NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
Wauw, Prik een vorkje is hip

Maar ik kan niet vinden waar ik me aan kan melden.... Domme Pruttel
nee hoor Pruttie, hadden meer mensen last van

als het goed is, kun je halverwege de pagina inloggen en daar kun je je ook registeren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Heuj.

Ik ben er weer. Site is mooi geworden Mleen!
668, the neighbour of the Beast
heuj
Heujjjj.

Ik verveel me. Zal ik gaan poetsen? Maar ik ben moei en ik heb geen zin.
is het heel hard nodig om te poetsen of kan het morgen nog?

aan de andere kant, dan is het maar gedaan he
Ja, inderdaad. En ik heb maandag de boel ook gedaan, maar toch, 't mot een beetje netjes blijven he
Mareltje ga lekker iets buiten doen ipv poetsen!

het is niet super lekker weer, maar ik was enorm opgefrist na een stukje fietsen
PEV ziet er goed uit! Leuk om zo ook eens ideeën op te doen.

Er staan alleen nog geen toetjes op... Sorry, ik ben een toetjesfan! Heb je interesse in een paar recepten? Je zal momenteel wel overstelpt worden!
Dian, recepten zijn altijd welkom
Ik heb een beetje opgeruimd en verder vind ik het wel goed. De rest doe ik morgen.

Ben je alweer een beetje happier Dian?
Thanks allen. Ben net thuis, nee kom nog niet op Prik. Morgenochtend mocht ik ze weer bellen als ik er nog niet op kwam. Grrrrr.

Oh ik heb zin in vanavond. Om 7 uur even snel de thuiskapster en dan ga ik weer door met de site. Heb het helemaal te pakken. Yes.

Ps, alle diereneigenaren, ik moest net even kattengrit halen maar wat een leuke aanbiedingen hebben ze allemaal bij Ranzijn.

Nou kom vanavond hier nog even koekeloeren.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Dag allemaal!

Hoe gaat het hier?

Eten al op, net op de uni stoofvlees met aard.puree en wortels gegeten. Nu naar huis en vanavond vergaderen.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Balen mv, van die Tele2.

Ranzijn zit hier niet. Vind het trouwens een ranzige naam!
Everytime you make a typo, the errorists win.
Aaaarghhh! Mannen... Ik kom net thuis van mijn werk, man werkt de avonddienst en zei vanmorgen: ik doe wel boodschappen voor het avondeten. Maar ligt er een briefje: ik heb geen boodschappen gedaan voor het avondeten... Waarom belt die ukkel me dan niet... Nou kan ik alsnog op pad, haha!

Ik zal eens door mijn boekenkast snuffelen op zoek naar leuke recepten (en hopelijk ook foto's daarvan).

@ Marels; ja hoor, had alleen maandagavond een baalavond. Maar chocola maakt echt een hoop goed hoor!
Ja, maar ik kan me wel voorstellen dat je heeeel erg baalde Dian, en dat zoiets een paar dagen blijft hangen wel

En leuk hoor, zo'n kerel. Wij halen altijd gewoon eten voor een week, ook groenten enzo, en dan af en toe neem ik tussendoor nog iets mee als ik het nodig vind.

Ooooh, Boro en Its, wat vind ik het leuk dat we naar Mika gaan!
Ohhhhhhhhhhhh wat balen Dian, en baal maar even goed. Potverdorie zeg . Van alles dus. Nou ja. Kan je niet lekker sushi of een pizza voor jezelf bestellen? Lekker jezelf even verwennen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hihi, ik ben gewoon heel erg slecht geweest en heb tosti's voor mezelf gemaakt. *smak smak*

MV, als ik recepten voor je heb, kan ik ze naar je mailen o.i.d.? En wat is Bo trouwens een scheet! Onze jongste kat zit op dit moment heel verbaasd naar zijn eigen reflectie in de TV te kijken... Ze blijven leuk he?
Dat zal hem leren Dian. Moet ie dan zelf maar uitzoeken wat hij eet als ie thuis komt?

Ik heb verklaard dat het herfst is, dus ik eet andijviestamppot met spekjes en worst. Zo!

En vanavond ga ik met thee op de bank boekjes lezen. Omdat het herfst is ja
quote:Marels schreef op 30 september 2009 @ 17:51:

Ik heb verklaard dat het herfst is, dus ik eet andijviestamppot met spekjes en worst. Zo!

En vanavond ga ik met thee op de bank boekjes lezen. Omdat het herfst is ja 2 goeie ideeën, vlak achter elkaar!!
Dat vond ik ook al

Ik zou bijna de kachel aanmaken, om het herfstgevoel compleet te maken, maar dan kan ik alsnog in mijn bikini gaan zitten en dat zorgt dan weer niet helemaal voor de juiste sfeer

(ik heb een houtkachel, dus als ik die nu aan maak is het gelijk 27 graden binnen )
goedenavond,

ik ga eten maar eerst even snel hier

ik kan nog steeds niet op je site MV, zal wel aan mijn provider liggen

itsmarels en boro ik heb er ook zin an

dianV, wat een potlood

ik heb heerlijk een les zumba gedaan vanochtend en ik vind het leuk

euhm voor de rest ben ik het even vergeten, tot zo
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
ik was er wel op, want hij doet het gewoon niet op firefox

ziet er stoer uit hoor myleen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
haai!

ik heb net een gevuld brood gemaakt, beetje van mezelf en een beetje van MV. ben benieuwd, staat nog in de oven, even afkoelen en dan proeven.....

Marles ik had gister al hutspot gegeten, dan is het ook herfst/winter

Its is het echt leuk dat Zumba? ik ga het bijna doen zoveel goeds hoor ik erover

trouwens respect voor Plous, die zit 3x/week in de sportschool

ik zag net ook de reclame van Bootje, man was helemaal verbaasd dat ik zei dat ik wist van wie die kat was! haha, hij is trouwens wel vaker verbaasd, want ik weet altijd rare weetjes van hier. of recept ideeen of wat dan ook.

Dian hoort hier echt, ze heeft ook nog recepten op voorraad!
En nu ga ik de herfst vieren met boekjes en thee. Later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven