NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
Mijn papieren zou ik ook niet kunnen redden, ligt op allerlei plekken. Mijn kinderen, ikzelf, en de konijntjes vanaf morgen, dat moet het huis uit. De rest is helaas pindakaas.

Inad, vervelend inderdaad als je je kind niet gewoon kunt vertellen dat hij dit weekend naar papa gaat. Hier is het wat dat betreft ook roulette. En dan ben ik er nog zo een die zich bezwaard voelt als ze al twee weekenden achter elkaar iets anders heeft gepland dan een bezoek aan papa.
Ohhh het hele verhaal van nieuw Nijnen gemist. Of had je dat nog niet verteld Mamzie? Leuk, nu 2? Moet ik weer een topic voor je openen voor de namen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Boro, hij is de overtreffende trap van potlood. Klootzak dus!

Dian, die kat van jou, collie, lijkt sprekend op mijn nummer 3 Het konden zusjes wezen. Alleen kijkt die van mij altijd heel boos....

En de andere 2 monsters.

Mmmmm, mooie kruisjes heb ik he

Dames, wat doe ik niet goed?
Je moet een plaatje plakken.

Dat schilderijtje moet je gebruiken ( Het 4 na laatste icoontje )

Wacht, ik zal Jip en Janneke even tevoorschijn toveren

( Nog 5 minuten en dan kan ik kaarten bestellen )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Deze nijnen hebben al namen, Mleen. En je hebt niets gemist, maar pas vandaag is 100 % zeker dat we ze morgen op mogen halen. We moesten nog afwachten of het vrouwtje zwanger zou zijn.

Ze hebben al namen. En die vertel ik als ze er zijn. Niet door ons verzonnen hoor
Jip en Janneke plakken plaatjes.

Op een dag zitten Jip en Janneke achter de computer van mamma. Ze willen plaatjes plakken voor op het viva forum. Jip weet niet hoe het moet. Janneke wel.

Kijk Jip, zegt Janneke. Bovenin dit schermpje staan allemaal kleine vierkantjes. Zullen we ze tellen ? 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15. Zo zegt Janneke, en als je nu van de andere kant telt, het 4e vierkantje, dat is het plaatjes plak vierkantje.

Als je op het plaatjes plak vierkantje klikt met je muis, komt er een rechthoekig schermpje, en daar kunnen we de naam van een website plaatje in plakken.

Jip gaat snel op zoek naar een plaatje.

Ja ! hij heeft er een gevonden. Op : http://www.annie-mg.com/h...traties/jipenjanneke3.gif

Deze moeilijke code plakt hij in het rechthoekige schermpje. Hoho zegt Janneke, even goed kijken of het schermpje leeg is. Dat doet ze met backspace. Zo, nu mag Jip de moeilijke code plakken. En op het OK. Knopje klikken.

[afbeelding]

Vol spanning klikt Janneke nu op "verstuur bericht"

Zal het gelukt zijn ?
Haha, Jip en Janneke zijn ware helden
Wat een mooi diertje, die nummer 23, Prutt!
anoniem_37392 wijzigde dit bericht op 02-10-2009 09:59
Reden: gehussel met foto's ook :)
% gewijzigd
Knap ding he En tevens de liefste, die andere twee zijn een beetje hatelijk tegen alles wat beweegt en geen Prut of Frikandel is sommige mensen of dieren.....
leuke katten prutt!

yammini heeft al drie nachten doorgeslapen , wel met een nachtvoeding maar geen gekeet gespook en een hele nacht wakker

nu moet ik "rennen" want ik moet naar UWV voor de keuring.
WIJ GAAN NAAR MIKAAAAAAAAA

Its en Marels, het is gelukt, ik heb een email en kan zometeen het bedrag gewoon over maken, lukt zonder Creditcard Marels, ik zal mijn rek.nr straks even geven aan jullie :-)

MIKA MIKA MIKA MIKA MIKA MIKA

MIKA MIKA MIKA MIKA MIKA MIKA MIKA MIKA MIKA MIKA MIKA MIKA

MIKA MIKA MIKA MIKA MIKA MIKA
Itsie, Boro en Marels, heel veel plezier! Wanneer is de pret?

Er zitten wel een hele hoop spelfouten in je smileys
Sterkte Yam.

Prut ben je niet bang dat ze in een boom blijven hangen aan hun halsbandje? Dotjes zijn het trouwens.
quote:mamzelle schreef op 02 oktober 2009 @ 10:10:

Itsie, Boro en Marels, heel veel plezier! Wanneer is de pret?

Er zitten wel een hele hoop spelfouten in je smileys Nu niet meer
En dit is Frikkat Ik mis dat beest nog steeds. Dat overvalt je soms ineens. Dan rijden Frikandel en ik langs het meer waar we in de stromende regen hebben gewandeld nadat we hem hebben begraven, en dan kan ik even geen woord uitbrengen omdat er een dikke brok in mijn keel zit.

Ik mis hem!!

Stom he

Grappig, je hebt altijd een idee bij iemand of een dier als je die niet op een foto hebt gezien. Ja Frikkat is Frikkat. Zo had ik hem voorgesteld. Arm hommeltje. Ik heb het ook dat ik soms zo moet janken dat Kay te vroeg is weggegaan. Hij had nog zoveel mooie jaren voor zich. Zo oneerlijk. En ik heb het nog wel eens met vriendinnen over Vriendje, dat is zo ongelovelijk triest, ze was nog maar 1 jaar die lieve schat. Ik moet daar nog vaak aan denken.

Als ik dat al heb zal jij dat zeker hebben he Yam? Wat een scheet was het.
Nou, ze hebben hun halsbandjes inmiddels afgekregen en kwijtgemaakt ( echt waar, ik kan ze nergens vinden slimme beesten ) maar het waren van die dingen met een elastiekje wat knapt als er de druk van het lichaamsgewicht van een hangende kat op kwam. Dus veilig

En mijn katten mogen niet meer in de tuin. Er staat1 boom waardoor ze over de muur kunnen en dat hebben ze ( pas na 3 jaar, haha ) ontdekt, dus ik moet nou een manier vinden om die boom te lozen zonder dat ik de gemeente op mijn nek krijg....

Boro, waar gaan jullie naartoe dan?
Gaan we ergens heen dan Pruttel ?
ooh wat een heerlijk theemuts was Frikkat

mooie katties Pruttie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hoi Nietjes

Prut :

Methodes van de boomverwijdering:

* Andere manieren om een boom te doden kunnen worden overwogen slechts als u niet in een haast bent. Neem uw boor, neem a1/2-duim beetje en boorgaten rond de omtrek van de boomboomstam ongeveer op elke twee voeten en vul deze gaten met stikstofmeststof. De truc is dat u de boom moet vochtig houden. Dit zal beurtelings paddestoel kweken die natuurlijk het hout zal ontbinden. Dit proces kan ongeveer 4 tot 6 weken afhankelijk van de grootte van de boom vergen.

* Als u een weinig moediger wilt worden, is hier een ander chemisch verzinsel dat werkt. Dit vereist van gebruiksnatrium-chloride dat (zout) 1 deel van NaCl mengt aan 2 delen water en dan deze oplossing giet rond de boomboomstam. Deze remedie moet minstens 3 tot 4 keer worden gebruikt alvorens u resultaten ziet. Nochtans, er een veiligheidsgevaar is dat met deze methode moet worden overwogen. U kunt de omringende vegetatie toevallig berokkenen. Deze methode zal ook overal uit 4 tot 6 weken nemen.

* Een andere methode zou zijn uw boor met het halve inchbeetje te gebruiken en opnieuw gaten enkel hierboven te plaatsen rondom de omtrek van de boom waar de wortel de grond ontmoet. Giet zout in de gaten, bij voorkeur kosjer zout, en behandel dan de basis van de boom met zand. Dit zal de boom verstikken en zal any more groei belemmeren zodra de boom sterft.
Peas on earth!
Hey Prinsesje is er weer, hoe is het?

Prut en gaas om de boom doen dat ze er niet meer kunnen inklimmen? Ja weet niet hoe ik het moet uitleggen maar ik moet mij nu verdiepen in de materie hoe een kat niet hoog in de boom kan komen. 11 okt. heb ik opnamens met Bo in een boom en de crew heeft nog niet nagedacht hoe we moeten voorkomen dat Bo 20 of 30 meter omhoog gaat klimmen. Ik dacht dus heel simpel gaas. Dus vandaar dat ik dat ook voor jouw boom denk.
Whahaha PODE Briljant

Beter dan mijn plan om hem tot aan de muur van onder kaal te snoeien, zodat de katten er niet meer in kunnen klimmen ( denk er meteen een hekwerk bij van prikkeldraad om de kale stam, anders doen ze het alsnog ) maar dat het van de andere kant van de muur lijkt alsof boom nog helemaal goed is...
Mikaaaaaaaaaaaaaaa here we comeeeeeeeeee

(zei ze wederom illegaal)

Als je me mailt boro maak ik vanavond het geld over

Nu weer werken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Myleen, als hij verder niet kan ontsnappen door die boom, dan komt hij er vanzelf weer uit Kan wel even duren hoor....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven