)
Maar ja ik vraag het een Vrijdag wel aan de VK. Of hebben andere zwangere daar ook last van gehad.
Net in bad geweest en dat was wel ff lekker.
Moom en Rain voor jullie. Weer een dompertje. En moom ik had voor jou nog wel goede hoop met al die “kwaaltjes” zeg maar.
Mariss op welke dag zat je met testen? Weet je zeker dat hij positief “kon”zijn? (met je cyclus bedoel ik)
Jeetje Maya voor jou / jullie ook al slecht nieuws. Komt al niet uit, maar nu met een kleine voelen jullie je helemaal niet prettig kan ik me voorstellen. En in de bouw is er nu inderdaad weinig werk. Hopelijk vind je mannetje snel ander werk meid.
GW wat is flatulentie? Misschien heel dom, maar is het een medische term voor winderigheid of zoiets?
Moom waarom vind ik dat toch echt iets voor jou! Uitschieten met de krultang.
Mulan beterschap! Hopelijk voel je je snel weer beter!
Husky fijn dat alles nog goed is met de kleine!
Rizz een hele hele hele dikke :hug voor jou en je mannetje! Ook hier word aan jullie gedacht nu.
Poll fijn dat er geen afwijkingen zijn gevonden. Ik snap dat je er geen kind voor koopt maar het is toch goed nieuws.
Erine!! Hoe is het met jou meisie?
Nou hier helemaal gesloopt!! Gisteren met mijn moeder de kinderkamer behangen. Heb ik behang gekocht. Zegt ie man zonder patroon.
Blijkt er GVD wel een patroon in te zitten. Kan je zeggen dat is niet goed voor je bloeddruk. Vandaag terug want ik kwam nu 1 rol tekort. Zegt ie nee hoor dat heb ik nooit gezegd! GRRR op dat soort momenten komt het stoom uit mijn oren. Al met al is het dus niet af. En Maandag komen de meubels.
Verder vandaag eerder naar huis gekomen van het werk. Ik heb last aan de rechteronderkant van mijn buik. Nu zouden het de banden kunnen zijn maar het houd een beetje aan.
Daarnaast ben ik al 6 keer naar de wc geweest (grote boodschap) en ik heb het idee dat ik wat winderiger ben als normaal.(lekker praatje trouwens)
Maar ja ik vraag het een Vrijdag wel aan de VK. Of hebben andere zwangere daar ook last van gehad.
Net in bad geweest en dat was wel ff lekker.
dinsdag 29 september 2009 om 20:23
dinsdag 29 september 2009 om 20:25
Yaya, ik heb ook een periode gehad dat ik naar het toilet bleef rennen voor een grote boodschap... (of zoals fanatic man het liever noemt : downloaden...)
Gelukkig is die periode nu voorbij, maar nu moet ik tig keer per dag zeiken... en dat is nog erger...
Wel een beetje rustig aan doen he meid, ik denk dat je banden een beetje zeer doen omdat je gisteren teveel gedaan hebt..
Had ik in het begin ook, gewoon steeds teveel doen.. en op een gegeven moment krijg je gewoon een seintje van je lichaam dat zegt kappen nou !!!
Gelukkig is die periode nu voorbij, maar nu moet ik tig keer per dag zeiken... en dat is nog erger...
Wel een beetje rustig aan doen he meid, ik denk dat je banden een beetje zeer doen omdat je gisteren teveel gedaan hebt..
Had ik in het begin ook, gewoon steeds teveel doen.. en op een gegeven moment krijg je gewoon een seintje van je lichaam dat zegt kappen nou !!!

dinsdag 29 september 2009 om 20:39
yaya, flatulentie is idd winderigheid, staat net iets netter vind ik... maar als je veel pijn heb zou ik anders gewoon even de verloskundige bellen, daarvoor zijn ze hoor. Ik heb ook wel een periode gehad van veel buikpijn en toen dus ook harde buiken, waarop ik dus even langs mocht komen, was gelukkig niets aan de hand.
Ik wou trouwens dat ik 6x per dag kon..... shit ijzerpillen. Morgen ga ik de glucosetest doen, kijk er nu al naar uit, word altijd erg chagerijnig als ik niet ontbijt.... maar goed, is voor een goed doel.
Poll, toch fijn dat er niets chromosomaals gevonden is! Alhoewel ik wel kan voorstellen dat je nu niet staat te juichen. Hopelijk hebben jullie vandaag een blijvertje gemaakt!
