NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
Ik maak me meer zorgen om het geld prut. Nou niet helemaal. Ik ben een overbezorgde Poezenmoeder dus bo op twintig meter hoog trek ik ook niet. Maar hoorde zaterdag al dat Bo meer verdient dan de acteurs en dat het low budget is, dus veel tijd is er niet. Bo kreeg amper tijd om te wennen op de set, in de pauze heb ik Bo de set laten zien. Maar als er gefilmd wordt is het echt ala minuut hoor. Niet even rustig laten wennen. En ik maak mij zorgen dat diegene die hem eruit moet halen bang is van katten. Maar daar mail ik van het weekend even over. Dan ga ik mij over het bomengedoe buigen hahahah. Oja zondag veertig zakken kattengrit halen. Moet ik ook nog ruimte voor maken in mijn box, goed dat ik daaraan denk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Woehoeeeee, Mikaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Is dat cool of is dat cool!
668, the neighbour of the Beast
Begrijp ik nou goed dat jullie naar Mika gaan?... Ik volg het nog niet helemaal.... Leuk hoor dames! Avondje uit is altijd goed natuurlijk!

Bij ons is de commotie inmiddels aardig weggeëbt. We hebben wat rookschade aan de buitenkant en overal zit roet, maar we hebben al een schoonmaakbedrijf dat ons gaat helpen (en dat is allemaal verzekeringswerk), dus het gaat gewoon helemaal goedkomen.

Nog ff werken en dan weekend!!

Kat nr. 3 lijkt inderdaad op Collie! Is ze ook net zo lekker sjacherijnig?
Ik ken Mika niet. Ik zit al jaaaren onder grote steen. Ongeveer vanaf dag dat TV-kabel de deur uit ging

Veel plezier allemaal!!

Pode
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Pff Dian gelukkig is het goed afgelopen...

Volgens mij gaan er een paar naar Mika :-) Veeel plezier!

Leuk om de poezenbeesten es te zien Prut!

Succes Yam bij je keuring!

40 zakken Mleen? Das veeeeeel!!
quote:DianV schreef op 02 oktober 2009 @ 14:01:

Kat nr. 3 lijkt inderdaad op Collie! Is ze ook net zo lekker sjacherijnig? T is een mormel Mormel wenst ook alleen maar rundvlees te eten, eet alleen snoepjes als je ze heel hard weggooit en zo. Dan rent ze achter het snoepje aan, maakt ze het snoepje dood en eet hem dan pas op. Echt niet uit je hand hoor, en je mag haar alleen maar aaien als zij naar jou toe komt.Als je naar haar toekomt draait ze je de kont toe en loopt ze weg
Oew, jaaaah, Frikkat was echt een frikkat. Djeez, dit dier klopt precies met je verhalen..

Kort werkdagje gehad vandaag, lekker. De werklui waarvoor ik vroeg thuis moest zijn, daarvan is er 1 al weg en 1 al een tijdje bezig, dus het ziet ernaar uit of we een vrije middag hebben
zo ik heb net even opgepast toen vriendin naar de kapper was

echt een heeeeeeeeeeeeeel leuk babytje!

ander vriendinnetje belt de hele tijd, ze heeft zich ziek gemeld wegens een conflict op het werk, en zit nu in de put. dat conflict loopt al even en nu is het dus helemaal mis! echt heel sneu.
ik was er weer, gewerkt en gewinkeld maar thuisgekomen zonder waar we voor gingen. Wel een vreselijk gave tas gekocht.

pruttel wat een mooie katten heb jij en wat was frikkat een geweldig kat. Kan me goed voorstellen dat je die mist

nu vanavond even helemaal niets
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Itsie, er moet vanavond wel weer popstars gekeken worden hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Die Frikkat, wat een lief bakbeest! Hoeveel woog 'ie wel niet?

Verder ook mooie en lieve poezen allemaal!

Heb hier trouwens hetzelfde traanplaatszeil in keuken, wc en badkamer als Prut.
Everytime you make a typo, the errorists win.
plaatje van de tas Its!

mijn computerT liep helemaal vast van die kattenfoto's, dat zullen dus wel hele grote beesten zijn geweest
haha Elo, je moet niet de katten van alles de schuld geven!!

Ja, plaatje vd tas, its. Ik heb vanmidag 2 u door de stad gelopen voor een tas. Niks gekocht. Wel een supermooie gezien, maar vond 100 euri beetje duur...

deze
quote:itsme26 schreef op 02 oktober 2009 @ 19:03:

[afbeelding]

dezeOhhh die moet MissKip zien, kaassie voor haar.
quote:infojunk schreef op 02 oktober 2009 @ 18:35:

Die Frikkat, wat een lief bakbeest! Hoeveel woog 'ie wel niet?

Verder ook mooie en lieve poezen allemaal!

Heb hier trouwens hetzelfde traanplaatszeil in keuken, wc en badkamer als Prut.Hij was net zo schattig gevuld als Kay, dus ik schat 8 kilo. Kay is nog wel eens dikker geweest na prednison. En heb hem terug gekregen op 6 a 7 kilo. Maar 7 a 8 kilo schat ik Frikkat. Kan er naast zitten hoor, ben niet goed in schatten.
Vrolijke tas, niet helemaal mijn smaak, maar wel leuk!

Onze vorige kat, Kiko, was ook dik en zwaar. Weet alleen niet meer hoe zwaar.

die van ons verschillen ook zo, terwijl ik het idee heb dat ze toch ongeveer hetzelfde eten

info, ik heb nogal een niet doorsnee smaak geloof ik
aaaahw nog zo'n lekkere theemuts

leuke tas Its
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zo nu weer omgekeerd, nu ben ik niet vroeg wakker, nu kan ik niet slapen. Nou ik doe niet mee met dit spelletje. Ik ben tegen maar neem zo toch een slaappil. Het gaat niet goed komen anders.

Truste en tot morgen.
Moge ladies,

Vergeten een slaappil in te nemen maar toch aardig gedaan om tot half zeven te slapen.

Zit te twijfelen wat ik vandaag ga doen, zal ik alleen dingen doen die moeten of ga ik even naar Amsterdam om mij te verwennen met een tshirt op de markt die ik graag wil hebben. Heb hem al in het paars gekocht toen met Roos maar wil hem ook wel in het zwart hebben. Nou even denken.

En ik ga googelen wat ik in hemelsnaam met twee mega dozen witte druiven ga doen. Stom dat ik dat gekocht heb, dat kan ik nooit op.

Mamzie succes vandaag bij het halen van je Nijnen. Maak je een foto voor ons? Is je hok niet een beetje te klein voor twee?
Tuurlijk krijg je die wel op, gewoon naast de pc zetten

Frikkat woog in goede toestand 8 kilo, op die foto was hij net een beetje opgenknapt van de eerste keer ziek zijn... Toen woog hij nog maar 6 kilo, daarna werd het nog minder....

Zo, nu aan het werk
Werkse lieve Prut.

Ja ik dacht al zo te zien 8 kilo. Arm hommeltje. Hoe is het afgelopen op je werk ....... met die nare zaak? Of wil je dat liever niet hier zeggen? Hoop dat je nu eindelijk het wat rustiger hebt.

Spannend het afrijden dinsdag he, leuk. Heb je met rijden nergens meer last van?
Die nare zaak is gelukkig op niks uitgelopen. Persoon in kwestie zag wel, dat ze maar beter niet door kon zetten. Ik ben namelijk niet zo lief als ik eruit zie...

Verder is mijn werk stresseriger dan ooit. Ben er gewoon moe van. Als ik straks klaar ben, ga ik meteen naar bed. Had ik gister ook moeten doen, maar toen ben ik de kroeg ingeweest. Teveel gezopen, drama gemaakt met Frikandel Is alweer goed hoor, we hadden niet echt ruzie, maar als ik gedronken heb kan ik wel eens een beetje overdrijven Ik ben gewoon zoooo moe, al weken....

Maar komt goed Zeg ik altijd, en is vast ook een keer zo.

Met rijden heb ik nergens last van, ik kan alleen de motor niet op de standaard zetten, dan heb ik daarna gagarandeerd 2 dagen pijn in mijn schouder. Maar voor het examen wil ik dat best even doen, dan maar 2 dagen pijn, haha!!
Wees Zuinig op dit exemplaar he, Frikandel is een schat. Balen dat het maar niet rustiger wordt voor je op het werk. Natuurlijk wel een goed teken dat de schoorsteen goed rookt maar een oververmoeide Prut is ook niet de oplossing. .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven