Nieuwsgierig......
maandag 5 oktober 2009 om 20:42
Van de week in de VIVA een artikel over het VIVA-forum...... (ja dames ik lees de VIVA.... bere-interessant....)
Vanmorgen een tweet van een vriendin over: het VIVA-forum....
Dus........ ik nieuwsgierig..... profieltje aanmaken, lezen..... Nog nieuwsgieriger........... wat ga ik hier allemaal tegenkomen, lezen etc etc....
Gaat het me verbazen ? Verrassen ? Ga ik er dingen leren die ik nog niet wist..... We gaan het zien !! Verras me !
Vanmorgen een tweet van een vriendin over: het VIVA-forum....
Dus........ ik nieuwsgierig..... profieltje aanmaken, lezen..... Nog nieuwsgieriger........... wat ga ik hier allemaal tegenkomen, lezen etc etc....
Gaat het me verbazen ? Verrassen ? Ga ik er dingen leren die ik nog niet wist..... We gaan het zien !! Verras me !
maandag 5 oktober 2009 om 21:06
Ja maar, ja maar.....waarom moeten wij jou verrassen? We zitten hier niet met z'n allen in een verrassings-ei
Kom jij maar eens op de proppen met leuke/ontroerende/iets-toe-voegende/geweldige postings op topics waar je interesse ligt.
Oh ja, en welkom
Kom jij maar eens op de proppen met leuke/ontroerende/iets-toe-voegende/geweldige postings op topics waar je interesse ligt.
Oh ja, en welkom
anoniem_59197 wijzigde dit bericht op 05-10-2009 21:07
Reden: Ben geen pyromaan die mensen ver-ast.
Reden: Ben geen pyromaan die mensen ver-ast.
% gewijzigd
Ja, dat vind ik echt.
maandag 5 oktober 2009 om 21:10
maandag 5 oktober 2009 om 21:13
maandag 5 oktober 2009 om 21:16
quote:Djoels schreef op 05 oktober 2009 @ 21:13:
Precies Digi.... er klopt iets niet aan die nickname. Maar ja, er klopt ook gewoon iets niet aan een man met de naam Lots of Lovely, of je moet echt tyfus aantrekkelijk, lief, geil en rijk zijn dan kom je zelfs met 'het prinsje op het witte paardje' nog wel weg hier... maar verder...Dat is gewoon een lilliputter op een shetlandpony wheheheh
Precies Digi.... er klopt iets niet aan die nickname. Maar ja, er klopt ook gewoon iets niet aan een man met de naam Lots of Lovely, of je moet echt tyfus aantrekkelijk, lief, geil en rijk zijn dan kom je zelfs met 'het prinsje op het witte paardje' nog wel weg hier... maar verder...Dat is gewoon een lilliputter op een shetlandpony wheheheh
Ja, dat vind ik echt.