NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
ik vond het heel erg leuk. ondanks dat de danspasjes soms een beetje moeilijk waren. Het mooie is dat het niet uitmaakt hoe je het doet als je het maar doet.

Ik heb zeker respect voor plous. Zou willen dat ik haar enthousiasme had

Ik ga hier mijn eigen dekentje toe eigenen. Dan maar onder de kattenharen liggen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
jeetje de nietjes allemaal aan het sporten ??

ik ga wel denksport doen okee?
Hihi Dian, ja heb je even, dan heb ik ook nog leuke verhalen hihihi. nee geintje, maar wat zijn ze leuk he die lieve haarballen.

Ja je mag mij altijd mailen op mylenevalerie@hotmail.com

Weet je dat ik ook even in een seconde van verstandsverbijstering bijna die zumba dvd op MP had gekocht, een kopietje van het origineel is maar 10 euro. Maar doordat die man er gewoon niet eerlijk over was dat het een kopie was terwijl ik dat heus wel snap als het origineel nu 70 euro kost, heb ik besloten hem te straffen en het niet te kopen. Zo, dus ik sluit aan bij Yam, doe ook wel aan denksport.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
MV, ik heb een heel brood gevuld met gehakt in plaats van kleine broodjes,best goed gelukt!

ik heb zelfs foto's!

maar nog niet opgeladen, helaas...
Oja Smurfin, wel een foto maken he!!! Laat je nog weten hoe het smaakte?
ohh crosspost hahahah. Leuk Smurfin, hoop dat ie lekker smaakt. Dan ga ik ook een heel brood maken zondag. Nou half brood dan.
Eloman moet zo even de foto's regelen, ben helaas niet zo heel erg geemancipeerd

We zijn thuis. Eindelijk.

Alles is goed gegaan. Volgende week begint Vriend al met de EMDR. Het is wel zo dat na een sessie de klachten een dag of 3 erger kunnen worden .. . Help. Dus dat wordt voor mij 3 avonden lang vrienden lastig vallen

De man die de therapie gaat doen was erg vriendelijk en aardig. En wij waren zoals altijd erg open, zodat het gesprek soepel verliep. Enig misverstand was over de uitbarstingen die Vriend heeft. Of eigenlijk had, sinds de AD heeft ie ze na genoeg niet meer gehad.

De behandelaar dacht even dat hij me dan het huis door sloeg. Wat gelukkig niet het geval is. Hij ontploft verbaal. Ook niet goed, maar ik snap het wel. ( Zoals altijd he, met boro ) dus als hij zulke buien aan voelt komen moet ik gaan wandelen. ( ja ik zou hem ook de deur uit kunnen sturen, maar dat lijkt me niet handig voor de overige verkeers deelnemers. )

En ik heb telefoon nummers e.d. gekregen voor steun als het toch te zwaar word.

Ergens schrok ik wel, ik had niet verwacht dat de bijwerking zo heftig zou zijn, maaaaahaaar als de therapie afgerond is ( en dat is vrij snel ) dan is hij er wel vanaf, dus daar ga ik voor.

Nog een hilarisch geval bij A op de groep. Er is daar een mannelijke sociotherapeut, laten we hem Joop noemen. En Joop verdenken wij van homo zijn. Daar hebben we al een hoop insider grapjes over gemaakt, Vriend en ik. ( Jij bent op hem he ? Neeeee jij bent op hem, nee ik denk dat hij op jou is, nee joh, ik denk dat hij op jou is... .- onduidelijk maar dit soort ongein doen we altijd als we samen zijn - )

Anyway, Joop wilde nog wat bespreken en vroeg aan mij :

"wie van jullie mag ik even op het kantoortje nemen" Hikkend van de lach zei ik: "nou, neem mij maar even"

Ik kwam niet meer bij. Gelukkig kon Joop ook de humor ervan inzien.

Dus.

Anyway, Dian kan heel goed toetjes maken en taarten bakken :-) Dus ze hoort idd goed hier, met die vervelende katten van haar enzo. Brrrr. En ik zal jouw potlood ook eens aan zijn staart haren trekken.

Morgen hebbie iig lekker eten
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:elodita schreef op 30 september 2009 @ 19:39:

Dian hoort hier echt, ze heeft ook nog recepten op voorraad!

Aaawww...

Boro: wat een verhaal, succes en sterkte, en je mag altijd lekker ventileren als je het nodig hebt!

MV: ik zal morgen ff wat dingetjes in Word gooien en naar je mailen!

Weltrusten dames, ivm de ingezette herfst duik ik eens lekker vroeg in de veren!
Dank je Dian en truste alvast. Ik moet zoveel nog doen maar ben zo moe. Ik maak het ook niet laat, morgen maar wat vroeger opstaan.

Weet je waar ik zo van baal? Hebben jullie gelezen bij het jubileumtopic dat die viva waar ik in sta voordat ik hem kon lezen achter de bank is gevallen en de bank een beetje erg zwaar is en niet zo wegkrijg. Nou maak ik mij geen zorgen om die viva, die ligt eronder. Waar ik mij wel echt zorgen over maak is dat ik voor het eerst in mijn leven mijn bril kwijt ben. Ik heb altijd een vast plekje en ben hem nog nooit kwijt geweest. Heel lang vandaag gezocht. Het enige wat ik nog kan bedenken is dat ik even op de bank ging liggen en hem op de rand heb gelegd en dat hij erachter is gevallen. Ik hoop iig dat ik hem morgen heel vind. Zou het zo erg vinden als die kapot is. Maar niet vinden is ook erg. Voor de zekerheid heb ik mijn vuilniszak maar niet in de container gegooid. Mocht ik hem morgen niet vinden dan ga ik daar maar inkijken.

Bah ik haat dit.
Je mag me altijd lastig vallen bor
Navond.

Boro, hoop dat het werkt, die EMDR. Ik hoor er goede verhalen over. En gaat A het ook meteen doen of later?

Thank god het is avond. Was een pittige dag vandaag.
A gaat het ook nog doen mamzie, maar pas als Vriend klaar is. Zodat ook Vriend A kan opvangen, en niet alles meer op mijn schouders terecht komt :-)

voor jou !
dat wordt een heftige tijd Boro, maar wel een lange termijn investering in oplossingen

wel mooi dat zo´n Joop dat net zo hard kan lachen om zijn verspreking

Mamz, ja het is lekker avond, geniet nog even van de rust

MV, doe toch eens normaal, jij wil altijd de vuilniszak gaan uitzoeken als je iets kwijt bent, daar ligt het echt niet hoor! je gooit heus niet in een verstrooid moment je bril weg!

kijk eerst eens in je tassen en bel die nagelstudio
Joop is geweldig Elo l love Joop.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik van heel DH de instelling hou, echt waar. Er werken allemaal zulke fijne lieve aardige mensen. Ik kan gewoon volledig mezelf zijn daar. Ik kan mijn fouten toegeven, maar ook trots zijn om mijn sterke punten. Er wordt altijd meegedacht met ons. Ze staan voor alles open, en wij ook, en zo kan ik nog heel heel lang door gaan.

Ik baal nu al dat hij daar in mei weer weg moet. ( ivm subsidies enzo daar kan DH niets aan doen hoor... de overheid daar in tegen wel @
moge ladies,

Balen Boro dat A al zo snel weer weg moet. Hebben jullie al zicht op waar hij dan heen moet?
hee MV jij bent vroeg (ik ook trouwens)
Ja vroeg nog he. Kom jij nog steeds niet in je ritme? Of was het de bedoeling dat je er vroeg uit moest?

Oja bril heb ik vanochtend gevonden achter de bank.
Goeiemorgen, weer een nieuwe dag, die helaas regenachtig is begonnen. Gelukkig ben ik toch de hele dag binnen. Tot later vandaag hier!
Everytime you make a typo, the errorists win.
goedemorgen, hier is het net zo regenachtig en grijs. Bleegh. Tel daar een goede verkoudheid bij op en jullie weten ongeveer hoe ik me moet voelen
Mogge. Hier is het ook bewolkt maar af en toe komt de zon erdoor. Ik vind het wel lekker.

Moet alleen naar de markt zo en daar heb ik geen zin in.
668, the neighbour of the Beast
Mogguh..

Boro, kan me voorstellen dat je boos bent dat er *door de overheid* zo gesold wordt met een jongen als A. Zelfs een jongen zonder issues zou van al dat verhuizen van slag raken.

Ik heb de eerste stappen in een hardloopschema snelgewandeld
Bah Kikkertje, lekker kopje kippensoep! Ik heb ooit een topic geopend, staat volgens mij in de index, over het "ik-voel-me-weer-snel-kiplekker-soepje. Of zoiets.

Ik ben benieuwd wanneer ik weer de griepprik moet halen.

Hier ook al de hele ochtend regen.

Sterkte Marels, hoop dat je het droog houdt. Ga je wat leuks kopen op de markt?
Hooooooi

Ik doe NIET aan sport

En alle recepten die ik heb, zijn eigenlijk van Myleen en Sun

Mag ik nog meedoen?
ow itsman is zo vreselijk lief

net gaat de bel en worden er langsteel rozen voor me bezorgd. Van itsman als voorproefje op de avond dat we zeven jaar samen zijn. Ik ben helemaal gelukkig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven