Het (r)emigrantentopic - still going strong!

20-09-2009 23:16 3149 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BlijftblozenNL, gaat naar Kuala LumpurGMT+1CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1Ine

FvdM september!Oostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MikkemakSchotlandGMTMmmariposaSpanjeGMT+1NanienItaliëGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijk GMT+1RubisFrankrijk (even forumpauze)GMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Raccoon, alles goed? Kun je een knuffel gebruiken?

Alle reacties Link kopieren
hey hey!! tis gelukt!!

@ ine gefeliciteerd!! supppperrrrrr

@ anais, hahaha wat zal jij gelachen hebben!! ik was verbaasd dat jij geen solo had..
Whoehoe!!!!

Ine!!!! Gefeliciteerd! Gelukt! Alle titels in een keer opstrijken!

Duna - heel veel sterkte. Kan me goed voorstellen dat je er de hele tijd aan moet denken. Gelukkig gaat het weer iets beter.

Raccoon - jij ook sterkte.
Gefeliciteerd Ine! Vanaf nu ben je een beroemde forummer.
Heb net de column van Nynke zitten lezen en die ging over Achterwerk in de Kast. Daar keek ik vroeger ook echt altijd naar. Geweldig! Theo en Thea vond ik dan niet zo veel aan, maar Max Laadvermogen en die rode buurvrouw (weet niet meer hoe ze heette - misschien even googlen later) en Buurman en Buurman... Jeugdsentiment... Heb vorig jaar mijn moeder een dvd met alle afleveringen van Buurman en Buurman gegeven en nu kijkt ze er regelmatig met mijn nichtje naar! Echt leuk!
Go Ine, go Ine, go!!!

Hoe is het, Raccoon?

Oh Saby, Jovanotti... Punto is voor mij de soundtrack van onze vakantie - we zijn dit jaar (en vorig jaar trouwens ook) in Toscane geweest en we hoorden het overal. En het was een hemelse vakantie (als Italië na KL de volgende bestemming is, hoor je mij even niet mopperen. Niet dat ik nu mopper. Nou ja, je snapt me), dus alleen maar goede herinneringen.

Mikkemak: onze jongens liggen echt helemaal dubbel bij Buurman&Buurman. Wij trouwens ook. Ik vraag me alleen af of 'Ajetoo' nou echt Tsjechisch is??? Onze skileraren wisten van niks - maar dat kan natuurlijk ook aan de uitspraak liggen :-)

Hier miezerig weer en een paar mijlpalen. De 17e vliegen Meneer Bloos en ik naar KL voor onze huizen- en scholenzoektocht. Streef-vertrekdatum is 18 januari. En volgende week hebben we een afspraak bij het bureau dat ons met vanalles gaat helpen.

Ik weet niet meer precies wie het aankaartte, maar natuurlijk vind ik de reacties van mijn vriendinnen lief. Hartstikke lief, zelfs. Alleen merk ik dat ik er niet zoveel mee kan als ze, zoals die ene vriendin, vooral blijven hangen in het negatieve. Ik ga ze missen, heel erg zelfs, maar drie jaar is niet heel erg lang. En we gáán nou eenmaal. Als ik te veel stil ga staan bij alle minpunten... dan word het er niet leuker op. En ik wil het leuk blijven vinden. Dus ik prijs me heel erg gelukkig met de vriendinnen waarvan ik ook wel weet dat ze het moeilijk vinden, maar die desondanks enthousiast doen en ons steunen. Dat vind ik echt geweldig!

Over jeugdsentiment gesproken: gisteren per ongeluk de moderne versie van Ti Ta Tovenaar gezien. Best leuk, eigenlijk... Ik miste alleen ToTa Aap...
Ine gefeliciteerd!!

Raccoon, veel sterkte vandaag

Jeetje...alweer een nieuw topic!!!

En ik zie dat ik 'gelukkig' maar zo'n 81 pagina's hoef bij te lezen ...hahaahahaa. (Dat gaat het 'm even niet worden denk ik!)

Had wel gehoord dat ik een naamgenoot heb gekregen!! Marloussie, wat grappig!!!!!!!!!!!!!!!!! Goeie keus hahahahaaa. Is die naam echt een beetje uit te spreken daar dan joh??? En natuurlijk nog gefeliciteerd met je kleine spruit!!

Ok..ik eeeh, ga eens werken..en bijlezen..en eeh....we zien wel. Bleeegh wil weer terug naar Italiaaaaa!!!!!
Ine, yeaaaaah. Gefeliciteerd.
Snjókorn falla, á allt og alla
Ine, gefeliciteerd!!!
Blijftblozen, hoe zit dat precies met het buro wat jullie gaat helpen? Is dat geregeld via de zaak?

Eigenlijk wel fijn dat jullie de feestdagen nog in NL zijn. Kerst is altijd nogal 'zwaar beladen'.

Wat gaat iedereen met kerst doen?? Het is ieder jaar weer een drama... het liefst zou ik na Sinterklaas gelijk overgaan naar 10 januari.

Surfchicky, ik vind jouw naam ook heel mooi. Wanneer ga je nu een keertje vertellen over a) je been, b) je nieuwe baan en c) je nieuwe liefdes?
Onze plannen voor kerst: Trip naar Engeland (Manchester). Zoals het er nu voorstaat met de boot en dan nemen we de auto mee. Dan kan ik namelijk meer troep meenemen naar huis.

M'n CD projectje is gisteren trouwens een onverwachte dood gestorven... Even niet aan gedacht dat de douane wat moeilijk kan doen als ik straks met ruim 60 illegaal gebrande CDtjes de grens over wil.

Dus ik ga maar weer wat anders verzinnen als gastengeschenkje. (En ik vond het nog wel zo'n leuk idee!!!)
quote:Anais01 schreef op 30 september 2009 @ 18:41:

Vanavond wordt ook niks voor Cara hoor Ine, ze gaat met een NEWLY single, dat zijn vrouwen die de hele avond over hun ex praten en geen andere vent lekker of goed genoeg vinden. Cara antwoordt daar dan op met een monoloog over haar Vent en heeft dan geen oog meer voor de lekkere kerels om haar heen. Kortom: hopeloos!

Ik zie hem nu pas. Kan niet zeggen dat je ver van de waarheid afzat!
Biebel, kun je ze daar niet laten branden? Dan stuur je er eentje op naar een vriend of familielid die ze voor je brandt, zoiets?
Cara...
Ine!! gefeliciteerd

@raccoon
quote:snjokorn schreef op 01 oktober 2009 @ 09:05:

Je kan nu goed merken dat het 's ochtends later licht wordt. Het scheelt bijna een half uur met vorige week. Het is wel hardstikke mooi.Lichter? LICHTER? ZIt je ons te stangen of zo?
Muts, ze zegt toch later licht - als in, het is langer donker...

Zucht...
Anais, was wel een mogelijkheid geweest, maar is toch wel veel werk. Maak wel iets anders leuk. Met NLse chocolaatjes/snoepjes, klompjes etc.
Klompjes is wel heel leuk, Biebeltje, je kunt van die inimini-klompjes kopen, die je op kunt hangen. Daar misschien wat snoepjes in, cellofaantje erom en klaar!
Ooooh of wat dacht je van zoiets, kun je jullie namen en de datum laten graveren of zo!

quote:mikkemak schreef op 01 oktober 2009 @ 11:38:

Heb net de column van Nynke zitten lezen en die ging over Achterwerk in de Kast. Daar keek ik vroeger ook echt altijd naar. Geweldig! Theo en Thea vond ik dan niet zo veel aan, maar Max Laadvermogen en die rode buurvrouw (weet niet meer hoe ze heette - misschien even googlen later) en Buurman en Buurman... Jeugdsentiment... Heb vorig jaar mijn moeder een dvd met alle afleveringen van Buurman en Buurman gegeven en nu kijkt ze er regelmatig met mijn nichtje naar! Echt leuk!

Gewéldig was dat, vooral als ze de slappe lach kregen, haha!

Max Laadvermogen en Buurmanx2 ken ik niet, jij bent zeker jonger dan ik, haha!
quote:Ainne schreef op 01 oktober 2009 @ 14:47:

Zucht...Cara moet tegenwoordig helemaal zelf nadenken, voorheen deed Vent dat voor haar.
quote:Ainne schreef op 01 oktober 2009 @ 14:47:

Zucht...Nou zeg. Mag een mens zich ook eens verlezen? In mijn haast om alle posts van IEDEREEN te verslinden? He? Nou? Mooi dat ik jou NIKS meer vertel over mijn avonturen. Schrijf ik voortaan gewoon in het grijs. Hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven