NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !

Vakantie! Yeah!

Wat leuk om een stukje van Prut te zien Nouja, de katten dan. Frikkat lijkt op 1 van mijn katten. Alleen had Frikkat wat 'rondere' vormen

Dian, wat eng! Gelukkig goed afgelopen

Leuk dat jullie naar Mika gaan! Gezellig!

Leuke tas Its. Ik vind hem heel fout, maar daardoor juist heel leuk!
Haaaaaaaaaaaai

Ik zag dat hier wat Mika fans zitten...hij komt dit weekend bij Paul de Leeuw.

Heeeeeeeeeeeeee Kippetje. Wat bedoel je met Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai? Toch geen oneerbare voorstellen he. Hoe is het meis?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Goeiemorgen!

ik ben er niet vandaag (moet studeren)
Everytime you make a typo, the errorists win.
Even overleggen met de konijnenopvang of een hok van 120 cm wel groot genoeg is. Op zich kan ik met wat gefrutsel en tweedehandsgedoe wel een konijnenflat bouwen, maar vind het ook zonde om dit te doen als de dieren het dan vervolgens niet gebruiken..

Goeiemorgen! Ben weg!
quote:mylenevalerie schreef op 03 oktober 2009 @ 09:35:

Heeeeeeeeeeeeee Kippetje. Wat bedoel je met Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai? Toch geen oneerbare voorstellen he. Hoe is het meis?Duh dat is een oneerbaar voorstel!
Goeiemorgen allemaal!

Vandaag op de normale manier wakker geworden: 2 katten op mijn buik (en geen brandlucht)

Moet vandaag veel te veel doen en heb er eigenlijk helemaal geen zin in... (herkenbaar?) Vman en ik werken allebei fulltime, dus huishouden/sociale aangelegenheden/boodschappen doen enz. komt vaak op het weekend aan. Nou, aan het werk dan maar!

Wat een leuke katten allemaal! Maar ja, nou heb ik echt een ongezond zwak voor die beestjes. Als het aan mij lag, hadden we er nog veel meer, maar daar steekt Vman een stokje voor. Die vind 2 meer dan zat in een flatje (en daar heeft hij natuurlijk ook wel gelijk in).
goede morgen allen,

Dian, herkenbaar, altijd even doorzetten maar dan is alles weer voor de hele week op orde.

leuke tas hoor Its!

Kippie komt even langsgetokkeld! goede morgen!

Ie Jee studeerse, geeft niets het is toch echt herfstweer

Pilous, fijne vakaansie

Prutteltje, werkpaard, geen nare zaken meer en wel volhouden he?! moeten we anders met de Nietjes omstebeurt komen helpen ik denk altijd dat je of een Blokker hebt of seksspeeltjes verkoopt (hoe kom ik daar toch bij, geen idee!) maar ik kan best heel pietlutterig achter de kassa zitten.

MVeetje, nachtbraker, kun je al op je eigen site?

en Mamz krijgt nieuwe konijnen!!
Mogge kinders,

Terug uit DH, Autist meegenomen naar huis Hij is redelijk goed gemutst. 1 driftbui in de auto gehad, mag geen naam hebben dus ( * Denkt terug aan de dagen dat we van DH tot thuis een driftige A in de auto hadden * )

Vandaag een beetje huishouden, beetje met de kinderen bemoeien, beetje computeren, beetje wassen. Van alles een beetje dus.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
pffff

te vroeg gejuigd. Zijn pet staatt helemaal verkeerd. Een aaneengeslotendriftbui.

Net DH maar gebeld om even mijn hart te luchten en op een rijtje te krijgen waarom hij zo doet.

Hechtingsstoornis komt boven. Anyway, nu is het zaak om als hij zo beneden komt ( hij heeft nu even kamertijd, dwz een half uurtje rust nemen, voor hem en voor mij hard nodig ) hem te vertellen dat hij best verdrietig mag zijn omdat hij niet lang thuis is, maar niet boos hoeft te zijn.

Hoera, wat een dag.
Je moet ook niet zo vroeg juichen Boro....

Ik heb mijn opleiding binnen en probeer uit te vogelen wat ik nou eerst moet doen. En 1 boek is in het Engels en het is in het NL al amper te begrijpen
Precies Ploes, het is mijn schuld natuurlijk ook
quote:borodini schreef op 03 oktober 2009 @ 13:51:

pffff

te vroeg gejuigd. Zijn pet staatt helemaal verkeerd. Een aaneengeslotendriftbui.

Net DH maar gebeld om even mijn hart te luchten en op een rijtje te krijgen waarom hij zo doet.

Hechtingsstoornis komt boven. Anyway, nu is het zaak om als hij zo beneden komt ( hij heeft nu even kamertijd, dwz een half uurtje rust nemen, voor hem en voor mij hard nodig ) hem te vertellen dat hij best verdrietig mag zijn omdat hij niet lang thuis is, maar niet boos hoeft te zijn.

Hoera, wat een dag. hier, voor onder je riem...
Ze zijn er! Shirley en Lucky

Broer en zus, broer is groter dan zus, zus is lui

'Wat dacht je, zomaar een foto maken van mijn zus?'

Klikklik!

Boro, ook van mij een hart onder de riem
zo ik was er weer

wat een lieve konijntjes mamz,

boro van mij ook een hart onder de riem
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Lieve hartjes onder mijn riem Dank jullie wel.

Hij is nu kalm, dwz zolang we niets van hem vragen en\of verwachten. Dus we hebben hem nu in een stoort van ignore stand staan. Raar maar het werkt.

Wat een lieve knijnen mamz Ik heb net op MP nog gekeken of de opvang hier in de buurt toevallig caafs over heeft, maar helaas pindakaas. Dat hebben ze niet. ( of mss wel beter ook )

Nu patatjes eten en A en Terror in bed gooien. Tut is door oma mee genomen, dus die is er lekker even uit.

Vanavond visite, ik wil rockbanden, hoop dat de rest dat ook wil :-)

Laterder liefjes
Lastig zo'n heel boos kind. Ben je er al achter wanneer hij begint met zijn boosheid 'op te laden' en of je daar iets zou kunnen bereiken door begrip te tonen voor het feit dat hij gefrustreerd is ook al kun je de frustratie niet wegnemen?

*mooi theoretisch geklep hoor waar ik in de praktijk ook nog de grootste moeite mee heb*
als er hier ooit nog een nestje komt boro, ben je de eerste in de rij. We hebben zelfs nog wel een kooi staan.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wat een leukerds Mamz
oooh wat een skatties Mamzie

uhm, mannetje, vrouwtje, denk je aan sterilisatie?

vandaag naar de stad geweest, naar de markt eigenlijk en veel leuke dingetjes gescoord, nieuw horloge, een heel leuk vest/capeding, 2 leggings en een sjaal. Ook nog naar Oil & Vinegar geweest, heb nog een pluim liggen, maar zag zoveel leuke dingen dat ik niet kon kiezen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rammetjes van de konijnenopvang zijn standaard al gesteriliseerd.

Goh, en dan nu maar een nachtje slapen over de pluim en de Oil en Vinegar.
oh wat een leuke knijntjes mamzelle !
Moge ladies,

Zucht, was weer om 6 uur wakker.

Wat een enige nijnen!!! Blijven ze zo klein?

Jeetje Boro, van mij ook even een onder de riem.

Gister dacht ik even naar de markt in amsterdam te gaan. Werd op de heenweg in de trein al niet lekker. Vond het zonde van de vijf euro om meteen weer terug te gaan. Maar ik ben nergens voor geslaagd. Alleen stof voor Roos. Zelfs een kookboekje die afgeprijst was die ik graag wilde was al weg. Bij thuiskomt meteen gaan liggen maar ben nog steeds niet lekker.

Fijne vakantie Ploes, wanneer vertrek je?
Hoe vinden jullie mijn nieuwe avatOr?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven