Gezondheid alle pijlers

Tja, toch benieuwd...

30-09-2009 15:41 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dit ook of ben ik de enige... ?

Als ik ongesteld ben, moet ik zo vreselijk vaak plassen! Word er niet goed van!

Herkent iemand dit of ben ik een rare?
Nee, heb ik ook. In de dagen voordat ik ongesteld wordt kom ik zo'n 1,5 kg. aan en in de eerste twee dagen van mijn ongesteldheid plas ik die 1,5 kg. allemaal weer uit.
Nee, Sorry geen last van
Ja, dat komt me bekend voor

*neemt zich voor om zich de volgende keer eens voor en na het plassen te wegen*
ik heb altijd ook zo'n irritante plasdag.

maar goed... meestal voor de ongesteldheid ook 1,5 kilo aangekomen en een opgezette buik . Zal wel vocht vasthouden dan....
Daar heb ik nooit op gelet, mn gewicht rond die tijd... Hoewel ik me wel dikker 'voel', maar dat kan dus gewoon een gevoel zijn...

Het is gewoon irritant, op mn werk moet ik telkens weer naar de wc hollen, terwijl ik gewoon nét was geweest!
Ja dat heb ik ook, echt SUPER irritant!

Net alsof ik dan een blaasontsteking heb alleen dan zonder pijn.
Enne, dan heb ik ook snel last van mn darmen en vaak diarree (sorry) als ik ongesteld ben. Minder zin in eten en t gaat vaak mis... Ook herkenbaar?
Ik heb vaak diarree ja.

Plassen weet ik zo niet, ik plas sowieso veel.
Volgens mij is dat allebei normaal, diarree en plassen. Je baarmoeder drukt dan toch een beetje op je darmen en of blaas denk ik.
quote:Vl43inder schreef op 30 september 2009 @ 15:43:

Nee, heb ik ook. In de dagen voordat ik ongesteld wordt kom ik zo'n 1,5 kg. aan en in de eerste twee dagen van mijn ongesteldheid plas ik die 1,5 kg. allemaal weer uit.Hier precies zo
Herkenbaar!
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Yes, ik ben normaal!

Maarre.... hoezo zou je baarmoeder op blaas en darmen duwen, als je ongesteld bent verandert er verder toch niets aan de stand of grootte van je baarmoeder?
Ik word nooit ongestld en moet altijd enorm veel en vaak plassen. Irritant gewoon.
quote:chocolatelover schreef op 30 september 2009 @ 17:24:

Enne, dan heb ik ook snel last van mn darmen en vaak diarree (sorry) als ik ongesteld ben. Minder zin in eten en t gaat vaak mis... Ook herkenbaar?Heb ik ook. Irritant!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik moet altijd al vaak plassen (zeker als ik net koffie of zwarte thee op heb). Als ik ongesteld ben is dat nog vaker.
Yep,hier ook! Hou megaveel vocht vast paar dagen voor de menstruatie en die pies ik dan lekker weer uit...

Vind het wel fijn op een of andere manier,voel me iets lichter zeg maar.....
quote:chocolatelover schreef op 30 september 2009 @ 20:12:

Yes, ik ben normaal!

Maarre.... hoezo zou je baarmoeder op blaas en darmen duwen, als je ongesteld bent verandert er verder toch niets aan de stand of grootte van je baarmoeder?

Nee, maar de krampen zijn het gevolg van het samentrekken van de baarmoeder (het bloed moet eruit). Dus ik heb zelf de gevolgtrekking gemaakt dat dat van invloed is op de rest van de omgeving.

Vandaar je nickname zeker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven