2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
tv tip: op 3 is nu de ganzendans van kabouter plop... briljant
nick jr, daar is wonderteam. Hij vindt het geweldig!
Ben blij dat ik geen tv heb hier . Heel pedagogisch verantwoord zeg ik! Ik heb pedagogisch verantwoord gisterochtend om 7.00 uk bij mij in bed gelegd voor het laatste uurtje. Hij moest zo hard huilen. Hij heeft nog nooit bij ons in bed geslapen (behalve in de kraamweek) maar ik vond het heerlijk! Alleen gaan we er geen gewoonte van maken.

Ik zie miniteddy al voor me jumpend vanaf de bank!

Rossia, haat en liefde liggen dicht bij elkaar...... maar jij bent het dus niet ?
ah gevonden...was ff zappen naar kanaal 303...
Ellein, mini slaapt hier wel vaker tussen ons in. Zo gezellig! En ach hij slaapt daarna ook weer prima in zijn eigen bedje.
heerlijk toch zo'n kleintje in je bed?
mini is volgens mij erg moe van het zwemmen. ze ligt al 2,5 uur te tukken. ga eens ff een tosti maken. hmmm
Nee, Ellein, ik moet je teleurstellen. Ik ben het niet !

Zo, ik ga even lunchen en vanmiddag moet ik echt even wat doen. Kletsen jullie niet teveel??
Ik heb vrij vandaag Rossia, alleen van stofzuigen komt nu niets. Maar ach als ik gewerkt had was dat ook zo..

Lunch ze!
Wat hebben jullie veel geschreven zeg vandaag! Het lijkt wel chatten!

Ik ga zo even bijlezen, maar wil even verslag uitbrengen van het CB:

Ze heeft weer een prikje gehad en moest even heel hard huilen, maar ligt nu in een hele diepe slaap net als de vorige keer na het prikje.

Ze weegt nu al 7210 gram!! De vorige keer 6300. Dus weer flink aangekomen. Verder is ze 64 cm lang. Dus zowel qua gewicht als lengte bovengemiddeld.

Dat is toch wel leuk om te horen. En dat allemaal op Friso flesvoeding. (ja, ik heb aandelen Friso, dat begrijpen jullie wel ; )
Goedzo minijobje!

*gaat ook aandelen Friso kopen *
minijobje heeft miniteddy ingehaald.....
Jeetje, wat zijn jullie melig vandaag! Heb net alles gelezen en lig steeds helemaal dubbel. Jobman zit naast me en kijkt me chagerijnig aan: gaat het?, vraagt hij. Hahaha. Het gaat juist heel goed!

Teddy, hoe zwaar is mini-teddy dan? En hoe oud is ze precies? Mini-jobje is 4 maanden en een week.

*gaat nog wat extra aandelen Friso bijkopen*

Hee, Ellein, grappig dat je over mij gedroomd hebt. Had het niet met ons te koop staande huis te maken of zo, gezien je beroep??

Mamadeb, hopen maar dat ukje geen astma heeft. Wel leuk om weer wat van je te horen. Zit je zelf wel goed in je vel?
miniteddy is nu 8 maanden en 1 week en woog vorige week 6720 gram en was 64 cm. vandaag mocht ik niet wegen van mezelf.
*gooit het werk gelijk neer en sprint naar de beurs voor aandelen friso, voordat Ellein alles wegkaapt*

Wat goed zeg dat ze zo goed gegroeid is. Friso met slagroom!!!

Teddy, goed zo! Niet wegen, maar maar 1x in de maand van Ellein en Michigan?? En die zijn streng hoor!!!
*doet er ook nog wat aandelen CB bij, met al die meiden die naar het onderste rijtje gaan*
Fijn jobje dat mini zo goed gegroeid is. minimimpje woog 2 weken terug ook zoveel. Ben benieuwd wanneer jouw mini hem gaat inhalen. Hij is wel een stuk langer 71 cm geloof ik.
Oh wij zijn zoooooo streng . Teddy, goed dat je niet bent wezen wegen

*zit plannen te maken wat te doen met de opbrengsten van alle aandelen, villa met zwembad...... maandje skieen in Lech......... mooie Gaastra jas voor uk van ¤ 139.95........ toch maar die laarzen van ¤ 149.95*
*niet te vergeten een poetser voor in huis*
Oh Ellein, die heb ik vandaag al. Rossiaman heeft al vakantie en die heb ik even aan het werk gezet !!
Goedzo Rossia, das handig! Ik ben tegenwoordig 2 dagen door de week thuis dus 3x raden wie bij ons de poetser is
Ik vermoed dat dat straks ook mijn toekomst gaat worden....
ik zet ook net de stofzuiger weer in de gangkast....
Gelukkig ben ik niet de enige.........
Ben trouwens wel heel goed in de franse slag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven