Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Hoe heette dat kerstding nu ook alweer wat je me van de week gaf? Die is heeeerlijk, mjammie!
Met sinterklaas zal Taaitaai wel weer uitkomen, een speciale douchegel die voor Nederland gemaakt is. Is lekker kruidig.

Ik kan niet wachten tot de kerstspullen komen, mijn snowfairy is op en ik heb dringend nieuwe nodig.
quote:lola68 schreef op 24 september 2009 @ 08:24:

Hoe heette dat kerstding nu ook alweer wat je me van de week gaf? Die is heeeerlijk, mjammie!

Dat witte stukje zeep bedoel je?

Snowcake! Lekker romig istie hè?

Komt straks ook vast wel met kerst!
quote:pezuls schreef op 24 september 2009 @ 09:15:

Met sinterklaas zal Taaitaai wel weer uitkomen, een speciale douchegel die voor Nederland gemaakt is. Is lekker kruidig.

Ik kan niet wachten tot de kerstspullen komen, mijn snowfairy is op en ik heb dringend nieuwe nodig.

Ik heb nog een fles van 250 ml Snowfairy

Maar ook nog 250ml Olive Branch

Nog ongeveer 200 ml Slammer

Nog 250 ml RubRubRub

Ik heb nog 5 flessen van 200 ml besteld bij Yves Rocher.

Nog een fles Uluru van 500 ml bij Lush UK.

Ik heb nog 4 potjes sugarscrub staan van 200 ml per potje.

Ik heb een order geplaatst bij een USA site met 6 potten scrub van 300 ml per pot.

En je wil niet weten hoeveel zeep ik heb liggen

Dus je snapt dat Lush van mijnnog wel even mag wachten met de kerstproductie
quote:lola68 schreef op 24 september 2009 @ 08:23:

Maar elle heeft geen verslaving hoor!

Moi???

quote:elleinspe schreef op 24 september 2009 @ 10:48:

[...]

Ik heb nog een fles van 250 ml Snowfairy

Maar ook nog 250ml Olive Branch

Nog ongeveer 200 ml Slammer

Nog 250 ml RubRubRub

Ik heb nog 5 flessen van 200 ml besteld bij Yves Rocher.

Nog een fles Uluru van 500 ml bij Lush UK.

Ik heb nog 4 potjes sugarscrub staan van 200 ml per potje.

Ik heb een order geplaatst bij een USA site met 6 potten scrub van 300 ml per pot.

En je wil niet weten hoeveel zeep ik heb liggen

Dus je snapt dat Lush van mijnnog wel even mag wachten met de kerstproductie OMG
Haha, Elle, die voorraad!!!

Hebben jullie trouwens ook problemen om op de nederlandse site van Lush te komen? Ik krijg alleen deze melding:

hoteliers.com

is coming soon

info@hoteliers.com

Zou de site gehackt zijn of doet mijn comp raar? Ook via google kom ik er niet op! Ik heb het dus over www.lush.nl
nee, geen last van, ik kom gewoon op de site.

http://www.lush.nl/

probeer het zo eens, deze link komt uit mijn favorieten.
Hmm, vreemd, nu doet ie het weer wel. Wij hebben trouwens dezelfde link Lola. Maar een paar uur geleden werd ik steeds doorgelinkt naar dat hoteliersgebeuren. Ik zie dat ze nu ook offline zijn ivm werkzaamheden.
Ik zit al de hele middag op het lushforum, en hij doet ut gewoon hoor
Lushforum deed het bij mij ook. Maar als ik dan daar op homepage klikt, kreeg ik dus die rare melding.

Ben dus maar op de engelse site gaan kijken... Word zo hebberig van Lush!
Vanaf morgen kun je volgens mij de kerstprodukten bestellen!
Oehhh, da's goed! Ook in NL?
Dat weet ik dus niet, maar ik bestel sowieso in de UK, scheelt veel te veel.

De pond staat haske laag
Oehoeeeeeeee.......................

Snowfairy en Snow showers!!
Yeay..................Lola en ik hebben besteld, heerlijke kerstproducten!!!
De kerstproducten zien er weer veelbeloved uit. Ook de cadeaus zijn super, hopelijk wordt snel bekendgemaakt wat er allemaal inzit!

Vaak hebben ze in december bij de Lush winkels in Nederland een soort ''opruimactie'' en kosten de hat-boxes en cadeaus nog maar de helft
wat zijn hat-boxes?
quote:lola68 schreef op 05 oktober 2009 @ 20:47:

wat zijn hat-boxes?Dat zijn de gifts, in mooie dozen!
Als jullie bestellen in de UK, is er dan geen kans dat je pakketje onderschept wordt en dat je extra kosten moet betalen?

Heeft iemand trouwens ervaring met de parfumbalsems? Ik zoek al tijden een dierproefvrije geur die niet te opdringerig is en toen viel mijn oog hierop...

parfumbalsem
quote:SB1980 schreef op 05 oktober 2009 @ 22:11:

Als jullie bestellen in de UK, is er dan geen kans dat je pakketje onderschept wordt en dat je extra kosten moet betalen?

Dat gebeurt niet met een pakje uit de UK.

UK valt onder de EU.

Als je iets besteld in de USA kan het wel gebeuren!
Aha daar zit wat in! Hmmmmmmmmmm dan ga ik mss ook wel een x iets bestellen.

Trouwens, doordat die pond haast hetzelfde is in euro's zou je wel gek zijn het in Nederland te kopen! OMG!
Parfumbalsems zijn geweldig, ik heb Snowshowers, The Comforter en Karma. Ben er echt heel blij mee.

Geur blijft lang hangen.
Hoe was je vakantie kaatje?

En heb je al besteld voor de kerst?
Ik heb een vraagje..

Mijn zusje heeft 2 jaar terug een keer een zeepje van Lush gekregen (wit hartje met een beetje chocoladebruinige stukjes er in) waar je een heerlijk olie-achtig laagje van op je huid kreeg. Het rook heerlijk maar ik kan niet meer omschrijven waarna. In ieder geval niet iets fruitachtigs ofzo.

Ze was er erg dol op maar inmiddels is ie natuurlijk al lang op. Binnenkort ben ik in de buurt van de winkel en wil ik hetzelfde of een vergelijkbaar zeepje geven. Heeft iemand een idee wat het kon zijn? Op de site kan ik het niet terug vinden..

Alvast bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven