2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Skieen is trouwens niets voor mij, ben twee keer in zo'n hal geweest om te kijken of ik het leuk zou vinden. Nou ik ging zo hard naar beneden (recht vooruit!) dat ik daarna echt in mijn broek scheet van angst.

Ik heb het ook altijd koud, en nu weet ik op wintersport is het niet koud, maar toch het vooruit zich aan de hele dag sneeuw en ijs...brrrr
Rossia, eind februari . Je bent niet wijs! Dan heb je seabert net uitgepoept! Ik sluit me aan bij "iedereen", haha. We zullen zien........ zou wel stoer zijn als je echt gaat dan .

Mimpje, balen dat hij geopereerd moet worden. Tja, dat plan je inderdaad niet. Dan moet je maar zustertje spelen in jullie vakantie.
Skieen is zoooo gaaf! We zijn 2 jaar niet geweest nu en dat is eigenlijk te lang. Ik hoop echt te gaan komend seizoen. En ook al skie ik dan niet iedere dag, of ipv een hele een halve dag, alles beter dan niets. En dan kan uk vast al lopen en kan vriendlief sneeuwpoppen maken met uk en hij kan dan op de slee. Helemaal gaaf. Ik zie het al voor me....... Gewoon met een ander stel gaan en om en om babysitten!

*gaat vriendlief even een mailtje sturen met het goede idee*
Oh Mimpje, wat vervelend dat hij geopereerd moet worden. Maar ja, als het daarna beter gaat dan moet het maar he. Hmmm lekker broodje ham en kaas uit de oven, beetje pesto erbij, oh het water loopt me in de mond!

Ellein, ik weet het. Het ligt er ook echt aan, wanneer Seabert komt en hoe ik me voel. Ik kan gelukkig een dag van te voren nog beslissen of ik ga ja of nee, dus we zien het tzt wel.
Je moet het zo brengen dat hij geen nee meer kan zeggen Ellein! Succes!!!
ja hoor ben ik weer aan het knippen en plakke, schrijven jullie 3 pagina's vol.

ellein goed idee zo'n weekje vakantie. ben ik ook wel weer aan toe.

enne ik heb de oplossing voor de wintersport. ik ga mee als babysit. heb niets met skieen, maar wil wel graag foto;s van mini in de sneeuw. De rest van de dag kruip ik wel op de bank met wamre gluwein en een boek. 3 kids op het kleed voor de open haard. goed idee?

ellein ik had inderdaad een pos test in NZ, 16 mei vorig jaar. zie me nog zo zitten 's morgens vroeg. verlaten camping, krappe wc...en een dikke plus op het scherm.
Mooie Deal Teddy! Kan ik je reserveren voor het laatste weekend in febrauri en de eerste week van maart?

Dat is toch wel een bijzonder moment. Heb je daar foto's van? Van de wc met test???
Teddy, plan maar in die week babysitten! Misschien dat er nog wel meer mee willen dan kun je meteen ervaren hoe schoonouders het hebben gehad met hun dozijn kids .

Moest ineens aan jouw test denk afgelopen week. Weet ook niet waarom? Wel bijzonder zo aan de andere kant van de wereld.

Rossia, gewoon kijken hoe het gaat. Sommigen lopen dezelfde dag alweer rond, en huppelen 3 dagen later alweer. Ik hoop dat jij tot die groep behoort, is best relaxed lijkt me. Dan kun je trouwens ook wel weer skieen eind feb .
ach ellein, komt gewoon omdat het niet kan hoor!
Rossia, zie aan de rechterkant een nieuw topic. Heb jij dat geopend ?
nee geen foto's van. was er in mijn eentje. heel stiekem de camper uit geslopen en door het natte gras naar het toilet gebouw. wou ff een test doen om het uit te sluiten omdat er de volgende dag een parachutesprong op het programma stond. Maar had geen positieve test verwacht. De sprong is overigens wel gemaakt de volgende dag. Mini vond het geweldig
En dan bedoel ik niet die slaappillen tijdens de vliegreis maar die van verliefd op de baas
quote:Ellein schreef op 01 oktober 2009 @ 11:56:

Rossia, zie aan de rechterkant een nieuw topic. Heb jij dat geopend ?verliefd op de baas? hihi
hmmm foto;s van mini in de sneeuw, een open haard warme chocomel met slagroom....dat klinkt aanlokkenlijk. Mag ik ook babysitten?
Mimpje, is het zo'n betoog geworden? Goh, had toch rechten moeten gaan studeren en advocaat moeten worden

Teddy, mini heeft geen last van hoogtevrees dus!
Mimpje, van mij mag je ook babysitten! Leuk
ik voel een volgende meeting aankomen. eind februari in een chaletje in de sneeuw
Ja, ik heb een nieuwe Nick aangemaakt, omdat het eigenlijk geen haat en nijd is, maar stiekem ben ik harstikke verliefd....

Mimpje, te gek! Nog een babysitter erbij. In ons reisgezelschap zit nog een baby van Seaberts leeftijd straks, dus maak je borst maar nat!

Teddy, hahaha, pas maar op. Als je mini met een rugzakje ziet, moet je je zorgen gaan maken
Als ik manlief zeg dat ik wel naar de sneeuw wil dan boekt hij vanavond nog....dus misschien moet ik deze berichtjes even verwijderen.
hahaha ze mag met haar rugzakje van de bank springen, maar een vliegtuig is pas van latere orde
haha ik zie mini teddy helemaal voor me, met een rugzakje klaar om van de bank te springen. maak je wel foto's teddy?

Mini zit heerlijk tv te kijken, dat mag als je ziek bent he!
ja dat mag als je ziek bent. lekker in je slaapzak op de bank, met een bakje thee en een beschuit en dan de sound of music kijken. (goh voel me ineens toch zo beroerd... )
Hmmm hij kijkt wonderteam, en zit in zijn wipstoel. Ook goed toch?
heerlijk... wat is wonderteam?

*ga ff zappen*
Denk dat de Sound of Music net iets teveel van het goede is voor mini-mimp, maar het klinkt inderdaad of je bijna ziek wilt worden....

Ik stop dan altijd de Sissi films erin.

Teddy, brilletje op, rugzakje om, 1,2,3 en spring maar van de bank hihi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven