Singles in the city - Deel III
zondag 27 september 2009 om 11:37
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zaterdag 3 oktober 2009 om 16:44
zaterdag 3 oktober 2009 om 17:02
He stelletje ouwehoeren!
*Geeft eerst Xen een schop* Geweldig filmpje trouwens!
Dames Erykah en Appeltje... Beetje op de neef van WM zitten kwijlen!!
PV: Gefeliciteerd met allebei je overwinningen. Euhm... boven 0 blijf ik nooit Hopelijk straks als mijn auto weg is (die wordt maandag opgehaald *snik*)
Zes: je avond plannen klinken goed! En probeer je niet te druk te maken over Aap. Anders komme wij ff langs!!
Zooooooo ik ben ook weer bij de mensen. Gisteravond gingen de halve liters inderdaad goed! En tjeeez wat een volk loopt daar toch rond (Leiden/ Leids Ontzet). Een hele grote hoeveelheid ToniPony's, kotsende mensen en ander vreemdsoortig volk. Geweldig om te zien!
Ik ben weer klaar voor het volgende vriendinnetje. Vanavond samen op de bank met fles wijn, hapjes en een film.
Morgen moet ik mijn auto poetsen en leeg halen, boehoehoehoe. Ik zal 'em missen. Dan ben ik gewoon auto-loos (jajaja, ik ben verwend wat dat betreft)
*Geeft eerst Xen een schop* Geweldig filmpje trouwens!
Dames Erykah en Appeltje... Beetje op de neef van WM zitten kwijlen!!
PV: Gefeliciteerd met allebei je overwinningen. Euhm... boven 0 blijf ik nooit Hopelijk straks als mijn auto weg is (die wordt maandag opgehaald *snik*)
Zes: je avond plannen klinken goed! En probeer je niet te druk te maken over Aap. Anders komme wij ff langs!!
Zooooooo ik ben ook weer bij de mensen. Gisteravond gingen de halve liters inderdaad goed! En tjeeez wat een volk loopt daar toch rond (Leiden/ Leids Ontzet). Een hele grote hoeveelheid ToniPony's, kotsende mensen en ander vreemdsoortig volk. Geweldig om te zien!
Ik ben weer klaar voor het volgende vriendinnetje. Vanavond samen op de bank met fles wijn, hapjes en een film.
Morgen moet ik mijn auto poetsen en leeg halen, boehoehoehoe. Ik zal 'em missen. Dan ben ik gewoon auto-loos (jajaja, ik ben verwend wat dat betreft)
zaterdag 3 oktober 2009 om 18:09
zaterdag 3 oktober 2009 om 18:13
Missie geslaagd, maar ben kapot! en ik blijf single besefte ik maar weer eens..Loopt er zon stel in de winkel, eind 30-begin 40, man kan niet van haar afblijven, staan ze bij de groente: nou schatje, wat vind jij lekker vanavond? vrouwtje murmelt en pakt wat kant en klaar. mannetje: oh dat is lekker liefje, nu nog een lekker stukkie vlees erbij lieffie en hebben we nog wat knabbeltjes voor straks schatje? later zie ik ze nog minuten staan bij de wijn...en hij maar liefje, schatje, aaien....aaarrrggghhhh mijn doembeeld van een relatie! De eerste en enige keer tot nu toe dat ik met R in de supermarkt was hadden we ruzie discussie of kipfilet hetzelfde is als kippeborstfilet, kijk daar hou ik van!
Ohh thanks voor de NAschoppen! haha
Was t zon goed idee die tegels, Zes? je kunt ook laminaat met keukentegels kopen, vind ik zelf heel mooi. Ziet er uit als grote grijze tegels, maar is makkelijker te leggen natuurlijk, heb je geen tegelzetter nodig.
Ohh thanks voor de NAschoppen! haha
Was t zon goed idee die tegels, Zes? je kunt ook laminaat met keukentegels kopen, vind ik zelf heel mooi. Ziet er uit als grote grijze tegels, maar is makkelijker te leggen natuurlijk, heb je geen tegelzetter nodig.