Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
Heftig, Morrie, het overliiden van een oude vriendin. En zo jong nog ook.

Beste periode is als al je kinderen tussen de 4 en 11 zijn?

Hm. Als baby 4 is, is Gp al 12. Dus die periode komt hier dan helemaal niet begrijp ik.

Grappig, er is een topic over waar je het best online lampen kunt bestellen en daar heeft iemand bij ons besteld en een goede ervaring met onze service.

Was vanmorgen bij vk en kind is al iets ingedaald. Dat biedt perspectief, want ik zit werkelijk propvol en een beetje zakken kan geen kwaad. En ik had zo'n harde buik dat ze nauwelijks kon voelen hoe baby lag...
Maar jij hebt al 2 jaar lang zo'n periode gehad Pebbles, jouw jongens zijn nu tussen de 4 en 11 .
Eigenlijk heb ik het dus nog best goed voor mekaar met die drieeneenhalf jaar .

Wat ik al een tijdje wil vragen, op mijn fokke en sukke familyplanner staat nog steeds dat ik de 31ste een date heb met jullie. Gaat dat nog door na alle perikelen? Ik zou het wel heel leuk vinden namelijk, en de 31ste komt mij ook goed uit omdat we die week in het huis van mijn moeder zitten en dus meer in jullie buurt.

Als ik het zo lees kunnen we er misschien wel een kraambezoekje bij Pebbles van maken . Of denk je zelf dat het nog wel even gaat duren Pebbles? Waren de jongens op tijd?
Ja, de 31e, laten we spijkers met koppen gaan slaan! Ik ben er denk ik wel bij. En ik ben voor eten ergens of bij iemand.
Willen jullie nog een goede grap horen?

Onze werkster heeft een vaste baan gevonden en heeft opgezegd .

Dus....
Ah nee dat meen je niet! Dit is echt te bizar.
Het is echt waar.

Ze had al wel gezegd dat ze aan het solliciteren was, maar dat was voor een baan voor 28 uur en dan kon ze blijven komen. Maar nu is het blijkbaar veranderd, ik heb haar zelf niet gesproken, Harrie belde me.

Ik neig steeds meer naar toch maar weer een Poolse. Dan maar niet kunnen communiceren. Kunnen ze ook niet opzeggen .

Maar dat ze heeft opgezegd is natuurlijk helemaal niet leuk.

Ik ben donderdag 5 november uitgerekend.

GP werd geboren met 39 weken en 4 dagen, KP werd ingeleid met 42 weken en 1 dag.

Jemig ja, ik heb al 2 jaar mijn kinderen in leeftijd 4-11. Ik vond het al zo makkelijk.

Ja, laten we spijkers met koppen slaan voor 31-10. Ik ben ook voor eten ergens of bij iemand en dan iedereen weer wat maken of meenemen ofzo en eventueel kosten delen. En ik ben voor meerijden met Mille. Eten bij iemand mag echt altijd bij mij, maar... jullie zijn hier wel al vaak geweest.
anoniem_38269 wijzigde dit bericht op 06-10-2009 16:45
Reden: k*tsmilies
% gewijzigd
Ja, bij mij mag ook maar ik had dezelfde redenatie: jullie zijn bij mij al een paar keer geweest. Of valt dat ook wel mee?

Al is met jouw uitgerekende datum het misschien wel slim om het bij jou te doen Pebb? En dat jij dan niets hoeft te doen cq niets zwaars?
Dat ik dan gewoon op de bank ga liggen en af en toe iets tot mij neem? Vieren wel dag er na verjaardag GP trouwens. Hoera, wordt druk weekend voor hoogzwangere Peb.

Ik heb boodschappen in huis voor:

- zuurkoolstamppot met rookworst

- Aardappelen, tartaartje, Heinz witte bonen in tomatensaus en appelmoes.

Nu nog kiezen.
Ik kan ook de 31e hoor, ik moet overdag wel werken maar het wordt toch eten als ik het zo lees. Jullie zijn ook bij mij van harte welkom! Kijk maar wat jij, Peb, fijn vindt. Ik kan me ook voorstellen dat aanschuiven bij een ander ook relaxed is.

