En wat als het mij wél iets doet?
zondag 4 oktober 2009 om 18:32
Soms kan het wel eens teveel worden en dan gaat het gewoon mis. Op dit moment is het heel vervelend. Ik hoop dat jullie het weer uit kunnen praten. En even afstand nemen is dan de beste manier voor mij. Dan kan ik alles eruit gooien en zeggen dat ie er maar eens goed in zijn eentje over na moet denken en dan een uurtje of wat weggaan. Meestal komt dan het goede gesprek op gang als ik terug kom.
Ik wil daarmee niet zeggen dat het voor jou ook zo geldt.
Wat leuk Thomas Berger in jou durpke.
Ik wil daarmee niet zeggen dat het voor jou ook zo geldt.
Wat leuk Thomas Berger in jou durpke.
zondag 4 oktober 2009 om 22:07
Tjee, EV, jij ook al... het is wat vanavond.
Ik heb ook op straat gelopen met het idee: waar ga ik heen... waar slaap ik vannacht?
Ben nu thuis maar het had ook een hotel kunnen worden.
Ik wil jou niet belasten met mijn sores, is ook niks vergeleken met jouw ellende. Maar je bent niet de enige die vanavond huilt
Ik heb ook op straat gelopen met het idee: waar ga ik heen... waar slaap ik vannacht?
Ben nu thuis maar het had ook een hotel kunnen worden.
Ik wil jou niet belasten met mijn sores, is ook niks vergeleken met jouw ellende. Maar je bent niet de enige die vanavond huilt
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
maandag 5 oktober 2009 om 11:32
Ja t gaat wel. Ik heb gelukkig 7 uur onafgebroken kunnen slapen. Er is nog niet gepraat, weet ook niet of ik dat wel of niet wil.
Chocolover heeft mij gisteren gebeld en dat was heel erg lief van haar.
Je nichtje zou zich nog lang niet bezig moeten houden hiermee.
Ik heb geprobeerd het verhaal te lezen gisteren, maar ben snel weer gestopt want ik had zelf zoveel aan mijn hoofd.
Hoop voor je dat de therapie vandaag wat opgeleverd heeft.
Ik snap dat je bang bent voor deze liefde. Heel goed. Maar laat de teugels een beetje vieren... als hij echt van je houdt hoeft hij dat niet iedere dag opnieuw te bewijzen (want dan heeft hij ook geen leven).
Sterkte EV
Chocolover heeft mij gisteren gebeld en dat was heel erg lief van haar.
Je nichtje zou zich nog lang niet bezig moeten houden hiermee.
Ik heb geprobeerd het verhaal te lezen gisteren, maar ben snel weer gestopt want ik had zelf zoveel aan mijn hoofd.
Hoop voor je dat de therapie vandaag wat opgeleverd heeft.
Ik snap dat je bang bent voor deze liefde. Heel goed. Maar laat de teugels een beetje vieren... als hij echt van je houdt hoeft hij dat niet iedere dag opnieuw te bewijzen (want dan heeft hij ook geen leven).
Sterkte EV
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
maandag 5 oktober 2009 om 12:07
Misschien wel EV.
Misschien af en toe lekker naar buiten, in de herfst, kan jou het schelen als je misschien huilend buiten loopt.
Nee je moet je niet opofferen voor familie. Je bent niet op aarde gezet om je op te offeren voor je familie. Ik weet niet of je ergens in geloofd, in een plan, in een God, of iets... maar ik geloof niet dat mensen op aarde zijn om zich op te offeren voor familie.
Heb je iets om je boosheid te uiten? Hardlopen, ergens mee gooien, ergens mee slaan?
(ik zie in gedachten EV heel hard een stok weggooien voor de hond.... en nog een .... en nog een... en nog verder. En dat beest doet zijn best maar snapt het spel toch niet helemaal )
Misschien af en toe lekker naar buiten, in de herfst, kan jou het schelen als je misschien huilend buiten loopt.
Nee je moet je niet opofferen voor familie. Je bent niet op aarde gezet om je op te offeren voor je familie. Ik weet niet of je ergens in geloofd, in een plan, in een God, of iets... maar ik geloof niet dat mensen op aarde zijn om zich op te offeren voor familie.
Heb je iets om je boosheid te uiten? Hardlopen, ergens mee gooien, ergens mee slaan?
(ik zie in gedachten EV heel hard een stok weggooien voor de hond.... en nog een .... en nog een... en nog verder. En dat beest doet zijn best maar snapt het spel toch niet helemaal )
maandag 5 oktober 2009 om 18:27
lieve Elmervrouw
ik lees je,
als ik van mijn eigen eiland af ben (je weet wel wat ik bedoel, denk ik)
Als de data van komende onderzoeken voor mij duidelijk zijn
dan kom ik gauw naar je toe, ik hoop volgende week iets af te kunnen spreken, al is het maar een blokje om....;-]
Gisteren een indringende film gekeken (into the wild)
met een mooie uitspraak
It is not necessary to by strong, but to feel strong
Steeds weer ben je in staat om toch weer in evenwicht te komen
dat vind ik sterk van je!
Voor nu even een knuffel
verentooi
ik lees je,
als ik van mijn eigen eiland af ben (je weet wel wat ik bedoel, denk ik)
Als de data van komende onderzoeken voor mij duidelijk zijn
dan kom ik gauw naar je toe, ik hoop volgende week iets af te kunnen spreken, al is het maar een blokje om....;-]
Gisteren een indringende film gekeken (into the wild)
met een mooie uitspraak
It is not necessary to by strong, but to feel strong
Steeds weer ben je in staat om toch weer in evenwicht te komen
dat vind ik sterk van je!
Voor nu even een knuffel
verentooi
maandag 5 oktober 2009 om 18:42
maandag 5 oktober 2009 om 20:53
EV,
Ik heb je topic globaal doorgelezen en ik kan me ook niet voorstellen dat jij een naar iemand kan zijn! Je brengt veel hoop op dit forum. In ieder geval bij mij.
En ik vind het erg attent dat je soms even op ons topic komt!
Ik heb je topic globaal doorgelezen en ik kan me ook niet voorstellen dat jij een naar iemand kan zijn! Je brengt veel hoop op dit forum. In ieder geval bij mij.
En ik vind het erg attent dat je soms even op ons topic komt!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
dinsdag 6 oktober 2009 om 13:49
Wij 'kennen' jou hoe je nu bent, hoe je bent als je achter je PC zit.
Zonder familieverleden dat meespeelt. Het lijkt me dat er ook gezegd mag worden hoe je op ons overkomt.
(en jee wat naar dat dat andere beeld zo diep zit bij jou, kennelijk)
Wel erg vervelend dat je nichtje dit zo aantrekt allemaal. Een kind van die leeftijd zou onbezorgd moeten kunnen zijn en zich bezig houden met jongens enzo. Niet met dit soort volwassen problemen.
Maar: ook dit meisje is niet jouw probleem.
Waarschijnlijk slachtoffer van dezelfde familie als jij.
Zonder familieverleden dat meespeelt. Het lijkt me dat er ook gezegd mag worden hoe je op ons overkomt.
(en jee wat naar dat dat andere beeld zo diep zit bij jou, kennelijk)
Wel erg vervelend dat je nichtje dit zo aantrekt allemaal. Een kind van die leeftijd zou onbezorgd moeten kunnen zijn en zich bezig houden met jongens enzo. Niet met dit soort volwassen problemen.
Maar: ook dit meisje is niet jouw probleem.
Waarschijnlijk slachtoffer van dezelfde familie als jij.
dinsdag 6 oktober 2009 om 22:01
Net wat je zegt EV. Een snotbel van veertien. En een verschrikkelijke snotbel zonder verstand. Hoe haalt ze het in haar hoofd om jou zo op je ziel te trappen. Wat een gemeen loeder. En ze mag het wat mij betreft gerust lezen. Wat ze IS het gewoon. Ik kan me voorstellen dat je je verraden voelt. Maar je staat niet voor gek. Dat zeker niet. Wat ze er ook mee doet, het is jou waarheid. Zoals jij het voelt. En dat mag die familie eigenlijk best eens weten. Ik snap dat dit benauwd kan zijn. Maar wij weten dat je een fijn mens bent en als dat uit die mail komt, is het alleen maar de waarheid. Niks meer en niks minder.
Ik hoop van harte dat die snotterkuuk nog eens ernstig naar je mail kijkt. Het laat doordringen. Haar hersens ermee pijnigt. En dan misschien tot inzicht komt.
Want het is en blijft inderdaad een snotterkuuk van 14.
Zonder verstand. Dat ook nog eens.
Ik hoop van harte dat die snotterkuuk nog eens ernstig naar je mail kijkt. Het laat doordringen. Haar hersens ermee pijnigt. En dan misschien tot inzicht komt.
Want het is en blijft inderdaad een snotterkuuk van 14.
Zonder verstand. Dat ook nog eens.
dinsdag 6 oktober 2009 om 22:46
Tja.. het is een kind. Volgens mij geeft ze hier haar grens aan.
Voor jou komt het heel anders over omdat ze een beerput open trekt, de inhoud eruit haalt en vervolgens hard wegloopt en het deksel weer op de put smijt.
Laat je woede eruit komen... al je verdriet.. je wanhoop.
Wat is familie toch iets raars he... wat zou het handig zijn als we gewoon uit de grond groeiden met zijn allen, zonder ouders of andere lastige personen.
Of uit de bloemkool (nee was rode kool zeker?)
EV
Voor jou komt het heel anders over omdat ze een beerput open trekt, de inhoud eruit haalt en vervolgens hard wegloopt en het deksel weer op de put smijt.
Laat je woede eruit komen... al je verdriet.. je wanhoop.
Wat is familie toch iets raars he... wat zou het handig zijn als we gewoon uit de grond groeiden met zijn allen, zonder ouders of andere lastige personen.
Of uit de bloemkool (nee was rode kool zeker?)
EV
woensdag 7 oktober 2009 om 21:37
Dus EV, de kern van alles is dus, dat je familie geen snars is veranderd. Als ik iets vals en gemeen vind is het wel een privé mail laten lezen aan anderen. Sjezus wat moet zij (die snoterkuuk) nog veel leren. En diegene die terug heeft gemaild heeft het dus in haar naam gedaan. Wat verschrikkelijk laag bij de grond. Meis ik kan wel zeggen maak je er niet druk over, maar er is hier zo over jou gevoelens heen gewalst, dat ik weet dat je dat wel doet. Ik zou er ook laaiend over zijn en dat is nog zacht uitgedrukt.
Ik leef zo verschrikkelijk met je mee. En je bent gewoon een fantastisch mens. Wanneer gaat die botte familie van jou dat nu eens inzien.
Liefs Zoeb
Ik leef zo verschrikkelijk met je mee. En je bent gewoon een fantastisch mens. Wanneer gaat die botte familie van jou dat nu eens inzien.
Liefs Zoeb