K2 zoekt K3
zaterdag 3 oktober 2009 om 21:44
zaterdag 3 oktober 2009 om 21:46
quote:Broedkippetje schreef op 03 oktober 2009 @ 21:44:
Rood = Karen, zwanger
Zwart = Kristel
Blond met zijstaart en Belg = Noa
Blond met lange haren en sexy mond = Josje
Blond met iets te plastic smile = Madelon
En jij ook al zo'n avatar!
Thnx!
Uhhh ja natuurlijk zo'n avatar! Tis Theo en Thea nacht! Waar is die van jou?
Rood = Karen, zwanger
Zwart = Kristel
Blond met zijstaart en Belg = Noa
Blond met lange haren en sexy mond = Josje
Blond met iets te plastic smile = Madelon
En jij ook al zo'n avatar!
Thnx!
Uhhh ja natuurlijk zo'n avatar! Tis Theo en Thea nacht! Waar is die van jou?
zaterdag 3 oktober 2009 om 21:46
quote:Dushi74 schreef op 03 oktober 2009 @ 21:44:
Karen heeft ook in het verleden relatie gehad met Gert (die van die hond samson) Geloof zelfs dat Gertje toen nog getrouwd was. Maar hij is uiteindelijk terug naar zijn vrouw -en kinderen?- gegaan.Daarom vind ik haar leuk, omdat ze niet zo braaf is als die andere twee. Gewoon een lekkere snollekop volgens mij
Karen heeft ook in het verleden relatie gehad met Gert (die van die hond samson) Geloof zelfs dat Gertje toen nog getrouwd was. Maar hij is uiteindelijk terug naar zijn vrouw -en kinderen?- gegaan.Daarom vind ik haar leuk, omdat ze niet zo braaf is als die andere twee. Gewoon een lekkere snollekop volgens mij
zaterdag 3 oktober 2009 om 21:48
quote:Star schreef op 03 oktober 2009 @ 21:46:
[...]
Daarom vind ik haar leuk, omdat ze niet zo braaf is als die andere twee. Gewoon een lekkere snollekop volgens mij Ben ik stiekem met je eens hoor (en dat terwijl ik niet zo van de vreemdgangers ben) Want dat hele zoetsappige imago vind ik net iets te veel zoet.
[...]
Daarom vind ik haar leuk, omdat ze niet zo braaf is als die andere twee. Gewoon een lekkere snollekop volgens mij Ben ik stiekem met je eens hoor (en dat terwijl ik niet zo van de vreemdgangers ben) Want dat hele zoetsappige imago vind ik net iets te veel zoet.
zaterdag 3 oktober 2009 om 21:49