Ik wou trouwens dat ik 6x per dag kon..... shit ijzerpillen. Morgen ga ik de glucosetest doen, kijk er nu al naar uit, word altijd erg chagerijnig als ik niet ontbijt.... maar goed, is voor een goed doel.
Poll, toch fijn dat er niets chromosomaals gevonden is! Alhoewel ik wel kan voorstellen dat je nu niet staat te juichen. Hopelijk hebben jullie vandaag een blijvertje gemaakt!
dinsdag 29 september 2009 om 20:46
Yaya, als je je zorgen maakt, kun je natuurlijk best even de verloskundige bellen. Maar ik denk -als volstrekte leek op dit gebied- dat het heel normaal is hoor dat je darmen af en toe van streek zijn tijdens een zwangerschap. Balen van dat behang!
Riz, . Red je je een beetje?
Poll, op zich is het goed nieuws natuurlijk. Chromosomale afwijkingen daar zit je echt niet op te wachten. Maar wat de anderen ook vroegen: wat nu?
Marriss, ik heb toch nog wel hoop voor jou hoor. Voel je je alsof je ongesteld gaat worden, of heb je daar nooit zoveel voortekenen van?
Geinig klokkie hoor hus! Maareh, heb je daar echt een klok nodig en zou je daar echt zoveel verzendkosten voor over hebben? Of wordt jouw handelen momenteel door hormonen bepaald?
Maya, wat een stress voor jullie met dat verlies van die baan! Ik kan me voorstellen dat je daar wel even een nachtje van wakker ligt. Nou ja, gelukkig gaan jullie er niet verschrikkelijk veel op achteruit per maand.
Fanatic, "downloaden", haha! Ik leer hier echt totaal nieuwe terminologie. Geweldig!
Nou, hier verder niks te melden. Heb nu zere borsten, maar ik geloof niet dat ik daar een positief teken in zie.
Riz, . Red je je een beetje?
Poll, op zich is het goed nieuws natuurlijk. Chromosomale afwijkingen daar zit je echt niet op te wachten. Maar wat de anderen ook vroegen: wat nu?
Marriss, ik heb toch nog wel hoop voor jou hoor. Voel je je alsof je ongesteld gaat worden, of heb je daar nooit zoveel voortekenen van?
Geinig klokkie hoor hus! Maareh, heb je daar echt een klok nodig en zou je daar echt zoveel verzendkosten voor over hebben? Of wordt jouw handelen momenteel door hormonen bepaald?
Maya, wat een stress voor jullie met dat verlies van die baan! Ik kan me voorstellen dat je daar wel even een nachtje van wakker ligt. Nou ja, gelukkig gaan jullie er niet verschrikkelijk veel op achteruit per maand.
Fanatic, "downloaden", haha! Ik leer hier echt totaal nieuwe terminologie. Geweldig!
Nou, hier verder niks te melden. Heb nu zere borsten, maar ik geloof niet dat ik daar een positief teken in zie.
dinsdag 29 september 2009 om 20:48
hahahah ja GW nou moet je niet denken dat het 6x enorme hopen zijn hoor het zijn maar hele kleine harde keutels!
En ja echt pijn is het niet! Het is gewoon irritant. Nu heb ik een heel druk weekend gehad en heb ik veel gestaan en gelopen.
Net ff op internet opgezocht en blijkt dat ik eigenlijk gewoon te veel doe.
Door dat vele staan komt er veel te veel belasting op de banden te staan. Ik ga er voorlopig nog van uit dat dat het is. Heb ik het over 2 dagen nog dan bel ik wel ff. Vind het anders zo overdreven, niet?
En ja echt pijn is het niet! Het is gewoon irritant. Nu heb ik een heel druk weekend gehad en heb ik veel gestaan en gelopen.
Net ff op internet opgezocht en blijkt dat ik eigenlijk gewoon te veel doe.
Door dat vele staan komt er veel te veel belasting op de banden te staan. Ik ga er voorlopig nog van uit dat dat het is. Heb ik het over 2 dagen nog dan bel ik wel ff. Vind het anders zo overdreven, niet?

dinsdag 29 september 2009 om 20:56
Ja dat zou ik inderdaad ook nog ff kunnen doen. Nou moet ik zeggen dat het bad me goed gedaan heeft. Het is al minder geworden. Verder heb ik ook wat last van flatuatie of zoiets haha. Misschien zijn het ook mijn darmen wel een beetje.
Ik zal het morgen even aan kijken.
Je hebt eigenlijk wel gelijk. Bellen kan geen kwaad.
Ik zal het morgen even aan kijken.
Je hebt eigenlijk wel gelijk. Bellen kan geen kwaad.