NIET groepje
woensdag 30 september 2009 om 17:27
Thanks allen. Ben net thuis, nee kom nog niet op Prik. Morgenochtend mocht ik ze weer bellen als ik er nog niet op kwam. Grrrrr.
Oh ik heb zin in vanavond. Om 7 uur even snel de thuiskapster en dan ga ik weer door met de site. Heb het helemaal te pakken. Yes.
Ps, alle diereneigenaren, ik moest net even kattengrit halen maar wat een leuke aanbiedingen hebben ze allemaal bij Ranzijn.
Nou kom vanavond hier nog even koekeloeren.
Oh ik heb zin in vanavond. Om 7 uur even snel de thuiskapster en dan ga ik weer door met de site. Heb het helemaal te pakken. Yes.
Ps, alle diereneigenaren, ik moest net even kattengrit halen maar wat een leuke aanbiedingen hebben ze allemaal bij Ranzijn.
Nou kom vanavond hier nog even koekeloeren.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 30 september 2009 om 17:30
Aaaarghhh! Mannen... Ik kom net thuis van mijn werk, man werkt de avonddienst en zei vanmorgen: ik doe wel boodschappen voor het avondeten. Maar ligt er een briefje: ik heb geen boodschappen gedaan voor het avondeten... Waarom belt die ukkel me dan niet... Nou kan ik alsnog op pad, haha!
Ik zal eens door mijn boekenkast snuffelen op zoek naar leuke recepten (en hopelijk ook foto's daarvan).
@ Marels; ja hoor, had alleen maandagavond een baalavond. Maar chocola maakt echt een hoop goed hoor!
Ik zal eens door mijn boekenkast snuffelen op zoek naar leuke recepten (en hopelijk ook foto's daarvan).
@ Marels; ja hoor, had alleen maandagavond een baalavond. Maar chocola maakt echt een hoop goed hoor!
woensdag 30 september 2009 om 17:33
Ja, maar ik kan me wel voorstellen dat je heeeel erg baalde Dian, en dat zoiets een paar dagen blijft hangen wel
En leuk hoor, zo'n kerel. Wij halen altijd gewoon eten voor een week, ook groenten enzo, en dan af en toe neem ik tussendoor nog iets mee als ik het nodig vind.
Ooooh, Boro en Its, wat vind ik het leuk dat we naar Mika gaan!
En leuk hoor, zo'n kerel. Wij halen altijd gewoon eten voor een week, ook groenten enzo, en dan af en toe neem ik tussendoor nog iets mee als ik het nodig vind.
Ooooh, Boro en Its, wat vind ik het leuk dat we naar Mika gaan!
668, the neighbour of the Beast
woensdag 30 september 2009 om 17:41
woensdag 30 september 2009 om 17:46
Hihi, ik ben gewoon heel erg slecht geweest en heb tosti's voor mezelf gemaakt. *smak smak*
MV, als ik recepten voor je heb, kan ik ze naar je mailen o.i.d.? En wat is Bo trouwens een scheet! Onze jongste kat zit op dit moment heel verbaasd naar zijn eigen reflectie in de TV te kijken... Ze blijven leuk he?
MV, als ik recepten voor je heb, kan ik ze naar je mailen o.i.d.? En wat is Bo trouwens een scheet! Onze jongste kat zit op dit moment heel verbaasd naar zijn eigen reflectie in de TV te kijken... Ze blijven leuk he?
woensdag 30 september 2009 om 17:51
woensdag 30 september 2009 om 17:54
woensdag 30 september 2009 om 17:57
Dat vond ik ook al
Ik zou bijna de kachel aanmaken, om het herfstgevoel compleet te maken, maar dan kan ik alsnog in mijn bikini gaan zitten en dat zorgt dan weer niet helemaal voor de juiste sfeer
(ik heb een houtkachel, dus als ik die nu aan maak is het gelijk 27 graden binnen )
Ik zou bijna de kachel aanmaken, om het herfstgevoel compleet te maken, maar dan kan ik alsnog in mijn bikini gaan zitten en dat zorgt dan weer niet helemaal voor de juiste sfeer
(ik heb een houtkachel, dus als ik die nu aan maak is het gelijk 27 graden binnen )
668, the neighbour of the Beast
woensdag 30 september 2009 om 18:07
goedenavond,
ik ga eten maar eerst even snel hier
ik kan nog steeds niet op je site MV, zal wel aan mijn provider liggen
itsmarels en boro ik heb er ook zin an
dianV, wat een potlood
ik heb heerlijk een les zumba gedaan vanochtend en ik vind het leuk
euhm voor de rest ben ik het even vergeten, tot zo
ik ga eten maar eerst even snel hier
ik kan nog steeds niet op je site MV, zal wel aan mijn provider liggen
itsmarels en boro ik heb er ook zin an
dianV, wat een potlood
ik heb heerlijk een les zumba gedaan vanochtend en ik vind het leuk
euhm voor de rest ben ik het even vergeten, tot zo
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 30 september 2009 om 19:39
haai!
ik heb net een gevuld brood gemaakt, beetje van mezelf en een beetje van MV. ben benieuwd, staat nog in de oven, even afkoelen en dan proeven.....
Marles ik had gister al hutspot gegeten, dan is het ook herfst/winter
Its is het echt leuk dat Zumba? ik ga het bijna doen zoveel goeds hoor ik erover
trouwens respect voor Plous, die zit 3x/week in de sportschool
ik zag net ook de reclame van Bootje, man was helemaal verbaasd dat ik zei dat ik wist van wie die kat was! haha, hij is trouwens wel vaker verbaasd, want ik weet altijd rare weetjes van hier. of recept ideeen of wat dan ook.
Dian hoort hier echt, ze heeft ook nog recepten op voorraad!
ik heb net een gevuld brood gemaakt, beetje van mezelf en een beetje van MV. ben benieuwd, staat nog in de oven, even afkoelen en dan proeven.....
Marles ik had gister al hutspot gegeten, dan is het ook herfst/winter
Its is het echt leuk dat Zumba? ik ga het bijna doen zoveel goeds hoor ik erover
trouwens respect voor Plous, die zit 3x/week in de sportschool
ik zag net ook de reclame van Bootje, man was helemaal verbaasd dat ik zei dat ik wist van wie die kat was! haha, hij is trouwens wel vaker verbaasd, want ik weet altijd rare weetjes van hier. of recept ideeen of wat dan ook.
Dian hoort hier echt, ze heeft ook nog recepten op voorraad!