Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
PV wacht maar tot het januari/februari is Dan komen alle afrekeningen langzaam binnen druppelen !!

Hier nog wel steeds boven de 0 weten te blijven , enemaand is wel krapper dan de andere maand.

Probeer ook te sparen maar vaak glipt dat spaargeld weer tussen t normale geld.. Grrrrr.

Cursus met pup ging goed , alhoewel hij af en toe bananen in zijn oren lijkt te hebben. En hij moet weer in de bench als ik weg ben , aangezien hij blijft vreten aan t zeil.

Denk niet dat Aapje nog meer dingen zal uitvreten , hoop het niet , maar t heeft mij wel even beziggehouden.

Vanavond lekker naar de bios met een vriend , had van hem kaartjes gekregen met mijn verjaardag. Gaan we ze mooi samen gebruiken. Met de belofte dat ik hem dan 2 kaartjes voor de bios geef dan gaan we zeker 2x per jaar samen naar de bios ..

Hij belt nog terug of t doorgaat en anders heb ik een plan B , nl de kroeg in met paar vrienden. Vieren dat onderbuurman echt naar India is vertrokken , fototoestel mee en hem de fotos toe sturen dat het ook onwies gezellig is zonder hem (lekker gemeen )
Alain Clarke is leuk Erykah! Alvast heel veel plezier! en vertelvertel over WM's neef, istie hot?
Ben ondertussen op zoek naar de waterpomptang.. Kan dat ding nergens vinden , moet nl de cv ketel bijvullenmet water ..

Denk dat onderbuurman t ding eens heeft geleend en niet heeft terug gebracht... ---> naar de gamma dus of broertje ffbellen of hij komt met waterpomptangetje (hoef ik t ook mooi zelf niet te doen)
quote:Zespri79 schreef op 03 oktober 2009 @ 15:45:

PV wacht maar tot het januari/februari is Dan komen alle afrekeningen langzaam binnen druppelen !!

Ik word(zonder t) altijd zo blij van jouw reacties
anoniem_77159 wijzigde dit bericht op 03-10-2009 15:58
Reden: typfoudje
% gewijzigd
Xen als je naar de winkel gaat , neem voor mij dan ff zak aardappelen mee en ff kippenpoten ongemarineerd ..

Scheelt mij weer een ritje
quote:Prikvlieg schreef op 03 oktober 2009 @ 15:53:

[...]

Ik wordt altijd zo blij van jouw reacties Haha .. echt ik dacht dat ook toen ik t 1e half jaar er woonde ach hou best wat over.. Nah en toen kwamen ze de rekeningen .. Stroom/gas , water , WOZ gebeuren.. Hoppa weer een paar ribben uit je lijf
Jaaa Xen...hij is een hottie die neef van WM! Goed lijf en leuke kop..jaaaaaa erg leuk!
En het is ik word....dus zonder T! Sorry ik moest het even kwijt
quote:Zespri79 schreef op 03 oktober 2009 @ 15:53:

Xen als je naar de winkel gaat , neem voor mij dan ff zak aardappelen mee en ff kippenpoten ongemarineerd ..

Scheelt mij weer een ritje Ja daaaaaaaaaaaaaag! Wie moet er met haar zieke lijf op de fiets? ik heb geen auto hoor. Neem jij even een zak perssinaasappelen voor mij mee dan?
Maar valt die neef wel in jouw leeftijdscategorie dan?
Voor Zes:

http://www.youtube.com/watch?v=ffdzmZDWvRY
Xen: hahahahahaha wat een filmpje hahahaha

Perssinaasappelen , pak sinaasappelsap is net z ogoed
Jeugdherinneringen he? iig voor mij wel :-)

vers geperst blijft toch het allerlekkerst.

En over afrekeningen gesproken, ontving er gisteren 1tje van essent: 6,60 terug!
quote:Xenia66 schreef op 03 oktober 2009 @ 16:03:

Voor Zes:

http://www.youtube.com/watch?v=ffdzmZDWvRY:cheer::cheer: hahahahaha....geweldig!!!!!
quote:Xenia66 schreef op 03 oktober 2009 @ 16:00:

Maar valt die neef wel in jouw leeftijdscategorie dan?Ik heb geen idee? WM....hoe oud is ie?
Had ook een meevaller deze week .. Zorgtoeslag 400 euro terug krijgen ! naja moet tnog krijgen maar de brief was in iedergeval positief

Lekkerrrrr
Wow, je meent het Zes! ik ben nl. bang dat ik terug moet betalen. Twee vrienden moeten flink terugbetalen en zij verdienen minder. Kreeg vorig jaar 11 euro, nu 24. Ben in spannende afwachting dus.

Kun je mooi tegels leggen in je keuken joh, niet kapot te krijgen :-)
Zoooo Vleer das lekker zeg! Ik kom er geeneens voor in aanmerking....geloof ik?
Was dat neefje niet veeel jonger dan WM? tjongetjonge dames, how low can you go? beetje op de hyves van medesingles gluren voor smakelijke hapjes....X-D

anoniem_34707 wijzigde dit bericht op 03-10-2009 16:37
Reden: ik werd betrapt
% gewijzigd
Whahaha.....Mijn neef is 41

Hebben jullie mijn foto's zitten te checken Erykah en Appel?

Nou stapavondje met olijfje was echt super gezellig! De halve liters bier waren erg lekker! Nog lekker broodje kroket gegeten, poffertjes! Het kon niet op! Verder ook onze ogen uit gekeken wat voor types er waren...

Alleen ik had al 3 uur geleden thuis kunnen zitten Was (bleek net toen ik thuis kwam 3 uur geleden) mijn sleutels vergeten mee te nemen. Ouders die mijn reservesleutel hebben waren er ook niet en de buren waren natuurlijk ook niet thuis! Echt niet handig!!

Sorry heb verder nog niet bijgelezen!
Pfff...Ik ben er wel Xenia! Betrapt!!
Enne ik heb wel meerdere neefjes...maar ik weet welke Erykah en Appel bedoelen!
Erykah 41 is mooie leeftijd toch ?

Tegels is goed idee dat wil wel van die 400 euro i guess...
Hai WM! halve liters?? dat doen jullie goed zeg! En wat een gedoe met die sleutels zeg, heb je die niet aan je autosleutels hangen dan? Ik had mijzelf tijdje geleden buitegesloten en niemand heeft reservesleutel van mij (tja mn moeder..), dus collega in de pauze in zn nette pak bij buurman naar binnen, over de schutting en via achterdeur naar binnen (die ik toen nog op haak had vanwege de katten).

En aan wie moet die neef nu gekoppeld worden? of mogen de dames dat zelf uitvechten? Ik haak nl. af hoor, gun het jullie zo!
41 is prima leeftijd, ik heb ze het liefst jonger maar voor hem maak ik wel een uitzondering!

Hahahaha Xen....ja we zijn erg triest Appel en ik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven