Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Ah, ik wist dat het helemaal begin oktober was, maar niet meer of het de eerste of de tweede was. Verkeerd gegokt.

Fijn dat de lekkasie over is met dit weer!
Goedemorgen ook. Ik ben een beetje verkouden, dus ik neem maar een extra koffie vandaag. Om een beetje op te starten.

Is Nipje ook al weer 1 jaar. Jemig, wat gaat dat snel. Nipje en Nipfamily: van harte gefeliciteerd!
Ik moet ook trouwens nog schoenen voor Maby, maar ik heb geen flauw idee hoe of wat. De hele brede sandalen waar ze op liep zijn nu echt helemaal afgeragd en andere schoenen past ze niet goed. En de afspraak met de voetchirurg is ook al weer 3 weken naar achteren verplaatst, dus ik zal nog wel een oplossing moeten bedenken.
Hè, niet alleen verkeerd gegokt maar ook nog van de wap, want het is vandaag de eerste, niet de tweede, en Nipje is van september.

Anky, zou je iets kunnen met een orthopedische schoenmaker? Dat is waarschijnlijk een hele dure oplossing voor schoenen die ze niet lang zal dragen, maar blote voeten in oktober is ook zo zielig.
en van die soksloffen dan? die zijn wel rekbaar en heeft ze toch een soort zooltje, alhoewel je er ook niet mee door een plas moet stampen... welke maat heeft ze trouwens? ik heb sandalen met het voorste bandje verstelbaar in veel maten staan inmiddels want Mandarijn is afgelopen zomer 3 schoenmaten gegroeid (wel de jongens variant, maar ja, schoen is schoen)

Nipje jarig?!! van harte Nippo en familie, wat gaat dat snel zeg!

Mandarijn wil niet meer blijven liggen, Miffy, en een luier omdoen kan ik ook wel met dat matje op de grond ipv op de commode.
Ja, zat ik ook al aan te denken, maar elke keer wil ik afwachten wanneer ze geopereerd gaat worden. Maar ja, dat schiet ook niet op, want in eerste instantie zouden we in augustus al naar ziekenhuis en dat wordt nu alweer eind oktober en dan is natuurlijk nog de vraag óf ze überhaupt geopereerd wordt en zo ja, wanneer. Misschien dat ik dus toch eens ga rondkijken. Ze is natuurlijk wel een bikkel, die meid, maar op sokken in oktober is inderdaad ook zo wat.

Bah, ik moet nog wat voor mijn werk doen, maar ik heb totaal geen zin. En vanavond ga ik ook geen zin hebben vermoed ik zo.

Miffy (en ook anderen): kan ik jullie nog verleiden tot een saunadate? Ik heb eigenlijk best wel weer zin, vooral met dit prutweer .
Soksloffen is inderdaad ook wel een optie. Of winterlaarzen die iets te groot zijn. Ik ga vanavond eens op zolder zoeken wat ik nog heb.
Alle reacties Link kopieren
saunadate = goed idee! aangezien Sokman de komende tijd best vaak weggaat, heb ik wel 'recht' op zoiets! vinnik dus.

lastig van die schoenen, Anky! Laarzen in een te grote maat is misschien nog wel het slimste.

Geslaagd voor schoenen voor Slof én voor mezelf, ook altijd leuk.

Maar nu eerst even een driftig mannetje troosten
joe-hoe? Is daar iemand?
Ben er wel, maar druk aan het werk. Blehhhh.
Ank, ik heb het volgens mij weleens gezegd maar mijn schoonmoeder heeft nogal ernstig reuma en daarom ook vergroeiingen aan haar voeten. De schoenmaker snijdt bij haar altijd heel netjes de zijkant uit haar schoenen zodat het vergroeide bot daar uit kan steken. Snap dat het voor een klein kind niet ideaal is maar te grote schoenen lijkt me dat ook niet, ze zal toch iets van steun moeten hebben.

Hier ook een drukke dag. Ook een wat minder fijn gesprek met het hoofd van de afdeling waarbij collega behoorlijk emotioneel werd. Ze had helemaal gelijk overigens. Er werd iets gevraagd wat het structurele probleem van onderbezetting totaal niet oplost en alleen maar meer vraagt van ons. Wij weigerden dus ook soort van. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.

Verders weinig. Mannie was zo schattig vanavond en hij zat zo vreselijk lekker te eten. Dat was lang geleden. Mini was druk, erg druk maar zó enthousiast over het lezen (we hebben nu lijsten met woordjes en die mag ze 'oefenen' voor het slapen gaan). Kind is zo trots op zichzelf :-)

Nu moet ik een coole kleurplaat met een motor vinden. Morgen heb ik een taartenmaak workshop. Ik ga een taart voor Mannie maken en hij wil een motor erop....
Komt naast Paminski staan buiten om haar laarzen te verdienen (zie topic)

Haai buurtjes, alles goed hier?
Mijn computer stond de hele avond te ratelen, ik liep nog 22 updates achter, ik mocht niet inloggen ondertussen, flauw hoor.

Aan mij werd ook iets gevraagd waar ik niet blij van werd, of nou ja, gevraagd, medegedeeld, dat we misschien een of enkele dagen per week richting Pammie gaan werken. Nu verandert er wel eens meer wat bij ons, dus ik sla niet meteen op tilt, maar ik heb echt helemaal geen zin in extra reistijd, en weigeren in deze tijden van crisis en reorganisatie is ook niet echt wat. Ik hoop dat het plan niet doorgaat.

Wat leuk dat mini het lezen zo leuk vindt Pammie.

Afhankelijk van tijd en plaats voel ik ook wel voor een saunadate hoor.
Huh laarzen? topic?
quote:citronella schreef op 01 oktober 2009 @ 22:46:

Huh laarzen? topic?Nee op Vrolijke doorstart zaten we te geinen met laarzen en kosten etc
Goedemorgen allemaal!

Pammie, leren lezen lijkt me zo leuk. Ik kan bijna niet meer wachten met Sien. Leuk dat het zo goed gaat met mini en dat ze zo trots is.

Zo, vandaag nog cursus geven en dan nog druk avondprogramma en dan is het Weekeinde. Ik heb er nu al zin in.
Zo, nog even laatste veranderingen in presentatie voor vanmiddag aangebracht en dan op werk nog laatste informatie erbij zoeken en dan moet het goedkomen. Nu nog hopen dat mijn stem het houdt: ik ben behoorlijk schor en dan helpt een middag schreeuwen (lees: de luchtverversingsinstallatie overstemmen) nooit zo.

Mijn moeder wil trouwens in november nog een weekje met ons weg in een huisje. He jakkie, wat naar.... (nee, hoor, hartstikke leuk, ik heb een geweldig leuke moeder en de kinderen kan ik geen groter plezier doen, vooral als er een zwembad is).
Heel jakkie Ank

Ik ben weer remi. Ik moest Mannie vanmorgen omkopen om naar school te gaan, hij begon thuis al te gillen dat hij niet wilde Op school ging het heel goed trouwens, ik ben later nog even teruggeslopen om te spieken maar hij zat lekker te spelen.

Nu ga ik boodschappenlijstje maken en boodschappen doen. Huis is al gedaan, was draait. Vanmiddag keutelen met Mannie en om 4 uur krijg ik er 2 kinderen bij tot half 6, dan eten en dan ga ik een taart maken.
het zat blijkbaar in de lucht, Pammie, want ook hier een Poek die als eerste vanmorgen zei dat ze niet naar de overblijf wilde. en toen maar helemaal niet naar school. gelukkig draaide ze later bij, maar leuk was anders
Ik doe een Sok; lig op de bank onder een dekentje . Mannie zit naast me Sesamstraat te kijken. School was haske goed gegaan.
quote:Pammie schreef op 02 oktober 2009 @ 13:36:

Ik doe een Sok; lig op de bank onder een dekentje . Mannie zit naast me Sesamstraat te kijken. School was haske goed gegaan.je dóet geen Sok, je bént een Sok maar geniet er lekker van, zou ik zeggen. En fijn dat school toch goed gegaan was. tis ook einde van de week he, kotertjes zijn moe.
En ik heb er hier 5.... Vriendinnetje van Mini en de tweeling van de buren. Vooralsnog spelen ze heel lief. De heren op de bovenste verdieping en de dames op de 1e. Eigenlijk vond ik het een beetje dom van mezelf dat ik er nóg één meenam omdat ik me helemaal niet lekker voel. Mja, 4 of 5 maakt dan ook niet meer uit. En anders zet ik ze voor de tv met snoep
Ze zijn nog steeds lief, wat een wonder. Mannie en buurmeisje spelen 'poffertje'. Ze springen van een groot kussen op de zitzak. Eigenlijk bedoelen ze 'bommetje' maar dit klinkt wel erg schattig. En Mannie is heel genereus, hij zei tegen buurmeisje dat zij ook wel mama tegen zijn mama mocht zeggen

De paracetamol is eindelijk aangeslagen gelukkig. En vanmiddag heb ik even liggen dutten op de bank. Eerste dag ongesteld en dan ben ik helemaal gevloerd, echt niet leuk meer.
Ik doe ook aan dekentjes, maar dan in bed. Voel me ziek en ik hoop eerlijk gezegd dat het nu eens doorzet, want steeds van die minne dagen tussendoor schiet ook niet op.

Heb je het overleefd, Pammie?

Presentatie goed gegaan Anky?
Yep, is goedgegaan. Daarna nog weekboodschappen gedaan, straks nog even stofzuigen en was vouwen en dan NIKS meer.

Beterschap Pammie en Remma.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven