Singles in the city - Deel III
zondag 27 september 2009 om 11:37
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 4 oktober 2009 om 22:28
Tjongejonge zeg, ben ik de hele dag weg, 15 pagina's bijgeschreven of beter gezegd volgeluld
over piemels en ik kan toch niet geloven dat WW daadwekelijk foto's van zn leuter heeft gestuurd..zo wel, niveau dikke 0. Doe ik dus even niet aan mee, sorry.
Veel plezier nog en prettige (werk) week allemaal!

Veel plezier nog en prettige (werk) week allemaal!
zondag 4 oktober 2009 om 22:35
Sorry meiden, dit vind ik echt een grens voorbij en jullie weten hopelijkl wel dat ik allesbehalve preuts ben.
Wieweet: voor mij ben je echt te ver gegaan en ik zou het echt heel fijn vinden als je dit forum verlaat met medeneming van die bezette Camel. (met nadruk op ik he, ik weet niet hoe de anderen daar over denken)
en ik had nog wel zon goehoed humeur
Wieweet: voor mij ben je echt te ver gegaan en ik zou het echt heel fijn vinden als je dit forum verlaat met medeneming van die bezette Camel. (met nadruk op ik he, ik weet niet hoe de anderen daar over denken)
en ik had nog wel zon goehoed humeur