Lang geleden... deel 3
zaterdag 15 augustus 2009 om 22:56
Voor alle vrouwen
met een verleden
van onveiligheid,
weet je welkom.
Samen vertrouwen ontdekken,
dat is de titel van het plaatje
wat ik vond.
Samen ontdekken we hier
dat een verhaal verteld mag worden
dat ruimte ingenomen mag worden
dat je je mag uitspreken
dat je mag zijn wie je werkelijk bent
met alles wat in je leeft.
Vervolg op Lang geleden... deel 2:
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 0#m3729580
met een verleden
van onveiligheid,
weet je welkom.
Samen vertrouwen ontdekken,
dat is de titel van het plaatje
wat ik vond.
Samen ontdekken we hier
dat een verhaal verteld mag worden
dat ruimte ingenomen mag worden
dat je je mag uitspreken
dat je mag zijn wie je werkelijk bent
met alles wat in je leeft.
Vervolg op Lang geleden... deel 2:
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 0#m3729580
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
woensdag 30 september 2009 om 12:02
Jammer toch , dat mensen niet even de moeite kunnen nemen om alleen al 'he, wat naar' te zeggen.
Vraag er dan niet naar, denk ik.
Nou, mn werk zit er weer op voor vandaag.
Heb het niet te moeilijk gemaakt voor mezelf, en dat was wel okee. Heb vooral heel hard moeten lachen om een meisje dat een ander meisje gerust wilde stellen.
We waren een spelletje aan het doen, en 2 kreeg de zenuwen een beetje. Waarop 1 zegt 'Rustig aan joh, het is geen wedstrijd! O. *kijkt sip* Toch wel.' hihi.
Tot zover de steun van je klasgenoten.
Straks naar therapie.
Lastig. Zit nu al een beetje met een knoop in mn buik.
Weet dat ik het vorige keer heel moeilijk vond. Maar het is zo lang gelee alweer, en ik merk dat ik nu eigenlijk enkel wil vluchten, me verstoppen.
Alsof ik me heel erg schaam ofzo.
Ga iig maar even uitprinten wat ik na vorige keer allemaal geschreven had, dan kan ik dat iig terughalen straks.
Soms voel ik me zo wanhopig voor therapie. Gewoon, omdat ik me zo schaam voor mij, en het dan straks een heel uur om mij moet gaan draaien. Dan is het toch beroerd als ik me verstop dan.
Vraag er dan niet naar, denk ik.
Nou, mn werk zit er weer op voor vandaag.
Heb het niet te moeilijk gemaakt voor mezelf, en dat was wel okee. Heb vooral heel hard moeten lachen om een meisje dat een ander meisje gerust wilde stellen.
We waren een spelletje aan het doen, en 2 kreeg de zenuwen een beetje. Waarop 1 zegt 'Rustig aan joh, het is geen wedstrijd! O. *kijkt sip* Toch wel.' hihi.
Tot zover de steun van je klasgenoten.
Straks naar therapie.
Lastig. Zit nu al een beetje met een knoop in mn buik.
Weet dat ik het vorige keer heel moeilijk vond. Maar het is zo lang gelee alweer, en ik merk dat ik nu eigenlijk enkel wil vluchten, me verstoppen.
Alsof ik me heel erg schaam ofzo.
Ga iig maar even uitprinten wat ik na vorige keer allemaal geschreven had, dan kan ik dat iig terughalen straks.
Soms voel ik me zo wanhopig voor therapie. Gewoon, omdat ik me zo schaam voor mij, en het dan straks een heel uur om mij moet gaan draaien. Dan is het toch beroerd als ik me verstop dan.
woensdag 30 september 2009 om 12:42
Probeer het om te draaien Wurm.
Fijn dat het straks een heel uur over jou kan gaan. Omdat je het nodig hebt. En je nog veel te bespreken hebt. En wil. En omdat je het zo waard bent. Dat het goed gaat met Wurm.
Goed dat je wat uitprint! Dan heb je iets om op terug te vallen.
Merk dat ik dat altijd heel fijn vind.
Sterks!
Fijn dat het straks een heel uur over jou kan gaan. Omdat je het nodig hebt. En je nog veel te bespreken hebt. En wil. En omdat je het zo waard bent. Dat het goed gaat met Wurm.
Goed dat je wat uitprint! Dan heb je iets om op terug te vallen.
Merk dat ik dat altijd heel fijn vind.
Sterks!
woensdag 30 september 2009 om 16:50
Bezoekje van vriendin was fijn.
Het is een lieverd die me begrijpt. Die zich probeert voor te stellen hoe ik me nu moet voelen, en wat ik nu zou kunnen doen. Duidelijkheid creëren in de chaos.
Had hond beloofd met m te gaan wandelen.
Maar durf niet.. durf de straat niet op.
Ben bang om mensen tegen te komen. In ieder mens zie ik een potentiële viezerik die zijn handen niet thuis kan houden.
Verstandelijk weet ik dat dat niet zo is.. Maar ja.. gevoel he..
En dan word ik toch wel een beetje boos op mezelf.
Dat ik niet eens met appelhond kan gaan wandelen.. waar ben ik mee bezig? Waar ben ik in beland? Waarom kom ik hier zelf niet uit? Waarom doe ik zo, waarom ben en denk ik zo?
En ik ego-post alleen maar.. sorry. Ben echt heel blij met dit plekje.. Dit plekje bij jullie.
Waar ik zonder blad voor de mond te nemen mijn hart mag luchten en mag schrijven wat ik wil en durf.
En waar jullie er voor me zijn.
Wil jullie laten weten dat ik dat echt heel erg waardeer, en me veel steun geeft.
Het is een lieverd die me begrijpt. Die zich probeert voor te stellen hoe ik me nu moet voelen, en wat ik nu zou kunnen doen. Duidelijkheid creëren in de chaos.
Had hond beloofd met m te gaan wandelen.
Maar durf niet.. durf de straat niet op.
Ben bang om mensen tegen te komen. In ieder mens zie ik een potentiële viezerik die zijn handen niet thuis kan houden.
Verstandelijk weet ik dat dat niet zo is.. Maar ja.. gevoel he..
En dan word ik toch wel een beetje boos op mezelf.
Dat ik niet eens met appelhond kan gaan wandelen.. waar ben ik mee bezig? Waar ben ik in beland? Waarom kom ik hier zelf niet uit? Waarom doe ik zo, waarom ben en denk ik zo?
En ik ego-post alleen maar.. sorry. Ben echt heel blij met dit plekje.. Dit plekje bij jullie.
Waar ik zonder blad voor de mond te nemen mijn hart mag luchten en mag schrijven wat ik wil en durf.
En waar jullie er voor me zijn.
Wil jullie laten weten dat ik dat echt heel erg waardeer, en me veel steun geeft.
woensdag 30 september 2009 om 17:11
Appeltje, wat fijn dat je vriendin kwam. En we zouden hier niet meer aan egoposten doen hé? Juist fijn als je je verhaal doet, en van de anderen ook.
Ik heb vandaag ook vriendinnen gezien, die twee die ik gebeld had en we hebben een heel gesprek gehad, was goed. Maar intensief, en nu moet ik vanavond ook nog weg (twee andere vriendinnen, afspraak zo eens in drie maanden, dus al veel eerder gepland), zucht. Eigenlijk heel moe, het was flink mis met mij gisteravond, dus veel te laat in bed, halve oxa genomen, te vroeg opstaan omdat zij kwamen. Eigenlijk wil ik een rustige avond, maar in plaats daarvan moet ik eerst een heel eind rijden, dan vriendin oppikken en samen nog een eind rijden naar die andere vriendin. Ik hoop dat zij rijdt.
Appel, wees niet boos op jezelf, daar help je jezelf niet mee.
Ik heb vandaag ook vriendinnen gezien, die twee die ik gebeld had en we hebben een heel gesprek gehad, was goed. Maar intensief, en nu moet ik vanavond ook nog weg (twee andere vriendinnen, afspraak zo eens in drie maanden, dus al veel eerder gepland), zucht. Eigenlijk heel moe, het was flink mis met mij gisteravond, dus veel te laat in bed, halve oxa genomen, te vroeg opstaan omdat zij kwamen. Eigenlijk wil ik een rustige avond, maar in plaats daarvan moet ik eerst een heel eind rijden, dan vriendin oppikken en samen nog een eind rijden naar die andere vriendin. Ik hoop dat zij rijdt.
Appel, wees niet boos op jezelf, daar help je jezelf niet mee.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
woensdag 30 september 2009 om 19:35
Goed dat je hier schrijft Appel;blijven doen!!
Hetn uitje ging toch door,moest eerst om 9 uur terug bellen maar niemand wist of het doorging...Het regende dus ik dacht dat ik anders voor jandoedel nat zou worden en wou weer terug m'n bed in.Toen belde ze op waar ik bleef?Gelukkig was er nog iemand naar het verkeerde beginpunt gegaan dus die kwam ook later dus ze hoefden niet alleen op mij tewachten.Op de folder stond nml. een ander vertrekpunt dan de bedoeling was.Erg onduidelijk allemaal..
Maar Den Bosch is leuk !Heb een rondvaart gedaan en zijn nog naar die grote cathedraal geweest;mooi hoor en giga groot!!En nog even over de markt gelopen,maar ik heb er geen spijt van
Vanavond zou ik eigenlijk nog naar de Buitenveldert maar SB moet nog thuis komen en die zou eten meenemen dus ik denk dat ik dan niet meer op tijd ben(ben ook eigenlijk wel moe dus da''s niet zo erg)
Hetn uitje ging toch door,moest eerst om 9 uur terug bellen maar niemand wist of het doorging...Het regende dus ik dacht dat ik anders voor jandoedel nat zou worden en wou weer terug m'n bed in.Toen belde ze op waar ik bleef?Gelukkig was er nog iemand naar het verkeerde beginpunt gegaan dus die kwam ook later dus ze hoefden niet alleen op mij tewachten.Op de folder stond nml. een ander vertrekpunt dan de bedoeling was.Erg onduidelijk allemaal..
Maar Den Bosch is leuk !Heb een rondvaart gedaan en zijn nog naar die grote cathedraal geweest;mooi hoor en giga groot!!En nog even over de markt gelopen,maar ik heb er geen spijt van
Vanavond zou ik eigenlijk nog naar de Buitenveldert maar SB moet nog thuis komen en die zou eten meenemen dus ik denk dat ik dan niet meer op tijd ben(ben ook eigenlijk wel moe dus da''s niet zo erg)
woensdag 30 september 2009 om 20:12
Verdorie Appel.
Maak mij eigenlijk best een beetje boos zoals je zo hebben laten gaan.
Niet dat jij daar wat aan hebt.
Maar het is toch van de zotte!!!!
Hoe kunnen ze je nu veel op hebben laten rakelen,zo in detail en je dan naar huis sturen voor twee weken???
Ik snap de hele geestelijke gezondheidszorg niet meer.
Jou verhaal nu,Ster.,Saar..al doe verhalen van jullie.
Ik ben toen ook door de mangel gehaald en zit nu al bijna 8 maanden het in mijn uppie te redden en te wachten.
Ongelooflijk....
Sponge klinkt leuk!!!
Den bosch is heel leuk idd.
Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad.
Ev,ik hoop dat je wel een beetje op jezelf let vanavond.
Je klinkt heel vermoeid.
Philo.
Ja ongelooflijk wat een mens eigenlijk kan hebben toch?
Maar ik gun het je niet,je verdient je plekje en je rust nu.
Liefs!!
Maak mij eigenlijk best een beetje boos zoals je zo hebben laten gaan.
Niet dat jij daar wat aan hebt.
Maar het is toch van de zotte!!!!
Hoe kunnen ze je nu veel op hebben laten rakelen,zo in detail en je dan naar huis sturen voor twee weken???
Ik snap de hele geestelijke gezondheidszorg niet meer.
Jou verhaal nu,Ster.,Saar..al doe verhalen van jullie.
Ik ben toen ook door de mangel gehaald en zit nu al bijna 8 maanden het in mijn uppie te redden en te wachten.
Ongelooflijk....
Sponge klinkt leuk!!!
Den bosch is heel leuk idd.
Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad.
Ev,ik hoop dat je wel een beetje op jezelf let vanavond.
Je klinkt heel vermoeid.
Philo.
Ja ongelooflijk wat een mens eigenlijk kan hebben toch?
Maar ik gun het je niet,je verdient je plekje en je rust nu.
Liefs!!
woensdag 30 september 2009 om 20:42
Tja.. Ier. Zo is het helaas wel gegaan.
En het maakt mij ook boos. Heel erg boos zelfs. Maar heb er alleen niets aan. En dat maakt me dan vervolgens eigenlijk nog bozer.
Ik ben met olifantenpoten over mijn grenzen gestapt.. en waarvoor? Ik weet het niet. Kan je vertellen dat mijn vertrouwen in die therapeut niet echt groter is geworden. En in de emdr ook niet.
Morgen gaan we voor een paar dagen weg.
Heb er al iets meer zin in dan maandag. Toen wilde ik het echt cancelen.
Ik zie wel hoe het gaat.. Ga proberen toch te genieten.
Ik hoop je vanavond even te spreken op msn Ier.
En het maakt mij ook boos. Heel erg boos zelfs. Maar heb er alleen niets aan. En dat maakt me dan vervolgens eigenlijk nog bozer.
Ik ben met olifantenpoten over mijn grenzen gestapt.. en waarvoor? Ik weet het niet. Kan je vertellen dat mijn vertrouwen in die therapeut niet echt groter is geworden. En in de emdr ook niet.
Morgen gaan we voor een paar dagen weg.
Heb er al iets meer zin in dan maandag. Toen wilde ik het echt cancelen.
Ik zie wel hoe het gaat.. Ga proberen toch te genieten.
Ik hoop je vanavond even te spreken op msn Ier.
woensdag 30 september 2009 om 23:06
Appel dat je boos bent kan ik me helemaal voorstellen. Je wordt aan je lot overgelaten voor twee weken terwijl er van alles met je gebeurt.
Misschien is het goed even naar zee te gaan, uitwaaien, buiten zijn. Ik hoop dat het je even helpt.
En Iry dat jij al zolang wacht vind ik ook heel vreemd. Het is geen griepje waar je voor behandeld gaat worden. Is er tussendoor al eens contact met je opgenomen? Hoe het nu is, hoe het staat met de wachtlijst?
Sponge klinkt als een leuke dag!
Volle dag had je EV, heb je het volgehouden?
Ik heb vanavond hardgelopen en ben nu moe, ook niet helemaal fit. Beetje bibberig met een dikke trui aan. Ga zo met een boek m'n bedje in.
Liefs voor iedereen!
Misschien is het goed even naar zee te gaan, uitwaaien, buiten zijn. Ik hoop dat het je even helpt.
En Iry dat jij al zolang wacht vind ik ook heel vreemd. Het is geen griepje waar je voor behandeld gaat worden. Is er tussendoor al eens contact met je opgenomen? Hoe het nu is, hoe het staat met de wachtlijst?
Sponge klinkt als een leuke dag!
Volle dag had je EV, heb je het volgehouden?
Ik heb vanavond hardgelopen en ben nu moe, ook niet helemaal fit. Beetje bibberig met een dikke trui aan. Ga zo met een boek m'n bedje in.
Liefs voor iedereen!