Wat een vreselijk bericht, Morrie. Ik kan me voorstellen dat het erin hakt. Vooral de leeftijd en jonge kind maakt het extra verdrietig,pfff.

Nu snel even naar afspraak, ben zo weer terug!
Het hoeft niet bij jou hoor Pebbles, wat je zelf fijn vindt. Misschien wil je wel helemaal niet thuis zijn, 5 dagen voor je uitgerekende datum .

Heb je zuurkool gegeten? Dat zou ik kiezen.

Ik heb een restje nasi gegeten, Harrie zalmdingen van IKEA, Schorrie brood met tomaat. Knorrie een potje boerenkool van Olvarit. Restjes- en zieke mannenmaal was het vadaag bij ons.

Harrie is nu naar IKEA om een nieuwe wastafel plus kastje te halen. Kraan kopen we dan ergens anders want we willen een hoge kraan zodat er een emmer onder past indien nodig. Ik hoop dat hij het allemaal kan vinden en niet te gefrustreerd raakt daar......

Harrie heeft zich vandaag maar beperkt tot onze slaapkamer, het plafond ligt er helemaal uit. De ruimte lijkt wel heel groot nu alle spullen eruit zijn. Donderdag gaat onze kamer al gestucd worden. Dat betekent dat ik volgende week woensdag kan schilderen. Ik vraag me af of je er wel al zou kunnen slapen in de tussentijd, bijvoorbeeld na een dag of 2 drogen. Zo maar eens aan Harrie vragen. Het zou toch wel handig zijn. Nu ligt 1 matras bij Schorrie en 1 beneden.
Wat moet je eigenlijk aan bij een avondwake voor iemand van 34? Lastige dingen vind ik dat altijd. Mijn eerste ingeving was een pak met witte blouse, maar dat is wel erg stijf.

Nathje, tot zo.
Het zijn de witte bonen in tomatensaus geworden. Favoriet bij met name Pebblo, als ze maar van Heinz zijn.

Het maakt me geloof ik niet zoveel uit hoor, de 31e. Pebblo wilde alweer voor jullie gaan koken.
Nou, dan is de keuze snel gemaakt
Oh ja dat is ook zo, je bent op Sum's verjaardag uitgerekend!

Ehm, ik zou heel graag aan willen bieden om het bij mij te doen, maar appartement van mijn moeder is niet zo groot en daarom niet heel handig. Slaapkamers grenzen aan de woonkamer, dus erg gehorig. En geen mogelijkheid voor Sjaak om te ontsnappen aan gekakel . In de zomer al een stuk handiger vanwege aangebouwde serre/balkon.
LLL, voel je niet verplicht dat aan te bieden hoor! Kan me voorstellen dat je dat niet ziet zitten. Daarbij: je kent ons helemaal niet, wie weet wonen we de boel wel helemaal uit .

Harrie heeft IKEA overleefd. Net aan. Ik had een smsje waar alleen maar in stond: Hel....
Ik zie nu net dat ons topic Hoofdstuk 629 heet. Ik heb in mijn agenda bij de 31e Hoofdstuk 628 geschreven .
Hahaha, die Harrie. Sjaak heeft ook zo'n hekel aan ikea, ik snap daar helemaal niks van, ik ben echt dól op ikea. Lekker beetje rondwandelen, kijken naar al die grappige kamertjes, heel veel kopen voor weinig en op het eind een hotdog. Wat wil een mens nog meer .
Harrie snapt ook niets van dat magazijn, en hij snapt ook niets van het in elkaar zetten van die spullen. Terwijl ik dat ook leuk vind. De wasbak is in ieder geval wel mooi, en voor weinig geld! Met een rekje voor je tandenborstel, een zeepbakje en handdoekhaakjes.

Ach ja, IKEA, het blijft een aparte winkel .
Wind zal wel afgekickt zijn van het forum!
Klinkt handig je wasbak. Wanneer komt Wind terug uit HvS?
Zo ben er weer even, maar ga ook snel weer want ben later terug dan ik dacht...

I love IKEA, maar ik ga ook wel gericht. Niet struinen dus maar ga met een lijstje in mijn hoofd erheen. En niet als het druk is, dan is het niet leuk.

Nieuwe badkamerseries zijn mooi Morrie. Welke heb jij?

Pebblo die gaat koken slaan we niet af na de vorige keer. Maar dit keer koken wij ook, toch?

Ik zou trouwens gewoon iets netjes aan doen naar die avondwake Morrie. Verzorgd bedoel ik dan. Ik heb alleen maar sobere kleuren in mijn kledingkast hangen dus dat maakt het ook makkelijker.

Nu ga ik naar bed, morgen halve dag werken en ben nog steeds bekaf van de beursmarathon. Ik heb er spierpijn van!

Truste!
Ha!

Zo.. ben hier bijna anderhalve week niet geweest!

Vorige week maandag voor het laatst en wat hebben jullie veel geschreven. Ik heb in totaal 16 pagina's bij kunnen lezen en wat stond er veel.

Nu geen tijd om overal op te reageren (moet zo boodschappen doen en BRS hangt aan mijn arm en wil aandacht. Is hij al 4? ) dus even snel kort berichtje dat ik terug ben.

Training was heftig (qua materie) en hectisch, maar heel interessant! Jammer dat ik het grootste gedeelte van de implementatie in de organisatie, waar wij als HR een grote rol in spelen, mis door mijn verlof, maar daar heb ik me bij neergelegd.

Verder was HvS ge-wel-dig! Ik ben nu ook een marketingmachine ;) Ik begrijp Nathje haar enthousiasme nu ook veel beter. Met je gezin beleef je zo'n park toch heel anders. We gaan er zeker terug!

Al met al vorige week 5 van de 7 nachten geslapen in hotel (door training) en HvS en heel slecht geslapen. Ik ben echt kapot. Ben al twee dagen heel vroeg naar bed gegaan en dat gaat dan ten koste van jullie Gelukkig slaap ik thuis goed en word ik niet meer wakker 's nachts (alleen om te plassen) dus ik haal in.

Peb, vrijdag ben ik in Leiden.

Dan samen lunchen?

Lien, succes vanmiddag! Bel me nog even als het lukt. Ik heb nog een beetje inside information.

Morrie, gecondoleerd met vriendin. Wat erg dat zulke dingen gebeuren. Is de wake vanavond? Ik zou niet te under- en overdressed gaan. Dus gewoon als mezelf. Wat ik nu bijvoorbeeld aan heb. Jurkje, legging en laarzen. En een vestje er over..

Zoiets? Sterkte in ieder geval!

Mille, verbouwing klinkt goed.

Tenminste... het resultaat!

Nathje, veel aan je gedacht tijdens de beurs! Zo te lezen heeft het al zijn vruchten afgeworpen. Ben benieuwd hoeveel krukjes jullie hebben verkocht En zou fantastisch zijn als jullie in de grote woonbladen komen te staan. Ben trots op jullie!

LLL, heb er zin in je te zien de 31e

Hebben we nu al een lokatie? Mag ook bij mij...

En volgens mij ben ik het meeste vergeten, maar de intentie was goed
Goedemorgen!

Ik ben ook gek op IKEA eigenlijk. En kan daar lekker rondhobbelen en een hoop kopen voor weinig. Pebblo wil er gericht en snel doorheen, maar als ik met mijn zusje ga is het echt een uitje.

Ik vind dat je bij uitvaart plechtigheden moet zorgen dat je er bescheiden, verzorgd en netjes uitziet maar vooral als jezelf.

Wind is terug en weer aan het werk, kreeg sms en ga vrijdag met haar lunchen.

Had ik al gezegd dat ik het best vind de 31e? En hier mag echt, maar ik zal toch heus geen weeën krijgen. Jullie moeten wel een back-up plan hebben voor als ik daarvoor al bevallen ben. Dan haak ik wel af. (goh...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven