Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Lijkt mij heel vreemd geen auto voor de deur te hebben staan. Moet er niet aan denken , kan echt niet zonder dat ding met 4 wielen.
OK! Geen troep bij jou, maar bij de buren. Goed geregeld. Maar het blijft rot.

Ik voel me ook helemaal raar zonder auto. Er is opeens een stukje vrijheid weg.

Er komt wel weer een auto hoor, maar daar moet ik flink voor sparen. Tot die tijd zal ik vrienden moeten worden met het OV en mijn fiets.

Die fiets ga ik nu maar eens proberen... Op naar kantoor!
Ik ben ook schuldig, dus ik wil ook nog even mijn zegje doen. En daarna maar gewoon vergeten?

Het begon wat mij betreft als een geintje met WM (truth be told, wij hebben er met z'n tweeen achter de schermen ook erg om gelachen), en had net als Zes gedacht dat hij een of andere nepfoto zou sturen, zo van: Jullie denken toch niet dat ik helemaal gek ben?

Verder ben ik het ook eens met Elve, ik heb ook het idee dat WW aan het vissen is, en ons uitdaagt, en ik geloof dat ik me dan weleens een beetje mee laat slepen.....

Bij deze mijn excuses, ik zal voortaan eerst nadenken en dan pas doen.

Verder was mijn date met SV gisteren helemaal TOP! Hij is en blijft de lekkerste!

(en nu BAU)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Ok; over wat er gisteravond is gebeurt heb ik weinig meegekregen dus ik houd mijn mond wijselijk.

Maar er zijn een paar dates geweest? Elve met Prodent en MT met der SV weer. Nog iets anders wat ik het gemist?

Olive: sterkte zonder auto? Was het je lease-wagen die je in hebt geleverd? En nu? Met de trein naar het werk?

Gister MrPiano even aan de telefoon; hij was een weekeind met zijn vrienden weggeweest en zei dat hij me gemist had. Hierop heb ik niet gezegd dat ik hem ook gemist had..... was akelig stil aan de telefoon. Auw. Toen ik op had gehangen had ik wel een onzeker moment; had ik hem dan helemaal niet gemist? Was dat een slecht teken?

Maar moet zeggen dat ik met mezelf en andere een heel leuk weekeind heb gehad en vind dat dat geen slecht teken is; ik kan hem toch evengoed nog leuk vinden als ik me met mezelf goed amuseer?

Anyway; heb alles weer op orde

groetjes
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ach, Ingel, als jij een heel leuk weekend hebt gehad en hem niet echt hebt gemist, is dat toch helemaal niet erg? Ik zou me pas zorgen gaan maken als je het hele weekend huilend op hem had ziten wachten, onder een dekentje, thuis, in je pyjama!
Goeie Pop! Thanx
Goedemorgen zonder zorgen! Wat een rotweer...
Goeiemorgen missP!

Ik kon maar niet opstaan en met de dag beginnen, maar ben nu net gedoucht! Misschien komt het ook wel omdat ik pas om half vijf in mn bed lag, en dat was niet omdat ik gisteren op stap ben geweest, nee, er moesten mensen met autopech gered worden. Dus ik heb de halve nacht in de auto gezeten, met een vriend, was erg gezellig!
MissT...check de group even!

*gaat nu weer snel aan het werk*
Wat waren de kids druk zeg....Ik heb knallende koppijn en voel de spanning in mijn nek en schouders (bovenste gedeelte van mijn rug)
So Pop; heftig nachtje gehad. Wie had er pech gehad? En waar stonden ze? Het is maar goed dat ze op zon goede hulp als jou kunnen rekenen! Gelukkig maar dat je vandaag vrij had dan.
Zooo net even lekker onder de douche gestaan....Dat helpt wel een beetje!

Kijk Pop, goede daad!

MP...Hoe gaat het nu met zoon?
Zo he he die k*&-maandag zit er gelukkig op! Is gewoon niet mijn dag!

WM...jij had dus ook een manic monday vandaag? Een douche nemen kan echt wonderen doen he?

MissT...fijn dat je weer zo'n leuke (en vooral lekkere) avond met je SV had!

Ingel...hoef je toch geen conclusies aan te verbinden, jij hebt je gewoon prima vermaakt dit weekend....helemaal goed toch!!

Olive...ben je nog droog thuis aangekomen? Heb je al zo'n ontzettend hip regenpak? (als iets sexloos is...whahahaha)

Nog even serieuze noot richting WW...als jij hier komt om te hengelen (wat je overduidelijk doet, ook in andere topic's), het is al eerder gezegd maar daar is het forum niet voor bedoeld. Een geintje moet kunnen hoor maar dat van gister ging echt nergens over.

Ik ben het volledig met Xenia eens dat het beter is als je van dit forum verdwijnt, na de actie van gister kunnen we je niet meer serieus nemen (en dat is niet dubbelzinnig bedoeld)! Sowieso heb ik grote vraagtekens bij sommige mannen die in dit topic komen schrijven, het is allemaal onder het mom van gezellig meekletsen maar ondertussen....

Ik ga naar een vriendin, het is ons tv-avondje: Hollands Next-topmodel en Project Catwalk. Heeeerlijk die programma's!

Fijne avond allemaal! X
quote:Erykah schreef op 05 oktober 2009 @ 17:53:

Nog even serieuze noot richting WW...als jij hier komt om te hengelen (wat je overduidelijk doet, ook in andere topic's), het is al eerder gezegd maar daar is het forum niet voor bedoeld. Een geintje moet kunnen hoor maar dat van gister ging echt nergens over.

Ik ben het volledig met Xenia eens dat het beter is als je van dit forum verdwijnt, na de actie van gister kunnen we je niet meer serieus nemen (en dat is niet dubbelzinnig bedoeld)! Sowieso heb ik grote vraagtekens bij sommige mannen die in dit topic komen schrijven, het is allemaal onder het mom van gezellig meekletsen maar ondertussen....

Amen
Ja was echt niet mijn dag vandaag.

Verslapen omdat ik een wekker heb die niet snoozed (Slaap ergens anders,pas op huis en kat )

Verder wilde het op werk ook niet vlotten.....

Dus dan is die douche echt even hemels!

Ik ga zo lekker pannenkoeken eten Boodschappen worden gelukkig gehaald en dan ook lekker een avondje RTL5
Hoi allemaal!

Ook manic monday hier en merkte vanaf half 9 al dat ik nog lang niet beter ben...shit zeg. Maar ja, teringdruk en donderdag begint de cursus, dus ik zet nog maar even door!

Wieweet, ik ga nu bij een Viva Angel melding doen van je hengelgedrag en het verhaal met de foto. Neem aan dat je weet wat de consequenties zijn. Jammer dat je het zover laat komen en niet gewoon de eer aan jezelf houdt.
Winkelmandje, ik zag net op tv dat het de dag van de leerkracht is, en er was een school waar leraren een massage kregen. Dat was wat voor jou geweest!
Ooooooow knuff voor alle manic-monday meiden!

Xen: Pas je wel een beetje op, niet jezelf voorbij lopen he! Een verwaarloosd griepje kan flink vervelend zijn!

WM: Weer een beetje bijgetrokken? Bevalt je logeerhuis?

Erykah: Euhm... nog geen regenpak... Grrr, ben net zeiknat geregend!! Dan maar a-sexueel!

Pop: wat lief van je dat je bent gaan helpen vannacht! Dan heb je het uitslapen en relaxen meer dan verdiend!

Ingel: Ik zie het juist als positief dat je MrPiano niet hebt gemist. Je kan je goed zelf vermaken en hij is de kers op de taart!

WW: Noem me dom en naïef, maar ik denk dat we geen van allen hadden verwacht dat je écht foto's zou sturen (althans, ik niet). Dit zeg ik wel nadat ik ook toegeef te hebben uitgedaagd en wellicht geprovoceerd. En ja, misschien heel naïef om te denken dat het zo uit de hand zou lopen.

De schuld ligt wat dat betreft bij meerderen van ons, melig, opstandig, uitdagend. Maar een foto van mijn geslachtsdeel sturen... no way.
Ik stel voor dat we WW laten schrijven en hengelen en doen, maar dat we hem gewoon niet meer lezen. Probleem opgelost.
Sorry MP, heb al melding gedaan. Hij blijft dan toch een storende factor, al negeren we hem. Op het in de ban van de man-topic besteedt ook niemand aandacht aan hem, maar hij blijft daar maar onzinnige posts neerzetten. Ik vind die foto echt ver ver over de grens en hengelen is sowieso al reden voor een ban, perma of niet.

Ingel: ik vind t ook goed teken dat je m niet echt gemist hebt, maar soms willen mannen gewoon zoiets horen, al meen je t niet 100%.

Pop; stoer en lief hoor midden in de nacht wegenwacht spelen (god hoe heette dat liedje nu ook alweer...ik ben....van de wegenwacht)
Xen, ik ken het liedje niet!
Ik ben Alie, van de wegenwacht, de wegenwacht, de wegenwacht

Dag en nacht, wat een pracht, van de wegenwacht!

Corrie van Gorp was dat!

En ik ken er nog eentje van haar:

Luister lieve jongen, (...) Jij praat er steeds maar weer omheen en laat mij maar vissen
Ik zal de consequenties aanvaarden als ik een ban krijg vanwege mijn uitdaaggedrag. Maar laat me dom en naïef zijn (net als andere hier) maar ik had NEVER NOOIT gedacht dat ik echt de link van de foto zou krijgen!

Ja Pop, dag van de leraar. Wij hebben een roos gekregen op werk!
hahaha MP! alie was het!
quote:wieweet72 schreef op 05 oktober 2009 @ 21:55:

[...]

Ja eerst had ik dat ook niet willen doen maar jullie bleven zo aandringen dat ik me uiteindelijk toch heb laten uitdagen

Wees dan ook gewoon een vent en neem verantwoordelijkheid voor je daden! En loop nu niet "zielig" te doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven