Gezondheid alle pijlers

warmte / thermo BH tegen koude borsten?

27-09-2009 16:29 33 berichten
Even een hele gekke vraag, de winter staat weer voor de deur en ik krijg door de kou altijd erg pijn in mijn borsten. Ik wikkel vaak een wollen shawl om mijn borst heen voor ik naar buiten ga, maar dan zit je jas zeg maar niet zo lekker meer ;) Heeft iemand wel eens een thermo bh gezien, ipv een thermo hemd? Ik weet nl niet of een thermohemd wel genoeg zou helpen.... of iemand misschien een ander briljant idee? ben ik nou de enige die hier last van heeft???
Alle reacties Link kopieren
Deze doen het waarschijnlijk ook als je niet zwanger bent, en merinowol is echt warm.
Of deze

Doe mij deze maar

quote:Mamasaar schreef op 27 september 2009 @ 18:17:

Herkenbaar. Zeker en vooral bij mijn zwangerschappen, vreselijk pijn kunnen ze dan doen. En dan niet door de hormonen(waardoor je borsten al veel pijn kunnen doen), maar echt door de kou...auwa auwa auwa! Het enigste dat bij mij helpt is een warme kruik of de warmte van een kop thee die ik tegen mijn borsten aanvlij (boven mij trui welteverstaan).Dit had ik kunnen schrijven. Toen ik zwanger was, zat ik 's winters soms echt huilend op de fiets, zulke pijnlijke koude borsten.
Whatever, I do what I want
.
.
Gelukkig ben ik niet de enige, bedankt voor de tips! En ze bestaan dus wel! IK had een artikel gelezen over Triumph in Japan waar ze dus echt verwarmbare BH's verkochten, maar die verkopen ze hier niet. Bij mij trekt de pijn idd door mijn tepels heen, het is echt niet te harden, in de auto zet ik de verwarming zo hoog dat ik bijna out ga (in de winter) en thuis heb ik een mini-electrsiche deken die ik over of tegen mijn borsten leg. IK had er vorig jaar al een soort fleeche voering in mijn BH gemaakt, maar fleeche helpt niet echt, en wol lijkt me zo kriebelen... :S En idd bij zwangerschap tien x zo erg, ik kon de vorige zwschap wel janken als ik naar buiten moest, en ik ben net weer zwanger, dus vandaar dat ik nu even op tijd ga zoeken!!! enneh, ja warme mannenhandne helpen nog het best, maar is op de fiets zo raar gezicht ;)
Zelf draag ik in de winter (zeker met borstontstekingsgevoeligheid en borstvoeding) een wollen hemd. Klikt erg kriebelig maar is het niet. Ik heb er wel eentje met wol en zijde en zo zijn er meer combinaties van garen. Gekocht bij zo'n natuurlijke bio kledingwinkel. Is erg dun maar houdt het toch goed warm.
Ik heb er ook last van hihi

Dua je bent niet de enige

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven