Bar Too Much *** 179 ***

25-09-2009 10:52 702 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag tot mijn schrik dat ik post 701 had geplaatst, dus nog ff snel een nieuwe bar openen. Geen tijd om een plaatje te zoeken, komt later.

Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
En nu een smsje, ik lewest het niet! Ik weet toch al waarom het gaat, wil niet dat de pleuris uitbreekt, dat helpt ook niet, weet het uit ervaring.

Tis zoooo kinderachtig, Bieb kreeg van mij geen nieuwe naikies tijdens de kinderbijslagdag, heet dat dolfijne kreng ze voor hem gekocht, uit naam van Anita.

Ze waren te groot en nu willen ze kleinere komen brengen, dat schijnheilige kreng komt hier niet binnen.
Je weet toch!
Weer, ze stalkt me! Op privenummer, slim zeg!
Je weet toch!
Ik moet er zeker als publiek bij aanwezig zijn, denkt ze dat ze me lekkah de grond intrapt want zij is een veeeeeeeel betere moeder. Yeah right! Moet je naar Anita kijken, manipulant kreng is het en overduidelijk product van haar verstikkende opvoeding.

Belt ze weer!
Je weet toch!
En Bibi.....Bieb is verblind ofzo....
Je weet toch!
En die naikies interesseren hem eigenlijk ook niet maar ja, hij zegt ook geen nee.
Je weet toch!
Krijgt ze weer een hysterische bui, ze is gestopt met haar ontwikkeling in haar kleuterjaren, ze heeft nooit geleerd om iets op een andere manier voor elkaar te krijgen.

Ik heb nu 11 oproepen gemist
Je weet toch!
En Bibi wil dat we allemaal als 1 grote gezellige familie met elkaar omgaan, die is ook gek!

Weer!
Je weet toch!
Nah, ze lijkt wel een pitbul met borderline!
Je weet toch!
Ik heb zin om m'n mobiel te vernielen, ze drijft me tot waanzin!

Ik weiger de strijd aan te gaan, schiet geen fuck op.
Je weet toch!
Gelukkig kan ik haar gedrag voorspellen, das wel handig. En zij komt uit Scheveningen, Paps komt uit Duindorp en haar moeder is Duits, nou...dan weet je het wel..
Je weet toch!
Heeft Bieb geen schoenen dan? Als hij ze niet nodig heeft, zou ik zo'n duur kado niet aannemen. Gewoon teruggeven. Als je eenmaal begint aan dat soort kadootjes, is het eind zoek. Verwachten ze ook iets duurs terug. En wie mot dat betalen?

Heb jij weer. Waarom wil ze dan zo graag contact? Slaat toch nergens op? Schoonmoeders en moeders zien elkaar hooguit op verjaardagen van de kinderen.
Yet, dat zeg ik ook tegen Bibi, al die kettingen, ringen, armbandjes en ze verwacht hele andere dingen terug. Hij draagt die dingen niet eens!

Hij had pas een ketting geleend van een vriend, zegt Anita dat ze voor Biebs verjaardag een veel dikkere gaat kopen, ze smeert zelfs z'n boterhammetjes voor op school!

Ze neemt het verstikkende gedrag van haar moeder over omdat dat alles is wat ze heeft, ze heeft geen vrienden want iedereen heeft een hekel aan haar. En ze heeft Bibi tuuk..
Je weet toch!
Bieb heeft genoeg schoenen.
Je weet toch!
Yet, ik ben daar op een verjaardag geweest, ik weet genoeg..
Je weet toch!
Over het algemeen werkt de hemel inprijzen trouwens beter. Dat Bieb zo'n leuke smaak heeft. Dat hij maar boft met zo'n leuke, lieve, zorgzame meid. En nog leuk om te zien ook. Die geweldige eigenschappen heeft ze vast van haar moeder.

Ik ga iets doen met een boodschappenlijst en een pinpas.
Maar goed, dat soort uitspraken lukt je waarschijnlijk alleen zonder teiltje op een nuchtere maag.
Nu staat ze voor de deur, ik doe niet open, ben zgn weg. Gelukkig is Bibi niet thuis.
Je weet toch!
En het is idd een hele mooie meid
Je weet toch!
sterkte ermee

rubber!

LaatZzzzz..
Je weet toch!
Omg, Scheveningen en Duindorp.... Nâh, dan weet je het wel

En Yette, ik snap 't helemaal... dat van die bank.

Je waait van de straat hoero, niks aan!

Zo meteen komt de sivite
Hel, doe de groeten aan Pun.

Schootbappen doen was weer gezellig, hier op de hoek een catfight tussen 2 tienermoeders, daar sterft het hier in de buurt van en verderop werd ik nog voor kankerhoer uitgescholden..

Oh, de foon gaat, wie zou dat nou zijn...
Je weet toch!
Denk dat Anita en moeders ergens verdekt staan opgesteld en mij hebben zien lopen, ik word echt para van die lui...
Je weet toch!
Btw ik heb hier nog een enorrrrme joint liggen. Kreeg ik van dochter 1 voor mijn verjaardag. Had ze in A'dam speciaal voor haar moedâh gekocht

Wel jammer dat ik niet meer rook.......
Dat is wel een beetje zonde Hel
Je weet toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven