Singles in the city - Deel III
zondag 27 september 2009 om 11:37
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 4 oktober 2009 om 22:56
en wat is de volgende stap: blote tieten check van WM en haar vooral belachelijk maken op een openbaar forum? Want hoe onbeschamend het ook is wat ww gedaan heeft, jullie hebben hem natuurlijk flink belachelijk gemaakt. Gun jullie plezier hoor, maar vergeet niet dat hier tig meelezers zijn, had het gewoon achter de schermen gedaan.
zondag 4 oktober 2009 om 23:02
quote:Xenia66 schreef op 04 oktober 2009 @ 22:35:
Sorry meiden, dit vind ik echt een grens voorbij en jullie weten hopelijkl wel dat ik allesbehalve preuts ben.
Wieweet: voor mij ben je echt te ver gegaan en ik zou het echt heel fijn vinden als je dit forum verlaat met medeneming van die bezette Camel. (met nadruk op ik he, ik weet niet hoe de anderen daar over denken)
en ik had nog wel zon goehoed humeur
Ben het wel met je eens Xen. WW is naar mijn mening over de schreef gegaan, maar is ook behoorlijk uitgedaagd hier. Praten over piemols is leuk, maar op plaatjes ervan van forummers zit ik ff niet te wachten...daar zijn andere sites voor.
Ik vind jullie nog vreselijk lief hoor meiden, maar 'moeders' gaat even optreden hier
Sorry meiden, dit vind ik echt een grens voorbij en jullie weten hopelijkl wel dat ik allesbehalve preuts ben.
Wieweet: voor mij ben je echt te ver gegaan en ik zou het echt heel fijn vinden als je dit forum verlaat met medeneming van die bezette Camel. (met nadruk op ik he, ik weet niet hoe de anderen daar over denken)
en ik had nog wel zon goehoed humeur

Ben het wel met je eens Xen. WW is naar mijn mening over de schreef gegaan, maar is ook behoorlijk uitgedaagd hier. Praten over piemols is leuk, maar op plaatjes ervan van forummers zit ik ff niet te wachten...daar zijn andere sites voor.
Ik vind jullie nog vreselijk lief hoor meiden, maar 'moeders' gaat even optreden hier
zondag 4 oktober 2009 om 23:03
quote:Xenia66 schreef op 04 oktober 2009 @ 22:56:
en wat is de volgende stap: blote tieten check van WM en haar vooral belachelijk maken op een openbaar forum? Want hoe onbeschamend het ook is wat ww gedaan heeft, jullie hebben hem natuurlijk flink belachelijk gemaakt. Gun jullie plezier hoor, maar vergeet niet dat hier tig meelezers zijn, had het gewoon achter de schermen gedaan.Eensch
en wat is de volgende stap: blote tieten check van WM en haar vooral belachelijk maken op een openbaar forum? Want hoe onbeschamend het ook is wat ww gedaan heeft, jullie hebben hem natuurlijk flink belachelijk gemaakt. Gun jullie plezier hoor, maar vergeet niet dat hier tig meelezers zijn, had het gewoon achter de schermen gedaan.Eensch
zondag 4 oktober 2009 om 23:04
quote:Xenia66 schreef op 04 oktober 2009 @ 22:56:
en wat is de volgende stap: blote tieten check van WM en haar vooral belachelijk maken op een openbaar forum? Want hoe onbeschamend het ook is wat ww gedaan heeft, jullie hebben hem natuurlijk flink belachelijk gemaakt. Gun jullie plezier hoor, maar vergeet niet dat hier tig meelezers zijn, had het gewoon achter de schermen gedaan.
Nou ik zou never nooit mijn tieten hier showen!
Sorry hoor, maar uitdagen hebben wij gedaan. Maar hij heeft ze gemaild en dat is iets wat ik echt niet begrijp als weldenkend persoon......
Nou ik zou never nooit mijn tieten hier showen!
Sorry hoor, maar uitdagen hebben wij gedaan. Maar hij heeft ze gemaild en dat is iets wat ik echt niet begrijp als weldenkend persoon......
zondag 4 oktober 2009 om 23:06
Xen: hij vheeft zich zelf belachelijk gemaakt.Ik had nl verwacht dat hij een of andere grappige foto van iets zou opsturen niet verwacht dat hij ECHT fotos van zijn geslachtsdeel zou sturen.
En ja hem belachelijk gemaakt , maar eigenlijk interesseert mij dat niet eens.. Had ie zichzelf maar niet zo belachelijk moeten maken.
En ja hem belachelijk gemaakt , maar eigenlijk interesseert mij dat niet eens.. Had ie zichzelf maar niet zo belachelijk moeten maken.
zondag 4 oktober 2009 om 23:08
quote:Xenia66 schreef op 04 oktober 2009 @ 23:08:
De uitdaging snap ik dan nog wel, maar als er geconstateerd wordt dat ww daadwerkelijk een foto stuurt hadden ze moeten stoppen en hem niet daarna nog eens de grond in moeten boren.
Haha Appel, wat een plaatje weer!Xen .. hij stuurde niet 1 foto , daarna kwam er nog een mailtje met 4 foto's !!!
De uitdaging snap ik dan nog wel, maar als er geconstateerd wordt dat ww daadwerkelijk een foto stuurt hadden ze moeten stoppen en hem niet daarna nog eens de grond in moeten boren.
Haha Appel, wat een plaatje weer!Xen .. hij stuurde niet 1 foto , daarna kwam er nog een mailtje met 4 foto's !!!
zondag 4 oktober 2009 om 23:09
zondag 4 oktober 2009 om 23:13
quote:appeltje72 schreef op 04 oktober 2009 @ 23:09:
Wie wat nu wel of juist niet had moeten doen, dat is niet eens het belangrijkste. Persoonlijk hou ik helemaal niet van personen te kijk zetten, wat ie ook gedaan heeft. Lijkt nu een beetje op het pesten van vroeger op het schoolplein. Daar kan ik nooit goed tegen, net als bijvoorbeeld ruzie.Als je het zo bekijkt, moet ik je wel gelijk geven....
Wie wat nu wel of juist niet had moeten doen, dat is niet eens het belangrijkste. Persoonlijk hou ik helemaal niet van personen te kijk zetten, wat ie ook gedaan heeft. Lijkt nu een beetje op het pesten van vroeger op het schoolplein. Daar kan ik nooit goed tegen, net als bijvoorbeeld ruzie.Als je het zo bekijkt, moet ik je wel gelijk geven....
zondag 4 oktober 2009 om 23:17
Truste Xen
Meiden, laten we het topic met z'n allen nog leuk houden. Dus kletsen en discuzeuren over van alles, dus ook bij tijd en wijlen over geslachtsdelen maar wel elkaar in de waarde laten anders vind ik het niet leuk meer (legt zweep weer weg)
Ik ga ook naar bed. Truste!
Meiden, laten we het topic met z'n allen nog leuk houden. Dus kletsen en discuzeuren over van alles, dus ook bij tijd en wijlen over geslachtsdelen maar wel elkaar in de waarde laten anders vind ik het niet leuk meer (legt zweep weer weg)
Ik ga ook naar bed. Truste!
anoniem_70470 wijzigde dit bericht op 04-10-2009 23:22
Reden: komma ertussen anders wordt E boos ;-)
Reden: komma ertussen anders wordt E boos ;-)
% gewijzigd
zondag 4 oktober 2009 om 23:35
Zo kies ik even een verkeerde avond uit om een date te hebben, gezien alle pagina's die hier bijgeschreven zijn Ach WW werd uitgedaagd maar ging er ook wel erg op in....en dan ook nog een foto sturen, dat begrijp ik dan niet helemaal, maar goed. Bovendien, WW schrijft tegenwoordig ook mee bij 'in de ban van de man' (ander soortgelijk topic als onze op relaties) dus WW als het niet zo is mijn excuses, maar had een beetje het gevoel dat er ook een vis-intentie achter zat. Maar dat denk ik maar.
Date met Prodent was leuk Hij is wel leuk, ziet er echt goed uit, maar verder heeft het weinig potentie tot meer (zeg maar geen).
Slaap lekker allemaal!
Date met Prodent was leuk Hij is wel leuk, ziet er echt goed uit, maar verder heeft het weinig potentie tot meer (zeg maar geen).
Slaap lekker allemaal!
zondag 4 oktober 2009 om 23:46
Wat is er allemaal gebeurd hier?!!! Ik kan ook niet even een avondje weg he? Het begon als een vraag waar WW serieus (tot mijn grote verbazing) op inging...maar het heeft wel hele rare wending gekregen.
Julie hebben al billenkoek gekregen van Appeltie dus ik ga er voor de rest niets meer over zeggen
Elve...ik ben het met je eens, dat idee heb ik ook dat WW hier met vis-intenties zit. Zijn nickname zegt genoeg he?
Gadver weekend alweer voorbij...gaat echt veel te snel!!
Julie hebben al billenkoek gekregen van Appeltie dus ik ga er voor de rest niets meer over zeggen
Elve...ik ben het met je eens, dat idee heb ik ook dat WW hier met vis-intenties zit. Zijn nickname zegt genoeg he?
Gadver weekend alweer voorbij...gaat echt veel te snel!!
maandag 5 oktober 2009 om 00:09
Wieweet, begrijp best dat je jezelf dan niet wil laten kennen. Maar begrijp wel dat het bij ons (nou ja, kan alleen voor mezelf spreken, bij mij dus) wel argwaan opwekt als er een man opeens mee komt schrijven op een topic als deze. Vandaar de uitdaging denk ik. Gewoon niet op ingaan. Je bent trouwens niet de enige man die hier meeschrijft (waar is Badmeester gebleven?) maar ik zag toevallig dat je ook bij een ander topic meeschrijft dus dat roept bij mij wel argwaan op. Dit is geen datingsite, dus daarvoor moet je hier niet wezen
Erykah, weekend gaat inderdaad veel te snel voorbij!
Erykah, weekend gaat inderdaad veel te snel voorbij!
maandag 5 oktober 2009 om 08:09
Schuldig! Ja ook ik heb lopen pesten/plagen. Niet echt volwassen gedrag.
Ik lazerde van mijn stoel toen ik zag dat WW écht foto's had verstuurd (vraag me nog steeds af of ze niet van internet zijn geplukt... maar nee, het antwoord hoef ik niet te weten).
Ik hou er verder over op.
Een nieuwe werkweek is begonnen. Ik zit thuis te werken. Mijn auto wordt straks opgehaald, en dan kan ik op mijn fiets naar werk. Volgens mij waait het niet meer zo hard als dit weekend... gelukkig!
Ik lazerde van mijn stoel toen ik zag dat WW écht foto's had verstuurd (vraag me nog steeds af of ze niet van internet zijn geplukt... maar nee, het antwoord hoef ik niet te weten).
Ik hou er verder over op.
Een nieuwe werkweek is begonnen. Ik zit thuis te werken. Mijn auto wordt straks opgehaald, en dan kan ik op mijn fiets naar werk. Volgens mij waait het niet meer zo hard als dit weekend... gelukkig!
maandag 5 oktober 2009 om 09:10
Ze moesten t een en ander controleren voor de verzekering. Volgende week komen ze de boel maken. Ik zal er niet veel last van hebben , de lekkage komt wel bij mij vandaan , maar ze kunnen er bij de onderburen bij. Hoeven als t goed is niet bij mij aan de gang. Maar zeker weten doen ze dat niet , maar heb gezegd dat ze altijd welkom zijn haha..